konto usunięte
Temat: Aerofłot - nowy serwis rezerwacyjny
Informacyjnie, gdyby ktoś kupował bilety przez stronę linii...Skusiłem się na użycie nowej wersji ich serwisu rezerwacyjnego (link po lewej stronie) głównie ze względu na to, że przejrzyście podaje ceny na 3 dni w tył i przód, ten stary jest pod względem przejrzystości cen dużo gorszy. Co prawda uprzedzają, że to tylko wersja beta i jeszcze wszystkie funkcje nie działają, ale co mnie mocno zdziwiło... dostałem po zakupie na maila tylko potwierdzenie płatności. Ani widu samego biletu. Na szczęście po wklepaniu numeru rezerwacji na stronie bilet się elegancko pokazuje. Tak że gdyby ktoś kupował online "po nowemu", niech pamięta, żeby od razu bilet wydrukować albo zapisać do pliku, bo - jako że czekam już bezskutecznie parę godzin - na skrzynkę chyba nic nie dojdzie ;)Krzysztof Rąpała edytował(a) ten post dnia 14.12.11 o godzinie 19:27