Temat: Flysiesta.pl - czy ktos korzystał z ich usług?
Marcin O.:
hej Kamil
tak wszystkie odcinki byly uzywane w kolejnosci
jezeli chodzi o chek-in w Kathmandu to oni wydaja tylko na lot do Delhi - nie wiem dlaczego tak jest, moze nie maja mozliwosci technicznych zeby wydawali na cala trase, albo nie znali dokladnych danych lotu z Delhi do Londynu, ciezko powiedziec
podobna sytuacje mialem w drodze z Londynu do Delhi, mimo iz otrzymalem karty pokladowe na caly lot to w Delhi i tak byla koniecznosc ich wymiany na nowe - dlaczego? nie mam pojecia...
Faktyczny powód Bóg jeden raczy wiedzieć. W takim układzie moja hipoteza jest następująca:
Agent check-in w KTM pobrał dwa kupony KTM-DEL-LHR (przez pomyłkę), wydając tobie jedną kartę pokładową KTM-DEL. Kiedy zgłosiłeś się do ponownej odprawy w DEL agent widział na bilecie (na ostatnich dwóch odcinkach) status USED. Znając Hindusów i ich ogarnięcie mogli nie wziąć pod uwagę błędu pracownika lotniska w KTM i nie mieli jak wydrukować karty pokładowej DEL-LHR. Takie sytuacje spotykałem pracując w United Airlines i znane mi przypadki miały miejsce w innych liniach lotniczych także.
Być może jest tu ktoś, kto pracował na check-in i jest w stanie dalej tą hipotezę pociągnąć...
Z drugiej strony nie dziwię się, że linie lotnicze ociągają się w wytłumaczeniu czy znalezieniu powodu, bo takie sytuacje są niezwykle skomplikowane, a zasoby pracownicze absolutnie nie pozwalają na to, by wszystkim takim przypadkom przyglądać się z uwagą i poświęceniem. Wyjątki robi się tylko dla platynowych, złotych i srebrnych posiadaczy kart lojalnościowych albo dla tzw. frequent flyerów, lojalnych i częstych klientów.
Zwykły pasażer na odpowiedź na reklamację czeka miesiąca, a jeśli już się doczeka, to nie otrzymuje wyjaśnienia czy wytłumaczenia tylko serwuje mu się standardowy skrypt: "Oh well, it happens. We're sorry and we're doing all the best to satisfy our customers." I biznes się kręci...
Nie znam linii, która padła tylko z powodu licznych skarg czy niskiej jakości serwisu. Owszem, są linie, które otrzymują więcej reklamacji od innych, ale dopóty serwują konkurencyjne taryfy, dopóty ich samoloty będą pełne i będą wzbijać się w powietrze.
Kamil Newczyński edytował(a) ten post dnia 11.12.10 o godzinie 23:03