Ewa Wziąttek

Ewa Wziąttek www.ewawu.pl

Temat: Promocja szkoleń!!!

Z myślą o wciąż rosnących potrzebach i oczekiwaniach naszych Klientów przygotowaliśmy i prezentujemy najnowszą, promocyjną ofertę szkoleń organizowanych przez naszą firmę

W propozycji znajdą Państwo szkolenia i egzaminy:


"Zarządzanie czasem" - oferta dla zabieganych menadżerów
"Mapy myśli" - odpowiedź na potrzeby menadżerów
Wirtualizacja -9,99% na 100%
RHCE za 999 PLN


Szczegóły oferty:

1. "Zarządzanie czasem" - oferta dla zabieganych menadżerów

* Cena promocyjna - 400 PLN za osobę (uwzględnia 20% rabatu)
* Termin - 26.01.2010, czas trwania 9.00-17.00
* miejsce zajęć Warszawa, ul. Zeusa 41
* Szczegóły promocji: omec.pl/aktualnosci/zarzadzanie-czasem-oferta-d...

2. "Mapy myśli" - odpowiedź na potrzeby menadżerów

* Cena promocyjna - 1.800 1.440 PLN za osobę (cena uwzględnia 20% rabatu)
* Termin realizacji - 25-26.02
* Miejsce - OMEC Sp. z o.o. Warszawa ul. Zeusa 41
* Szczegółowy program omec.pl/zarzadzanie-projektami/praca-z-ludzmi/m...?


3. "Wirtualizacja - 9,99% na 100%", czyli kurs RH401

* Cena promocyjna - 2.319 EUR za osobę (cena uwzględnia 9,99 % rabatu)
* Gwarantowane terminy realizacji - 8-11.02.2010 oraz 22-25.02.2010
* miejsce zajęć Warszawa, ul. Zeusa 41
* Szczegóły http://osec.pl/promocja/wirtualizacja-999-na-100


4. RHCE za 999 PLN

* Sam zdecyduj ile zapłacisz za egzamin RHCE - 999 PLN / RHCT - 699 PLN
* A może drugie podejście gratis?
* Terminy sesji - 22.01, 29.01, 5.02, 12.02, 26.02
* Szczegóły promocji: http://osec.pl/promocja/rhce-za-999-pln


UWAGA! Ilość miejsc ograniczona!

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

Temat: Promocja szkoleń!!!

PMDG Zaprasza na II edycje Szkoły Trenerów

Szkoła trenerów to:
• Trening rozwoju osobistego umożliwiający zdobycie kompetencji do wykonywania wolnego i dynamicznie rozwijającego się zawodu trenera
• Doświadczenie siebie w roli trenera i samodzielne projektowanie warsztatów szkoleniowych
• Propozycja nowego programu, którego celem jest stworzenie akademii umiejętności trenerskich
• Kompleksowy kurs rozwijający najważniejsze kompetencje trenerskich
• Program dostosowany do profilu kompetencji trenerskich
• Możliwość samodzielnego prowadzenia szkoleń w ramach praktyk trenerskich
• Prowadzone warsztaty i ćwiczenia
• Cykl szkoleń pozwalający na zdobycie umiejętności niezbędne do ubiegania się o rekomendacje trenera

Program kierowany jest do:
• Wszystkich, którzy stanęli w swojej karierze zawodowej przed wyzwaniem pracy z grupą
• Pracowników firm szkoleniowych
• Trenerów wewnętrznych firm
• Początkujących trenerów i osób, które chcą wzmocnić i rozszerzyć już posiadane kompetencje trenerskie
• Menadżerów zarządzających zespołami i prowadzący spotkania grupowe
• Pracowników działów personalnych i HR
• Nauczycieli i wykładowców
• Osoby, które z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji uczą lub szkolą innych
• Wszystkich zainteresowanych prowadzeniem szkoleń
• Wszystkich chcących zdobyć nowy zawód i zostać trenerem
• Wielkość grupy: 8 – 15 osób

Szkoły Trenerów jest :
• Uzyskanie kompetencji trenerskich
•Przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia warsztatów szkoleniowych
• Nabycie umiejętności budowania scenariuszy warsztatowych
• Poszukiwanie własnego stylu pracy trenera
• Trening rozwoju osobistego
• Wzmocnienie indywidualnego potencjału
• Wypracowanie metod pracy warsztatowej i ewolucji efektów swojej pracy
• Budowanie programów warsztatów
• Poznanie i doświadczenie siebie w roli trenera

Program II edycji Szkoły Trenerów:
• ma na celu wsparcie w samodzielnym projektowaniu, realizacji i ewaluacji efektywnych szkoleń
• Poszczególne moduły zajęć doskonalą umiejętność skutecznego komunikowania się, autoprezentacji i prowadzenia wystąpień publicznych
• Uczy korzystania z posiadanych zasobów interpersonalnych w budowaniu relacji z innymi i rozwiązywaniu konfliktów
• Zorientowany jest na doskonalenie kompetencji warsztatowych
• Zakres tematyczny obejmuje projektowania, realizacji i ewaluacji szkoleń

Cykl szkoleniowy rozpoczyna się od: 27.02.2010

I zjazd 27.02 – 28.02.2010
II zjazd 20.03 – 21.03.2010
III zjazd 10.04 – 11.04.2010
IV zjazd 24.04 – 25.04.2010

Czas trwania szkolenia: (48 h) zajęć
W tym 4 zjazdy po 2 dni szkoleniowe /po 8 godzin zegarowych zajęć w każdym dniu szkolenia

Miejsce szkolenia:
Kraków – Hotel Holiday Inn Express ul. Opolska 14
http://krakowexpress.pl

Koszt uczestnictwa w Szkole Trenerów: wynosi: 2 700* PLN/za osobę
* cena netto, szkolenia są zwolnione z podatku VAT.
W przypadku zgłoszenie więcej niż 3 Uczestników możliwość dodatkowego rabatu.

