Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

W dzisiejszych czasach PR, przestał być ekskluzywnym dobrem, dostępnym tylko dla wtajemniczonych. Dziś dbanie o pozytywny wizerunek jest koniecznością, która warunkuje byt instytucji i nie dotyczy to tylko prywatnych firm ale stanowi także gwarancję sukcesu jednostek administracji publicznej. 08-09.05.2012 zapraszamy osoby zainteresowane rozpoczęciem kreowania wizerunku swojej organizacji, na warsztaty pt."PR administracji publicznej - stopień podstawowy", które odbędą się w Poznaniu.


Obrazek


Jeszcze do niedawna zwrot public relations brzmiał dla nas dziwnie i obco. Zapożyczona z języka angielskiego nazwa brzmiała niejasno. Z biegiem czasu, naturalny rozwój nastawiony na doskonalenie jednostki, zdeterminował odpowiednią dbałości o obraz w oczach odbiorców.

Struktura i organizacja jednostek administracji publicznej, różni się od funkcjonowania firm, procedury działania są bardziej skomplikowane a szereg działań podlega wielu złożonym regulacjom prawnym. W obu przypadkach natomiast, bardzo dużo zależy od tego, jak postrzegają nas klienci zewnętrzni oraz sam personel obsługujący jednostkę.

Szkolenie „PR administracji publicznej - stopień podstawowy" daje możliwość zapoznania się z podstawowymi metodami kreowania pozytywnego wizerunku instytucji administracji publicznej oraz najważniejszymi technikami public relations urzędów. Uczestnicy zdobędą umiejętności opracowywania strategii public relations oraz organizacji działań PR.

Program

1. Pozycjonowanie wizerunkowe instytucji publicznej

a) Zakres działań PR instytucji publicznych

b) Rola wewnętrznych uwarunkowań w działaniach PR - misja, struktura organizacyjna, hierarchia służbowa

c) Definiowanie i analiza potrzeb odbiorców działań PR

d) Budowanie planu działań PR

2. Komunikacja wewnętrzna jako podstawa budowania wizerunku urzędu na zewnątrz

a) Obszary komunikacji wewnętrznej w urzędzie

b) Bariery w komunikacji wewnątrz instytucji

c) Budowanie atmosfery lojalności i zaangażowania pracowników w działania PR

d) Techniki komunikacji z różnymi grupami pracowników

3. Zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej jednostki administracji publicznej

a) Elementy systemu identyfikacji wizualnej

b) Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej

c) Budowanie wizerunku urzędu w Internecie

Strona WWW a wizerunek
BIP
Korzystanie z portali społecznościowych dla celów PR

4. Działania wizerunkowe wobec klientów indywidualnych

a) Efektywne przygotowanie materiałów promocyjnych - foldery, informatory, ulotki

b) Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi

c) Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji i prelekcji

5. Imprezy wizerunkowe jednostek administracji publicznej

a) Udział w imprezach targowych

b) Organizacja drzwi otwartych

c) Eventy jako wsparcie działań wizerunkowych instytucji

6. Budowanie relacji z mediami

a) Tworzenie bazy dziennikarzy

b) Monitoring mediów

c) Redagowanie różnorodnych rodzajów tekstów prasowych

d) Organizacja i prowadzenie konferencji prasowej

Więcej informacji pod numerem telefonu: 76 722 88 33
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

28-29.05.2012 zapraszamy na szkolenie


Obrazek


więcej informacji
Coaching i mentoring - efektywny rozwój pracowników 28-29.05.2012

wybierz promocje
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Zapraszamy na szkolenie


Obrazek


Czego chcę? Do czego dążę?
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje cele, a innym …

Czego chcę? Do czego dążę? 14.05.2012

wybierz promocje
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH (BPMN)


