Przemek Kałuża

Przemek Kałuża Fraud Prevention,
Norwegian Air
Shuttle Polska

Temat: Likwidacja Etiudy

Stanowisko Norwegian

http://www.pasazer.com/in-3344-norwegian,gwarantem,tan...PRZEMEK KAŁUŻA edytował(a) ten post dnia 12.12.08 o godzinie 09:54

Temat: Likwidacja Etiudy

Hmm, jak dla mnie to skandal. Ale nie to czy zamkną czy nie zamkną Etiudy, tylko to, że Warszawa do tej pory nie ma alternatywy dla Okęcia. To lotnisko jest drogie również dla linii lotniczych i różnice w cenie biletów mogłyby być większe, gdyby to był np. Modlin. Ale żyjemy w Polsce, tu i teraz i jak widać zamiast zbudować nowy tani terminal lepiej jest zamknąć stary

konto usunięte

Temat: Likwidacja Etiudy

Nowe i tanie ? A kto będzie przez lata dopłacał do interesu żeby wyjść na swoje ?

Temat: Likwidacja Etiudy

w Modlinie buraki na polach nie rosną, podobnie jak w wielu innych krajach, gdzie funkcjonują tanie lotniska urządzone na terenach powojskowych. Moim zdaniem, jest całkiem sporo firm, które są w stanie zainwestować kapitał na kilkanaście lat.
A to, że obecny właściciel Okęcia robi wszystko, żeby alternatywa nie powstała, to też nic dziwnego - w końcu, jeśli można zarabiać więcej, kto by chciał zarabiać mniej.
Najpierw tylko trzeba ścieśnić pasażerów do granic niemożliwości jak na Etiudzie a potem zaproponować lepsze warunki "lokalowe" i już większość się cieszy, że zapłaci tylko 30 PLN więcej.

konto usunięte

Temat: Likwidacja Etiudy

30pln więcej to nie wymysł Okęcia tylko PAŻP i PPL. do nich zażalenia można kierować. Inwestor może i będzie jakiś chetny ale to od tych instytucji zależą wszelkie podatki wylotowe z portu lotniczego.

I po raz kolejny coś z Pasażer.com:
"Według Roberta Rewińskiego, prezesa firmy One Europe, monitorującej europejski rynek lotniczy, wieszczenie "końca niskokosztowych lotów z Warszawy w efekcie zamknięcia Etiudy to zabieg czysto propagandowy. - Wizz Air szuka pretekstu , by wycofać się z Okęcia. Demagogiczna obrona Etiudy w imię rzekomych interesów pasażerów zakrawa na hipokryzję. Chodzi o zaskakujące i nieracjonalne opłaty i dopłaty, o których istnieniu i wysokości klient dowiaduje się dopiero w trakcie kupna biletu na stronie internetowej Wizz Air. Gdyby węgierskiej linii faktycznie zależało na oferowaniu niskich cen, to zrezygnowałaby np. z obciążania pasażerów za płatność kartą kredytową kwotą nawet 36 złotych za odcinek lotu, zupełnie nieadekwatną do faktycznych kosztów, wynoszących z reguły poniżej 2% wartości transakcji. Z punktu widzenia pasażera skompensowałoby to z nawiązką podwyżkę opłaty lotniskowej o 30 złotych po przeniesieniu rejsów na główny terminal lotniska Okęcie. Pan Váradi, prezes Wizz Air, najprawdopodobniej dawno już nie był na Etiudzie, skoro tak żarliwie broni tego reliktu minionej epoki, przypisując mu na dodatek rolę bastionu taniego latania w Warszawie. Można by tylko przypomnieć, że nie takie bastiony burzono i świat się nie zawalił - mówi Rewiński."

Całośc: http://www.pasazer.com/in-3344-norwegian,gwarantem,tan...Łukasz K. edytował(a) ten post dnia 12.12.08 o godzinie 14:06

Temat: Likwidacja Etiudy

Jak dla mnie PPL jest zarządcą Okęcia.
Co do opłat w liniach "low cost": są, jakie są i wcale stanowiska linii nie bronię. Jestem pasażerem i zależy mi na tanim bilecie i przyzwoitych warunkach odprawy. A to, że nadal nie ma alternatywy dla Etiudy i jedynym wyjściem jest przeniesienie się na T2, to moim zdaniem skandal. Jeśli Wizzair chce się wycofać z WAW, to zrobi to pod tym lub innym pretekstem, zawsze też mogą po prostu ogłosić, że przestało im się opłacać i tyle. W końcu ich celem jest zarabianie pieniędzy. Dlatego też uważam, że szum wokół zamknięcia Etiudy powinien zaowocować wyjaśnieniem sprawy Modlina czy też innej lokalizacji.
Ale z tym budowaniem lotniska jest jak z kupowaniem samolotów dla rządu. Cały czas się o tym mówi a nic nie robi.

konto usunięte

Temat: Likwidacja Etiudy

Już widzę te tłumy jadące na lotnisko do Łodzi żeby lecieć Wizzem... skomunikowanie tego miasta z resztą kraju zakrawa na kpinę. Moim zdaniem to będzie strzał w stopę.
Krzysztof M.

Krzysztof M. Product Director -
LOT Polish Airlines

Temat: Likwidacja Etiudy

@Pawel: A jakie dodatkowe lotniska ma Kopenhaga, Sztokholm, Lizbona czy Praga?

Wizir robi dym, bo za darmo ma reklame. I tyle. A jak chca niech sie wycofuja. Bye bye Wizir. I tak sie wycofaja bez slowa przepraszam jak LF spadnie ponizej 90%.Krzysztof M. edytował(a) ten post dnia 13.12.08 o godzinie 13:29

konto usunięte

Temat: Likwidacja Etiudy

Podoba mi sie podejscie Norwegian. To jest wlasnie dbalosc o klienta. Bardzo dobrze.



Wyślij zaproszenie do