Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: oferty szkoleń

Szkolenia Last minute (-21%)

MS Excel 2007 Podstawowy
Termin: 4-5.08.2011, 395 zł netto

MS Excel 2007 Średniozaawansowany
Termin: 8-9.08.2011, 434,5 zł netto

Miejsce: Warszawa

IMPERIUM SZKOLENIOWE
http://imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 402 15 04
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Jan S.

Jan S. Warsztaty "Twardej
Ścieżki" - chodzenie
po ogniu , sauna...

Temat: oferty szkoleń

Zapraszam wszystkich zainteresowanych rozwojem duchowym oraz niezwykłymi doznaniami na warsztaty "twardej ścieżki", które odbędą się w m. Sady (k.Wrocławia) w dniach 23-25.09.2011r.

Jeśli chcesz doznać niezwykłych przeżyć. Zrobić coś co wydaje się niemożliwe i czego ludzie nie robią na co dzień. Naładować swoje akumulatory i popatrzeć na otaczającą nas przyrodę trochę inaczej niż do tej pory? - to te warsztaty są właśnie dla Ciebie.

Obrazek

W programie:
-chodzenie po ogniu
-szałas potu
-marsze transowe
-tańce w kręgu
-podróże przy bębnie

więcej na ten temat tu:
http://www.magnetoit.pl/aktualnosci/sady/

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Jotconsult - Value Creation Traning
jot@jotconsult.com
tel. 602 605 952

zaprasza na warsztaty szkoleniowe:
ROZSTRZYGAJĄCE DECYZJE MENEDŻERSKIE
- Od niepewności do skuteczności

Wrocław, 23-24 sierpnia 2011
Kraków, 31 sierpnia – 01 września 2011

JEST JESZCZE KILKA WOLNYCH MIEJSC


Dowiedz się, jak skuteczni menedżerowie dokonują trafnych wyborów

CEL WARSZTATÓW:
Celem warsztatów jest rozszerzenie przez uczestników wiedzy dotyczącej współczesnych metod doskonalenia procesu decyzyjnego oraz rozwój umiejętności poprawiających jakość podejmowanych decyzji menedżerskich w trzech kluczowych obszarach rozstrzygających o powodzeniu firmy.

TWOJE KORZYŚCI
* Rozszerzysz swoją wiedzę dotycząca współczesnego modelu procesu podejmowania decyzji,
* Przypomnisz sobie 5 kroków podejmowania decyzji wg Petera Druckera,
* Poznasz tajniki podejmowania decyzji w trzech głównych obszarach rozstrzygających o przetrwaniu firmy,
* Udoskonalisz metody doboru i wykorzystania narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji,
* Zdobędziesz umiejętności podejmowania decyzji na czterech poziomach niepewności,
* Zdobędziesz umiejętność posługiwania się efektywnym narzędziem wspomagającym podejmowanie decyzji w zespole,
* Poznasz sposoby omijania pułapek w procesie podejmowania decyzji,
* Od razu wypróbujesz zdobytą wiedzę oraz doskonalone umiejętności, dokonując analizy przypadku i uczestnicząc w grach strategicznych i symulacjach biznesowych.

Więcej informacji o warsztatach na stronie www.jotconsult.com
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: oferty szkoleń

Witam serdecznie,

Zapraszam do udziału w bezpłatnym szkoleniu Zarządzanie kompetencjami pracowników (szkolenie 4-dniowe, odbywa się w 2-dniowych zjazdach)
Najbliższy termin w Gdańsku:
I zjazd: 29-30.08
II zjazd: 12-13.09

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów HR (lub zainteresowanych tą tematyką) z małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Zarządzanie wiekiem jako czynnik zwiększający potencjał adaptacyjny przedsiębiorstw, projekt jest w 100% finansowany ze środków EFS.

Więcej informacji na temat projektu znajdą Państwo na stronie: http://www.szkolenia.zwiekiem.nf.pl/
Przez stronę można również dokonać rezerwacji terminu.

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu.

Anna Kacprzyk
Nowoczesna Firma
tel. 22 314 14 84
anna.kacprzyk@nf.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: oferty szkoleń

Zapraszam na szkolenie:

Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia 

Szkolenie odbędzie się w dniach 29 – 30 sierpnia 2011 r. w Warszawie.