Cena obejmuje:
• Prowadzenie Szkoły przez dwóch doświadczonych trenerów z wieloletnią praktyką
• Materiały szkoleniowe
• Konsultacji z trenerem jeszcze po zakończeniu warsztatów
• Certyfikat ukończenia Szkoły Trenerów
• Salę szkoleniową/ konferencyją w Krakowie
• Wyżywienie: lunch i 2 przerwy kawowe dla Uczestników każdego dnia szkolenia

W przypadku pytań osoby zainteresowane II edycją Szkoły Trenerów zapraszamy do kontaktu: monika.szostak@pmdg.pl
Prześlemy Państwu:

- Szczegółowy program poszczególnych modułów zajęć
- Metodologię prowadzonych warsztatów
- Prezentacje kadry trenerskiej prowadzącej zajęcia w Szkole Trenerów
- Korzyści z uczestnictwa
- Zasady rekrutacji i warunki uczestnictwa w Szkole Trenerów
- Formularz zgłoszeniowy uczestnictwa

Warunkiem uczestnictwa w Szkole Trenerów jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na numer
faxu: 012/ 383 38 40

ZAPRASZAMY
Klaudia O.

Klaudia O. PR, Media,
Specjalista ds.
międzynarodowych

Temat: Promocja szkoleń!!!

Witam serdecznie,

Firma SGP - Training & Consulting przy SGP Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:

SKUTECZNE POZYSKIWANIE DOTACJI UE W LATACH 2007-2013 to szkolenie skierowane do osób lub instytucji chcących rozwijać posiadaną wiedzę dotycząca funduszy UE oraz umiejętności samodzielnego sporządzania aplikacji o dotację.

Cena szkolenia wynosi 890 PLN*
Termin szkolenia 20-21 kwietnia
Miejsce szkolenia Białka Tatrzańska

Zapraszam do zapoznania się z programem szkolenia: pozyskiwanie.dotacji.pl

Dziękuję,

Klaudia Ociepa
Konsultant ds. funduszy unijnych
SGP - Training&Consulting przy SGP Sp. z o.o.
ul. Legionów 90/100
42-202 Częstochowa
tel./fax. 034 361-31-18
tel. kom. 0 791 111 726
http://www.szkolenia-sgp.pl
e-mail: ociepa@sgp.biz.pl

konto usunięte

Temat: Promocja szkoleń!!!

Kurs projektowania wnętrz w Krakowie i Warszawie

Program trwającego 324 godziny szkolenia kładzie nacisk na przygotowanie do samodzielnego wykonywania zawodu: architekta wnętrz i przestrzeni, stylisty oraz dekoratora. Przygotowuje ponadto do niezależnego funkcjonowania na rynku usług projektowo - wnętrzarskich. Uczymy nie tylko organizacji przestrzeni, projektowania wnętrz i praktycznej obsługi profesjonalnego oprogramowania do projektowania wnętrz (renderingi i grafika 3D). Pokazujemy również proces pozyskania, zrozumienia i obsługi klienta.

kurs uczący samodzielności w zawodzie

Kursanci w trakcie kursu otrzymują licencję na użytkowanie InteriCAD T3 Pro

więcej szczegółów na naszej stronie, zapraszam do jej odwiedzenia
artcube.edu.pl/kurs/kurs_projektowania_wnetrz.html

zobacz, porównaj, nie zwlekaj to już ostatnie wolne miejsca
Marek Zieliński

Marek Zieliński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE KOMUNIKACJA I PROMOCJA W BIZNESIE




APLIKUJ TERAZ!
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/aplikuj-online.htm... - Rekrutacja trwa do: 8.10.2010

Strona internetowa:
http://www.kip.ue.poznan.pl
http://www.facebook.pl/komunikacja

Cele i zadania studium:
Promocja, reklama, public relations, sztuka negocjacji, arkana komunikacji werbalnej i niewerbalnej, kultura języka, kreatywność, etykieta menedżera - to tylko wybrane przykłady zagadnień istotnych dla profesjonalistów. Celem studium jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji. Głównym zadaniem studium jest poszerzenie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności menedżerów w dziedzinie komunikacji.

Ramowy program przedmiotowy:
- Komunikacja marketingowa i badania marketingowe
- Strategia promocji i jej uwarunkowania
- Public relations
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Psychologia komunikacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Negocjacje (w tym międzykulturowe)
- Promocja bezpośrednia
- Protokół dyplomatyczny i etykieta w biznesie
- Kreatywność w biznesie
- Seminarium podyplomowe
Zajęcia na studium prowadzone są w formie wykładów, seminariów i ćwiczeń warsztatowych, które obejmują treningi z aktorami i psychologami oraz pracownikami agencji reklamowych.

Czas trwania studium:
dwa semestry

Koszt uczestnictwa:
4400.00 zł
Możliwość opłaty w dwóch ratach.

