Małgorzata Dudek

Małgorzata Dudek Trener rozwoju
osobistego, procesu
zarządzania oraz
sprze...

Temat: Olsztyn - Kompedium wiedzy i umiejętności przedstawiciela...

”Możecie mi zabrać pieniądze i fabryki, ale zostawcie mi moich przedstawicieli,
a w dwa lata wszystko odzyskam ”…

Dzisiaj nie wystarczy już tylko produkować towary o wysokiej jakości, trzeba to jeszcze umieć sprzedać. W obecnych czasach na rynku panuje ogromna konkurencja, dlatego firmy zmuszone są działać w pełni profesjonalnie.
Przekłada się to na coraz wyżej podnoszoną poprzeczkę wymagań w stosunku do osób pracujących na stanowisku przedstawiciela handlowego lub na innym pracowników mającym bezpośredni kontakt z klientem.


Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicieli handlowych oraz osób pracujących w pionie sprzedaży w bezpośrednim kontakcie z klientem.

Po ukończeniu warsztatu uczestnik powinien:
•Wiedzieć, jak zwiększyć sprzedaż w firmie
•Umiejętnie nawiązywać kontakty
•Wykorzystywać narzędzia efektywnej komunikacji w kontakcie z klientami
•Umiejętnie prowadzić prezentację
•Współpracować z klientem oraz dbać o budowanie długofalowych relacji
•Stosować techniki asertywne
Program szkolenia:

Etap I - Pro kliencki model sprzedaży
Pierwszy kontakt Twoją szansą na budowanie zaufania i długofalowych relacji
Klucz do Klienta – umiejętność zadawania pytań i aktywne słuchanie
Zaspakajanie potrzeb Klienta- istota prezentacji produktu/ usługi
Indywidualne podejście do zróżnicowanych typów Klientów
Naturalne tak - potwierdzenie i zamknięcie sprzedaży
Mój styl współpracy z Klientem

Etap II - Jak zdobyć i utrzymać klientów? - siła negocjacji
Istota negocjacji
Dobre przygotowanie to połowa sukcesu
Świadomy wybór- strategie negocjacyjne
Twój styl rozwiązywania konfliktów
Obrona przed manipulacją – elementy komunikacji asertywnej
Zasady finalizacji kontraktu
Witaj przygodo – realizacja kontraktu

Terminy :
Etap I - 9 grudnia 2010 – Pro kliencki model sprzedaży
Etap II - 16 grudnia 2010 – Siła negocjacji

Czas trwania każdego etapu – 8 godzin ( 1 dzień )
Godziny – 9:00- 17:00
Miejsce - Akademia Rozwoju Osobistego Kompas ul.Herdera 1C Olsztyn ( os. Jaroty)
Cena za jedno szkolenie jeśli klient będzie uczestniczył w całym cyklu– 290 zł /osoba
Cena za udział w pojedynczych sesjach - 330 zł/osoba
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, obiad, przerwy kawowe, dyplom potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

Trener prowadzący
Trener, specjalista nauczania dorosłych, mgr pedagogiki. Od 12 lat prowadzi szkolenia dla szerokiego wachlarza odbiorców (pracownicy różnych szczebli biznesu oraz pionów sprzedaży, ratownicy medyczni, doradcy rolniczy, nauczyciele różnych specjalności, studenci). Specjalizuje się zarówno w warsztatach z zakresu dydaktyki dorosłych, jak również rozwijających umiejętności sprzedażowe, osobiste i kierownicze. Posiada długoletnią praktykę w badaniu potrzeb szkoleniowych oraz organizowaniu i koordynowaniu szkoleń. Projektuje programy oraz sesje szkoleniowe ukierunkowane na potrzeby Klienta. Ukończyłam Szkołę Trenerów FRDL/STOP oraz liczne szkolenia z zakresu: technik sprzedaży, technik szkoleń grupowych, obsługi klienta, kierowania zespołem.


Zapisy - 500-181-698 lub poczta@akademiakompas.pl