Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń


Obrazek
Tylko do 9 maja 2012 zapraszamy do skorzystania z promocji szkoleń otwartych rozwijających kompetencje coachingowe. Szkolenia już od 549 PLN!!!

Czytaj więcej o promocji na GrupaSET.pl....


Poczuj czym jest coaching, poznaj podstawowe techniki i narzędzia coachingowe...

Czytaj więcej o szkoleniu "Coaching – Podstawy Praktykowania"....


Poznaj jak przeprowadzać zespół przez kolejne etapy procesu coachingowego…

Czytaj więcej o szkoleniu "Techniki Coachingowe w Pracy z Zespołem"... .


Więcej informacji o Szkoleniach Otwartych Grupy SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoleń SET®....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: oferty szkoleń

Beyond NLP na poziomie Praktyka jest zestawem praktycznie lub naukowo zweryfikowanych technik oraz solidną porcją merytorycznej wiedzy, dzięki którym możesz dokonać pozytywnych zmian w swoim życiu osobistym i zawodowym, poprawić relacje z ludźmi oraz pomóc im w ich trudnościach.

Wybrane korzyści z udziału w szkoleniu:

* Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do:

- poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- rozwoju własnej uważności, kontroli swoich emocji (wywoływaniu i wzmacniania stanów przyjemnych jak radość, ciekawość, motywacja oraz łagodzeniu trudnych emocji jak poczuciem winy, lęk i fobia, zniechęcenie),

- budowania stabilnego i realistycznego poczucia pewności siebie,

- rozwiązywania problemów, dylematów i znajdowaniu twórczych rozwiązań,

- budowania i zmiany własnego wizerunku.

* Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

* Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

* Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

* ... i wiele innych

Szczególnie serdecznie polecamy szkolenie:

* Osobom, którym zależy na rozwoju osobistym – poprawie komunikacji i relacji z ludźmi, radzeniu sobie z emocjami, motywowaniu się do działania i pokonywaniu trudności, osiąganiu celów,

* Wszystkim, którzy na co dzień pracują z ludźmi i chcą poprawić jakość tych kontaktów (sprzedawcy, pracownicy obsługi klienta, menadżerowie),

* Osobom, które zajmują się pomaganiem i uczeniem innych: trenerzy, coachowie, terapeuci, nauczyciele,

* Wszystkim, których ciekawi czym jest NLP i chcą poznać jego unowocześnioną wersję,

* Osobom, które przeszły już szkolenia z zakresu NLP, lecz uważają, że nie nauczyły się stosować poznanych umiejętności w sposobów łatwy i naturalny,

* Osobom sceptycznie nastawionym do NLP, które są jednak na tyle otwarte, że chcą skonfrontować swoje przekonania z rzetelną wiedzę na temat tej dziedziny.

Termin i czas trwania:
Szkolenie trwa 9 dni szkoleniowych po 8 godzin zegarowych od g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa) podzielonych na 3 zjazdy:
15 – 17 czerwca, 22 – 24 czerwca oraz 29 czerwca do 01 lipca.

Liczebność grupy: 11 – 12 osób

Prowadzący: Artur Król
Jest psychologiem, trenerem i coachem z wieloletnim doświadczeniem w branży.
W swojej pracy łączy liczne metody zmiany osobistej i ogromne doświadczenie praktyczne z nieustannie wzbogacaną wiedzą z zakresu wielu dziedzin nauk społecznych. Autor setek artykułów n.t. zmiany osobistej, oraz książek m.in.
na temat skutecznej nauki, pewności siebie oraz praktycznego warsztatu coacha
i changemakera (specjalisty od zmiany osobistej).
Więcej informacji na jego temat: http://www.krolartur.com

Organizatorzy edycji krakowskiej:
Za organizację i promocję szkolenia Praktyk Beyond NLP w Krakowie odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://www.intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.

Cena szkolenia: 1.890 zł
Cena obejmuje: 9 dni szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikaty, serwis kawowy podczas każdego dnia szkoleniowe.
Cena NIE obejmuje: kosztów obiadu, noclegu (dla osób przyjezdnych).

Pełny opis szkolenia oraz precedura zapisów dostępne pod adresem: http://www.intuikon.pl/pdf/BeyondNLP.pdf
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


zajrzyj :)

znajdź :)

zapisz się :)

szkolenia dla Ciebie :)

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: oferty szkoleń


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 18-19 czerwca, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 18-19 czerwca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Kreacja skutecznej reklamy (11-12 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Marta B.

Marta B. Specjalista ds.
Promocji

Temat: oferty szkoleń

BOISKO TO ZA MAŁO… CHCESZ ZWYCIĘŻAĆ? TRENUJ Z NAMI!
Kadra CTPartners zaprasza na czerwcowe szkolenia!


Obrazek


Tak, my też kibicujemy! Zapraszamy na czerwcowe szkolenia otwarte, a po wybranych szkoleniach na wspólne kibicowanie w jednym z warszawskich pubów.

Harmonogram czerwcowych szkoleń dostępny na stronie http://ctpartners.pl

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 22 576 80 80.
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: oferty szkoleń

Helios Edukacja sp. z o.o. zaprasza!


Obrazek


Szkolenie „Rekrutacja skutecznych sprzedawców do działów handlowych”


Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi to kluczowy element i fundament finansowy firmy. Bez odpowiednich handlowców najlepsza firma, najlepszy produkt, najlepsza usługa, nie znajdą nabywców.
Efektywna rekrutacja jest kluczem do budowania zespołów handlowych oraz zwiększania poziomu sprzedaży w firmie.

Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną dotyczącą procesów rekrutacji pracowników działów sprzedaży. Zapoznają się ze skutecznymi i nowoczesnymi narzędziami rekrutacyjnymi, testami kwalifikacyjnymi wraz z ich analizą.

Szkolenie kładzie nacisk na proces pozyskiwania skutecznych pracowników działów handlowych.

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane wszystkich osób chcących zdobyć i poszerzyć wiedzę dotyczącą skutecznego procesu rekrutacji pracowników działów handlowych i przedstawicieli handlowych.
- Managerowie i kierownicy działów handlowych
- Managerowie i kierownicy HR
- Specjaliści zajmujący się rekrutacją
- Właściciele firm

Forma zajęć:
- Wykład wraz z prezentacją multimedialną
- Ćwiczenia i warsztaty grupowe
- Role playing – odgrywanie ról
- Analiza przykładowych testów rekrutacyjnych wraz z interpretacją
- Dyskusje i podsumowania

Czas trwania szkolenia:
Szkolenie w małych grupach, uwzględniających indywidualne potrzeby szkoleniowe uczestników.
Czas trwania szkolenia – 2 dni, 2x8 godz edukacyjnych
Miejsce szkolenia zostanie podane w terminie późniejszym.
Do zgłoszenia należy dołączyć zapotrzebowanie na nocleg


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do procesu rekrutacji do działów handlowych:
- Rekrutacja zewnętrzna – zalety i wady
- Rekrutacja wewnętrzna – zalety i wady

2. Przygotowanie do procesu rekrutacji:
- Identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
- Ustalenie profilu kandydata do pracy
- Wybór medium ogłoszeń rekrutacyjnych
- Przygotowanie idealnego ogłoszenia o pracy

3. Wstępna selekcja kandydatów
- Analiza CV i listów motywacyjnych
- Prerozmowa telefoniczna z kandydatami

4. Zaplanowanie i przygotowanie rozmowy kwalifikacyjnej:
- Ustalenie liczby etapów rekrutacji
- Rodzaje etapów rekrutacyjnych – wiedza którą można uzyskać podczas każdego z etapów
- Ilość rekruterów na rozmowie kwalifikacyjnej

5. Narzędzia wspomagające rekrutację:
- Ankiety
- Testy osobowościowe
- Testy wiedzy
- Zadania praktyczne

6. Przebieg rozmowy rekrutacyjnej:
- Atmosfera rozmowy kwalifikacyjnej
- Pytania do kandydata – zadawanie właściwych pytań i interpretacja odpowiedzi
- Analiza zachowania kandydata podczas oczekiwania na rozmowę oraz podczas rozmowy
kwalifikacyjnej
- Analiza pozawerbalnych komunikatów wysyłanych przez kandydata

7. Ocena kandydata i dalszy proces selekcyjny:
- Unikanie błędów podczas oceny kandydatów
- Niezbędne cechy osobowości sprzedawców
- Rozpoznanie osób wewnątrz i zewnątrzsterowalnych

8. Zakończenie procesu rekrutacji

Trener : Anna Maria Naściszewska

Trener biznesowy i konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Obecnie pisze doktorat w Instytucie Psychologii Stosowanej UJ z zakresu technik wpływu społecznego, emocji oraz mowy ciała. Wykładowca studiów podyplomowych na WSZiB w Krakowie. Cyklicznie prowadzi zajęcia dla studentów UJ oraz UEK. Specjalizuje się w szkoleniach związanych z kompetencjami miękkimi: zwiększenia skuteczności sprzedaży, budowania i zarządzania zespołami handlowymi, negocjacjami, obsługą klienta oraz autoprezentacją. Od wielu lat działa jako rekruter i konsultant procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych.

Szczegóły i formularz zapisu>>>
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: oferty szkoleń

Serdecznie zapraszam na ostatnie terminy szkoleń, realizowanych w ramach projektu Akademia PARP - Zostań ekspertem ds. e-learningu Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw związanych z edukacją i szkoleniami oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą o podobnym profilu.

Pozostałe terminy:
E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP: Warszawa 28-30.05.2012
Treści szkolenia w formule on line: Warszawa 28-30.05.2012
Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski: Warszawa 4-5.06.2012

Wszystkie szkolenia są w 100% finansowane ze środków EFS Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.ekspert-elearningu.akademiaparp.gov.pl

Osoby zainteresowane bardzo proszę o kontakt:

Anna Kacprzyk
22 53 39 838
akacprzyk@betacom.com.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: oferty szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Zakładasz w 2012 roku wzrost sprzedaży o 10%? A może należy pomyśleć o wzroście 30-40%?

Pora na ZARZĄDZANIE ZYSKOWNOŚCIĄ KLIENTÓW

* Jakie mity narosły wokół lojalności klientów?
* Czym wyróżniają się klienci wartościowi dla firmy?
* W jaki sposób można oszacować wartość klienta?
* Kiedy przestać inwestować w klienta?
* Jak podzielić budżet między działania nastawione na pozyskiwanie i utrzymywanie klientów?
* Jakiej strategii użyć, aby zbudować rentowne relacje z klientami?

Odpowiedź także i na te pytania - pojawi się w czasie warsztatów szkoleniowych „Zarządzanie Zyskownością Klientów”

Zapraszamy na szkolenie we Wrocławiu – 31 maja 2012 roku od 9.00 do 17.00
Cena 590 zł.

Więcej szczegółów na stronie www
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


04-05.06.2012

Sztuka Przenikania Osobowości

Jak zrozumieć innych i skutecznie się z nimi porozumiewać?


Obrazek


04-05.06.2012

Rekrutacja i Selekcja Pracowników

Jak pozyskać najlepszych pracowników dla organizacji?


Obrazek


Zapraszamy



Wyślij zaproszenie do