Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 styczeń 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady itp.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: oferty szkoleń

Dzień dobry :)
Chciałam poinformować, że trwa rekrutacja do II Edycji SZKOŁY TRENERÓW DRAMY Drama Way, która rozpocznie się w kwietniu 2013 roku.

Szkoła, przygotowująca do uzyskania certyfikatu trenera warsztatu dramowego. adresowana jest w szczególności do:
- osób pracujących z grupami, trenerów,
- animatorów, instruktorów teatralnych,
- coachów, terapeutów,
- innych osób zainteresowanych metodą dramy.

Program Szkoły obejmuje łącznie 244 godziny szkoleniowe (kwiecień 2013 - czerwiec 2014) i jest podzielony na następujące moduły:

- Moduł Rozwojowy (self experience): Trening Interpersonalny (40 godzin), Grupa Rozwoju Osobistego (64 godziny)
- Moduł Metodyczny (professional traning): Warsztaty szkoleniowe w zakresie metodyki pracy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem metody dramy i projektów teatralnych (80 godzin)
- Moduł Treningowy (practice, sharing experience, supervision)[/b]: Trening umiejętności dramowych (40 godzin), realizacja autorskich warsztatów, Zjazd superwizyjny (20 godzin), praktyki w projektach dramowych.

Więcej informacji na:
- stronie Drama Way
- Facebooku
- GoldenLine

Atrakcyjna zniżka w ramach rekrutacji do II edycji Szkoły Trenerów Dramy: osoby, które zgłoszą się i wpłacą zaliczkę (800 PLN) do 19 marca 2013 otrzymają zniżkę - cena za Szkołę wyniesie wtedy 6.000 PLN (a nie 8.200 PLN).

Pozdrawiam i osobiście bardzo polecam,
Maria Depta-Jędrzejczak

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: oferty szkoleń


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na 1-dniowe szkolenie w przystępnej cenie organizowane przez markę Intuikon (http://intuikon.pl)

BUDOWANIE RELACJI MIĘDZYLUDZKICH WEDŁUG BEYOND NLP
Wstęp do Praktyka Beyond NLP – edycja krakowska

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Nauczysz się jak sprawić, aby inni ludzie chętniej z Tobą rozmawiali i uznawali Cię za dobrego rozmówcę, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego stosowania modelu Dobrego Słuchacza,

- Dowiesz się jak wpływać na relacje z innymi ludźmi tak, aby bardziej odpowiadały Twoim celom i potrzebom, dzięki poznaniu i nauczeniu się praktycznego wykorzystania gier statusowych,

- Nauczysz się budować poczucie więzi i dobry kontakt na głębszym poziomie niż tylko gesty i proste zachowania, dzięki zrozumieniu czym są Dominujące Struktury Poznawcze,

- Dowiesz się czym jest Beyond NLP, czym różni się od klasycznego NLP oraz co oferuje program edukacyjny: „Praktyk Beyond NLP – edycja krakowska”,

- Otrzymasz odpowiedzi na ważne dla Ciebie pytania dotyczące udziału w całościowym programie Praktyk Beyond NLP,

- Otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Cena: 138 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl
Zapisy przyjmujemy do 15 marca.

PEŁNY OPIS SZKOLENIA >>>

Jesteśmy obecni na Facebooku >>> oraz Goldenline >>>

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika Ochwat - Marcinkiewicz

Monika Ochwat -
Marcinkiewicz
specjalista ds.
Kowencji Karpackie,
kooordynator,
Zarządz...

