Anna
C.
Doradca Zawodowy,
Trener umiejętności
społecznych
Pro-Pub...
Temat: Nowe Szkolenia
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI W PRAKTYCESzkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, którym nie jest obcy problemem nieterminowych płatności od swoich kontrahentów.
Podczas zajęć uczestnicy poznają windykację od strony praktycznej. Szkolenie zawiera ćwiczenia i gotowe rozwiązania do zastosowania w sytuacji zadłużenia kontrahenta. Dłużnicy stale „ulepszają” swoje metody działań. Trzeba też nadążać za bardzo dynamicznymi zmianami w prawie. Dzięki przedstawieniu tematyki windykacji przestrzennie, będą Państwo potrafili sami nadążać za zmianami prawnymi w tej dziedzinie a także zauważać kolejne sposoby oszustów i być WYSOKO W PIRAMIDZIE SPŁATY SWOICH DŁUŻNIKÓW.
Dzień I
1. Windykacja Należności Jako Proces.
• Co to jest windykacja?
• Dlaczego ludzie nie płacą? (hierarchia płatności, przeciąganie, gra, uwarunkowania społeczne, )
• Typy dłużników (biedacy, gracze, fraudzi – wizjonerzy i problematycy)
• Co robimy źle? – jak zachęcamy do przeciągania płatności? (Uzależnienie od firmy, brak procedur, bałagan, długi czas reakcji, niekonsekwencja, przewidywalność)
• Kiedy powinno się rozpocząć negocjacje z dłużnikiem?
• Kto powinien negocjować?
• Z kim rozmawiać w firmie dłużnika?
2. Zanim zaczniemy windykować
• Proste sprawdzenie w Internecie (KRS, RDG, LEX, Portale, Biznespolska)
• KRS
• Umowy i inne dokumenty
• Faktury (zestawienia możliwość kompensaty)
• Aspekty nagrywania rozmów telefonicznych
3. Proces Windykacji
• Procedura
• Wybór drogi kontaktu
• Pierwszy kontakt (domniemanie niewinności, wciąganie w rozmowę)
• Negocjacje
• Zagrożenie sankcjami
• Konsekwencja
• Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
• Uznanie długu
• Przerwanie biegu przedawnienia
• Błędy podczas windykacji
Dzień II
4. Gry Dłużników
• Na czas
• Strategia
• Inni wierzyciele, najpierw im zapłacę
• Reklamacja
• Zasada - mnie nie zapłacili, to ja wam nie zapłacę
• Zapomniałem
• Często wyjeżdżam
• Granie „głupiego”
• Pan niedostępny
• Kontr natarcie (groźby, wyzwiska, krytyka)
5. Wprowadzamy sankcje
• Zablokowanie towaru
• Wymówienie umowy
• Odsetki
• Kary umowne
• Zabranie towaru
• Zlecenie windykacji
• Doniesienie do prokuratury
• Ujawnienie zadłużenia - triki na dłużników
• KRD
6. Kierujemy sprawę do sądu
• Procedura („nie żałujcie pieniędzy na specjalistów”)
7. Postępowanie Komornicze
• Procedura (aspekty poszukiwania majątku)
Szkolenie prowadzi - Robert Rebizant - Licencjonowany prywatny detektyw, specjalizujący się w sprawach gospodarczych, specjalista ds. Windykacji. Posiada kilkuletnie doświadczenie zarówno w sektorze windykacji konsumenckiej, jak i w sektorze biznesowym.
Obecnie zajmuje stanowisko pełnomocnika Zarządu ds. Windykacji w holdingu spółek kapitałowych.
Do głównego obszaru jego zainteresowań należy odpowiedzialność cywilnoprawna członków zarządu za zobowiązania spółek oraz problematyka przestępstw przeciwko wierzycielom i czyny nieuczciwej konkurencji.
Posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych. Łączy w swojej pracy praktyczne doświadczenie z zakresu windykacji, detektywistyki i prawa z wykształceniem prawnym i psychologicznym. Właściciel Biura Prawno – Detektywistycznego SATOR.
