Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia Maj 2012

b]Jeśli zależy Ci na podniesieniu własnej efektywności w pracy z podległym zespołem, wydobywaniu potencjału swoich ludzi , chcesz wzmocnić zaangażowanie pracowników, wpłynąć na to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty weź udział w szkoleniu „Coachingowy styl zarządzania” . Zachęcaj ludzi do refleksji nad skutecznością swoich działań, celami zawodowymi. Spraw, aby mieli odwagę marzyć, zdobywali się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, osób zainteresowanych coachingowym stylem pracy z ludźmi, osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań. [/b]

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników

Termin szkolenia : 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł- cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch), Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)

ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Program szkolenia:
kurs coaching

[b]PROGRAM SZKOLENIA:


CELE SZKOLENIA:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających. 5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania.Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW

BLOK WSTĘPNY

Powitanie uczestników
Integracja
Ustalenie reguł i zasad
Prezentacja programu i celów szkolenia

STYLE PRZYWÓDZTWA

Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
Przywództwo sytuacyjne – dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika

FILOZOFIA COACHINGU

Co to jest coaching? (specjalności, style coachingu)
Cele coachingu
Korzyści, jakie niesie coaching

ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM

Coachingowy styl zarzadzania
Cechy coachingowego stylu zarządzania
Kiedy przyjmować styl coachingowy?
Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
Co robią liderzy, aby wprowadzić w życie ten styl?

SŁUCHANIE

Rola słuchania w komunikacji
Poziomy słuchania
Cechy dobrego słuchacza

ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ

Struktura pytania
Typy pytań
Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
Pytania, które zmieniają sposób myślenia
Pytania, które wymuszają działanie
Pytania z prośbą o doprecyzowanie

CELE W PODEJCIU COACHINGOWYM

Zasady związane z wyznaczaniem celów
Definiowanie celu
Osadzenie celów w ramach czasowych
Cele transakcyjne a cele transformacyjne
Przekształcanie celów w plany działania

MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE

Na czym polega motywowanie?
Kiedy i w jaki sposób motywować?
Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
Na czym polega inspirowanie?
W jaki sposób inspirować pracowników?

ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY

Jak wygląda dobra rozmowa?
Tworzenie przyjaznego Klimatu rozmowy
Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
Rola feedbeku

MODEL TGROW (STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ)

Model T- GROW –prezentacja struktury modelu
Cel
Fakty
Możliwości
Opcje działania
Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy zgodnie z modelem TGROW

TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska
Od 7 lat związana ze szkoleniami jako trener, coach, menager działu szkoleń. Pracowała w takich organizacjach jak: Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, Medicover, Sygma Bank. Posiada praktyczne doświadczenie z obszaru zarządzani a zmianą w organizacji. Współpraca z firmami z różnych branż pozwoliła jej poznać specyfikę biznesową sektora ubezpieczeniowego, medycznego, finansowego.
Specjalizuje się w projektach w zakresu wdrażania coachingowego stylu zarządzania w organizacjach, projektach mających na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach, projektach dotyczących efektywnego wdrażania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, tworzeniem i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz wprowadzeniem usprawnień w zakresie obsługi reklamacji w firmie.
 Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta.
 Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (szef Działu Szkoleń w czasie fuzji)
 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem trenerów.
 Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Słowa charakteryzujące styl pracy: merytorycznie, bezpiecznie, w dobrej atmosferze
Beata Jędruszak

Beata Jędruszak starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Studiujesz, chodzisz do szkoły, pracujesz...

Czujesz się zmęczony, a natłok obowiązków może doprowadzić do obłędu.

Jeśli chcesz to zmienić, zaliczać egzaminy na 5 oraz osiągać sukcesy w pracy Joseph Silva ma coś specjalnie dla Ciebie!

Dzięki jego metodzie poprawisz pamięć i koncentrację. Zrelaksujesz się i odprężysz.

Podejmowanie decyzji nie będzie już dla Ciebie problemem, a Twoje kontakty z bliskimi przeniosą się na wyższy poziom.

Miliony ludzi na całym świecie przekonało się już, że wystarczy odpowiednie podejście, aby zmienić swoje życie.

Zmiany jakie możemy dokonać tylko za pomocą naszego mózgu są ogromne.

Szkolenie poprowadzi KAROLINA CALA. Informacje o prowadzącej znajdziecie na stronie http://www.karolinacala.pl/

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o kursie i o możliwych zniżkach, dzwońcie na numer 795-89-45-16 lub 533-99-33-37
lub: http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenia-rowojowe/kurs-sa...Beata Jędruszak edytował(a) ten post dnia 17.04.12 o godzinie 13:43
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: KOMUNIKACJA IT-BIZNES

Termin szkolenia: 29-30 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1690 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/6-komunikacja...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Szkolenia Maj 2012

Witajcie,
Już jutro (25.04.2012) ciekawe bezpłatne (+ z cateringiem) spotkanie w Centrum Katowic dotyczące dla pracowników firm małych i średnich dotyczące Audytu Innowacji.
Zapraszamy:) Będzie również mini- warsztat dotyczący budowania przewagi konkur...encyjności swojej firmy.

