Marcin Zawojski

Marcin Zawojski psycholog, pedagog,
Psychologia.vel.pl

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

Od dobrych kilku dni próbuję zarezerwować bilety poprzez stronę http://lot.com. Wybieram loty, wskazuję przysługującą zniżkę, podaję dane adresowe i dane karty. Sprawdzam i potwierdzam wszystkie oświadczenia a tu błąd: "Rezerwacja nie została założona z powodów technicznych". Każdego dnia to samo.

Czytam w FAQ, że w przypadku problemów technicznych z LOT TicketOnLine powinienem skontaktować się z call centre. Dzwonię. Miła pani mówi, że problemy się zdarzają i żebym spróbował jutro. Próbuję i też jest problem. Szalg mnie trafia. Piszę maila na adres do kontaktu i dotychczas zero odpowiedzi.

W końcu poprzestało na tym, że czekam na cudowne ożywienie systemu rezerwacyjnego LOTu.

Czy ktoś z Was też miał takie problemy?

Pozdrawiam:)
Remigiusz C.

Remigiusz C. zakupy, najchetniej
miedzynarodowe ...

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

taaaaa ....

dosc czesto robie rezerwacje przez ich www i to sa niestety czeste przypadki ....
potem nalezy do nich zadzwonic .... moj rekord czekania na polaczenie z ich infolinia to 1,5 godziny ....

no commentsRafal C. edytował(a) ten post dnia 13.05.08 o godzinie 13:32
Bartosz S.

Bartosz S. CESE Solution Center
at Amadeus IT Group

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

niestety, masz pecha : ( LOT aktualizuje obecnie swoje taryfy, stąd prawdopodobnie nie możesz skorzystac ze swoich zniżek. Proponuję skorzystac z innego przewoźnika. pzdrwm
Marcin Zawojski

Marcin Zawojski psycholog, pedagog,
Psychologia.vel.pl

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

Historii ciąg dalszy...

LOT w e-mailu odpisał, że system nie dokonał rezerwacji ponieważ nie mógł zaproponować taniej taryfy na powrót do WAW. Kumpeli udało się zakupić bilet w trochę droższej, aczkolwiek ciągle atrakcyjnej taryfie. Przy próbie rezerwacji biletu dla mnie system pokazuje cenę w taniej taryfie, ale po ostatecznym kliknięciu pojawia się komunikat: "Wybrana taryfa jest już niedostępna."
... lepsze to niż komunikat o błędach technicznych, teraz przynajmniej coś wiadomo:)

PS. Czy wiadomo, kiedy LOT zakończy ruletkę taryfową w systemie?

Pozdrawiam:)

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

Bledy spowodowane sa glownie dwoma czynnikami:
-opoznienie w odswiezaniu dostepnosci miejsc (Amadeus-LH Systems-engine strony)- strona proponuje cene ktora juz nie jest dostepna i na etapie koncowym nie jest w stanie miejsca pobrac;
-przy rezerwacji dla wiecej niz jednej osoby strona proponuje najnizsza z dotepnych taryf nie uwzgledniajac ilosci osob - efekt ten sam -blad techniczny.
W takich przypadkach proponuje kupowac przez call center - okolo 30 pln drozej ale oszczedza sie nerwy i UWAGA - kazda proba, nawet ta nieudana zakonczona bledem technicznym, kupienia biletow blokuje srodki na karcie na 1 do 10 dni.
Te problemy beda naprawione, jak wszystko w Locie, wtedy kiedy beda naprawione.
Marcin Zawojski

Marcin Zawojski psycholog, pedagog,
Psychologia.vel.pl

Temat: LOT: problem z systemem rezerwacyjnym na lot.com

Maćku, dzięki za info :)

Pozdrawiam:)



Wyślij zaproszenie do