Temat: Zaproszenie na szkolenia z zakresu kontroli jakości w...
Kontrola jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym - zasady organizacji, funkcje i zadania kontroli jakości - warsztaty praktyczne Temat Kontrola jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym - zasady organizacji, funkcje i zadania kontroli jakości - warsztaty praktyczne Terminy warsztatów 11-12 kwietnia 2011 Warszawa, Hotel Marriott ( obok Dworca Centralnego ) 9-10 czerwca 2011 Warszawa 6-7 października 2011 Warszawa 24-25 listopada 2011 Warszawa Wprowadzenie do tematyki szkolenia: Kontrola jakości jest nieodłącznym elementem towarzyszącym procesom produkcyjnym w większości przedsiębiorstw. Potocznie, kontrola jakości postrzegana jest jako prosty proces, związany z eliminowaniem produktów niezgodnych i zatrzymywaniem ich przed dostarczeniem do klienta. Należy jednak podkreślić, iż w nowocześnie zarządzanym przedsiębiorstwie przemysłowym, kontrola jakości nie ma już wiele wspólnego z brakarstwem, jakie spotykane było w przemyśle po Rewolucji Przemysłowej. Dziś kontrola jakości stanowi podstawowe źródło informacji zwrotnej o procesie technologicznym, pozwalające doskonalić produkcję oraz ograniczać koszty. Profil uczestników: Wyższa kadra kierownicza na produkcji (managerowie, kierownicy, mistrzowie), planiści produkcji, inżynierowie procesu, osoby odpowiedzialne za jakość. Cele szkolenia: Celem szkolenia jest zaprezentowanie innowacyjnego podejścia w zakresie organizacji kontroli jakości w przedsiębiorstwie produkcyjnym ze szczególnym uwzględnieniem potencjału doskonalenia jaki tkwi w procesach kontrolnych. Jakie korzyści odniesiesz po szkoleniu? Uczestnicząc w szkoleniu zapoznasz się z możliwościami uzyskiwania informacji zwrotnej o procesie technologicznym przy wykorzystaniu kontroli jakości. Ważnym elementem szkolenia będzie analiza przyczyn i skutków błędów w procesach technologicznych z uwzględnieniem analizy ryzyka, umożliwiającej identyfikację kluczowych problemów z punktu widzenia interesu przedsiębiorstwa. Program szkolenia - Cele i zadania kontroli jakości - Kryteria obiektywne w procesach kontroli jakości - Kryteria subiektywne w procesach kontroli jakości - Identyfikacja przyczyn i skutków w pojawiających się problemach jakościowych - Narzędzia doskonalenia jakości - Risk Priority Number jako narzędzie identyfikacji kluczowych problemów jakościowych. Metodologia Szkolenie ma charakter autorski. Zostało opracowane w oparciu o wiedzę teoretyczną oraz doświadczenia praktyczne trenera w przedmiocie szkolenia. Prezentowany materiał będzie wzbogacony o ćwiczenia oraz warsztaty, które w sposób praktyczny będą dowodziły prezentowanych podczas szkolenia tez. Czas trwania szkolenia Szkolenie trwa 2 dni, 16 godzin dydaktycznych Harmonogram szkolenia dzień 1 dzień 2 10.00 Rozpoczęcie szkolenia 8.30 Rozpoczęcie szkolenia 10.00 - 11.30 Zajęcia 8.30 - 10.00 Zajęcia 11.30 - 12.00 Przerwa kawowa 10.00 - 10.30 Przerwa kawowa 12.00 - 13.30 Zajęcia 10.30 - 12.00 Zajęcia 13.30 - 14.30 Lunch 12.00 - 13.00 Lunch 14.30 - 16.00 Zajęcia 13.00 - 14.30 Zajęcia 16.00 - 16.30 Przerwa kawowa 14.30 - 15.00 Przerwa kawowa 16.30 - 18.00 Zajęcia 15.00 - 16.30 Zajęcia 18.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia 16.30 Zakończenie szkolenia Koszt uczestnictwa 1482,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 23% podatek VAT Opis miejsca szkolenia Hotel Marriott, Centrum LIM, Aleje Jerozolimskie, Warszawa Organizator szkolenia Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo ? szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno treść, jak i forma. Szkolenia dedykowane Powyższe szkolenie może zostać przygotowane specjalnie dla Ciebie i Twojej Firmy. Jeśli uznasz, że tematyka szkolenia dotyczy większej grupy osób z Twojego otoczenia, zapraszamy do kontaktu. Wspólnie ustalimy, kiedy możemy zorganizować to szkolenie, czy plan oraz cele powinny zostać zmodyfikowane pod kątem specyfiki pracy Twojej Firmy oraz jak bardzo chcesz się angażować w sprawy organizacyjne. Wszystko co robimy, robimy z pasją, nasza satysfakcja wynika z Twojego zadowolenia. Pamiętaj, dla nas Twój uśmiech jest najważniejszy. Wieczorem, zapraszamy do wspólnego spędzenia wolnego czasu. Zadbamy, aby każda chwila spędzona z nami była przez Ciebie miło wspominana. Nie znamy pojęcia nudy, zatem dbamy o wysoki poziom merytoryczny spotkania oraz aby w wolnym czasie obce było Tobie pojęcie nudy. Z nami każdy dzień jest inny, każdy dzień jest wyjątkowy?