Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Zapraszam do zamieszczania
swoich indywidualnych prezentacji jako trenerów - szkoleniowców - coachów
do wynajęcia.


Wątek ma charakter ogłoszeniowy.
Ogłoszenia firm świadczących usługi szkoleniowe będą usuwane.
Ogłoszenia rekrutacyjne również będą usuwane.
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witajcie,
jestem trenerem rozwoju osobistego, a moją specjalnością są warsztaty z zakresu:
- komunikacji,
- autoprezentacji i kreacji wizerunku (także poprzez zachowania językowe),
- świadomości językowej i rozwoju kompetencji językowych,
- odkrywania i pielęgnowania potencjału osobistego,
- odnajdywania swojej drogi (także zawodowej),
- oraz określania, nazywania i wdrażania tego, co pozwala nam żyć pełniej i bardziej świadomie :)

Więcej o mnie i moich działaniach na:
http://www.paulinakierzek.pl
http://www.crearte.com.pl

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy!

konto usunięte

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Prowadzę szkolenia z zakresu emisji głosu.

Są to m. in. następujące obszary tematyczne (lub bloki tematyczne):

-Głos w biznesie;
-Głos w procesie sprzedaży bezpośredniej;
-Autoprezentacja. Głos jako element wizerunku;
-Higiena głosu;
-Dykcja.

Proszę o kontakt przez formularz kontaktu Goldenline.pl w celu umówienia szkolenia.

http://www.goldenline.pl/izabela-kurkus

konto usunięte

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do kontaktu firmy i instytucje szkoleniowe dla których z przyjemnością przeprowadzę szkolenia.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu:

- Strategie eksportowe,

- prawo w zagranicznych umowach handlowych,

- międzynarodowe reguły handlu,

- marketing międzynarodowy,

- negocjacje handlowe,

- zarządzanie strategiczne,

- szkolenia sprzedażowe,

- komunikacja interpersonalna,

- zarządzanie czasem,

- asertywność w biznesie,

- obsługa klienta,

- ABC Marketingu,

- ABC Przedsiębiorczości

- Obsługa Klienta,

- Incoterms 2010

Zapraszam
monika.walkowska@interia.pl

konto usunięte

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Język angielski dla firm i instytucji szkoleniowych. (Wrocław)
Język ogólny, branżowy - biznes, ekonomia, finanse, bankowość. Wszystkie poziomy zaawansowania.
zapraszam do mojego profilu
Zygmunt Dolata

Zygmunt Dolata MBA | Trener biznesu
| Wykladowca
|Prelegent| Autor
publ...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Przygotowuję i prowadzę szkolenia interaktywnymi metodami w obszarach:

I. Zarządzanie (ZZL - /miękki i twardy HR, Zmianą, Czasem, Zespołem, Obszarem sprzedaży, Wiekiem, Przedsiębiorczością, Projektem),
II. Sprzedaż (Obsługa Klienta, Techniki sprzedaży, Zaawansowane techniki sprzedaży, Ochrona marży, Negocjacje (handlowe, zakupowe, międzykulturowe, windykacyjne, biznesowe, zbiorowe),
III. Rozwój osobisty (Savoir vivre w biznesie, Wystąpienia publiczne
i prezentacje, Przywództwo, Coaching, Organizacja spotkań-zebrań-konferencji,
IV. Prawo pracy – umowy, zasady zatrudniania pracowników, warunki pracy, przebieg pracy,
V. Szkolenia dla Kierowników produkcji, Mistrzów i Brygadzistów
z zakresu podnoszenia efektywności pracy, motywowania, kierowania zespołem, rozwiazywanie konfliktów, prowadzenia spotkań
z pracownikami, delegowania obowiązków i uprawnień,