Zgłoszenia:
Przy zgłoszeniach na studia podyplomowe obowiązuje aplikacja online. Dokumenty dostarczyć można osobiście bądź listownie. Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby przyjęte na studia podyplomowe na podstawie kompletnej dokumentacji zostaną poinformowane listownie o terminie rozpoczęcia zajęć. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność złożonych podań. O terminie rozpoczęcia zajęć kandydaci zostaną powiadomieni odrębnym pismem. Szczegółowe informacje o studium:
e-mail: e.budniak@ue.poznan.pl

Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie obejmuje następujące dokumenty:
- podanie o przyjęcie,
- kwestionariusz osobowy,
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- zobowiązanie (zakładu pracy bądź osobiste) wniesienia opłaty za studium,
- dwa zdjęcia legitymacyjne (podpisane na odwrocie),
- dwie koperty ze znaczkami, zaadresowane do siebie.
Kwestionariusz, podanie oraz zobowiązanie po aplikacji na studia należy wydrukować z panelu użytkownika i podpisać niebieskim długopisem. Dokumenty należy dostarczyć w teczce wiązanej podpisanej nazwą studiów podyplomowych oraz imieniem i nazwiskiem.

Miejsce złożenia dokumentów:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Studium Podyplomowe Komunikacji i Promocji w Biznesie
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, pok. 826
Poznań

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Komunikacji i Promocji w Biznesie
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Prezentacja Studiów Podyplomowych Komunikacji i Promocji w Biznesie:
http://www.podyplomowe.ue.poznan.pl/uploads/SP/WT/Stud......

Kierownik:
dr Marek Zieliński, e-mail: m.zielinski@ue.poznan.pl
więcej informacji: http://www.kip.ue.poznan.pl/ http://www.facebook.pl/komunikacja

Organizator studiów:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
Sekretariat Studium: p. Ewa Budniak,
ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Collegium Altum, pokój 826
tel. 61-854-37-97


Obrazek
Małorzata Kurek

Małorzata Kurek Asystent Managera HR
ds.
administracyjnych,
Unlimited Gro...

Temat: Promocja szkoleń!!!

KURS SAMOKONTROLI UMYSŁU METODĄ SILVY! - LUBLIN / RADOM

Żyjesz w nieustannym stresie?
Masz problemy ze zdrowiem? Problemy w rodzinie, w pracy?
Masz poczucie, że tracisz swoje cele z pola widzenia? Nie potrafisz ich zrealizować?
Chciałbyś rozwinąć możliwości swojego umysłu?
Efektywniej radzić sobie z trudnościami? Poprawić swoją intuicję?

Niezależnie od tego jakie masz problemy i marzenia, czym się zajmujesz, co robisz, do czego dążysz...


...zapraszamy Cię na 3-dniowy kurs samokontroli umysłu Metodą Silvy. Wykładamy w 109 państwach, w 32 językach, mamy już 12 000 000 absolwentów na świecie!!!

Na kursie zapoznasz się z całym szeregiem technik umysłowych, dzięki którym będziesz mógł:

- nauczyć się osiągania stanu głębokiej relaksacji
- poprawić zdolność zapamiętywania i rozwinąć zdolności twórcze
- kontrolować swój sen i procesy budzenia się
- opanować ból i własne nawyki
- nauczyć się ogólnej samokontroli zdrowia

Metoda Silvy to szansa, by zacząć pomagać samemu sobie. Chwyć swój los we własne ręce!

Nie zmienimy Twojej rzeczywistości, ale jesteśmy w stanie zmienić sposób, w jaki ją postrzegasz!


Nie zwlekaj, mamy jeszcze kilka wolnych miejsc na kurs w grudniu!

organizator: Unlimited Group Polska
tel. 795 894 516
e-mail: silva@unlimitedgroup.pl

termin: 10 – 12.12.2010r. LUBLIN / 26-28.11.2010. RADOM

wykłada: Marian Jeżewski

więcej informacji: http://www.unlimitedcs.pl/szkolenia-dla-klientow-indyw...

http://www.facebook.com/pages/METODA-SILVY-po-kursie/1...

Koniecznie zobacz także: Support & Development Center - http://sdc.biz.pl!Małorzata Kurek edytował(a) ten post dnia 15.10.10 o godzinie 15:41
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek
Jacek Wygocki edytował(a) ten post dnia 29.11.10 o godzinie 00:24
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

"NEGOCJACJE WINDYKACYJNE - PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI "



14-15 października, Warszawa (szkolenie dwudniowe)




CEL SZKOLENIA:

Na szkoleniu przedstawione zostaną zasady skutecznych negocjacji windykacyjnych, oraz praktyczne sugestie dla osób zaangażowanych w proces negocjacji. Uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat negocjowania z klientami zalegającymi z należnościami. Szkolenie da sposobność doskonalenia umiejętności skutecznego argumentowania i przekazywania informacji, rozpoznawania zamiarów dłużnika i gier prowadzonych z jego strony, dochodzenia do sensownych rozstrzygnięć, radzenia sobie z manipulacją, oraz psychologicznej analizy typów rozmówców.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wykorzystanie umiejętności komunikowania się w negocjacjach:
a). z kim rozmawiasz, negocjujesz-poznaj siebie i swojego "partnera"
b). sztuka przekonywania - struktura przekazu perswazyjnego - jakich użyć argumentów, w jakiej kolejności je wyeksponować, żeby przekonać dłużnika do przyjęcia propozycji spłaty należności