Opis wydarzenia :

Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności

(Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach)

Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki

Szkolenie jest przeznaczone dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów


CENA
Koszt szkolenia 2500 PLN + 23% VAT
FIRST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny na stronie:
http://sqam.org/inzynieria

Jeżeli są Państwo zainteresowani wzięciem udziału w szkoleniu zapraszam do kontaktu:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna: Jakub B. Bączek

Program:
1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Najbliższe szkolenia:
- Toruń: 27 - 28 sierpnia
- Łódź: 10 - 11 września
- Kraków: 17 - 18 września
- Białystok: 24 - 25 września
- Rzeszów: 08 - 09 października
- Gdynia: 15 - 16 października
- Warszawa: 22 - 23 października

Cena: 305 zł

W cenę wliczone jest:
a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!

Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

Agnieszka Królikowska
Koordynator Szkoleń
agnieszka.krolikowska@stageman.pl
tel. 794 513 937
Małgorzata Wrońska

Małgorzata Wrońska mgr prawa,
instruktor fitness,
choreograf
cheerleaders, w...

Temat: oferty szkoleń

KURS DLA TRENERÓW CHEERLEADERS CHEER PROJECT BASIC INSTRUCTOR

http://cheer-project.pl

Zapraszamy na jedyny w swoim rodzaju kurs dla Trenerów Cheerleaders! Kurs ma za zadanie przygotować trenerów do pracy z zespołami nie tylko podczas przygotowań do zawodów, ale również innych imprez sportowych, gdzie pokazy cheerleaders są uświetnieniem imprezy.

Terminy drugiej edycji:
24-25 IX 2011
8-9 X 2011
15-16 X 2011

Liczba miejsc ściśle ograniczona

Koszt 570 zł

Techniki:

-podstawy tańca klasycznego

-tańce latynomerykańskie

-rock'n'roll

-hip hop

-dancehall

-omówinie dywizji CheerDance i PomDance

-skoki w cheerleadingu (technika, metodyka nauczania w tym ćwiczenia przygotowawcze)

- podnoszenia i piramidy

-jazz i musical

Wykładowcami na kursie są osoby ściśle związane z cheerleadingiem i innymi technikami tańca

Kursanci otrzymują obszerne materiały szkoleniowe. Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi !!!

Otrzymają także Państwo nagrania video z choreografiami zarejestrowanymi w czasie kursu! Żaden inny organizator tego nie gwarantuje!



Należy wysłać zgłoszenie mailem cheer_project@yahoo.com lub zgłosić się telefonicznie 887-782-420


Obrazek
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: oferty szkoleń

50 procent Rabatu - To możliwe!

"Nauka to potęgi klucz" - Szkolenia 50% Taniej To nie cud.
Dlaczego warto?
- Wygoda i oszczędność.
- Pierwszeństwo w informacji o kolejnych promocjach.
- Nie tylko promocje...



Obrazek

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

Zapraszamy!
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: oferty szkoleń

Szkolenie z montażu sufitów napinanych dedykowane dla pracowników firm montażowych, architektów/projektantów wnętrz.

07.09.2011, godz: 9-15, Łódz, ul. Piotrkowska 223, Siedziba Firmy Alteza.

W zakres szkolenia wchodzi:

Część teoretyczna: obejmuje podstawowe informacje o systemie sufitów napinanych, możliwościach jego zastosowania, rodzajach oświetlenia i sposobie ich montowania w suficie napinanym oraz prezentację niezbędnych narzędzi potrzebnych do montażu.

Część praktyczna: montaż sufitu, na której każdy będzie mógł wziąć udział w pracach montażowych.

Koszt szkolenia to 200 zł, dla projektantów bezpłatnie, w cenę wchodzi cena narzędzi, które po szkoleniu otrzymują montażyści. Ponadto będą także rozdawane materiały informacyjne

Zgłoszenia pod adresem szkolenia@alteza.pl

Więcej na stronie http://alteza.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: oferty szkoleń

Karolina Monika U.:
Szkolenie z montażu sufitów napinanych dedykowane dla pracowników firm montażowych, architektów/projektantów wnętrz.
W dniach 6-7.09 w łódzkiej siedzibie Firmy Alteza odbyły się szkolenia z montażu sufitów napinanych.
Kolejne szkolenia zaplanowane są według poniższych terminów:
- październik - Wrocław
- listopad - Ostrów Wielkopolski

Bliższe informacje wkrótce.
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

W dniach 24 września-9 października zapraszamy do Łodzi na cykl warsztatów i szkoleń promujących rozwój osobisty. Uczestnicy będą mogli wziąć udział we wszystkich wydarzeniach w promocyjnych cenach (10 zł za warsztat 3-godzinny oraz 50 zł za 16-godzinny warsztat weekendowy).