Obrazek


Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejne: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Program szkolenia:
1. Notacja jako język komunikacji:
a. Semantyka: słownik notacji
b. Syntaktyka: gramatyka notacji
c. Pragmatyka: kontekst użycia notacji
d. Semiotyka: wiedza adresata jako kontekst modelowania
2. Podstawy modelowania:
a. Analiza kontekstu - model kontekstowy (biznesowy)
b. Analiza biznesowa – model kluczowych procesów (wewnętrzny łańcuch wartości dodanej)
c. Modelowanie procesów biznesowych – orientacja na produkty, kluczowe etapy modelowania
d. Dekomponowanie modeli – jak dobrać poziomy szczegółowości
3. Zaawansowane techniki modelowania:
a. Analiza i przepływ informacji
b. Modelowanie zorientowane na obsługę zdarzeń
c. Role, właściciele procesów i wykonawcy czynności
d. Warstwa produktów i warstwa zmiany stanów (statusów)
e. Notacja BPMN – podstawy i zastosowanie
f. Diagram czynności i sekwencji UML – obszary zastosowań w modelowaniu procesów
g. Praktyka modelowania – antywzorce i naiwne metody modelowania
h. Analiza zakresu projektu IT – specyfikowanie przypadków użycia
4. Zakończenie, dyskusja

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz zapisy!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Witajcie,
Już jutro (25.04.2012) ciekawe bezpłatne (+ z cateringiem) spotkanie w Centrum Katowic dotyczące dla pracowników firm małych i średnich dotyczące Audytu Innowacji.
Zapraszamy:) Będzie również mini- warsztat dotyczący budowania przewagi konkur...encyjności swojej firmy.

Adres spotkania: godzina 10.00, Regionalna Izba Gospodarcza, ul. Opolska 15 (Aula Multimedialna).

więcej informacji o spotkaniu na stronie:
http://f5.pl/aktualnosci/zbadaj-innowacyjnosc-swojej-f...

Spotkanie finansowane ze środków EFS.
pozdrawiam,
Aga Wołyńska
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Zapraszam do udziału w szkoleniach organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej. W maju przygotowaliśmy następujące propozycje:

1. Akademia zarządzania usługami informatycznymi, 14 - 16 maja 2012r.

ITIL® (ang. Information Technology Infrastructure Library) to zbiór dobrych praktyk z zakresu zarządzania usługami informatycznymi będący obecnie światową normą w tej dziedzinie. Zarządzanie jest tu kluczowym słowem. ITIL® skierowany jest bowiem nie tylko do firm stricte informatycznych, ale do wszystkich przedsiębiorstw, które w swojej działalności wykorzystują systemy informatyczne lub oferują takie usługi. Więcej informacji o szkoleniu dostępnych jest na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

2. Kreatywność w biznesie - Twoją drogą do sukcesu, 25 maja 2012r.

Często bywa tak, że gdy obserwujemy innych, którzy wpadli na jakiś genialny, ale zarazem prosty pomysł, dzięki któremu zarobili miliony, zastanawiamy się: Dlaczego to nie byłem ja? Dlaczego ja na to nie wpadłem? Dlaczego wcześniej tego nie wymyśliłem? Przestań zadawać sobie te pytania tylko zacznij działać! Skorzystaj z naszego szkolenia i dowiedz się: Dlaczego inni wpadają na genialne pomysły, z czym to jest związane jak sprawić byśmy to my mogli być tymi genialnymi odkrywcami? Czym jest kreatywność? Czy jest przywilejem danym tylko nielicznym? W jaki sposób rozwinąć w sobie kreatywne myślenie? Jak znaleźć dla siebie miejsce na rynku, przyczyniając się do chęci wyróżnienia się od konkurencji? Sprawdź czy drzemie w Tobie kreatywność, która ma szansę przyczynić się do osiągnięcia sukcesów w każdej dziedzinie Twojego życia. Szczegóły dotyczące szkolenia na stronie: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

3. Coaching biznesowy jako narzędzie rozwoju umiejętności, kompetencji i postaw w firmie i organizacji, 28 - 29 maja 2012r.