2. Negocjacje windykacyjne w praktyce:
a). struktura negocjacji - jakie są podstawowe elementy konstrukcji negocjacji w oparciu, o które przygotowujemy się do rozmów
b). obszary negocjacji windykacyjnych - definiowanie i hierarchizacja własnych celów
c). analiza interesów stron - ocena potrzeb dłużnika
d). budowanie argumentacji handlowej - za i przeciw naszej propozycji i propozycji dłużnika
e). chwyty i taktyki negocjacyjne - lista taktyk na początek, środkową i końcową fazę negocjacji

3. Obrona przed manipulacją:
a). psychologiczne techniki wywierania wpływu
b). poziomy manipulacji psychologicznej
c). techniki reagowania na manipulację

4. Wykorzystanie analizy transakcyjnej w rozmowach windykacyjnych:
a). charakterystyka stanów "ja" - czyli kto gra jakie role w rozmowach windykacyjnych
b). rodzaje transakcji - "spryt" w komunikowaniu się z partnerami
c). "Teatr na żywo" - ulubione gry psychologiczne dłużników




Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>




Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>



Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Promocja szkoleń!!!

Szanowni Państwo, zapraszam na szkolenie
LAST MINUTE: 7-8.10.2010 - są jeszcze wolne miejsca 
- Wyjątkowo TREŚCIWE 2 dni szkoleniowe


Obrazek

Szkolenie:
COPYWRITING W BIZNESIE - skuteczna sprzedaż za pomocą słów

- WARSZTATY

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu?

Dowiedz się i przećwicz:
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak stworzyć skuteczną ideę kreatywną,
* jak napisać list biznesowy, tekst strony www, reklamy prasowej, ulotki,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach reklamowych,
* jak stworzyć skuteczny nagłówek,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
• Pracownicy działów marketingu, promocji, PR, sprzedaży.
• Osoby odpowiedzialne za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
• Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.

PRZESŁANIE SZKOLENIA
Komunikat reklamowy przede wszystkim służy osiąganiu celów biznesowych, a nie spełnianiu "artystycznego ego” twórcy. Dlatego to szkolenie NIE jest ukierunkowane na tworzenie "sztuki dla sztuki" lub tzw. "zgarnianie nagród na festiwalach reklamowych"! Mówimy o copywritingu/komunikacji zorientowanej na osiąganie celów (SPRZEDAŻ, budowanie relacji, budowanie wizerunku).

Jeśli uważasz, że pisanie ofert, BTL, marketing bezpośredni i skuteczność w ogóle - są poniżej Twoich ambicji - to stracisz swój "cenny" czas na tym szkoleniu.

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej...

INFO
Termin: 7-8.10.2010 (czw-pt).
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art Decor).
Cena: 1390 zł brutto.
Rabaty: minus 100,00 zł dla drugiej osoby z tej samej firmy; minus 200,00 zł dla trzeciej itp. Np. cena dla drugiej osoby to 1290 zł, trzeciej 1190 zł itp.).
Czas: 2 dni szkoleniowe.
W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
ZAPISY: tylko do 3 października!

Sprawdź więcej na http://autor.net.pl
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Lech Nitecki

Lech Nitecki Właściciel, Studio
Języków Obcych
Arkadia

Temat: Promocja szkoleń!!!

Witam,

Mam pytanie do trenerów i/lub osób zajmujących się organizacją konferencji -
W jaki sposób szukacie ośrodków na szkolenie? Jeżeli w internecie to na jakich portalach? Jakie hasła wpisujecie w google?
Prowadzę hotel pod Warszawą i szukam skutecznej reklamy w internecie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam,

Lech Nitecki

konto usunięte

Temat: Promocja szkoleń!!!

Witam serdecznie,

Tylko 4 grudnia 2010 można wziąć udział w Seminarium "Żyj i Bogać Się" za 17% jego ceny! To zaledwie 60 zł!
Nasi sponsorzy pokrywają 83% ceny biletów.

Dodatkowo, podczas seminarium losowanie weekendu w hotelu **** oraz innych cennych nagród.

Podczas seminarium:
Poznasz strategie zamożności
Dowiesz się jak polepszyć swoją sytuacje finansową
Dowiesz się, jak unikać kryzysów i jak zabezpieczyć sobie przyszłość
Poznasz metody inwestowania pieniędzy w Polsce i na świecie
Zrozumiesz, że nieważne ile zarabiasz możesz stać się osobą zamożną
Dowiesz się, jak spłacać szybciej kredyty, a nawet na nich zarabiać
Na koniec złamiesz szyją strzałę i otrzymasz ozdobny certyfikat!

I TO WSZYSTKO TYLKO ZA 60 ZŁ!

Program Seminarium i rezerwacja: http://toptraining.pl
Tel: 22 468 00 32; GSM: 600 466 267; 600 466 283

Pozdrawiam i polecam, bo taka okazja może się już nie powtórzyć.
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

konto usunięte

Temat: Promocja szkoleń!!!

Centrum Kultury Revers zaprasza do udziału w szkoleniu „Jak stworzyć stronę internetową”, które odbędzie się 17 grudnia w Krakowie. Zainteresowane osoby prosimy o rejestrację za pomocą formularza zgłoszeniowego.

