Temat: Aerosvit - kilka pytań
Tomasz Kurnatowski, PRM:
jestem bardzo ciekaw odpowiedzi w tym watku - jednak z obawy o bezpieczenstwo zrezygnowalem z aeroflotu i aerosvit na tej samej trasie; zaufanie jakies musi byc - do pilota, firmy itd
w dodatku zwroc uwage, czym bedziesz lecial, bo aeroflot przykladowo - w sumie mysle, ze blizniacza firma - lata w duzej czesci iłami, nie boeingami czy airbusami
byc moze to i dobre firmy, ale 200-300 zl roznicy nie przekonalo mnie, by ryzykowac
hmmm , z tego co wiem to Aeroflot na długich trasach lata boeingami i airbusami,na trasie Warszawa-Moskwa Airbusami więc pisanie że loty w dużej cześci są operowane iłami to przesada, ponieżej dane Aeoflotu:
The fleet includes (as of February 2, 2009):
Airbus А319 14
Airbus А320 31
Airbus А321 10
Airbus A330-200 3
Boeing B767-36 NER 11
Tupolev TU-154M 26
Ilyushin II–96-300 6
a po za tym jak ostatnio można było zauważyć to airbusy też nie są bezpieczne...,
Aerosvit ma podobnie, więc nie wiem skąd te dane o iłach??
To są takie same linie jak inne, a opowieści,że leci sie iłem z kurami to chyba z poprzednich epok zostały....
Może jeszcze z serwisem u nich nie do końca jest tak jak powinno być ale przy cenach jakie mają na kierunki azjatyckie biją konkurencję.