Jak przygotować proces coachingu aby zakończył się sukcesem dla obu stron? Jakie są Twoje mocne strony, a które obszary wymagają doskonalenia umiejętności jako coacha? Jakich efektów należy oczekiwać w wyniku przeprowadzenia coachingu? Jak zaplanować proces coachingu w firmie aby był skuteczny? Jakie są najlepsze praktyki w dziedzinie coachingu, jak je wcielić w życie? Dowiesz się podczas szkolenia prowadzonego przez praktyka w tej dziedzinie, Piotra Ławacza - przewodniczącego największej organizacji coachów na świecie. Po więcej informacji zapraszam na stronę: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Z A P R A S Z A M
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Beyond NLP na poziomie Praktyka jest zestawem praktycznie lub naukowo zweryfikowanych technik oraz solidną porcją merytorycznej wiedzy, dzięki którym możesz dokonać pozytywnych zmian w swoim życiu osobistym i zawodowym, poprawić relacje z ludźmi oraz pomóc im w ich trudnościach.

Wybrane korzyści z udziału w szkoleniu:

* Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do:

- poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- rozwoju własnej uważności, kontroli swoich emocji (wywoływaniu i wzmacniania stanów przyjemnych jak radość, ciekawość, motywacja oraz łagodzeniu trudnych emocji jak poczuciem winy, lęk i fobia, zniechęcenie),

- budowania stabilnego i realistycznego poczucia pewności siebie,

- rozwiązywania problemów, dylematów i znajdowaniu twórczych rozwiązań,

- budowania i zmiany własnego wizerunku.

* Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

* Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

* Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

* ... i wiele innych

Szczególnie serdecznie polecamy szkolenie:

* Osobom, którym zależy na rozwoju osobistym – poprawie komunikacji i relacji z ludźmi, radzeniu sobie z emocjami, motywowaniu się do działania i pokonywaniu trudności, osiąganiu celów,

* Wszystkim, którzy na co dzień pracują z ludźmi i chcą poprawić jakość tych kontaktów (sprzedawcy, pracownicy obsługi klienta, menadżerowie),

* Osobom, które zajmują się pomaganiem i uczeniem innych: trenerzy, coachowie, terapeuci, nauczyciele,

* Wszystkim, których ciekawi czym jest NLP i chcą poznać jego unowocześnioną wersję,

* Osobom, które przeszły już szkolenia z zakresu NLP, lecz uważają, że nie nauczyły się stosować poznanych umiejętności w sposobów łatwy i naturalny,

* Osobom sceptycznie nastawionym do NLP, które są jednak na tyle otwarte, że chcą skonfrontować swoje przekonania z rzetelną wiedzę na temat tej dziedziny.

Termin i czas trwania:
Szkolenie trwa 9 dni szkoleniowych po 8 godzin zegarowych od g. 10:00 – 18:00 (w ramach każdego dnia wliczone są przerwy kawowe oraz przerwa obiadowa) podzielonych na 3 zjazdy:
15 – 17 czerwca, 22 – 24 czerwca oraz 29 czerwca do 01 lipca.

Liczebność grupy: 11 – 12 osób

Prowadzący: Artur Król
Jest psychologiem, trenerem i coachem z wieloletnim doświadczeniem w branży.
W swojej pracy łączy liczne metody zmiany osobistej i ogromne doświadczenie praktyczne z nieustannie wzbogacaną wiedzą z zakresu wielu dziedzin nauk społecznych. Autor setek artykułów n.t. zmiany osobistej, oraz książek m.in.
na temat skutecznej nauki, pewności siebie oraz praktycznego warsztatu coacha
i changemakera (specjalisty od zmiany osobistej).
Więcej informacji na jego temat: http://www.krolartur.com

Organizatorzy edycji krakowskiej:
Za organizację i promocję szkolenia Praktyk Beyond NLP w Krakowie odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon (http://www.intuikon.pl). Misją firmy jest pomaganie ludziom i organizacjom rozwijać się tak, aby mogli sprostać wyzwaniom jakie stawia współczesny świat.

Cena szkolenia: 1.890 zł
Cena obejmuje: 9 dni szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikaty, serwis kawowy podczas każdego dnia szkoleniowe.
Cena NIE obejmuje: kosztów obiadu, noclegu (dla osób przyjezdnych).

