Maciej
Chabowski
Psycholog społeczny
/ Trener biznesu
Temat: Techniki sprzeraży w Bydgoszczy
TECHNIKI SPRZEDAŻY: Budowanie pozytywnych relacji z klientem - 10 grudnia 2009 r.Techniki sprzedaży:
Budowanie pozytywnych relacji z klientem
Serdecznie zapraszamy na wyjątkowe szkolenie z zakresu budowania
pozytywnych relacji z klientem. Dowiecie się Państwo na nim, w
jaki sposób nawiązać kontakt i jak wpływać na klientów podczas
typowych sytuacji handlowych. Zdobędziecie także wiedzę na temat
etapów sprzedaży oraz skutecznych metod radzenia sobie z
zastrzeżeniami i obiekcjami. Zapraszamy już teraz! Liczba miejsc
ograniczona!
Szkolenie poprowadzi praktyk sprzedaży i doświadczony trener
biznesu – Przemysław Siwula – trener z ponad 17- letnim
doświadczeniem i właściciel firmy szkoleniowej Credo
działającej od 1992 roku. Kształcił się na Politechnice
Poznańskiej oraz na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Ukończył szereg szkoleń biznesowych i handlowych. Od lat
współpracuje jako konsultant i trener z firmami krajowymi i
międzynarodowymi, m.in. BAHLSEN, WEDEL S.A., VOBRO, WISAN, SILOG,
BAKOMA S.A., ZELMER czy APART, realizując dla nich coachingi i
szkolenia handlowe.
Treści programowe szkolenia:
Część 1: Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z
klientem
1.1 Czym jest komunikacja niewerbalna?
1.2 Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży
1.3 Złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie
pierwszego)
1.4 Sekrety pozytywnej mowy ciała
Część 2: Techniki wpływu na klienta
2.1 Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca
sprzedaż
2.2 Bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z
klientem
2.3 Techniki perswazji w kontakcie z klientem
2.4 „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż
2.5 Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne
Część 3: Etapy sprzedaży
3.1 ONZ – otwarcie, negocjacje, zamknięcie
3.2 KUC – „kawa, uśmiech, ciastko” sprzedawanie poprzez
obsługę
3.3 7 kroków sprzedaży w pracy Przedstawiciela Handlowego
Część 4: Zastrzeżenia i obiekcje klientów
4.1 Co to jest trudna sprzedaż
4.2 Typologia klientów
4.3 Strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach
Informacje dodatkowe:
Data: 10.12.2009
Inwestycja: 300 zł za osobę
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne dla
uczestników, przerwy kawowe oraz miesięczne konsultacje poprzez
Miejsce szkolenia:
ul. Grzymały Siedleckiego 24
85-868 Bydgoszcz
Kontakt:
Biuro:
biuro@skillsdesigners.pl
Koordynatorzy projektu:
Maciej Michalak – michalak@skillsdesigners.pl kom: 501-68-07-46
Maciej Chabowski – chabowski@skillsdesigners.pl kom: 607-77-29-51
Metodyka szkolenia:
Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji.
Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami
warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy
do praktyki. Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie
zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj.
miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację
multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe
oraz symulacje.
Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy
wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Szkolenia
Otwarte, przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie
dokonać przelewu na podane niżej konto. Istnieje także
możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc pod numerem 501 680 746
lub 607 772 951.
Dane do przelewu:
Grupa Trenerska Skills Designers Maciej Chabowski, Maciej Michalak
S.C.
ul. Węgierska 7/32
85-858 Bydgoszcz
Numer rachunku bankowego: 21 1140 2004 0000 3902 5382 4682
Tytułem: W tytule proszę wpisać nazwisko lub nazwę firmy
delegującej na szkolenie
Więcej: http://www.skillsdesigners.pl