CZAS SZKOLENIA: 16 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1200 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 2 dni: 12-13 Lipiec 2008
MIEJSCE: Łódź
MARKETING USŁUG
Przedstawiciel Handlowy przedstawiając ofertę firmy mając na celu sprzedaż jak największej ilości produktów nie może wykraczać poza misję i cele firmy, którą reprezentuje. Elementy marketingu usług jak analizę segmentaryzacji rynku pozwala opracować charakterystykę danej grupy Klientów – cechy, potrzeby i oczekiwania.
1. Identyfikacja Przedstawiciela z misją i celami firmy,
2. Charakterystyka potrzeb Klienta korzystającego z produktów firm usługowych,
• Potrzeby
• Obawy
• Klient Lojalny, Nielojalny oraz Klient Konkurencji
3. Strategia Obsługi Klienta
• Analiza i segmentacja rynku,
• Najważniejsze produkty i Klienci,
4. Znaczenie konkurencji i jej wpływ.
5. Jak pomóc w sprzedaży za pomocą analizy SWOT firmy i produktu.
Szkolenie prowadzi Sylwia Sikora - Manager projektów szkoleniowych, certyfikat European Business Competence License (EBCL)
Od lat zajmuje się kierowaniem i szkoleniem zespołów przedstawicieli handlowych. Specjalizuje się w budowaniu zespołów oraz poprawie efektywności ich pracy. W strukturze sprzedaży dużej ogólnopolskiej firmy kurierskiej przeszła drogę zawodową od przedstawiciela handlowego przez koordynatora działań w mini - regionie do Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Zarządzała z sukcesami zespołami handlowców - zajmując pierwsze miejsca w wewnętrznych rankingach dotyczących wyników sprzedaży prowadzonych zespołów
CZAS SZKOLENIA: 6 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 900 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 02 Sierpień 2008
MIEJSCE: Radom
TRUDNY KLIENT
Praca z ludźmi wymaga odpowiedzialności za siebie i wizerunek firmy. Każde nieprawidłowe zachowanie czy odpowiedź wobec Klienta, może kosztować firmę utratę pieniędzy, ale i procent potencjalnych Klientów - zgodnie z zasadą marketingu szeptanego. Zajęcia przedstawiają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach stworzonych przez niezadowolonych Klientów.
1. Zasady obsługi Klienta.
2. Opis Trudnego Klienta:
• Przyczyny niezadowolenia Klienta niezależnie od usług,
• Odnajdywanie prawdziwego problemu Klienta firmy,
3. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne:
• Prawidłowe prowadzenie rozmowy z Klientem zdenerwowanym, niezadowolonym,
• Znaczenie emocji w komunikacji,
• Opanowanie i wyciszanie emocji,
• Wywoływanie pozytywnych odczuć Klienta,
Szkolenie Prowadzi Anna Czajowska – Manager ZZL, Doradca Personalny, Socjolog.
Współpracuje z przedsiębiorcami mikro i małych firm budując strategię zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o analizy społeczne i osobowościowe. Współpracuje z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w aktywizacji bezrobotnych jak również wspieraniu młodych ambitnych i przedsiębiorczych.
CZAS SZKOLENIA: 8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 650 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 09 Sierpień 2008
MIEJSCE: Warszawa
PRAWO AUTORSKIE
Szkolenie przedstawia prawo autorskie na gruncie różnych twórców - grafików, publicystów, trenerów warsztatów rozwoju, artystów itd. Zajęcia mają na celu przestawienie nie tylko aspektów i zasad prawnych, ale praktycznych rozwiązań, które chronią autorów przez kradzieżą ich dzieła. Szkolenie kierowane jest bezpośrednio do twórców, jak i do osób współpracujących w celu zaznajomienia ich z obowiązującym prawem.