Trenerzy CreArte przeprowadzą warsztaty z różnych obszarów doświadczenia i wiedzy.

W PROGRAMIE:

24-25.09, godz. 9-17
"Chwytaj w lot - o tym, jak skutecznie uczyć się i zapamiętywać"

27.09, godz. 18-21
"Zadbaj o swoje interesy - warsztat technik negocjacyjnych"

29.09, godz. 18-21
"Szamańsko-procesowa praca ze snami"

3.10, godz. 18-21
"Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe"

5.10, godz. 18-21
"Skuteczne planowanie - zarządzanie priorytetami i sobą w czasie"

8-9.10, godz. 9-17
"Szlifowanie diamentu - potencjał osobisty drogą do sukcesu zawodowego"

Można wziąć udział zarówno we wszystkich, jak i pojedynczych warsztatach.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY:
http://www.crearte.com.pl

e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie)

A DODATKOWO - NIESPODZIANKA!
Wśród uczestników wszystkich warsztatów rozlosujemy darmowe wejściówki na dowolny warsztat z naszej oferty :))
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

COPYWRITING – WARSZTATY W KATOWICACH

Warsztaty biznesowe. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów.

Dowiedz się jak pisać:
- krótko
- treściwie
- i efektywnie


Tylko to, co "gęste". ZERO niesprawdzonych hipnotycznych teorii "domorosłych mistrzów słowa".
________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć efektywny list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki) - zobacz bazę materiałów

______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Już od następnego dnia po szkoleniu:

* Poprawiasz jakość relacji z Twoimi klientami i współpracownikami;
* Skuteczniej komunikujesz się podczas rozmowy telefonicznej, spotkania, prezentacji;
* Minimalizujesz koszty i zwiększasz niezależność od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
______________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)? A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Język marki
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy. Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy (tradycyjny i e-mail)
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 października 2011 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8.
Cena: 1270 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

Sprawdź na:http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/reklama-i-...

______________________________________

Jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe? Przyjdź na to szkolenie
Jan S.

Jan S. Warsztaty "Twardej
Ścieżki" - chodzenie
po ogniu , sauna...

Temat: oferty szkoleń

Zapraszam wszystkich zainteresowanych rozwojem duchowym oraz niezwykłymi doznaniami na warsztaty "twardej ścieżki", które odbędą się w m. Brodki (k. Mińska Mazowieckiego)
w dniach 7 - 9 października 2011r.


Obrazek

W programie:
-chodzenie po ogniu
-szałas potu
-marsze transowe
-podróże przy bębnie

więcej na ten temat tu:
http://www.magnetoit.pl/aktualnosci/brodki7paz/
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: oferty szkoleń

Szkolenia LAST MINUTE (-21%)

MS Excel 2007 Średniozaawansowany -> 22-23.09 / 434,5 zł
MS Access 2007 Podstawowy -> 22-23.09 / 395 zł
MS Excel 2007 Zaawansowany -> 26-27.09 / 474 zł

Warszawa

Po więcej informacji odnośnie szkoleń Last Minute (-21%) zapraszam na stronę internetową: http://www.imperiumszkoleniowe.pl/.

Imperium Szkoleniowe
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel.: (22) 402 15 04
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: oferty szkoleń

Szkolenia animatorów Stageman Polska to najlepsza okazja na zdobycie nowego zawodu i poszerzenie umiejętności praktycznych! Jeśli chcesz nauczyć się tańców animacyjnych, gier, zabaw, występów scenicznych oraz poznać pracę animatora od A do Z zapraszamy na jedyne tego typu szkolenie w kraju, przygotowane przez autora pierwszej w Polsce książki na temat animacji czasu wolnego!

Szkolenie dostarczyć ma wszelkich informacji i umiejętności, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego. Praca ta nie jest łatwa i wymaga wielu umiejętności praktycznych. O tych umiejętnościach dowiesz się właśnie na szkoleniu. Największą zaletą szkolenia są gotowe scenariusze gier, zabaw i zajęć animacyjnych, które można używać praktycznie wszędzie. Szkolenie ma charakter praktyczny – dowiesz się więc, co robić jako Animator w rzeczywistych sytuacjach. Będzie dużo ćwiczeń, gier, zabaw, scenek i umiejętności! Wszystko w odniesieniu do prawdziwej pracy animacyjnej.

