konto usunięte

Temat: bezpłatne szkolenie: skuteczna sprzedaż, windykacja oraz...

Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie
„+ 45 Profesjonalni i skuteczni”


Bezpłatne szkolenie składa się z 4 modułów:

Panel „Skuteczna komunikacja w biznesie” - 42 godz. na osobę

Szkolenie zapewni uzyskanie umiejętności w obszarach tzw. „miękkich”, co jest szczególnie ważne dla osób +45. Oznacza to, iż podczas szkolenia, uczestnicy nabędą umiejętności i praktycznie wyćwiczą sztukę komunikacji, asertywności oraz doboru stylu komunikacji do odbiorcy – na bazie NLP. Ponadto w tej części szkolenia zastosowany zostanie test Facet5, któremu poddani zostaną uczestnicy projektu. Test Facet5 jest to specjalistyczna metoda badawcza, mająca na celu zbadanie i wskazanie silnych stron i ukrytych zasobów uczestników szkolenia. Wyniki analiz testu przyczynią się do poznania przez uczestników ich profilu osobowości i potencjału do rozwoju, przez co pozwolą na określenie właściwej, indywidualnie dostosowanej ścieżki kariery.

Panel „Skuteczna windykacja” – 56 godz. na osobę

Uczestnicy w toku szkolenia nabędą wiedzę z podstawowych zagadnień z zakresu windykacji. Uzyskają wiedzę na temat typologii wierzycieli, która niezbędna jest do skutecznej windykacji. Ponadto podczas ćwiczeń praktycznych zapoznają się z różnymi strategiami negocjacji, psychologią rozmów z klientem, a także sposobami podejścia do tzw. trudnych klientów. By móc realizować skuteczną windykację, uczestnicy szkolenia zapoznają się także ze specjalnymi metodami i narzędziami windykacji.

Panel „Skuteczny telemarketing” – 56 godz. na osobę

Tematyka szkolenia zapewni uzyskanie wiedzy i umiejętności dotyczących skutecznej sprzedaży przez telefon. Podczas szkolenia poruszona zostanie w kontekście teoretycznym oraz praktycznym tematyka zasad kontaktu z klientem na odległość. Przedstawiona zostanie także specyfika i sam sposób organizacji jaki ma miejsce w Call Center w firmie. Niezbędnym elementem szkolenia jest także tematyka kultury i profesjonalizmu obsługi, z koncentracją na celu jakim jest skuteczna sprzedaż produktu. Ponadto poruszona zostanie kwestia specyficznych zadań jakie mogą mieć miejsce w Call Center, czyli przyjmowania i realizacji reklamacji w telemarketingu.

Panel „ICT w sprzedaży i windykacji” – 56 godz. na osobę

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z korzystaniem i wdrażaniem nowoczesnych technologii w obsłudze klientów. W związku z tym, podczas ćwiczeń praktycznych w sali z wyposażeniem komputerowym i dostępem do internetu, uczestnicy podniosą kwalifikacje z zakresu obsługi komputerów (WORD, EXCEL, PPT). Względem Internetu, nabędą umiejętności skutecznej penetracji źródeł internetowych, a także obsługi aplikacji pocztowej w szczególności w zakresie korespondencji seryjnej, gromadzenia danych oraz umiejętności docierania do klientów nowoczesnymi kanałami informacji.


Szkolenia będą odbywały się w weekendy, w czasie szkoleń gwarantujemy obiady oraz bufet kawowy.

Warunki uczestnictwa w projekcie:

- ukończone 45 lat
- zatrudnienie na dowolną umowę w małym (10 – 49) pracowników bądź średnim (50 – 249 pracowników) przedsiębiorstwie.
- należy zamieszkiwać obszar wiejski bądź miejsko – wiejski województwa kujawsko – pomorskiego (miejscowość do 25 tys. mieszkańców) wystarczy zadeklarować, iż w takiej miejscowości się zamieszkuje.

KONTAKT:

Biuro Projektu
Michał Spławski
e-mail: michal.splawski@profesjonalni45.pl
http://profesjonalni45.pl
tel. 56 622 95 19

ul. Kopernika 21
87-100 Toruń

Niniejszy Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.