Temat: oferty szkoleń

Zapraszamy przedstawicieli karpackich organizacji pozarządowych (tj. pracowników, członków, wolontariuszy, etc.) na szkolenia pt. „Lider Karpacki”, które odbędą się w następujących terminach:
28 lutego - 2 marca 2013 r. w Ośrodku Szkoleniowo-Rekreacyjnym Groń (34-205 Stryszawa 735B), rekrutacja trwa do 26 lutego
14 - 16 marca 2013 r. w Hotelu Restauracji "BRISTOL" (ul. Krakowska 9, 33-100 Tarnów), rekrutacja trwa do 8 marca
21 - 23 marca 2013 r. w Hotelu Energetyk (ul. Piwarskiego 26, 38-440 Iwonicz Zdrój), rekrutacja trwa do 15 marca

Na szkolenia zapraszamy organizacje pozarządowe zlokalizowane w Polskich Karpatach (województwo małopolskie, podkarpackie i śląskie). Ilość miejsc ograniczona!

Szkolenia są realizowane w ramach projektu „Karpaty łączą – mechanizm konsultacji i współpracy dla wdrażania Konwencji Karpackiej” współfinansowanego w latach 2012-2015 przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
reprezentujesz organizację pozarządową zlokalizowaną w Karpatach
cenisz zasoby naturalne i kulturowe regionu karpackiego i na nich chcesz opierać rozwój lokalny
chcesz efektywniej realizować działania i skuteczniej rozwiązywać problemy
chcesz nawiązać współpracę z innymi przedstawicielami lokalnych społeczności w Karpatach.



Szkolenie jest bezpłatne.
Organizatorzy pokrywają koszty: dojazdu (do 50 zł / osobę) i pobytu uczestników (nocleg i catering) oraz koszt materiałów szkoleniowych.
Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający udział w szkoleniu.

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie: http://www.porozumieniekarpackie.pl/228,a,szkolenia-li...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 14-15 marca 2013, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 14-15 marca 2013
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 999 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Profesjonalna obsługa reklamacji

W naszej ofercie:

Szkolenia z obszaru obsługi reklamacji, szkolenie obsługa reklamacji
Tworzenie standardów obsługi reklamacji/klienta
Analiza istniejących procedur w Firmie
Analiza pism w odpowiedzi na reklamacje
Tworzenie procedur odpowiedzi na reklamacje
„Reklamacja, jako prezent dla firmy”- jak wykorzystać wiedze płynącą z reklamacji do doskonalenia: procesów wewnętrznych, produktów, obsługi klienta. Klient wie najlepiej, co w firmie lub produkcie można udoskonalić.
Budowa jednolitej polityki obsługi reklamacji w firmie

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: oferty szkoleń

Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:

Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!*

Język angielski dla HR
Termin kursu: 23 marca – 7 kwietnia 2013 r.
Uwaga: Ostatnie wolne miejsca!

Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 6-21 kwietnia 2013 r.

Język angielski w biznesie
Termin kursu: 11-26 maja 2013 r.

Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 20-21 kwietnia 2013 r.
Specjalna cena: tylko 599 zł!
Czas trwania: 16 godzin

Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy.
Czas trwania kursów: 30 godzin.
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

STUDENCIE!! Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny. (Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).

UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

*Kurs języka niemieckiego w specjalnej cenie.
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: oferty szkoleń

Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:

Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!*

Język angielski dla HR
Termin kursu: 23 marca – 7 kwietnia 2013 r.
Uwaga: Ostatnie wolne miejsca!

Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 6-21 kwietnia 2013 r.

Język angielski w biznesie
Termin kursu: 11-26 maja 2013 r.

Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 20-21 kwietnia 2013 r.
Specjalna cena: tylko 599 zł!
Czas trwania: 16 godzin

Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy.
Czas trwania kursów: 30 godzin.
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

STUDENCIE!! Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny. (Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).

UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

*Kurs języka niemieckiego w specjalnej cenie.
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: oferty szkoleń

Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. zaprasza wszystkich na weekendowe kursy językowe:

Miejsce zajęć - WARSZAWA
Wszystkie kursy w cenie 999,00 zł!*

Język angielski dla HR
Termin kursu: 23 marca – 7 kwietnia 2013 r.
Uwaga: Ostatnie wolne miejsca!

Język angielski dla finansistów i księgowych
Termin kursu: 6-21 kwietnia 2013 r.