Adres spotkania: godzina 10.00, Regionalna Izba Gospodarcza, ul. Opolska 15 (Aula Multimedialna).

więcej informacji o spotkaniu na stronie:
http://f5.pl/aktualnosci/zbadaj-innowacyjnosc-swojej-f...

Spotkanie finansowane ze środków EFS.
pozdrawiam,
Aga Wołyńska

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Krupa

Joanna Krupa specjalista ds.
jakości, Novostrat
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Firma Ergo Solutions zaprasza Państwa na szkolenie: "Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych"

Niezbędnym elementem utrzymania pozycji na rynku oraz rozwoju przedsiębiorstwa jest wdrażanie do sprzedaży nowych produktów spożywczych - celem szkolenia jest przedstawienie najnowszych trendów w zakresie ich projektowania.


Jak pokazują badania tylko 1 na 140 zaprojektowanych produktów utrzymuje się na rynku dłużej niż pięć lat. Program szkolenia obejmuje szczegółowe omówienie kolejnych etapów projektowania nowych wyrobów – zostaną przedstawione metody badania rynku, zasady planowania procesu projektowania oraz metody walidacji wyników prac projektowych. Przedstawione zagadnienia pomogą Państwu w podjęciu trafnych decyzji produkcyjnych, efektywnych dla przedsiębiorstwa pod względem ekonomicznym.


Temat szkolenia: Projektowanie i wprowadzanie na rynek nowych produktów spożywczych
Ilość dni: 2 dniCena netto: 600 zł/os
Cena za kolejnych uczestników z firmy: 550 zł/os
Lokalizacja i termin: Kraków,Hotel City SM, 24-25.05.2012.


* Przy szkoleniu zostało utworzone hiperłącze, aby można było zapoznać się z jego zakresem merytorycznym.
** Szkolenie objęte jest podatkiem VAT w wysokości 23%
*** Dodatkowo możliwość rezerwacji noclegów za naszym pośrednictwem w hotelu, w którym obywa się szkolenie.

Cena szkolenia zawiera:

- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat w języku polskim,
- Obiady,
- Przerwy kawowe


Szczegółowy program znajduje się na naszej stronie internetowej http://ergosol.pl.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 12 44 56 449 lub 512 391 787.


BIURO:
ERGO SOLUTIONS
30-438 Kraków; ul. Borkowska 9/6
tel: 12 445 64 49
tel: 512 391 787
e-mai: info@ergosol.pl
http://ergosol.pl

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Krupa

Joanna Krupa specjalista ds.
jakości, Novostrat
Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Firma Ergo Solutions zaprasza Państwa na szkolenie: "Ocena sensoryczna produktów spożywczych – podstawy teoretyczne, praktyczna realizacja badań"

Celem szkolenia jest przedstawienie teoretycznych aspektów związanych
z oceną sensoryczną produktów spożywczych wraz z ich praktycznym zastosowaniem. Przedstawione zostaną zasady naboru (rekrutacji) członków zespołu oceniającego oraz metody stosowane w badaniach sensorycznych.



W czasie ćwiczeń praktycznych zostanie wypracowana metodologia oceny sensorycznej, pozwalająca na jej zastosowanie przy prowadzeniu bieżących analiz. Zostaną również przedstawione wymagania standardów BRC oraz IFS dotyczące wykorzystania metod oceny sensorycznej w weryfikacji jakości produktu.


Temat szkolenia: Ocena sensoryczna produktów spożywczych – podstawy teoretyczne, praktyczna realizacja badań
Ilość dni: 2 dniCena netto: 650 zł/os
Cena za kolejnych uczestników z firmy: 600 zł/os
Lokalizacja i termin: Kraków,Hotel City SM, 22-23.05.2012.


* Przy szkoleniu zostało utworzone hiperłącze, aby można było zapoznać się z jego zakresem merytorycznym.
** Szkolenie objęte jest podatkiem VAT w wysokości 23%
*** Dodatkowo możliwość rezerwacji noclegów za naszym pośrednictwem w hotelu, w którym obywa się szkolenie.

Cena szkolenia zawiera:

- Materiały szkoleniowe,
- Certyfikat w języku polskim,
- Obiady,
- Przerwy kawowe


Szczegółowy program znajduje się na naszej stronie internetowej http://ergosol.pl.

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: +48 12 44 56 449 lub 512 391 787.