Pełny opis szkolenia oraz precedura zapisów dostępne pod adresem: http://www.intuikon.pl/pdf/BeyondNLP.pdf
Joanna Krupa

Joanna Krupa specjalista ds.
jakości, Novostrat
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Firma Ergo Solutions zaprasza Państwa na szkolenie: "Ocena sensoryczna produktów spożywczych – podstawy teoretyczne, praktyczna realizacja badań"

Celem szkolenia jest przedstawienie teoretycznych aspektów związanych
z oceną sensoryczną produktów spożywczych wraz z ich praktycznym zastosowaniem. Przedstawione zostaną zasady naboru (rekrutacji) członków zespołu oceniającego oraz metody stosowane w badaniach sensorycznych.



W czasie ćwiczeń praktycznych zostanie wypracowana metodologia oceny sensorycznej, pozwalająca na jej zastosowanie przy prowadzeniu bieżących analiz. Zostaną również przedstawione wymagania standardów BRC oraz IFS dotyczące wykorzystania metod oceny sensorycznej w weryfikacji jakości produktu.


Temat szkolenia: Ocena sensoryczna produktów spożywczych – podstawy teoretyczne, praktyczna realizacja badań
Ilość dni: 2 dniCena netto: 650 zł/os
Cena za kolejnych uczestników z firmy: 600 zł/os
Lokalizacja i termin: Kraków,Hotel City SM, 22-23.05.2012.


* Przy szkoleniu zostało utworzone hiperłącze, aby można było zapoznać się z jego zakresem merytorycznym.
** Szkolenie objęte jest podatkiem VAT w wysokości 23%
*** Dodatkowo możliwość rezerwacji noclegów za naszym pośrednictwem w hotelu, w którym obywa się szkolenie.

Cena szkolenia zawiera:

- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat w języku polskim,
- Obiady,
- Przerwy kawowe


Szczegółowy program znajduje się na naszej stronie internetowej http://ergosol.pl.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 12 44 56 449 lub 512 391 787.


BIURO:
ERGO SOLUTIONS
30-438 Kraków; ul. Borkowska 9/6
tel: 12 445 64 49
tel: 512 391 787
e-mai: info@ergosol.pl
http://ergosol.pl
Joanna Krupa

Joanna Krupa specjalista ds.
jakości, Novostrat
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Firma Ergo Solutions zaprasza Państwa na szkolenie: "Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych"

Niezbędnym elementem utrzymania pozycji na rynku oraz rozwoju przedsiębiorstwa jest wdrażanie do sprzedaży nowych produktów spożywczych - celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych trendów w zakresie ich projektowania.


Jak pokazują badania tylko 1 na 140 zaprojektowanych produktów utrzymuje się na rynku dłużej niż pięć lat. Program szkolenia obejmuje szczegółowe omówienie kolejnych etapów projektowania nowych wyrobów – zostaną przedstawione metody badania rynku, zasady planowania procesu projektowania oraz metody walidacji wyników prac projektowych. Przedstawione zagadnienia pomogą Państwu w podjęciu trafnych decyzji produkcyjnych, efektywnych dla przedsiębiorstwa pod względem ekonomicznym.


Temat szkolenia: Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych
Ilość dni: 2 dniCena netto: 600 zł/os
Cena za kolejnych uczestników z firmy: 550 zł/os
Lokalizacja i termin: Kraków,Hotel City SM, 24-25.05.2012.


* Przy szkoleniu zostało utworzone hiperłącze, aby można było zapoznać się z jego zakresem merytorycznym.
** Szkolenie objęte jest podatkiem VAT w wysokości 23%
*** Dodatkowo możliwość rezerwacji noclegów za naszym pośrednictwem w hotelu, w którym obywa się szkolenie.

Cena szkolenia zawiera:

- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat w języku polskim,
- Obiady,
- Przerwy kawowe


Szczegółowy program znajduje się na naszej stronie internetowej http://ergosol.pl.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 12 44 56 449 lub 512 391 787.