Program i opieka merytoryczna:

Jakub B. Bączek - najpopularniejszy w Polsce szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek: "Piłka siatkowa kobiet" (2005), "Podręcznik animatora czasu wolnego" (2008), "Animacja czasu wolnego" (2009) i "Psychologia eventów" (2011) oraz wielu innych publikacji z tych zakresów. Z wykształcenia jest mgr pedagogiki, wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie związał z psychologią i animacją. Prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Na jego zajęcia zjeżdżają się kursanci ze wszystkich zakątków kontynentu, a jego książki rozchodzą się w błyskawicznym tempie ("Animacja czasu wolnego" doczekała się już 5 wydania). Jakub B. Bączek był animatorem w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja, Zakynthos, Turcja czy Jamajka. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet czy Neckermann Polska. Za swoją działalność otrzymał w 2010 roku tytuł "Mecenasa Zdrowia". Wykłada na uczelniach, doradza firmom turystycznym, publikuje w takich czasopismach jak "Hotelarz", "Rynek Turystyczny" czy "Psychologia Biznesu". Swoje szkolenia prowadzi z pasją i pełnym zaangażowaniem - oprócz wiedzy i doświadczenia przekazuje swoim kursantom sporo energii i inspiracji do samodzielnej pracy.

Nasi Trenerzy:

Szkolenie prowadzi jeden z trzech naszych najwybitniejszych specjalistów od animacji: Jakub B. Bączek, Paweł Cieślak, Tomasz Misztal lub Joanna Gradomska. Są to praktycy, animatorzy z pasji i powołania. Wiedzę przekazują w sposób interaktywny i nie pozwalają się nudzić. Starannie dobrana kadra doświadczonych Animatorów sprawia, że każde szkolenie jest prawdziwą przygodą a kursanci wręcz nie mogą się doczekać na jego termin. Gwarantujemy doskonałą zabawę, mnóstwo praktycznych informacji (które przydadzą się nie tylko w animacji, ale i w życiu) oraz niezapomniane emocje dzięki zintegrowaniu się grupy i energii, którą wywołują tańce mini disco i wspólne zabawy.
Najbliższe szkolenia:

- Białystok: 24 - 25 września
- Rzeszów: 08 - 09 października
- Gdynia: 15 - 16 października
Program:

1. Animacja czasu wolnego - wprowadzenie teoretyczne
1.1. Czym jest animacja?
1.2. Kto to jest animator i jakie powinien mieć cechy?
1.3. Ile zarabia animator?
1.4. Gdzie powinien szukać pracy?
1.5. Jakie są prawa i obowiązki animatora?
1.6. Jakie są funkcje animacji?
1.7. Jakie są typy animatorów?
1.8. Jak wygląda dzienny program animacyjny?
1.9. Czym różni się praca w Polsce od pracy za granicą?

2. Animacja sportowa
2.1. Jak zaplanować zajęcia sportowe?
2.2. Jak przygotować zajęcia sportowe?
2.3. Jak przeprowadzić zajęcia sportowe?
2.4. Jakie są najpopularniejsze sporty w animacji?
2.5. Jak sędziować sporty animacyjne?
2.6. Jak zachować się w przypadku kontuzji?
2.7. Jak podzielić turystów na drużyny?
2.8. Jak zabezpieczać teren i sprzęt sportowy?
2.9. Jak zachęcić do wysiłku?

3. PR w pracy animatora czasu wolnego
3.1. Co to jest PR?
3.2. Jak zastosować PR w animacji?
3.3. Jak prowadzić relację z gośćmi hotelu?
3.4. Jak prowadzić relacje z obsługą hotelową?
3.5. Jak prezentować program animacyjny?

4. Autoprezentacja – warsztaty
4.1. Jak się ubrać do pracy?
4.2. Jak się zachowywać w pracy?
4.3. Jak korzystać z mowy ciała?
4.4. Jak mówić do turystów?
4.5. Jak zachować się na scenie?
4.6. Jak trzymać mikrofon?
4.7. Jak zapraszać do animacji?
4.8. Na co turyści zwracają uwagę?
4.9. Jak radzić sobie z obcymi językami?

5. Animacja dzieci i młodzieży
5.1. Jakie są cechy dzieci?
5.2. Jak przeprowadzić zajęcia z dziećmi?
5.3. Jak przekonać dzieci do siebie?
5.4. Jak mówić do dzieci?
5.5. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci?
5.6. Jak radzić sobie z „trudnymi” grupami?
5.7. Co należy do Twoich obowiązków?
5.8. Jak prowadzić zajęcia z młodzieżą?
5.9. Jak zachęcić młodzież do udziału w zajęciach?