Szczegółowe tematy szkoleń i warsztatów

1. Negocjacje – handlowe, windykacyjne, biznesowe, grupowe, zakupowe,
2. „Jak skutecznie podnosić wydajność pracowników produkcyjnych?” – warsztaty dla Kierowników produkcji, Mistrzów i Brygadzistów,
3. Skuteczne kierowanie pracownikami na hali produkcyjnej
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi – Prawo pracy, rekrutacja i selekcja, kadry, płace, motywowanie, outplacement, outsourcing,
5. Obrona ceny i marży
6. Zaawansowane techniki sprzedaży
7. Budowanie relacji z Klientem
8. Zaawansowane techniki sprzedaży
9. Zarządzanie zmianą
10. Zarządzanie sobą w czasie,
11. Savoir vivre w biznesie
12. Publiczne prezentacje i wystąpienia
13. Profesjonalna obsługa Klienta
14. Sprzedaż wiązana i uzupełniająca
15. Praca z Trudnym Klientem
16. Efektywna praca zespołowa
17. Zarządzanie zasobami ludzkimi
18. Skuteczna sprzedaż w relacji z Klientem
19. Telemarketing-marketing przyszłości,
20. Budowanie wizerunku firmowego,
21. Merchandising,
22. Marketing,
23. Outdoor,

Tematy i zagadnienia szczegółowe:
 Budowanie relacji z partnerem strategicznym
 Radzenie sobie ze stresem w relacjach interpersonalnych. Sztuka panowania nad sobą
 Znajdowanie obustronnych korzyści dla stron w konflikcie, czyli skuteczne mediacje i negocjacje
 Instrumenty adekwatnego motywowania innych i samo motywacji
 Rekrutacja i selekcja – jak przygotować się i prowadzić rozmowę kwalifikacyjną z potencjalnym pracownikiem.
 Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania: Planowanie, Organizowanie, Kierowanie, Kontrola i Aktywne wspieranie zespołu.
 Rozwój umiejętności pozwalających radzić sobie z konfliktem.
 Wypalenie zawodowe - jak się chronić by go nie doświadczyć?
 Psychologia budowania porozumienia z trudnymi typami osobowościowymi.
 Jak mówić, by być zrozumiałym, jak słuchać by rozumieć innych
 Tworzenie prezentacji – właściwe i adekwatne wykorzystanie instrumentów do budowy prezentacji dla różnych grup odbiorców.
 Umiejętność postępowania z ludźmi – wywieranie pozytywnego wpływu na innych oraz budowanie siły i oporności na próby manipulacji
 Techniki asertywnych zachowań – wykorzystanie własnych doświadczeń życiowych i umiejętności w celu radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
 Coaching – rozwój i wzmocnienie potencjału podwładnych
 Osiąganie zaplanowanych celów - porządkowanie siebie i swojego życia w zmianie
 Budowa wizerunku osobistego w harmonii z otoczeniem
 Budowanie pozytywnych relacji zawodowych.
 Wpływ kultury organizacyjnej firmy na skuteczność działania i relacje w kadrze inżynieryjno- technicznej.
 Sztuka perswazji i przekonywania do swoich racji, droga do osiągania celów
 Jak uczą się ludzie dorośli - prowadzenie szkoleń i wspieranie rozwoju pracowników.
 Instrumenty adekwatnego motywowania innych i samo motywacji
 Zarządzanie wiekiem w przedsiębiorstwie
 Zarządzanie ludźmi w organizacji – obszary twórczego kierowania: Planowanie, Organizowanie, Kierowanie, Kontrola i Aktywne wspieranie zespołu.
 Autoprezentacja – budowanie swoich mocnych stron w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych
 Rozwój umiejętności sekretarek/asystentek
 Prospecting – poszukiwanie Klienta – metody i techniki,
 Zarządzanie obszarem sprzedaży,
 Rozwój umiejętności trenerskich TTT
 Techniki relaksacyjne
 Psychologia kierowania ludźmi w organizacji,