BIURO:
ERGO SOLUTIONS
30-438 Kraków; ul. Borkowska 9/6
tel: 12 445 64 49
tel: 512 391 787
e-mai: info@ergosol.pl
http://ergosol.pl
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...

Zapraszam na szkolenie organizowane w Łodzi:


Obrazek


Wszelkie zapytania proszę kierować na adres: amigacz@360yes.eu lub telefonicznie: 507 17 17 18Agnieszka Migacz edytował(a) ten post dnia 06.05.12 o godzinie 14:22
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek



Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Skuteczny E-marketing", czyli jak pozyskiwać Klientów online

Najbliższy termin: 31.05.2012 (czwartek)
Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka
O której: od 10:00 do 17:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Cena 399 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

Poznaj sekrety skutecznego marketingu w internecie!
Minimum teorii – maksimum praktyki!


Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie
Wybierz do kogo mówisz czyli rodzaje targetowania w internecie


Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
marketing szeptany
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Nowe trendy w e-marketingu czyli jak być o krok przed konkurencją


Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
Optymalizacja serwisu www – etapy i narzędzia


Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

OPTYMALIZACJA SEO w Pigułce- Webinar

Dowiedz się jak zoptymalizować stronę internetową, aby pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google!
Chcesz, aby 17 mln użytkowników Google dowiedziało się o Twojej firmie? Masz stronę internetową, ale ciężko ją znaleźć w Google? Możesz to zmienić! Zobacz jak tanim kosztem i w pełni legalnymi metodami Twoja strona może się znaleźć na szczycie wyników wyszukiwarki.

Kiedy: 24 maja (czwartek), godz. 16:30 – 18:00
Miejsce: dowolne – to szkolenie online
Cena: teraz tylko 69 zł + VAT

Minimum czasu - maksimum wiedzy!
Oszczędzaj swój czas i pieniądze!

Zobacz szczegółowy program szkolenia!
http://internet-planet.pl/webinary/webinar-optymalizac...

Zobacz także inne webinary Internet Planet
http://internet-planet.pl/webinary


Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek


Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”

Termin: 29.05.2012 (wtorek)

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa
Cena: 399 zł + VAT
UWAGA: Bonus! 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!

Zapisy na stronie:http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów

Szczegółowy program na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Program poszerzony - Google w Pigułce: Reklama Google Adwords + SEO
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce


Obrazek



Obrazek



Obrazek

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź,...


Obrazek

Akademia Marketingu ATRIUM organizuje otwarte oraz zamknięte dla firm w siedzibie firmy lub w dowolnym miejscu w Polsce (organizujemy również szkolenie wyjazdowe).
Przygotowujemy je na konkretne zamówienie, analizując razem z trenerem potrzeby szkoleniowe firmy w oczekiwanej tematyce. W przygotowaniu dedykowanego programu uwzględniamy specyfikę firmy oraz branży, w której działa.

Nasi to eksperci – praktycy marketingu, konsultanci biznesowi, wykładowcy na studiach magisterskich, podyplomowych i MBA.

ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ:
Szkolenia zamknięte dla firm

Szkolimy z następujących kategorii tematycznych:
Programy lojalnościowe - tworzenie i funkcjonowanie; konkursy, loterie – organizacja, kwestie prawne i podatkowe
Psychologia marketingu, reklamy i zachowań konsumenckich
Negocjacje w biznesie, wystąpienia publiczne i prezentacje
E-marketing: tworzenie serwisów, usability, e-mail marketing, kampanie reklamowe w internecie
Marketing w social mediach i strategie obecności firm i instytucji – Facebook, Google+, Nasza Klasa
Strategia marketingowa i controlling marketingowy

Zapraszamy serdecznie do kontaktu – doradzimy, wyjaśnimy wątpliwości, pomożemy dobrać szkolenie, z którego będziecie Państwo zadowoleni.

Koordynatorzy szkoleń:
Monika Kwaśnik
monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl, tel. 607 710 797
Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl, tel. 530 502 000

Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl



Wyślij zaproszenie do