1. Kim jest autor i jakie ma prawa tworząc dzieło.
2. Umowy prawa autorskiego.
3. Prywatne i komercyjne wykorzystywanie dzieł autorskich.
4. Prawo autorskie w sztuce, Internecie, życiu publicznym i komercji.
5. Ochrona wizerunku.
6. Prawo własności i przeciwdziałaniu nieuczciwej konkurencji.
CZAS SZKOLENIA: 8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1200 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 23 Sierpień 2008
MIEJSCE: Łódź
UMIEJĘTNOŚCI TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy o zagadnienia związane z terapią zajęciową.
Szkolenie zostało utworzone na podstawie: Rozporządzenia Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) oraz Ministra Edukacji Narodowej I Sportu z dnia 21 stycznia 2005 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach: asystentka stomatologiczna, dietetyk, higienistka stomatologiczna, opiekunka dziecięca, ortoptystka, protetyk słuchu, ratownik medyczny, technik dentystyczny, technik elektroniki medycznej, technik elektroradiolog, technik farmaceutyczny, technik masażysta, technik ortopeda i terapeuta zajęciowy (Dz. U. z dnia 15 lutego 2005 r.).
Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy z zakresu praktycznych umiejętności terapii zajęciowej. Terapia Zajęciowa jest zawodem tzw. szkolnym, co obliguje do ukończenia kilkuletniego kursu w szkołach policealnych, podyplomowych medycznych. Dlatego też wiele osób pracując w zawodzie terapeuty, opieki osoby niepełnosprawnej czy osoby starszej, nie ma wymaganych kwalifikacji ani przyuczenia zawodowego. Do tych osób kierujemy nasze autorskie szkolenie.
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat istoty terapii zajęciowej, kwestii związanych z organizacją zajęć terapeutycznych. Umiejętność wykorzystywania jej form w pracy zawodowej pozwala na integrację terapii zajęciowej z oddziaływaniami wynikającymi z zakresu Państwa obowiązków.
Szkolenie uczy na czym polega współpraca z terapeutą zajęciowym, pozwala również współuczestniczyć w procesie diagnozy i opracowywania planów terapeutycznych.
Szczegółowo omówione zostaną również formy terapii.
Ważną kwestią jest zapoznanie się z możliwością wykorzystywania terapii zajęciowej w różnego rodzaju placówkach w pracy z określonymi grupami podopiecznych m.in. dziećmi, osobami psychicznie chorymi, starszymi, niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi.
Szkolenie kładzie nacisk na umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, każdy blok tematyczny uzupełniają ćwiczenia i warsztaty.
Dzień I
1. Istota terapii zajęciowej
• Rys historyczny
• Rozwój terapii zajęciowej w Polsce i na świecie
• Definicja, cele i zadania terapii zajęciowej
• Etapy terapii zajęciowej
2. Teoretyczne podstawy terapii zajęciowej
• Teorie psychodynamiczne
• Teorie uczenia się
• Psychologia humanistyczna
• Społeczność terapeutyczna
• Kształtowanie postaw
• Teorie ról społecznych
• Specyfika terapii zajęciowej
Dzień II
3. Metody terapii zajęciowej – szczegółowa charakterystyka wybranych technik
• Biblioterapia
• Arteterapia
• Ergoterapia
• Muzykoterapia
• Kinezyterapia
• Terapia rozrywką
• Trening umiejętności życia codziennego
• Inne (dogoterapia, hipoterapia, metoda weroniki sherborne)
• Warsztat – przykłady zastosowania omówionych metod i technik w praktyce
Dzień III
4. Organizacja pracy w oddziale terapii zajęciowej
• Dobór prac w zależności od stanu podopiecznego
• Przygotowanie miejsca pracy
• Organizacja pracy w poszczególnych pracowniach
• Obowiązki kierownika oddziału i opiekunów pracowni
• Organizacja dnia pracy
• Dokumentacja terapii zajęciowej
• Warsztat - zasady projektowania, organizowania i wyposażenia pracowni terapii zajęciowej
5. Zakres obowiązków terapeuty zajęciowego
• Cechy i umiejętności
• Zadania terapeuty zajęciowego
• Rola terapeuty w zespole interdyscyplinarnym
• Szkolenie terapeutów zajęciowych
• Etyczne aspekty pracy terapeutycznej
• Warsztat – zadania i obowiązki terapeuty dostosowane do charakteru placówki
Dzień IV
6. Diagnoza oraz plan terapii dostosowany do potrzeb podopiecznego (podopieczny indywidualny i grupa)
• Ocena stanu podopiecznego
• Diagnoza terapeuty zajęciowego
• Określenie celów terapii
• Przygotowanie planu terapii zajęciowej
• Realizacja
• Ocena skuteczności oddziaływań
• Warsztat – diagnoza i plan terapii dla indywidualnego podopiecznego
• Warsztat – diagnoza i plan terapii dla grupy podopiecznych
7. Terapia zajęciowa w szczególnych warunkach
• Wykorzystanie terapii zajęciowej w Państwa placówce
• Zastosowanie terapii zajęciowej w Domach Pomocy Społecznej, Warsztatach Terapii Zajęciowej, Oddziałach Psychiatrycznych itp.