Szkolenia i doradztwo specjalistyczne:
 Ubezpieczenia – kadra menedżerska, Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowi, Agenci Ubezpieczeniowi,
 Służba zdrowia – lekarze, farmaceuci, pielęgniarki, położne,
 Banki – kadra zarządzająca, menedżerska, doradcy, specjaliści, kasjerzy,
 Hotele – menedżerowie, recepcjoniści, kelnerzy, barmani, pracownicy obsługi,
 Produkcja – Kierownicy produkcji, Kierownicy magazynów, Mistrzowie, Brygadziści,
 Reklama – pracownicy reklamy i mediów,
 Sekretariat i recepcja – asystentki, sekretarki, recepcjonistki,
 Logistyka – menedżerowie, specjaliści, pracownicy magazynów, kierowcy transportowi,

Szkoliłem i coach'owałem przedstawicieli fiirm:

TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A - Warszawa, PKO BP- Warszawa, PTK Centertel Orange-Warszawa VOLKSWAGEN Sp. z o.o. w Poznaniu, SCANIA PRODUCTION Słupsk S.A., PZU S.A. Warszawa, CITIBANK HANDLOWY Warszawa, BZ WBK Wrocław, ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie-Warszawa, BERLINERLUFT
Sp. z o.o. – Koszalin, BRINKMAN POLSKA Sp. z o.o. Poznań,, PESA Bydgoszcz, PEKAES S.A. Warszawa-Błonie, BIZEA Tomice k/Piaseczna, PANOPA Logistic w Swarzędzu, PONETEX Logistic w Rakoniewicach, PANORAMA LESZCZYŃSKA w Lesznie, Hipermarkety INTERMARCHE Poznań, WAVIN Metalplast Buk, NOVOL Sp. z o.o Komorniki, APATOR METRIX S.A. Toruń, ALMAR Sp. zo.o, MERCATOR MEDICAL S.A., PHYTOPHARM Klęka S.A, R&M Plettac Sp. z o.o. Ostrzeszów, ŹABKA Polska S.A. Poznań, ROSSMANN Sp. z o.o. Warszawa, LIFOCOLOR FARBPLAST Sp. z o.o. – Bydgoszcz, Zakład Gazowniczy „Opole” w Opolu, „Polmos” Łódź, KRAFT FOODS Polska, KREISEL Poznań, CENTRA S.A. Poznań, , ZT „KRUSZWICA” A BUNGE COMPANY w Kruszwicy, INSTYTUT LOGISTYKI I MAGAZYNOWANIA w Poznaniu, DEANTE, CHORE TIME EUROPE, KOELNER Łańcut, DELIA COSMETICS, MILKO Hurtowe Centrum Nabiału w Katowicach, LUBUSKIE FABRYKI MEBLI W Świebodzinie, TRADE POL Sp. z o.o., WAWEL S.A. WABCO Polska, FOB-DECOR Sp. zo.o., „PAŁAC MIERZĘCIN” w Mierzęcinie, KPTW NATURA Tour Sp. z o.o. Warszawa, WIN FILTRON Gostyń, GATES Polska Legnica, Zakład Gazowniczy „Zgorzelec”, JASNO SHUTTERS Sp. z o.o. Rawicz, Zakład Energetyczny „Wrocław”, PODRAVKA Polska Kostrzyn, SANPOL Sp. z o.o. w Poznaniu, Pharma-C-Food Niepołomice, PHILIPS LIGHTING w Pile, Olszyńskie Fabryki Mebli Olszyna, Carsystem-Voss –Szczecin, Banki Spółdzielcze Ziemi Kaliskiej- Koźminek, Spółdzielczy Bank Ludowy –Bydgoszcz, Oława, Polmos „Wrocław”, Polkomtel S.A. Warszawa, STU ERGO HESTIA Sopot, Norwich Union Warszawa, ComputerLand, Stal-serwis Warszawa, Pekaes MULTI-SPEDYTOR Warszawa, TRANSPORT S.A Poznań, „Pałac MIERZECIN” w Mierzęcinie, Partex Sp. z o.o. Katowice, SERIKON Drukarnia Poznań, EL-CAB Sp. z o.o. w Murowanej Goślinie, Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „Przemysłówka Holding” Sp. z o.o. w Olsztynie, Szkoły i Księgarnie Językowe „POL-ANGLO” w Poznaniu, POLIMEX S.A. Łańcut, ROCKWOOL Polska, TESA Enginiering, ELEKTROLUX Świdwin, WERNER KENKEL, Bank Spółdzielczy w Poznaniu, Gospodarczy Bank Wielkopolski w Poznaniu, GBS Grupa Banków Spółdzielczych w Poznaniu, ALPHA Diagnostics Sp. z o o, ALAMAR Sp. z o.o., KOELNER Łańcucka Fabryka Śrub Sp. z o.o., BERNER Polska Sp. o.o., SIW ZNAK Sp. z o.o., INVEST Sp. z o.o,, Kancelaria Prawa Gosp. I Bezp.. Radosław Pacuk & Radcowie, ICE Polska „Opole”, „Polmos” Łódź, HYDRO Poland, LASER Systemy Informatyczne S.A. Łódź, ZETO Poznań, Steinhoff Wrocław, Stal-serwis Warszawa, TRANSPORT S.A Poznań, POLIMEX S.A. Łańcut, Bank Spółdzielczy w Poznaniu, Wołowie i Oławie, INFORMER MED. Poznań, SCANBECH Nowy Tomyśl, Zakład Produkcyjno-Handlowy MIKRO-MET w Brodnicy, Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. Toruń, Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu i inne,