Cel szkolenia: Nabycie przez uczestników praktycznej umiejętności założenia i budowy własnej strony internetowej.

Termin szkolenia: 17 grudzień 2010, 10.00 – 16.00 (6 godzin zegarowych, 8 godzin szkoleniowych)

Miejsce: ul. Kochanowskiego 28/1, 31-200 Kraków

Koszt szkolenia: 300 zł od osoby

Kontakt: tel. 514 047 149, e-mail: szkolenia@centrumrevers.org

Formularz zgłoszeniowy: http://szkolenia.centrumrevers.org/zgloszenia

Opis szkolenia:

Coraz częściej komunikacja w organizacjach pozarządowych odbywa się za pośrednictwem Internetu. Rozwój technologii umożliwia coraz prostsze i tańsze korzystanie z narzędzi do budowy i zarządzania stroną internetową. Młode organizacje oraz te, które chciałby rozpocząć efektywne komunikowanie się za pomocą Internetu, mają możliwość poznać w praktyce darmowe narzędzia umożliwiające stworzenie własnej strony internetowej.

Podczas szkolenia przekonamy cię i nauczymy, że:

- Nie musisz wiedzieć nic o serwerach, domenach i całej internetowej technologii
- Cała technologia konieczna do budowy strony internetowej jest darmowa
- Aby mieć ładną i przyjazną szatę graficzną nie musisz zatrudniać grafika – znajdziesz ją szybko w Internecie (za darmo)
- Narzędzia promocji strony internetowej są proste i wymagają minimalnych nakładów

Do kogo kierujemy szkolenie:

Szkolenie skierowane jest do osób związanych z organizacjami pozarządowymi – założycieli, pracowników, osób mających w planie stworzenie własnej organizacji. Nie wymagana jest jakakolwiek wiedza w zakresie technologii internetowych, program szkolenia został stworzony z myślą o osobach początkujących lub planujących rozpoczęcie komunikacji swojej organizacji przez Internet.

Korzyści i umiejętności zdobyte na szkoleniu:

- Umiejętność instalacji i konfigurowania strony internetowej
- Umiejętność wyszukiwania i instalowania dodatków do własnej strony: grafiki, dodatkowych narzędzi
- Umiejętność podstawowej obsługi narzędzi Google do statystyk i promocji strony WWW
- Podstawowa i wystarczająca wiedza o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google
- Podręczny zestaw instrukcji jak powtórzyć krok po kroku wszystkie omawiane na szkoleniu kwestie
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


Serdecznie zapraszam na dwudniowe szkolenie

”Ceny transferowe w transakcjach między podmiotami powiązanymi"


13-14 grudnia 2010r. - Warszawa


Celem szkolenia jest przedstawienie wpływu cen transferowych na bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstwa oraz omówienie obowiązkowych i nieobowiązkowych elementów dokumentacji podatkowej dla transakcji towarowych i usługowych. Przygotujemy Uczestników do samodzielnego sporządzenia dokumentacji podatkowej transakcji.

Omówimy obecne praktyki władz skarbowych i transakcje najczęściej podlegające kontroli - w programie dwie wzorcowe dokumentacje. Przedstawimy także nowe narzędzie skutecznej eliminacji ryzyka w zakresie cen transferowych - zasady zawierania porozumień cenowych z władzami skarbowymi.



PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień pierwszy - sporządzanie dokumentacji

1. Raport z badania cen transferowych
2. Ceny transferowe:
a. Transakcje
b. podmioty powiązane

3. Elementy dokumentacji:
a. analiza funkcjonalna
b. kalkulacja kosztów
c. metody kalkulacji ceny
d. inne czynniki mające wpływ na cenę
e. strategia gospodarcza związana z zawarciem transakcji
f. korzyści

4. Studium przypadku - przykład dokumentacji na zakup usług zarządzania
5. Ankieta na temat zarządzania ryzykiem podatkowym
6. Pytania uczestników i konsultacje

Dzień drugi - praktyka kontroli cen transferowych

1. Studium przypadku - kontrola dokumentacji opartej na metodzie ceny odprzedaży:
a. wypełnienie arkuszy
b. zarzuty postawione w trakcie kontroli
c. wyrok w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej

2. Studium przypadku - praktyka kontroli dokumentacji usług zarządczych opartych na metodzie PCN
3. Prezentacja wyników ankiety
4. Dokumentacja cen transferowych UE (DCT UE)
5. Uprzednie porozumienia cenowe z Ministrem Finansów
6. Ankieta na temat zarządzania cenami transferowymi
7. Pytania uczestników i konsultacje.



KOSZT: 1590,00 PLN - zapytaj o rabat!!!
(Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Promocja szkoleń!!!

OSTATNI DZWONEK NA ZAPISY bez VAT. 



Obrazek


Szkolenie:
GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - jak samodzielnie przygotować materiały promocyjne


Współpracuj z agencją efektywniej lub... bądź od niej niezależny!

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki Twojej agencji reklamowej. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Każda godzina agencji reklamowej kosztuje. Bywa, że dość "słono". Chcesz obniżyć te koszty? Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać wiekszą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!


PROGRAM

PODSTAWY
• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa.
• Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia
• O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Symbol... seksu i nie tylko. Symbole, znaczenia, skojarzenia.
• Pod kolor! Znaczenie kolorów - jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Co i jak? Proof, cromalin
• Logo (logotyp a sygnet)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• O co chodzi z tymi "spadami"?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Twarda spacja – czy to boli?
• Nie rób tego! Logo w Wordzie, "trzcionki" i inne kwiatki

ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
• Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.
• Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Poznanie opcji i twórcza praca z użyciem programu.

