Liliana Wieliczko

Liliana Wieliczko Dobry Doradca
Klienta, OPTA

Temat: Antoni pracuje w firmie konsultingowej, która oferuje...

"Antoni pracuje w firmie konsultingowej, która oferuje szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, menedżerskie i integracyjne. [...] Antoni ma zawsze problem z oddzieleniem usług swojej firmy od jej produktów. Dlatego zamiast opowiadać o szkoleniu, czy też
korzyściach ze szkolenia – opowiada o uczestnikach szkolenia.
Pokazuje jakie problemy mogli mieć wcześniej (często jego wiedza
na temat problemów wynika z informacji, jakie już wcześniej zebrał na temat Klienta) i pokazuje jak można poradzić sobie z tymi problemami.
"

Jeśli i Ty sprzedajesz szkolenia ta książka jest dla Ciebie!


Obrazek


Agnieszka Maziarz-Lipka
Wydawnictwo Onepress.pl Helion SA

Szczegółowe informacje o książce
Fragment książki (pdf)

Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

-- Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami
musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
-- Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
-- Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
-- Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych
sytuacjach handlowych


Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą
współpracować
, by to jemu zależało na tym, żebyś go
obsługiwał?
Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny?
Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę
zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu
z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali.
Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem.
Ale mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz
zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne
przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.

-- Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
-- Sprzedawaj przez telefon.
-- Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
-- Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego
ważne.
-- Sprzedawaj za pomocą pytań.
-- Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana
wątpliwość.
-- Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na
zdobycie klienta na całe życie.
-- Bądź dobrze zorganizowany.
-- Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

Jak to zrobić? Przeczytaj...

Pozdrawiam serdecznie :-)
Lilka