1 Publikacje naukowe/ opracowanie:
 Publikacje INFOR: „ Wynagrodzenia”, „Negocjacje handlowe”, „Motywowanie pracowników”,
 Wydawnictwo FORUM: publikowane artykuły z zakresu zarzadzania, motywowania i dyscyplinowanie pracowników dla magazynu dla Kierowników produkcji, mistrzów i brygadzistów,
 Gazeta „Puls Biznesu”: artykuł „Negocjacje windykacyjne”,
 Publikacja „Dni Negocjacji 26-28 kwiecień 2005 Poznań („Cenimy skutecznych negocjatorów”),
 Gazeta „Głos Wielkopolski” – artykuł: Negocjacje w biznesie,

 Prace podyplomowe: „Negocjacje zbiorowe”, „Struktury zarządzania przedsiębiorstwem”,

Zdobywca II miejsca (finalista) w Ogólnopolskim konkursie „Mówca Znakomity 2006”, ogłoszonym przez „Gazetę Wyborczą”
Piotr Ruta

Piotr Ruta Trener biznesu,
Coach, Konsultant,
HR Manager,
Wykładowc...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Piotr T. Ruta Trener, konsultant i doradca

GŁÓWNE OBSZARY TEMATYCZNE
Sprzedaż
Negocjacje (w zamówieniach publicznych, zakupowe, międzynarodowe itp.)
Przywództwo, leadership i kierowanie
Motywowanie i zarządzanie zespołem
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Rozmowy oceniające i oceny okresowe
Marketing
Public Relations i budowanie wizerunku osoby, firmy instytucji
Employer branding
Personal branding
Efektywna komunikacja, Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Asertywność
Obsługa Klienta, Telemarketing
Standardy etykiety biznesowej i dyplomacji, komunikacja międzykulturowa
Dress code i Protokół Dyplomatyczny
Kreatywność, innowacyjność i rozwiązywanie problemów
Rozwiązywanie konfliktów, Podejmowanie decyzji
Diversity Management, czyli wygrywanie różnorodnością pracowników
Zarządzanie kryzysowe
Informacja i promocja w zakresie funduszy unijnych
Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne, trening antystresowy, Inteligencja emocjonalna
Profile osobowościowe i narzędzia psychometryczne
Warsztaty team building
Etykieta biznesowa, moda i budowa wizerunku – lekkie szkolenie integracyjne
Komunikacja z osobami o różnych typach osobowości – lekkie szkolenie integracyjne
Szkolenia dla administracji publicznej

