konto usunięte

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

Witajcie,

wczoraj probowalam w trybie naglym kupic bilety na trasie Helsinki-Warszawa-Helsinki na najblizszy weekend. Wowczas najatrakcyjniejsza oferte mial LOT. W trakcie dokonywania zakupu przez strone LOT okazalo sie, ze nie moge doprowadzic transakcji do konca (karta kredytowa wypukla VISA, uzywana wielokrotnie w takim samym celu wczesniej), ze wzgledu na jakies problemy techniczne. Zdesperowana sprobowalam zaplacic przez mTransfer. Sciagnelo mi pieniadze, po czym pojawil sie komunikat, ze transakcja nie zostala zakonczona z sukcesem, a kwota zostanie zwrocona na konto.

Dzwonilam jeszcze do LOTu, zeby upewnic sie, czy faktycznie nie kupilam biletow i kiedy moge sie spodziewac zwrotu. Nie kupilam, a najpozniej dzis powinnam mies pieniadze z powrotem na koncie.

Jeszcze nie panikuje, choc dzisiejsza sesja bankowa juz sie konczy, ale chcialam Was zapytac, czy mieliscie podobne przygody i kiedy faktycznie moge spodziewac sie zwrotu pieniedzy? I czy mam przygotowywac sie na jakies komplikacje...

Bede wdzieczna za pomoc:)

ps. a godzine pozniej tanszy byl juz finnair ...
Piotr R.

Piotr R. Specjalista PR ds.
komunikacji
wewnętrznej

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

Niestety na stronie LOTu czasem zdarzają się takie sytuacje.

Pieniądze zwykle zwracane są w ciągu 24 godzin. Dlatego też zwykle wolę kupować kartą kredytą, niż płacić przelewem.

Jeżeli chodzi o komplikacje, to raczej nie powinnaś się niczego obawiać :)
Anna Patrycy Porucznik

Anna Patrycy
Porucznik
odp. za marketing,
Skandia Zycie TU SA

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

Bzdura! pieniadze zwracają po 2 dniach. Ja miałam taką sytuację dwa razy. Obciązyli moje konto dwa razy, biletu nie miałam.choc ich system pokazywał że zostało zapłacone ale rezerwacja nie została przez ich system załozona. Rozmowy z infolinia to dramat, ręcznie nie mogli tego zrobić, ja byłam do tyłu ponad tysiąc złotych, ciągle biletu nie miałam, a musiałam lecieć. Musiałam miec bilet, więc skończyło sie tym że musiałam leciec do biura Lotu i kupic za gotówkę.Dobrze że akurat miałam wolną kasę. próbowałam korespondowac w tej sprawie z Lotem ale nic, oni zawsze mają rację. Złodziejska firma. Firma LOT to KNOT. Wolałabym by nie pisali jacy to są nowocześni i innowacyjni i nie robili czego , czego później nie umieja obsłużyć. Takie sytuacje strasznie dają po wizerunku.
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

Anna Patrycy Porucznik:
[...] Złodziejska firma. [...]


Czy to znaczy że nie zwrócili Ci pieniędzy?

Szy.
Anna Patrycy Porucznik

Anna Patrycy
Porucznik
odp. za marketing,
Skandia Zycie TU SA

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

W końcu zwrócili. W ciagu tygodnia zwrócili mi cała kwotę. A ten cytat to skrót myślowy. Poniewaz dośc często kupuję bilety, więc mam sporo innych smaczków. nie chce mi sie tylko ich opisywac, bo sie nakręcam, a nie chcę negatywnej energii wyzwalać. Szkoda bo kiedys lot lubiłam...
Szymon N.

Szymon N. Sieciorozwijacz

Temat: problemy techniczne z kupnem biletu LOT

Anna Patrycy Porucznik:
[...] Złodziejska firma. [...]

Szymon N.:
Czy to znaczy że nie zwrócili Ci pieniędzy?

Anna Patrycy Porucznik:
W końcu zwrócili.

Nazywanie ich złodziejami jest więc lekko na wyrost. Ot, marny
system zamówień.

Szy.Szymon N. edytował(a) ten post dnia 31.12.07 o godzinie 13:20

Następna dyskusja:

Ten sam lot i termin rezerw...




Wyślij zaproszenie do