• Charakterystyka wybranych jednostek chorobowych
• Zasady prowadzenia zajęć przeznaczonych dla określonych grup podopiecznych (dzieci, osoby psychicznie chore, starsze, niepełnosprawne, przewlekle chore)
• Współpraca z terapeutą zajęciowym
• Integracja terapii zajęciowej z innymi oddziaływaniami
• Warsztat – specyfika terapii zajęciowej w Państwa placówce
CZAS SZKOLENIA: 4x8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1600 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 4 dni: 30 – 31 sierpień 6-7 wrzesień 2008
MIEJSCE: Warszawa
Prowadząca Szkolenie: Aurelia Danel pedagog, specjalizacja w zakresie pedagogiki oraz na kierunku: Asystent osoby niepełnosprawnej i Terapii Zajęciowej. Doświadczenie w pracy zdobyte podczas pracy w Ośrodku Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii, Ośrodku Rehabilitacji i Terapii dla Dzieci i Młodzieży, Dom u Nauki i Rehabilitacji. Terapią zajęciową zajmuje się od 2002 roku m.in. podczas Warsztatów Terapii Zajęciowej (staż absolwencki) oraz Warsztatów w Żłobku, współpracy z Domem Małego Dziecka i Domem Pomocy Społecznej w N.Z.O.Z., Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych w Wojewódzki Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku i Szpitalu dla Psychicznie i Nerwowo Chorych oraz Zakładzie Karnym.
MEDIACJE SĄDOWE
Szkolenie ma na celu przedstawienie tematyki mediacji w zakresie Sądowym. Uczestnicy nabywają umiejętności mediacyjne w oparciu o poszczególne etapy szkolenia jak komunikacja, psychologia, techniki mediacji i negocjacji. Sprawiedliwość naprawcza, akty prawne i sporządzana dokumentacja to kolejne elementy szkolenia. Po zakończonym kursie uczestnicy otrzymują zaświadczenie uprawniające ich do wpisu na listę mediatorów - w zależności od specjalizacji. Wykonawcą szkolenia jest POLSKIE CENTRUM MEDIACJI, które odpowiada za merytorykę oraz dalszą ścieżkę kariery mediatorów.
1. Komunikacja międzyludzka.
2. Psychologiczne aspekty powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów.
3. Procedury rozwiązywania konfliktów.
4. Negocjacje.
5. Mediacja.
6. Zasady prowadzenia mediacji.
7. Etapy postępowania mediacyjnego.
8. Trening umiejętności mediacyjnych.
9. Symulacje mediacji.
10. Sprawiedliwość naprawcza.
11. Instytucja mediacji w Polsce.
12. Prawne uwarunkowania mediacji w polskim systemie prawnym.
CZAS SZKOLENIA: 6x8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 800 PLN
TERMIN: 6 dni: 13-14, 20-21, 27-28 Wrzesień 2008
MIEJSCE: Olsztyn
Zapraszamy do korzystania z darmowych szkoleń i doradztwa prowadzonym w okresie wakacji przez QUERCUS.
Szczegóły: http://doradztwo-szkolenia.pl oraz na Nowo powstałej Grupie Ponieważ zbliżają się wakacje