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki, banki fontów, zdjęć, znaków itp.).

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Właściciel firmy reklamowej.

INFO
Termin: 13-14 grudnia 2010
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1390 zł od osoby.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://www.autor.net.pl/grafika_i_dtp_w_marketingu.htmlAdrian T. edytował(a) ten post dnia 08.12.10 o godzinie 09:28
Kinga Balter

Kinga Balter Dyrektor
Zarządzający, Allen
Carr Polska

Temat: Promocja szkoleń!!!

Seminaria antynikotynowe metodą Allena Carra
dla pracowników firm

Allen Carr’s Easyway to Stop Smoking jest światowym liderem w dziedzinie rzucania palenia. Metoda Allena Carra zajmuje się psychicznym uzależnieniem od nikotyny czy też psychiczną potrzebą palenia. Wbrew powszechnej opinii firma twierdzi, że o ile palacz w pełni zrozumie mechanizm nikotynowej pułapki i zastosuje się do kilku prostych instrukcji, rzucanie palenia może być łatwe i nie musi oznaczać konie-czności znoszenia przykrych objawów odstawienia.
Udział palących pracowników w takim szkoleniu przekłada się nie tylko na lepsze zdrowie po rzuceniu palenia czy lepsze kontakty z najbliższymi, ale także większą wydajność, lepszą atmosferę w pracy i niższe koszty (opieka zdrowotna, mniej zwolnień lekarskich).
Skuteczność metody kształtuje się średnio na poziomie powyżej 70%, nigdy nie schodzi poniżej 50% po roku od odbycia sesji. Firma zamawiająca szkolenia otrzymuje gwarancję zwrotu kosztów poniesionych na pracowników, który nie wyszli z nałogu.
Szkolenie odbywa się w trakcie jednej 6 godzinnej sesji podstawowej, a w przypadku większych trudności oferowany jest udział w 2 dodatkowych 2-3 godzinnych, bezpłatnych sesjach wzmacniających.

Wyłączną licencję na organizacje seminariów rzucania palenia metodą Allena Carra w Polsce posiada firma BETTERS Sp. J. - Allen Carr Polska.

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest doprowadzenie do zminimalizowania liczby palących osób wśród zatrudnionych w firmie poprzez aktywne i skuteczne działania antynikotynowe, ukierunkowane na pomoc pracownikom w zerwaniu z nałogiem.

Opis szkolenia
Używając logicznych i racjonalnych argumentów trener metody Allena Carra obala wszystkie funkcjonujące mity i iluzje, pokazując palaczom, na czym ten mechanizm polega, jak działa to, co nazywa „nikotynową pułapką”. Ta wiedza sprawia, że palacz, próbując uwolnić się od nałogu, ma kontrolę nad tym, co się z nim dzieje.
Zerwanie z nałogiem skutecznie uniemożliwia strach. Strach, że bez papierosów nie będą potrafili cieszyć się życiem i radzić sobie ze stresem, zrelaksować się i skoncentrować, będą musieli przeżyć traumę, aby się uwolnić oraz że być może nigdy nie uwolnią się do końca i zawsze już będą tęsknić za papierosem.
Źródłem tych wszystkich lęków są złudzenia, jakie mamy na temat palenia i uzależnienie od nikotyny. Złudzenie, że palenie sprawia przyjemność, pomaga się odprężyć albo skoncentrować i łagodzi stres albo zabija nudę itd. Gdyby to była prawda, palacze byliby bardziej zrelaksowani, mniej zestresowani albo znudzeni niż niepalący.
W momencie, kiedy palacz uświadamia sobie to wszystko, zmienia się jego stosunek do papierosa, jego psychiczne nastawienie i lęk przed rzuceniem znika. Wyjście z nałogu postrzega jako odzyskanie wolności, ulgę.
W czasie szkolenia, zakończonego półgodzinnym ćwiczeniem relaksacyjnym, palacze mogą palić w czasie przerw bez ograniczeń, ponieważ potrzebują tych kilku godzin, żeby do tej decyzji dojrzeć, pozbyć się wszelkich wątpliwości, osiągnąć odpowiednie nastawienie.
Uwalniają się od iluzorycznego przekonania, że palenie sprawia im jakąś przyjemność albo pomaga. Pozbywają się poczucia krzywdy i straty i dzięki temu uwalniają się od lęku, który nie pozwalał im przestać palić.

Większości uczestnikom wystarcza 1 spotkanie, żeby na zawsze już stać się niepalącym. Jedynie nielicznym potrzebne jest dalsze wsparcie. W takich wypadkach oferowane są 2 dodatkowe, nieodpłatne seminaria tzw. wzmacniające.

Obok wykładu trenera, przewidziany jest też czas na wypowiedzi uczestników, którzy przedstawiają swoje odczucia związane z paleniem, a następnie konfrontowane z ich prawdziwym, a nie wyobrażanym znaczeniem.

W czasie spotkania jest 5–6 przerw na papierosa. Jest to jeden z ważnych elementów, pozwalający na świadome dokonanie wyboru – czy uczestnik chce zapalić w końcu „ostatniego” papierosa.

