Jolanta Duraj

Jolanta Duraj Specjalista ds HR,
Trener, Konsultant

Temat: [Rzeszów] - Szkolenia w 100% dofinansowane dla mikro i...

TEMAT: SKUTECZNY MENEDŻER

PROJEKT SZKOLENIOWY: "PODKARPACKA KUŹNIA KADR"
DATA SZKOLENIA: 11-13 KWIECIEŃ 2012, oraz 25-27 KWIECIEŃ 2012
MIEJSCE SZKOLENIA: RZESZÓW
GODZINY: 9-16
GRUPA SZKOLENIOWA: 15-20 osób
TRENER PROWADZĄCY: Jolanta Duraj, http://yolid.pl

WSTĘP
Prezentowany program szkoleniowy zawiera w sobie wszystkie najważniejsze elementy wiedzy potrzebnej do pełnienia funkcji menadżera zespołu. Osoba występująca w tej roli bierze na siebie odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie organizacji poprzez skuteczne kierowanie ludźmi, którzy tą organizację tworzą. Nie jest to zadanie łatwe, ale poznając techniki i narzędzia skutecznego menadżera można w krótkim czasie zwiększyć swoją efektywność na tym polu. Szkolenie dedykowane jest osobom pełniącym funkcje kierownicze zarówno w mniejszych jak i większych organizacjach. Będzie przydatne i tym, którzy stawiają pierwsze kroki w roli lidera zespołu jak i tym, którzy od lat metodą prób i błędów starali się znaleźć najlepsze sposoby na efektywne zarządzanie ludźmi. Stanowi prawdziwe kompendium wiedzy, pozwala ją uporządkować i udoskonalić swoje umiejętności.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
• Zwiększenie skuteczności kierowania ludźmi
• Rozwój kompetencji lidera zespołu
• Sprawnie funkcjonujący zespół pracowników
• Zwiększenie motywacji u podległych pracowników

REALIZOWANE CELE

Uczestnicy tego szkolenia:
• Zdiagnozują swój styl kierowania ludźmi i poznają skuteczne metody jego rozwijania
• Dowiedzą się jak indywidualizować oddziaływania na członków zespołu
• Poznają efektywne narzędzia motywowania pozafinansowego i delegowania uprawnień
• Zrozumieją istotę kontrolowania i egzekwowania wykonania zadań w perspektywie efektywności pracowników i całego zespołu
• Podzielą się swoim doświadczeniem pomiędzy sobą, co wpłynie pozytywnie na ich integrację, dobre relacje oraz codzienną komunikację

PROGRAM 3 dni

Sesja 1. Wprowadzenie:
• Przedstawienie się trenera i uczestników
• Cele i program szkolenia
• Ustalenie reguł pracy w czasie szkolenia

Sesja2. Rola lidera
• Skutecznie działający zespół a rola lidera – wprowadzenie do tematu
• 4 style kierowania pracownikami - koncepcja przywództwa sytuacyjnego Hershey`a i Blancharda w praktyce kierowników
• Mój styl kierowania a charakterystyka moich pracowników – dostosowanie stylu zarządzania do poziomu doświadczenia i motywacji pracowników
• Style komunikacji a style kierowania – efektywność komunikatów w zależności od doświadczenia i motywacji pracownika.
• Analiza wyzwań w kierowaniu ludźmi – zastosowanie teorii w odniesieniu do przykładów z życia uczestników

Sesja 3. Motywowanie pracowników
• Motywowanie pracowników, jako element codziennego zarządzania zespołem
• Czynniki motywacyjne a potrzeby poszczególnych osób – teorie motywacji w praktyce
• Motywacja pracownika a otoczenie firmowe
• Lider zespołu jako czynnik motywujący/ demotywujący do pracy; szersze spojrzenie na kierowanie zespołem
• Konstruktywny feedback - ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu trudnych rozmów z podwładnymi.
Sesja 4. Delegowanie, jako podstawowa funkcja kierownika
• Trudności i obawy przed delegowaniem
• Zadania do delegowania a zadania do wykonania – podział zadań wykonywanych przez kierowników
• Etapy i zasady delegowania zadań pracownikom – w odniesieniu do przykładów z życia innych firm
• Delegowanie, jako jedno z narzędzi wspierających zarządzanie czasem kierownika

Sesja 5. Kontrola i ocena wykonania zadań
• Rola monitoringu w czasie wykonywania zadań przez pracowników
• Błędy w kontroli a brak efektów pracowników – wskazówki dla przełożonego
• Egzekwowanie, jako konsekwencja dobrze wykonanego procesu delegowania i monitorowania zadań przez pracowników
• Ocena pracowników a jego rozwój

Sesja 6. Podsumowanie szkolenia
• Lider zespołu i jego autorytet – perspektywa Zespołu, Jednostki, Zadania
• Plan rozwoju uczestników

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia,
materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali
szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez
wynagrodzenie szkolącego się pracownika; wyliczone proporcjonalnie
w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia
oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy,
będzie na szkoleniu!

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i
przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju
kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje
pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo
świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami lub właścicielami mikro, małych przedsiębiorstw/firm
zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
jolantaduraj@yolid.pl; jolantaduraj@gmail.com

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić
dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
jolantaduraj@yolid.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.

Temat: [Rzeszów] - Szkolenia w 100% dofinansowane dla mikro i...

Szkolenie bezpłatne (dofinansowane) dla pracowników firm z mikro i małych przedsiębiorstw z Województwa Podkarpackiego.

SZTUKA NEGOCJACJI ZOBOWIĄZAŃ. (NEGOCJACJE TRUDNE)

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni
Miejsce szkolenia: Rzeszów centrum
Data szkolenia: 25-27 kwiecień 2012
Godziny szkolenia: 9.00-16.00
Grupa szkoleniowa: 15 - 20 osób
Prowadzący szkolenie: Dariusz Sidor

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

 Większa kontrola płynności finansowej.
 Działania prewencyjne zapobiegające powstawaniu zaległości.
 Wyższa jakość obsługi klienta.
 Zmniejszenie stresu w przypadku współpracy z klientami „trudnymi”.
 Zwiększenie skuteczności negocjacji windykacyjnych.

PROGRAM SZKOLENIA

 Przygotowanie do negocjacji.
 Działania prewencyjne.
 Poznanie typologii klienta i dostosowanie komunikatu do klienta.
 Sposoby prowadzenia negocjacji windykacyjnych w zależności od typu zaległości i typologii klienta.
 Jak poradzić sobie z emocjami w trakcie negocjacjach.
 Sankcji, rodzaje sankcji i zasad ich zapowiadania.
 Prezentacja techniki perswazji wykorzystywanych w negocjacjach windykacyjnych.
 Techniki budowania relacji i jednoczesnego prowadzenia skutecznej negocjacji windykacyjnej.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Podddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw realizuje pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie Województwa Podkarpackiego

REKRUTACJA

Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
dariusz.sidor@op.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.pkk.rzeszow.pl/pl/164/2/dokumenty_do_pobran...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
dariusz.sidor@op.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.



Wyślij zaproszenie do