Temat: Sprzedaż
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na warsztaty organizowane w dniach 20-21 października we Wrocławiu pt.:
MANAGEMENT TRAINING - Warsztaty Menadżerskie. Jak rozwijać w sobie przywództwo.
Termin szkolenia 20 – 21 października 2011 roku
Czas szkolenia 16 godzin, 2 dni szkoleniowe
Miejsce szkolenia Sala Konferencyjna Consulting i Logistyka Sp. z o.o.
ul. Sołtysowicka 19b we Wrocławiu
Trener Biznesu Wojciech Grzybowski
Koszt szkolenia 1200 zł netto (+ 23% VAT)
Przy zgłoszeniu 3 osób, koszt szkolenia: 800 zł/os.
Wartość szkolenia obejmuje:
•UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
•MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
•CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
•INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
•POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów liniowych i średniego szczebla, kierowników zespołów, sklepów oraz osób zarządzających rynkiem. Ponad to warsztat skierowany jest także do Dyrektorów
i osób zarządzających przedsiębiorstwem.
KAŻDY UCZESTNIK
•PRZYJMIE postawę lidera/przywódcy zespołu,
•WYPRACUJE metody osiągania SUKCESU,
•ZAPOZNA SIĘ z regułami organizacyjnymi, wyznaczającymi skuteczność lidera
w działaniu,
•POZNA zasady KOMUNIKACJI dla menadżerów w kontaktach z pracownikami i
partnerami biznesowymi,
•Wypracuje zachowania LIDERA, budujące respekt,ZAUFANIE oraz relacje z
podwładnymi,
•ZDIAGNOZUJE styl lidera przywódcy i jego wybór względem różnych
przyjmowanych przez pracowników postaw,
•POZNA zasady budowania silnego ZESPOŁU,
•PRZEĆWICZY metody uwalniania POMYSŁÓW i wychodzenia z przestarzałych
schematów,
•NAUCZY SIĘ WYKORZYSTYWAĆ reguły wykorzystywania potencjału zespołu.
PROGRAM SZKOLENA
Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i metody pracy menadżera przywódcy. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody w odniesieniu do konkretnych sytuacji, poznają min. modele przywództwa, postawy i role jakie pełnią podwładni w zespole oraz opracowują skuteczne praktyki zwiększające efektywność pracy menadżera.
BLOK I
Psychologia sukcesu menedżera / lidera.
•Jak chcieć, kiedy się nie chce? – rola nastawienia w pracy Menedżera.
•Metody skutecznego działania i osobistego przywództwa wg Briana Tracy.
•Przedsiębiorczość - postawa proaktywna, a postawa reaktywna.
•Postawa lidera przywódcy wg Douglasa McGregora.
BLOK II
„Styl” , czy „style” kierowania, czyli o skutecznym kierowaniu ludźmi.
•Własne preferencje i predyspozycje w zarządzaniu ludźmi – Autodiagnoza.
•Zarządzanie sytuacyjne – na czym polega dopasowanie stylu Kierowania.
•Modele przywództwa według Kena Blancharda.
•Styl kierowania, a poziom kompetencji, motywacji i dojrzałości Pracowników.
BLOK III
Komunikacja w zarządzaniu, która motywuje do Działania.
•Dekalog komunikacji interpersonalnej ze współpracownikami.
•Budowanie autorytetu, fundamentem wpływania na Pracownika.
•Co motywuje, a co demotywuje? - sposoby i metod motywacji Podwładnych.
•Omówienie i zaprezentowanie najważniejszych meta Programów.
•Mordercy motywacji – przepis na demotywowanie Podwładnych.
BLOK IV
Zwiększanie efektywności menadżera.
1.Określanie celu, wizji przywództwa.
2.Poziomy świadomości wartości menadżera.
3.Ustalanie priorytetów działań Co muszę? Co powinienem? Co deleguję? Co
eliminuje?
4.Planowanie i organizowanie pracy swojej i pracowników.
HARMONOGRAM
09.00 rozpoczęcie szkolenia
10.30 przerwa -serwis kawowy
10.40 szkolenie
12.10 przerwa-business lunch
12.45 szkolenie
14.15 przerwa- serwis kawowy
14.30 szkolenie
16.00 zakończenie szkolenia
Zapisy pod numerem telefonu 71/358-24-51 lub 502-092-280