BIURO:
ERGO SOLUTIONS
30-438 Kraków; ul. Borkowska 9/6
tel: 12 445 64 49
tel: 512 391 787
e-mai: info@ergosol.pl
http://ergosol.pl
Dorota  Szcześniak-Kosio rek

Dorota
Szcześniak-Kosio
rek
Trener; Doradca
wizerunku i etykiety

Temat: Szkolenia Maj 2012

Zapraszam do udziału w szkoleniu SAVOIR-VIVRE, które dedykowane jest sekretarkom, asystentkom, osobom odpowiadającym za przyjmowanie gości w urzędach i firmach sektora prywatnego oraz wszystkim zainteresowanym tym tematem. W programie:

SAVOIR-VIVRE w biurze
• zasada precedencji - kto pierwszy w różnych sytuacjach
• rozsadzanie przy stole konferencyjnym
• zajmowanie miejsc w samochodzie
• przedstawianie siebie i innych osób oraz tytułowanie, prawidłowy uścisk dłoni
• podawanie poczęstunku gościom urzędu (kawa, herbata itp.)
• rozmowy przez telefon
• podstawowe zagadnienia netykiety

Etykieta ubioru czyli DRESS CODE
• wpływ wyglądu sekretarki na wizerunek instytucji
• zasady profesjonalnego wizerunku - dobór stroju do okazji służbowej
• baza ubraniowa - co w każdej szafie pracownika być powinno
• indywidualny styl w pracy
• typy sylwetek wraz ze wskazówkami jak dobierać do nich stroje
• kolory ubrań do pracy a typy urody
• fryzura do pracy
• zasady profesjonalnego makijażu do pracy

Miejsce warsztatów:
10.05 Poznań, Ośrodek Konferencyjny Kochtex, ul. Gen. T.Kutrzeby 16 e
11.05 Wrocław, Ośrodek Konferencyjny Europrofes, ul. Rynek 35
17.05 Kraków, Ośrodek Konferencyjny Europrofes, ul. Krasińskiego
24.05 Warszawa, Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne Jupiter, ul. Towarowa 22

Zobacz szczegoły: Szkolenie biurowy Savoir-vivre

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

Witam Wszystkich,

Firma 360º Y.E.S. zajmuje się prowadzeniem szkoleń w języku angielskim, rozwijających zarówno kompetencje komunikacyjne ogólne, jak umiejętności komunikacyjne branżowe, osadzone w kontekście biznesu. Proponujemy niezwykle skuteczną, autorską metodę nauczania języka poprzez jego ZROZUMIENIE, stojącą w całkowitej opozycji do standardowej nauki na pamięć. Szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni NATIVE SPEAKERZY.

W związku z rozpoczęciem organizowania szkoleń otwartych, zapraszamy serdecznie na I seminarium, organizowane w Łodzi:


Obrazek
Agnieszka Migacz edytował(a) ten post dnia 07.05.12 o godzinie 14:52
Katarzyna Matuszczak

Katarzyna Matuszczak trener freelancer -
szkolenia z zakresu
umiejetności psyc...

Temat: Szkolenia Maj 2012

Uprzejmie zapraszam na szkolenie otwarte pt. „Asertywność Menadżera”, które odbędzie się w terminie 21-22.05.2012 w siedzibie Ośrodka INTRA ul. Bajana 40 w Warszawie.

Prowadzącym szkolenie jest Piotr Fijewski – trener, coach, specjalista od asertywności, współautor książki „Asertywność Menadżera”.


Koszt szkolenia:

- 2091 PLN (w tym 23% VAT)

Dodatkowe informacje na stronie:

http://intra-biznes.pl/category/49/asertywno-mened-era...

zapraszam
Katarzyna Stempkowska

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Maj 2012

CERTYFIKACJA IPMA W 1,5 MIESIĄCA !
SPECJALNA, PRZYSPIESZONA, WEEKENDOWA EDYCJA


Obrazek


CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D
12 dni szkoleń prowadzonych w formie warsztatów, po 2 dni, co tydzień
egzamin próbny
trenerzy- praktycy
miła atmosfera
profesjonalnie przygotowanie szkolenia

Ponad 90% naszych kursantów uzyskuje wynik pozytywny na egzaminie, zdobywając międzynarodowy certyfikat IPMA z zarządzania projektami.

pierwszy blok szkolenia rusza - 26-27* maj 2012 KRAKÓW

Cena - 4200 zł netto

Zdobądź:
• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management - certyfikat IPMA- Poziom D
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji
• Możliwość pracy na własne nazwisko
• Uznanie zawodowe i osobiste
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy

Korzyści dla firmy
• wzrost prestiżu firmy funkcjonującej w oparciu o kompetentnych Project Managerów i członków zespołów projektowych
• poprawa wydajności i produkcyjności
• wzrost konkurencyjności w pozyskiwaniu zleceń

szczegóły oferty na http://pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.

Korzystne rabaty w przypadku zgłaszania się po kilka osób razem.