Piotr T. Ruta

Trener Konsultant

e-mail: ruta@wa.onet.pl piotr.ruta@latawiec.eu
mobile: +48 501 122 881
Skype ID: piotr_ruta

http://wawcc.pl/aktualnoci/351-rozmowa-z-piotrem-rut-p...
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Trener Biznesu, Pedagog, Doradca Zawodowy, Menedżer z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i windykacyjnymi. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Grupa SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej na kierunku Pedagogika i doradztwo zawodowe, Uniwersytet Opolski na kierunku Terapia Pedagogiczna i doradztwo zawodowe oraz Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

W latach 2005-2007 zarządzał i szkolił zespoły windykacyjne pracując w największej w Polsce firmie zarządzającej wierzytelnościami. Następnie w latach 2007-2010 pełnił funkcję kierownika do spraw rozwoju w jednej z największych międzynarodowych korporacji finansowych odnosząc sukcesy na polu zarządzania, rekrutacji, jak i szkoleń zespołów sprzedażowych. Od 2008 roku Trener Biznesu, Konsultant i Menedżer w firmie szkoleniowej. Posiada doświadczenie poparte wieloma referencjami w zakresie szkolenia w obszarach rozwoju kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Zaprojektował i zrealizował kilkanaście procesów rozwojowych wspierających kompetencje menedżerskie i sprzedażowe. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i efektowności osobistej. Szkoli z zakresu: zarządzania zespołami oraz wspierania i motywowania pracowników, technik sprzedaży, obsługi klienta i aktywnego wykorzystania czasu w pracy. Praktyk trening on the job. Konsultant wpierający organizację w rozwoju poprzez rozwój efektywności pracowników z wykorzystaniem HPI.

Prywatnie maż i miłośnik psów. Uwielbia spędzać czas na łonie natury. Pasjonat nowinek technologicznych i możliwości wykorzystania ich w pracy.

konto usunięte

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Trener ds. wystąpień publicznych.
Oferuję szkolenia w postaci warsztatów dla wszystkich osób, które muszą występować publicznie.
Podpowiem jak: przygotować się do wystąpienia, jak wystąpić profesjonalnie, jak używać mikrofonu, jak zrobić slajdy i je logicznie pokazać.
Dlaczego ja?
Bo mam 16 lat doświadczenia w występach publicznych (konferansjer, aktor kabaretowy, dziennikarz, prezenter radiowy)
Bo mam 9 lat doświadczenia w biznesie, gdzie wykonywałem szkolenia i prezentacje typowo biznesowe.
Jestem dyplomowanym nauczycielem z praktyką w prowadzeniu zajęć.
Zapraszam do współpracy.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam,

Potowarzyszę lub poprzyglądam się razem z Tobą Tobie.

Jestem Coachem. Fascynuje mnie człowiek i jego nigdy nie kończące się zasoby. To jak wiele można odkryć pracując nad sobą. To jak wiele można osiągnąć. Nie ma granic. To Ty decydujesz jak daleko chcesz dojść.

Zajmuje procesem coachingowym, w swojej pracy nie stawiam granic miedzy dziedzinami Coachingu.

To Ty zadecyduj jak chcesz nazwać i czy w ogóle potrzebujesz nazywać nasza pracę.
To Ty zadecyduj nad czym chcesz pracować.
To Ty zadecyduj na jak wiele chcesz sobie pozwolić.
Wyrusz w podróż. A gdy się za jakiś czas obejrzysz - zobaczysz jak daleko doszedłeś.

Pozwól mi sobie towarzyszyć.

Zapraszam Cię do pierwszej wspólnej podróży.
Tak. Jesteś gotowy.

