Tomasz Piernicki

Tomasz Piernicki Manufaktura Owoców w
Czekoladzie Magic
Fruits

Temat: Szkolenia Otwarte Marka Kamińskiego- Sprzedaż

Dzień Dobry,

Zapraszam na szkolenie organizowane przez INSTYTUT MARKA KAMIŃSKIEGO:

„Razem w drodze na biegun umiejętności sprzedażowych”

W odróżnieniu od ofert innych firm szkoleniowych nasze szkolenia i warsztaty oparte są na bardzo bogatym doświadczeniu Marka Kamińskiego, z którego wypływa profesjonalna wiedza. Bardzo ważnym elementem naszego działania jest również wielka pasja, która motywuje nas do ciągłego rozwoju. Na tych solidnych fundamentach opieramy naszą ofertę i tworzymy innowacyjne szkolenia. W trakcie naszych warsztatów i szkoleń do ćwiczeń używany jest sprzęt wyprawowy Marka Kamińskiego.

 szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej, zbieranie informacji o kliencie, komunikacja z różnymi typami klientów, badanie potrzeb klienta, asertywność, pozyskiwanie i utrzymywanie klienta, negocjacje

METODY SZKOLENIA:
-Krótkie ćwiczenia (gry, mini symulacje) wprowadzające w temat;
-Krótkie wykłady wprowadzające i podsumowujące zagadnienia, systematyzujące pojęcia;
-Odgrywanie ról;
-Krótka prezentacja
-Scenki
-Ćwiczenia typu quiz
-Case studies
-Role playing (przykłady uczestników)
-Krótkie ćwiczenia integrujące, odprężające i rozluźniające atmosferę;

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają najskuteczniejsze techniki sprzedaży, jak również dowiedzą się, w jaki sposób budować pozytywną relację z klientem. W trakcie ćwiczeń będą mogli poznać swoje mocne
i słabsze strony oraz wypracować indywidualne strategie pracy. Szkolenie jest nastawione przede wszystkich na zdobycie praktycznych umiejętności sprzedaży, poznanie technik wpływu oraz pozytywnej autoprezentacji. W czasie warsztatu zaplanowano ćwiczenia z użyciem kamery, technik audiowizualnych oraz scenek sytuacyjnych.

1.Prezentacja siebie i produktu
•Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z Klientem i partnerem w biznesie,
•Badanie potrzeb klienta,
•Pozytywna autoprezentacja.
2.Psychologiczne aspekty prowadzenia prezentacji i tworzenia ofert
•Prospekty i oferty,
•Przygotowanie prezentacji oraz publiczne wystąpienia.
3.Techniki wywierania wpływu
•7 zasad wywierania wpływu,
•Elementy NLP,
•Skuteczna perswazja.
4.Sprzedaż i budowanie relacji z Klientem
•Techniki negocjacji,
•Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klienta,
•Metody efektywnej sprzedaży .
5.Asertywność i trudne sytuacje w kontakcie z Klientem
•Parafraza,
•Technika zadartej płyty,
•Asertywna postawa w trudnych sytuacjach z Klientem – odpowiedź na zarzuty i skargi.

Data szkolenia : 28.06.2011
Miejsce : Gdańsk
Cena szkolenia: 1200 zł

Zapraszamy.Więcej informacji pod nr 609 072 898 lub tomasz.piernicki@kaminski.pl