Język angielski w biznesie
Termin kursu: 11-26 maja 2013 r.

Język niemiecki w biznesie z elementami finansów i księgowości
Termin kursu: 20-21 kwietnia 2013 r.
Specjalna cena: tylko 599 zł!
Czas trwania: 16 godzin

Wszystkie zajęcia odbywają się w weekendy.
Czas trwania kursów: 30 godzin.
Wymagana jest średnia znajomość języka angielskiego/niemieckiego.

STUDENCIE!! Za okazaniem ważnej legitymacji studenckiej oferujemy udział w dowolnie wybranym warsztacie za 50 % ceny. (Organizator zastrzega, iż wykorzystanie wejściówki możliwe jest jedynie w przypadku wolnych miejsc w grupach).

UWAGA! Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.michalak@frr.pl
22 583 10 04

*Kurs języka niemieckiego w specjalnej cenie.
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: oferty szkoleń

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Zapraszam na szkolenia z motywowania pracowników (handlowców, zespołów sprzedaży, zespołów projektowych, menedżerów), jakie współprowadzi:
Paweł Rańda - wicemistrz olimpijski z Pekinu w wioślarstwie.
MISTRZOSTWO W SPORCIE, MISTRZOSTWO W BIZNESIE - O sztuce motywacji



Obrazek

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Najbliższe edycje programu Professional Diploma in Marketing
Zbliżają się kolejne edycje programu Professional Diploma in Marketing, organizowane przez akredytowane centrum szkoleniowe i egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing w Polsce - firmę questus.
Inauguracja programu:
• 26 kwietnia 2013 - Warszawa
• 17 maja 2013 - Łódź

Obrazek


Chartered Institute of Marketing
The Chartered Institute of Marketing (CIM) jest największą na świecie organizacją zrzeszającą marketerów, która liczy około 41 000 członków. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing to 250 akredytowanych centrów w 138 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Obrazek


Professional Diploma in Marketing
Professional Diploma in Marketing (DM) kształtuje kompetencje marketerów na poziomie strategicznym i operacyjnym. DM adresowany jest między innymi do menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla, brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów oraz wielu innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem.

Professional Diploma in Marketing składa się z czterech bloków tematycznych
• Planowanie marketingowe
• Marketing wartości
• Zarządzanie marketingowe
• Zarządzanie projektami marketingowymi

Układ programu Professional Diploma in Marketing
Zajęcia stacjonarne będą obejmować 11 piątkowo-sobotnich sesji zaplanowanych w odstępie 3-4 tygodni. Każda z nich będzie składać się z zajęć zgodnych z blokami tematycznymi programu, części inspiracyjnej oraz części poświęconej pracy nad narzędziami i analizie pracy własnej.

Obrazek


Program DM adresowany jest m.in. do:
• menedżerów marketingu wyższego i średniego szczebla
• brand managerów, analityków marketingowych, specjalistów do spraw marketingu, sales managerów
• innych osób, które mają styczność z klientem i rynkiem

Obrazek


Professional Diploma in Marketing realizowany w questus to:
• największa społeczność profesjonalnych marketerów w Polsce
• jedna z najwyższych zdawalności na świecie
• certyfikowani trenerzy realizujący programy CIM od ponad 11 lat
• najszerszy program wartości dodatkowych, m.in. warsztaty wyjazdowe, spotkania Best Practice, program EPP przygotowujący do egzaminów
• kilkuset absolwentów rekomendujących program

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu

Obrazek
Beata K. edytował(a) ten post dnia 25.03.13 o godzinie 18:47
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: oferty szkoleń

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: oferty szkoleń

Raz... dwa... trzy... cztery... napinamy i rozluźniamy zwoje mózgowe!

BIÓRO zaprasza na ROZGRZEWKĘ przed cyklem szkoleń SIŁOWNIA KOMPETENCJI!

Jeśli jesteś freelancerem/właścicielem firmy i czujesz, że Twojej działalności brakuje tego „czegoś”, co przyciągnęłoby klientów, a Tobie pozwoliło rozwinąć skrzydła.