Kontakt:
adamhanczyn@gmail.com
tel. 663-289-200
Magda Smólczyńska

Magda Smólczyńska Konsultant ds.
Rekrutacji

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam!
Jestem początkującym trenerem biznesu. Bardzo chętnie przygotuję i poprowadzę szkolenia m.in. z zakresu:

- Komunikacji w biznesie
- Zarządzania czasem
- Asertywności (oraz innych kompetencji miękkich)
- Komunikacji damsko- męskiej w biznesie

Serdecznie zapraszam do kontaktu.
Magda Smólczyńska
+48 509 050 423
magda.smolczynska@gmail.com
Tomasz Kurzydłowski

Tomasz Kurzydłowski SPECJALISTA DS. BHP
Nastawiony na
ciągły rozwój i
zdoby...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam,
Specjalista -nauczyciel-audytor ds BHP.
Zapraszam do współpracy
Inowrocław - Kraj
telefon
604 213 914
Katarzyna Katarzyna

Katarzyna Katarzyna Informatyk, Trener
IT, Egzaminator
ECCC, Grafik
komputerowy

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam!
Oferuje poprowadzenie kursów z szeroko pojętej dziedziny informatyki. Od prostych kursów związanych z podstawami obsługi komputera po zaawansowane kursy programistyczne. Przykładowa tematyka:
- Fotografia i obróbka zdjęć,
- Grafika komputerowa (Corel Draw, Photoshop itp.),
- Microsoft Office (Pakiety biurowe),
- Open Office CALC i WRITER
- Technologia informacyjna,
- Technologie prezentacji multimedialnych,
- Internet - pierwsze kroki użytkownika,
- Internet II - dla zaawansowanych,
- Zastosowanie komputera w pracy dydaktycznej,
- Nowoczesne sposoby nauczania, czyli platformy edukacyjne (e-lerning),
- Platforma Moodle
- Systemy operacyjne
- Sieci komputerowe
- Programowanie internetowe
- Bezpieczeństwo IT
- Podstawy obsługi komputera
- ABBYY FineReader
- Help Desk, Service Desk
- Linux podstawy
- Unix podstaw
- UML podstawy
- Windows server 2003
- Tablica interaktywna
- Tworzenie stron www / programowanie internetowe
- Projektowanie systemów informatycznych

Serdecznie zapraszam do kontaktu
Katarzyna Majchrzak
tel. 609824615
kasia_095@o2.plKatarzyna Majchrzak edytował(a) ten post dnia 22.10.12 o godzinie 20:28
Tomasz Kurzydłowski

Tomasz Kurzydłowski SPECJALISTA DS. BHP
Nastawiony na
ciągły rozwój i
zdoby...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam,
Zapraszam do współpracy w zakresie tematyki BHP.
Specjalista-nauczyciel-audytor ds BHP
Inowrocław
województwo:Kujawsko-pomorskie
telefon 604 213 914
adres e mail : tomasz_kurzydlowski@wp.pl
Kasia Magiera

Kasia Magiera właściciel firmy
Show-Land-
szkolenia, eventy

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Jestem trenerką z zakresu kreowania wizerunku (wizaż, stylizacja, techniki autoprezentacji, komunikacja werbalna, niewerbalna).

Mam bardzo duże doświadczenie trenerskie w prowadzeniu takich warsztatów/szkoleń (referencje do wglądu) zainteresowanym prześlę także życiorys trenerski.

Ponad 500 godzin trenerskich mam zrealizowanych!

Posiadam także opracowane programy własnych warsztatów i szkoleń, ale jestem otwarta na zaproponowane szkolenia.

Przeprowadzam wykłady i kursy z poszczególnych tematów (np. na spotkaniach firmowych)

Jestem zainteresowania nawiązaniem współpracy ze szkołami, firmami szkoleniowymi oraz wszelkimi instytucjami, które zajmują się tego typu działalnością.

