Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Nowe oblicze PR-u


Obrazek

Od lat dziewięćdziesiątych gdy public relations wkraczał na
salony polskiego biznesu wiele się zmieniło. W chwili gdy Internet
stał się powszechnie dostępnym medium, PR przestał być
przywilejem największych korporacji. Dziś każda firma, nawet ta
najmniejsza musi liczyć się ze zdaniem każdego obserwatora jej
działań a PR-owcem może zostać każdy.


Obecnie nawet w zaciszu własnego domu ubrani w wygodną piżamę,
możemy wpływać na opinię dalszego i bliższego otoczenia naszej
firmy. Musimy jednak pamiętać o efekcie domina, każda informacja
może dotrzeć w ułamku sekund do wszystkich użytkowników sieci,
zrzucając nam na głowę lawinę nie zawsze prawdziwych wniosków.
Jak wtedy reagować gdy klienci patrzą na nas przez pryzmat błędu
pojedynczego pracownika? Jak wyjść z twarzą z sytuacji gdy
zawiedzie dostawca, podwykonawca czy pośrednik? Rewolucja
informacyjna z którą mamy do czynienia prowadzi do powstawania
nowych, koncepcji wizerunkowych i coraz to nowszych narzędzi PR.
Jak dzięki innowacyjnym działaniom public relations wyprzedzić
konkurencje?

Tego wszystkiego można będzie dowiedzieć się na szkoleniach:

Sytuacje
kryzysowe - zarządzanie i budowanie wizerunku - 18-19.09.2012
Poznań - 1590 zł netto

Public
relations - stopień zaawansowany - 20-21.09.12 Poznań - 1590 zł
netto


E-PR
w praktyce - 18-19.10.2012 r., Warszawa - 1590 zł netto


Prawo
prasowe - 08.10.2012 r., Poznań - 590 zł netto