Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:08
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: III edycja cyklu warsztatów CERTYFIKOWANY PRAKTYK TPM -...

Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek



Wyślij zaproszenie do