To znak, że potrzebujesz ROZGRZEWKI...

W jeden wieczór nasi trenerzy przekażą Ci najważniejsze informacje dotyczące zagadnień:
* COPYWRITINGU
* NETWORKINGU
* AUTOPREZENTACJI
* KOMUNIKACJI
* ZARZĄDZANIA
* KONTAKTÓW Z MEDIAMI

Przyjdź do BIÓRA 5 kwietnia (piątek) w godzinach 18 - 20 na darmową ROZGRZEWKĘ, wystarczy pobrać bilet! http://www.facebook.com/biorokrakow/app_266042690145421

Potrzebujesz więcej treningu? Zajrzyj do SIŁOWNI KOMPETENCJI http://www.facebook.com/events/116773765180896/

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow
===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179
===
Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

STORYTELLING
Sprzedaż za pomocą opowieści – Opowiedz o sobie i swoim biznesie.


Obrazek


Ile razy zdarzyło się Tobie:

• Podczas prezentacji/konferencji, musiałeś/musiałaś krótko opowiedzieć o sobie i swoim biznesie. W przeznaczonych dla Ciebie 3 minutach, najważniejsze było, aby słuchacze Cię zapamiętali i polubili. Po sygnale, że pora zaczynać mówić - zabrakło Ci słów…
• Podczas spotkania networkingowego, w trakcie „Twojej” jednej minuty najistotniejsze było aby jak najlepiej wypaść przed całą grupą. Opowiedziałeś, czas minął i pozostało wrażenie, że Twoje słowa nie porwały słuchaczy. Po spotkaniu nikt nowy do Ciebie nie zadzwonił. Nikt, nic nie zapamiętał.
• Będąc na spotkaniu biznesowym i poznając duże ilości nowych ludzi chciałeś aby pozostać pozytywnie w pamięci uczestników. Aby to właśnie Ciebie najlepiej zapamiętali z tego wydarzenia. Spotkanie się skończyło – nowych znajomości brak.

Po ukończeniu tego szkolenia:
• Krótko i interesująco opowiadasz o Sobie i swoim biznesie.
• Historie Twoje i twoich Klientów powodują uśmiech na twarzach słuchaczy.
• W słuchaczach wzbudzasz zaufanie oparte na doświadczeniach z wcześniejszymi Klientami.
• Masz przygotowane Opowieści sprzedażowe trwające 3 minuty/ 1 minutę.
• Nowo poznanym Klientom w trakcie rozmów przekazujesz zdania, które pozostają im w pamięci i budują Twój wizerunek.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Termin: 24 kwietnia 2013
Miejsce: Warszawa
Koszt szkolenia: 300zł/netto

Kontakt:
witold@vandu.co.uk
+48 603-065-130

Program i szczegóły na stronie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/sprzedaz-za-pomoca-...

Zapraszam!
Marcin Gabor

Marcin Gabor Head of tactical
analysis &
development

Temat: oferty szkoleń

Warsztaty piłkarskie dla każdego!

Zapraszam na kolejną edycję niestandardowych warsztatów piłkarskich dla trenerów, scoutów, piłkarzy, dziennikarzy, menedżerów oraz wszystkich tych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat futbolu. Warsztaty odbędą się pod hasłem "Piłka nożna - poznaj ją od nowa". I to najlepsze określenie dla treści całego spotkania, ponieważ zapewniam przedstawienie absolutnie nowatorskiego podejścia do tematu taktyki, strategii, czytania gry oraz całokształtu rozumienia tej dyscypliny.

Trzecia edycja warsztatów planowana jest na czerwiec. I to w trzech miastach! Zapraszamy do Warszawy, Wrocławia lub Krakowa. Szczegółowe informacje znajdziecie w tym miejscu.

Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie zwlekaj ze zgłoszeniem. Czekam na zgłoszenia!



Wyślij zaproszenie do