Temat: Szkolenia Maj 2012
b]Jeśli zależy Ci na podniesieniu własnej efektywności w pracy z podległym zespołem, wydobywaniu potencjału swoich ludzi , chcesz wzmocnić zaangażowanie pracowników, wpłynąć na to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty weź udział w szkoleniu
„Coachingowy styl zarządzania” . Zachęcaj ludzi do refleksji nad skutecznością swoich działań, celami zawodowymi. Spraw, aby mieli odwagę marzyć, zdobywali się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, osób zainteresowanych coachingowym stylem pracy z ludźmi, osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań. [/b]
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników
Termin szkolenia : 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł- cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch), Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)
ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www:
http://www.wstronerozwoju.com
Program szkolenia:
kurs coaching
[b]PROGRAM SZKOLENIA:
CELE SZKOLENIA:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających.
5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania.Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW
BLOK WSTĘPNY
Powitanie uczestników
Integracja
Ustalenie reguł i zasad
Prezentacja programu i celów szkolenia
STYLE PRZYWÓDZTWA
Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
Przywództwo sytuacyjne – dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
FILOZOFIA COACHINGU
Co to jest coaching? (specjalności, style coachingu)
Cele coachingu
Korzyści, jakie niesie coaching
ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM
Coachingowy styl zarzadzania
Cechy coachingowego stylu zarządzania
Kiedy przyjmować styl coachingowy?
Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
Co robią liderzy, aby wprowadzić w życie ten styl?
SŁUCHANIE
Rola słuchania w komunikacji
Poziomy słuchania
Cechy dobrego słuchacza
ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ
Struktura pytania
Typy pytań
Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
Pytania, które zmieniają sposób myślenia
Pytania, które wymuszają działanie
Pytania z prośbą o doprecyzowanie
CELE W PODEJCIU COACHINGOWYM
Zasady związane z wyznaczaniem celów
Definiowanie celu
Osadzenie celów w ramach czasowych
Cele transakcyjne a cele transformacyjne
Przekształcanie celów w plany działania
MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE
Na czym polega motywowanie?
Kiedy i w jaki sposób motywować?
Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
Na czym polega inspirowanie?
W jaki sposób inspirować pracowników?
ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY
Jak wygląda dobra rozmowa?
Tworzenie przyjaznego Klimatu rozmowy
Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
Rola feedbeku
MODEL TGROW (STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ)
Model T- GROW –prezentacja struktury modelu
Cel
Fakty
Możliwości
Opcje działania
Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy zgodnie z modelem TGROW
TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska
Od 7 lat związana ze szkoleniami jako trener, coach, menager działu szkoleń. Pracowała w takich organizacjach jak: Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, Medicover, Sygma Bank. Posiada praktyczne doświadczenie z obszaru zarządzani a zmianą w organizacji. Współpraca z firmami z różnych branż pozwoliła jej poznać specyfikę biznesową sektora ubezpieczeniowego, medycznego, finansowego.
Specjalizuje się w projektach w zakresu wdrażania coachingowego stylu zarządzania w organizacjach, projektach mających na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach, projektach dotyczących efektywnego wdrażania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, tworzeniem i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz wprowadzeniem usprawnień w zakresie obsługi reklamacji w firmie.
Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta.
Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (szef Działu Szkoleń w czasie fuzji)
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem trenerów.
Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Słowa charakteryzujące styl pracy: merytorycznie, bezpiecznie, w dobrej atmosferze