(mam własną firmę, dlatego też akceptuje prace na umowę o dzieło czy zlecenie)

informacje na maila

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Małysa - Botrous

Agnieszka Małysa - Botrous Kompleksowy serwis
i obsługa IT / Sklep
i serwis rowerowy

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam od ponad 15 lat pracuję jako osoba zarządzająca obszarami - sprzedaż, obsługa Klienta, marketing. Ostatnich kilku latach zaczęłam zajmować również zarządzaniem spółkami. Jednak od zawsze mają pasją było dzielenie się wiedzą, szkoleniem manadzerów, handlowców, specjalistów. Pracowałam w wielu branżach stad mam bardzo wszechstronne podejście do potrzeb wynikających ze specyfiki działania poszczególnych firm. Od 2 lat z sukcesem prowadzę wykłady z Zarządzania projektami w turystyce biznesowej na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz wykłady i projekty w zakresie przygotowania Kongresów, konferencji i szkoleń. Jestem dobrze przygotowana od strony merytorycznej i praktycznej. Potrafię w czasie szkoleń wprowadzić atmosferę sprzyjającą rozwijaniu swoich umiejętności i zdobywania nowej wiedzy. W czasie swojej wieloletniej pracy prowadziłam szkolenia w zakresie:
Sprzedaży
Negocjacji
Przywództwa i kierowania
Motywowanie i zarządzania zespołem
Autoprezentacji i wystąpień publiczne
Marketing
Public Relations i budowanie wizerunku osoby, firmy instytucji
Efektywna komunikacja, Komunikacja interpersonalna i wewnętrzna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Asertywność
Obsługa Klienta, Telemarketing
Kreatywność, innowacyjność i rozwiązywanie problemów
Rozwiązywanie konfliktów, Podejmowanie decyzji
Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne, trening antystresowy, Inteligencja emocjonalna
Komunikacja z osobami o różnych typach osobowości – lekkie szkolenie integracyjne
Zarządzania projektami
Jak również zajmowałam się budowaniem działów handlowych (rekrutacja, budowanie procedur oraz wszelkich działań umożliwiających skuteczne działanie działów handlowych)
Jeżeli byliby zainteresowani Państwo współpracą ze mną proszę o kontakt
Agnieszka Małysa - Botrous
603281106
agnieszkamalysa6@wp.pl
malysaagnieszka6@gmail.com
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Witam serdecznie,

Jestem trenerem i konsultantem biznesu specjalizującym się w szkoleniach oraz budowaniu procesów rozwojowych-doradczych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta.
Moim eksperckim obszarem zawodowym jest trening umiejętności sprzedażowych oraz branża Call Center.

Jestem absolwentem Akademii Trenerów i Konsultantów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu MODERATOR oraz Kursu dla Konsultantów Biznesu HOUSE of SKILLS.

Posiadam zarówno doświadczenie menadżerskie, jak i trenerskie zdobyte w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym.

Inicjuję i prowadzę projekty szkoleniowo-doradcze nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta.

Jestem Członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. http://trenerzy.org.pl

Posiadam ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.

Jako trener i konsultant biznesu pracowałem m.in. dla Banku Millennium S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A, Konferental, Marco Aldany Sp. z o.o., Spectrum Brands Sp. z o.o., Firmia2000 Sp. z o.o., Biura Informacji Kredytowej S.A., LeadR Sp. z o.o., JAS-FBG S.A., Grupy SET Sp. z o.o.

Jestem autorem artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie.
Od 2010 roku prowadzę firmę szkoleniowo-doradczą Progress Partner.
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Trenerzy - szkoleniowcy do wynajęcia - ogłoszenia

Zapraszam na stronę prezentującą sylwetki naszych trenerów:
http://innowacyjneprzywodztwo.pl/pl/trenerzy

Następna dyskusja:

grupa: Jestem trenerem do w...




Wyślij zaproszenie do