* pm2pm zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia szkolenia w przypadku nie zebrania odpowiedniej grupy osób.
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


OPTYMALIZACJA SEO w Pigułce- Webinar

Dowiedz się jak zoptymalizować stronę internetową, aby pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google!
Chcesz, aby 17 mln użytkowników Google dowiedziało się o Twojej firmie? Masz stronę internetową, ale ciężko ją znaleźć w Google? Możesz to zmienić! Zobacz jak tanim kosztem i w pełni legalnymi metodami Twoja strona może się znaleźć na szczycie wyników wyszukiwarki.

Kiedy: 24 maja (czwartek), godz. 16:30 – 18:00
Miejsce: dowolne – to szkolenie online
Cena: teraz tylko 69 zł + VAT

Minimum czasu - maksimum wiedzy!
Oszczędzaj swój czas i pieniądze!

Zobacz szczegółowy program szkolenia!
http://internet-planet.pl/webinary/webinar-optymalizac...

Zobacz także inne webinary Internet Planet
http://internet-planet.pl/webinary


Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Zapraszam Wszystkich "Goldenline'owiczów" na
Szkolenie Reklama Google Adwords
Praktyczne warsztaty „Bądź widoczny w Google!”

Termin: 29.05.2012 (wtorek)

Gdzie: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa
Cena: 399 zł + VAT
UWAGA: Bonus! 250 zł na reklamę w wyszukiwarce!

Zapisy na stronie:http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Podczas szkolenia „Reklama Google Adwords” dowiesz się:
- dlaczego reklama w Google jest tak skuteczna
- jak założyć konto w Google Adwords
- jak wygląda Interfejs Adwords i jak z niego korzystać
- Jak wykorzystać darmowe narzędzia Google do przygotowania skutecznej kampanii
- jak ustawić odpowiednią konfigurację kampanii
- jak dobrać właściwe słowa kluczowe
- jak skonstruować chwytliwe teksty reklam
- na jakiej zasadzie odbywa się „aukcja” reklam i jak efektywnie ją prowadzić
- co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy
- jak zoptymalizować kampanię i dbać o stałe zwiększanie jej skuteczności
- jak unikać najczęściej popełnianych przez reklamodawców błędów

Szczegółowy program na stronie
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-reklam...

Program poszerzony - Google w Pigułce: Reklama Google Adwords + SEO
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce


Obrazek



Obrazek



Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek



Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Skuteczny E-marketing", czyli jak pozyskiwać Klientów online

Najbliższy termin: 31.05.2012 (czwartek)
Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka
O której: od 10:00 do 17:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Cena 399 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

Poznaj sekrety skutecznego marketingu w internecie!
Minimum teorii – maksimum praktyki!


Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie
Wybierz do kogo mówisz czyli rodzaje targetowania w internecie


Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
marketing szeptany
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Nowe trendy w e-marketingu czyli jak być o krok przed konkurencją


Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
Optymalizacja serwisu www – etapy i narzędzia


Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie - praktyczny warsztat prowadzony przez Renatę Turską, eksperta od programów lojalnościowych:
Programy lojalnościowe - tworzenie i wdrażanie

30 maja 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 790 zł, szkolenie 1-dniowe

Szkolenie przeznaczone dla:

dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. marketingu,
dyrektorów i menedżerów sprzedaży
menedżerów i specjalistów ds. programów lojalnościowych
specjalistów odpowiedzialnych za komunikację z klientami
specjalistów z agencji reklamowych, przygotowujących programy lojalnościowe
menadżerów zarządzających CRM oraz odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami.

Korzyści i gwarantowany rozwój umiejętności:
Organizacja i budowa programu lojalnościowego
Analiza marki i przedsiębiorstwa na potrzeby programu lojalnościowego
Segmentacja i budowa profilu klienta kluczowego
Planowanie kampanii informacyjnej, zarządzanie komunikacją
Budowanie schematów atrakcyjnego nagradzania
Zarządzanie zmianą w programie
Raportowanie i analityka

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Programy lojalnościowe – tworzenie i wdrażanie

Polecamy również szkolenie zaawansowane pod kątem prawno-podatkowym z tej kategorii:
Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i obsługa prawno-podatkowa


Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl
Adrianna Z.

Adrianna Z. Agencja SEDNO Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Zostań mistrzem negocjacji, szkolenie w Legnicy

Dzięki treningowi uczestnicy dowiedzą się jak przygotować się do przeprowadzenia negocjacji oraz jak zakończyć je sukcesem.

1 dzień: 22.05.2012, Legnica, ul. Bydgoska 2

Szkolenie objęte promocją Samo SEDNO: 290 zł netto.

Szczegóły szkolenia i program

Następna dyskusja:

SZKOLENIA MAJ 2012 BIELSKO-...




Wyślij zaproszenie do