Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Dwa szkolenia: 1) Grafika i DTP dla działu marketingu, 2)...

Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!


Obrazek

Szkolenie 1:
GRAFIKA i DTP DLA DZIAŁU MARKETINGU

- WARSZTATY KOMPUTEROWE

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Znaczenie kolorów, jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Rozdzielczości obrazu, formaty papieru.
• Identyfikacja wizualna. Logo (logotyp, sygnet), księga CI. Omówienie + przykłady.
• Krzywe, spady, warstwy, szparowanie, twarda spacja,
• Łamy a kolumny, logo a logotyp - poznaj różnice.

PRAKTYKA!
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
• Photoshop - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Photoshop.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 30.09 - 1.10 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.pl

Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe...

Szkolenie 2:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak zabrac się do pisania, podkreslać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji ukierunkowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku). Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy.

Jeśli jako copywriter uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

Sprawdź więcej na http://autor.net.plAdrian T. edytował(a) ten post dnia 06.09.10 o godzinie 22:58