Firmom, które chcą podejść do tematu rzucania palenia szerzej oferowane jest przeprowadzenie tzw. projektu antynikotynowego, który opracowywany jest indywidualnie pod potrzeby firmy i może także obejmować:
• analizę potrzeb w firmie,
• kampanię motywacyjną skierowaną do palących pracowników,
• podsumowanie rezultatów po 3 miesiącach.

Istnieje także możliwość przeprowadzenia szkoleń antynikotynowych w trakcie spotkań wyjazdowych i integracyjnych, w ramach medycznej profilaktyki zdrowotnej, programów CORPORATE WELLNESS, czy jako alternatywę dla programów fitness, z których nie korzystają wszyscy pracownicy.

Czas trwania
1 sesja główna (6–7 godzin), 2 dodatkowe sesje wzmacniające (ok. 3 godzin każda)
Większości osób wystarcza udział w jednym podstawowym seminarium, aby skutecznie rzucić palenie. Sesje dodatkowe wykorzystywane są tylko przez osoby potrzebujące wzmocnienia. Ich terminy ustalane są dla firmy w zależności od potrzeb, obowiązkowo w ciągu 3 miesięcy od sesji podstawowej.

Uczestnicy
W seminarium mogą wziąć udział wszyscy palacze, niezależnie od zajmowanych stanowisk i branż, w jakich pracują.
Liczba uczestników (w seminarium podstawowym): max 15 osób.
Liczba uczestników w sesji podtrzymującej – w zależności od potrzeb.

Przy dużych grupach osób firma może rozłożyć terminy szkoleń w czasie, np. realizacja całego projektu w ciągu 1 roku, czy 1 grupa na miesiąc.

W przypadku, gdy z firmy zgłasza się grupa mniejsza niż 15 pracowników może się zdarzyć, że osobom tym zostanie zaoferowany udział w sesjach otwartych, które są organizowane regularnie w głównych miastach w Polsce: w Warszawie w hotelu The Westin, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Gdańsku.
Aktualne terminy sesji otwartych dostępne są na stronie http://allen-carr.pl.

Warunki uczestnictwa
Jedynym warunkiem uczestnictwa w seminarium jest chęć rzucenia palenia. Nie jest wymagana silna wola. Nie przeszkadza nawet sceptycyzm uczestników.
Ponieważ w trakcie seminarium przewidziane są przerwy na papierosa, konieczne jest zapewnienie miejsca do palenia w pobliżu sali szkoleniowej.

Korzyści
Dla uczestników:
1. Rzucenie palenia – uwolnienie się od nałogu.
2. Lepsze relacje z niepalącymi współpracownikami.
3. Lepsze relacje w rodzinie i wśród znajomych.
4. Poprawa zdrowia i samopoczucia.
5. Lepsza koncentracja w pracy.
Dla firmy:
1. Znaczne zmniejszenie liczby palących pracowników, a przez to:
• poprawa wydajności pracowników,
• większe zadowolenie i zaufanie pracowników,
• poprawa zdrowia pracowników,
• lepsza atmosfera w pracy (łagodzenie konfliktów pomiędzy palącymi
a niepalącymi wynikającymi z częstszego opuszczania stanowiska pracy przez palaczy, nieprzyjemnego zapachu dymu tytoniowego i palenia biernego);
• zwiększona lojalność pracowników wobec pracodawcy wynikająca
z otrzymania skutecznej pomocy ze strony firmy w tak ważnej życiowo sprawie, jaką jest uwolnienie się od nałogu.
2. Zmniejszenie kosztów:
• osłony zdrowotnej pracowników;
• związanych z licznymi przerwami w ciągu dnia pracy ;
• związanych ze świadczeniami dla nieobecnych, chorych pracowników.
3. Poprawa wizerunku firmy na forum społeczności lokalnej oraz wobec kontrahentów odwiedzających firmę (zlikwidowanie obyczaju palenia przed wejściem do budynku firmy, na klatkach schodowych i w toaletach). Zbudowanie image’u firmy faktycznie dbającej o pracowników (odpowiedzialny biznes) i lidera we wprowadzaniu skutecznej polityki antynikotynowej, co zgodne jest
z ogólnoświatowym trendem.

Koszt SZKOLENIA
1107zł brutto od osoby
W cenie kosztu podstawowego:
• udział w sesji głównej
• udział w 2 sesjach wzmacniających ( w razie potrzeby)
• gwarancja zwrotu pieniędzy
Firma daje gwarancję zwrotu pieniędzy (w ciągu pierwszych trzech miesięcy), gdy uczestnik szkolenia wróci w tym czasie do palenia, pod warunkiem uczestnictwa w 2 sesjach wzmacniających w tym czasie.

Uwagi
Firma Allen Carr Polska ma wyłączną licencję na organizacje seminariów rzucania palenia metodą Allena Carra w Polsce. Na świecie działa ponad 70 klinik tej metody w przeszło 30 krajach. Metoda znana jest od 1983 r.
W Polsce seminaria prowadzone są przez licencjonowanego terapeutę metody – Annę Kabat. Zasadą w klinikach Allena Carra jest to, że wszyscy trenerzy to byli palacze, którzy dokładnie rozumieją na podstawie własnych doświadczeń wszelkie mechanizmy zachodzące w psychice i umyśle palacza, związane z uzależnieniem.
Skuteczność metody kształtuje się średnio na poziomie powyżej 70%, nigdy nie schodzi poniżej 50%. Jest to potwierdzone niezależnymi badaniami przeprowadzonymi przez Akademię Medyczną w Wiedniu na grupie 2000 osób w ciągu 4–5 lat .

