Katarzyna K.

Katarzyna K. psycholog, mediator,
coach

Temat: ROZWIJAJ SIĘ Z POMYSŁEM! ZAPRASZAMY NA LISTOPADOWE...

Firma szkoleniowa Progress Station serdecznie zaprasza do udziału w
listopadowych szkoleniach.

PSYCHOLOGICZNE TYPY KLIENTÓW
data: 08 listopada 2011
godzina: 16.00 - 20.00
miasto: Konin
Szkolenie skierowane do handlowców i pracowników działu
sprzedaży. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności
sprzedażowych wobec różnych typów osobowości klientów.
Uczestnicy poszerzą własny repertuar technik sprzedażowych w
obszarach psychologii perswazji oraz wpływu społecznego.

Zobacz
szczegółowy program



A-B-C ZACHOWAŃ. TRENING DLA RODZICÓW
data: 14 listopada 2011
godzina: 16.00 - 20.00
miasto: Konin
Trening skierowany do rodziców chcących skuteczniej porozumiewać
się ze swoimi dziećmi. Uczestnicy dowiedzą się jak kształtować
zachowania swoich pociech przy pomocy konkretnych technik
behawioralnych.

Zobacz
szczegółowy program


TECHNIKI KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ
data: 23 listopada 2011
godzina: 16.00 - 20.00
Miasto: Konin
Trening skierowany do osób, które chcą rozwijać postawę
asertywną w swoim życiu. Celem treningu jest nauczenie
uczestników świadomego i skutecznego wyrażania siebie, które
przyczyni się do wzrostu satysfakcji w relacjach z innymi.
Uczestnicy dowiedzą się, jak asertywnie komunikować się z
innymi, nauczą się wyrażać swoje potrzeby oraz poznają techniki
związane z obroną własnych granic.

Zobacz
szczegółowy program
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: ROZWIJAJ SIĘ Z POMYSŁEM! ZAPRASZAMY NA LISTOPADOWE...

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych:

ROLA MANAGERA GASTRONOMII-MOTYWOWANIE I COACHING PRACOWNIKÓW

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 14.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są managerami, są świadome swojej roli w zespole i doceniają rolę motywacji. Warsztat ma na celu nauczyć uczestników skutecznie wpływać na wyniki biznesowe restauracji , oraz wykorzystywać swoje mocne strony w pracy lidera, pomoże pokonywać sytuacje „trudne” ciężkie do przeskoczenia, zapozna z ideą coachingu, oraz ukaże w jaki sposób motywować do pracy pracowników jak i menedżerów.

EFEKTYWNA KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM W OPARCIU O TYPY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do osób pracujących w dziale reklamacji, oraz zmagających się na co dzień z reklamacjami. Uczestnicy warsztatu poznają prawidłową strukturę pisma reklamacyjnego, nauczą się w jaki sposób rozpoznawać typy klienta by odnieść się do niego indywidualnie, zwiększą swoją sprawność lingwistyczną, oraz ugruntuje ich w przekonaniu, iż umiejętność redagowania pism znacząco wpływa na długofalowe relacje z klientami.

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do pracowników wszystkich szczebli, szczególnie w tych w których istnieje ryzyko wypalenia zawodowego. Warsztat jest odpowiedzią na ciągle rosnący problem stresu zarówno w pracy jak i w życiu osobistym. Umiejętność radzenia sobie ze stresem zwiększa jakość życia, i wydajność w pracy, chroni również przed zjawiskiem wypalenia zawodowego. Uczestnicy będą pracować nad zminimalizowaniem natłoku negatywnych emocji, oraz nad asertywnym odmawianiem i komunikowaniem swoich potrzeb.

Program i Zgłoszenia:
a.kindzierska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 625
http://www.ceib.com.pl

Następna dyskusja:

Zapraszamy na szkolenie z S...




Wyślij zaproszenie do