6. Trening antystresowy w zawodzie animatora
6.1. Co to jest stres?
6.2. Jakie są objawy stresu?
6.3. Jak walczyć ze stresem?
6.4. Jak w pracy animatora radzić sobie z tęsknotą i trudnymi klientami?

Patronat merytoryczny: ŚLĄSKI ODDZIAŁ POLSKIEJ IZBY TURYSTYKI
Patronat medialny: DZIENNIK TURYSTYCZNY

Cena: 305 zł
W cenę wliczone jest:

a) 16 godzin z doświadczonym Trenerem Animatorów
b) materiały do szkolenia (balony, zabawki itp.)
c) certyfikat ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim
d) książka Jakuba B. Bączka „Animacja czasu wolnego”
e) zniżki na kolejne szkolenia Stageman
f) propozycja pracy w animacji!!!
Korzyści z ukończenia szkolenia:
- poznasz prawa rządzące zajęciami animacyjnymi z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi;
- poznasz i przetestujesz na własnej skórze różne scenariusze zabaw;;
- zobaczysz wiele przykładów gier i zabaw do zastosowania w animacji (weźmiesz w nich udział);
- zrozumiesz psychologiczne mechanizmy postępowania ludzi podczas gier i zabaw;
- poznasz nowe, kreatywne osoby;
- dowiesz się jak budować autorytet i prowadzić zajęcia z grupami;
- poznasz najważniejsze zasady konferansjerki;
- będziesz mieć szanse na podpisanie umowy z Firmami Animacyjnymi (dla zainteresowanych oferta pracy!).

5 powodów, żeby zapisać się już dziś:

1) nasze szkolenia prowadzą najlepsi animatorzy w kraju - praktycy, a nie wykładowcy akademiccy, który przekazują wiedzę na temat turystyki w teorii
2) naszemu szkoleniu patronuje Jakub B. Bączek (autor pierwszej w Polsce książki na temat animacji), Polska Izba Turystyki - oddział Śląski (największa organizacja turystyczna w Polsce) i Dziennik Turystyczny (znany każdemu, kto interesuje się czasem wolnym)
3) wspaniałe gry i zabawy oraz tańce mini disco nadają się na każdą okazję - nie tylko do animacji, ale także dla nauczycieli, rodziców, pedagogów, konferansjerów i... na studencką imprezę
4) dyplom Stageman uprawnia Cię do nabycia pracy w animacji na całym świecie, od eventów w Polsce po pracę w najlepszych kurortach morskich na całym świecie
5) ilość miejsc jest ograniczona więc... kto pierwszy ten lepszy

OSOBA KONTAKTOWA:

Barbara Ligocka
Manager Szkoleń
tel.: 796 666 609
e-mail: szkolenia@stageman.pl
gg: 12385489

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3-dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno tych, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszystkich pragnących uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterów, szkoleniowców, kadrowców, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Szkolenie jest kompleksowe - skupione na najważniejszych procesach zarządzania personelem w organizacji: pozyskiwaniu nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbaniu o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy, tworzeniu programów szkoleń i rozwoju personelu oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy i umiejętności potrzebnych do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm.

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Termin:
30 września – 2 października 2011

Czas trwania:
Szkolenie potrwa 3 dni, tj. 30 godzin szkoleniowych, czyli 24 godziny zegarowe.

Cena:
Regularna:
800 zł netto

Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
Zniżka Last Minute 45% - 440 zł netto
Zniżka 50 % - 400 zł netto – w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Dla osób pracujących, zatrudnionych na stanowiskach nie-managerskich:
Zniżka Last Minute 25% - 600 zł netto
Zniżka 30 % - 560 zł netto - w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy faktury.
Istnieje równeiż możliwość rozłożenia płatności za szkolenie na raty.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w centrum szkoleniowym w Warszawie.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Serdecznie zapraszam do kontaktu,
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:

Angelika Pieńkowska
e-Mail: angelika.pienkowska@y-consulting.pl
Tel: 792-077-897
Zachęcam także do kontaktu przez wiadomość prywatną.

Temat: oferty szkoleń

Witam

poszukuję dobrych szkoleń menadzerskich i rozwoju osobistego, zarządzania na terenie śląska.

Proszę o rady i odpowiedzi.

Z góry dziękuję.

Mikołaj

konto usunięte




Wyślij zaproszenie do