W Polsce seminaria przeprowadziły takie firmy jak: Nestle, Play, Danske Bank, Alstom, SOny, Rothenberg, HMI, Cargill, Life Technologies, P&G, Schneider.

Do grona klientów na świecie należą m.in. IBM, Unilever, Microsoft, Bayer, ING, BP, BMW, P&G, British Airways, Electrolux, Henkel, FORTIS, Nestle, Pfizer, Daimler Crysler itd.Kinga Balter edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 11:28

Temat: Promocja szkoleń!!!

ZAPRASZAMY DO WIOSENNEJ EDYCJI SZKOŁY TRENERÓW 2011
ZAKOŃCZONEJ CERTYFIKATEM


w cenie bez podatku VAT.

Szkoła Trenerów na terenie: KRAKOWA/ WARSZAWY/ POZNANIA/ i innych miast

Szkoła Trenerów prowdzona przez PM Doradztwo Gospodarcze - założyciela i Członka Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Szkoła Trenerów obejmuje:64 godzinny cykl szkoleniowy
(IV zjazdy po 2 dni szkoleniowe)

Cena udziału: 2 500 zł brutto/ od osoby
(najniższa cena na rynku)
w cenie catering: lunch i serwis kawowy w każdym dniu szkolenia, materiały, konsultacje z trenerem, sala szkoleniowa w hotelu w Krakowie)

Kadra Trenerska: zajęcia prowadzą trenerzy praktycy z wieloletnim doświadczeniem m.in. trenerzy Wszechnicy UJ i MATRIKA.

Przy zgłoszeniu udziału do 20.12.2010 zaoszczędzisz 23% podatku VAT,który zostanie wprowadzony na szkolenie od 2011 roku i otrzymasz od nas gwarancję ceny.

Więcej informacji na stronie: http://www.pmdg.pl

Zapytania proszę kierować: szkolenia@pmdg.pl
skontaktujemy się z Państwem i odpowiemy na wszystkie pytanie.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SZKOLE TRENERÓW
Zgłoś się już dziś i zaoszczędz na podatku VATMonika Szostak edytował(a) ten post dnia 10.12.10 o godzinie 10:06
Filip K.

Filip K. Technical Advisor
and Marketing
Manager

Temat: Promocja szkoleń!!!

Szkolenie dotyczące wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku 2011

W związku z tym, że w dniu 22 listopada 2010 r. Minister Rozwoju Regionalnego zatwierdziło zmienione Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Euklides Sp. z o .o. zaprasza na dwudniowe szkolenie, którego głównym celem jest przekazanie wiedzy z zakresu obszarów wsparcia EFS, możliwych do realizacji typów projektów, beneficjentów i grup docelowych, zapoznanie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków, jak również z zasadami równości szans kobiet i mężczyzn.

Informacje ogólne

Celem Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki jest określenie zasad dotyczących kwalifikowania wydatków w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetów I – IX PO KL w tym projektów współpracy ponadnarodowej i projektów innowacyjnych.

Zgodnie z informacjami podanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego od 1 stycznia 2011r. wchodzą w życie zmiany dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach PO KL.

Przy wydatkowaniu środków przyznanych w ramach projektu beneficjent zobowiązany jest do stosowania aktualnej wersji Wytycznych. Tym samym wydatki ponoszone od 1 stycznia 2011 r. w projektach realizowanych w ramach PO KL muszą być zgodne z Wytycznymi (np. przeprowadzanie procedury rozeznania rynku przed dokonaniem zakupu towaru lub usługi, zawieranie nowych umów w ramach zatrudniania personelu, brak możliwości kwalifikowania nagród jubileuszowych).

Wytyczne w pełnym zakresie tj. bez jakichkolwiek wyłączeń będą obowiązywać od 1 stycznia 2011 r. w przypadku:

* projektów złożonych w odpowiedzi na konkurs ogłoszony po dniu 1 stycznia 2011 r.
* wniosków o dofinansowanie projektów systemowych w ramach Priorytetu VI i VII na 2011 r. bez względu na datę złożenia wniosku o dofinansowanie projektu przez beneficjenta
* pozostałych projektów systemowych, dla których wnioski o dofinansowanie zostały złożone po 1 stycznia 2011 r.

TERMIN: 22-23.01.2011

Szczegóły na stronie:
http://euklides.edu.pl/nowe_wytyczne_w_ramach_PO_KL_w_...

Zapraszamy również na szkolenia:

kurs księgowości:
http://euklides.edu.pl/kurs_ksiegowosci.html

pozyskiwanie dotacji na rozpoczęcie działalności:
http://euklides.edu.pl/pozyskiwanie_dotacji_na_rozpocz...

Six Sigma szkolenie wprowadzające:
http://euklides.edu.pl/six_sigma_szkolenie_wprowadzaja...
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Promocja szkoleń!!!


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.12.2010
2. "Profesjonalny Handlowiec" 17-18.12.2010
3. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 14.01.2011
4. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 21-22.02.2011
5. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 28.01.2011
6. "Rozmowa handlowa" 04.02.201
7. "Rola Kierownika w organizacji" 11.02.2011
8. "Coaching" 18.02.2010

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek



Wyślij zaproszenie do