Kamila B.

Kamila B. HR Consultant

Temat: Zaproszenia na szkolenie

House of Skills w ramach Instytutu Rozwoju Innowacji oferuje szkolenia dla specjalistów oraz kadry menedżerskiej z sektora MSP i DP.

Rozwijaj swoją innowacyjność razem z nami na następujących warsztatach:

SZTUKA INNOWACYJNEGO DZIAŁANIA
Kierowany do: specjalistów i pracowników liniowych

Podczas szkolenia:

Poznasz techniki, które wspomagają myślenie innowacyjne
Zdobędziesz wiedzę na temat swoich indywidualnych tzw. talentów innowatora
Poznasz i będziesz mieć możliwość zastosowania zestawu technik indywidualnego myślenia kreatywnego
Dowiesz się czym jest mapowanie myśli i jak można je wykorzystać w życiu codziennym
Poznasz metody efektywnego prezentowania własnych pomysłów poprzez oddziaływanie treścią oraz formą prezentacji

ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ ZESPOŁU

Kierowany do: kadry menedżerskiej

Podczas szkolenia:

Dowiesz się jakie są światowe trendy w innowacji
Poznasz trzy grupy zespołowych technik myślenia kreatywnego (wyjścia od problemu, omijania muru braku pomysłów, „uderzenia z flanki”)
Zdobędziesz umiejętność prowadzenia efektywnych spotkań, których celem jest wypracowanie pomysłów na rozwiązanie problemu/zagadnienia
Dowiesz się w jaki sposób angażować zespół w kreowanie nowych rozwiązań oraz dzielenie się nimi
Poznasz warunki efektywnej współpracy w zespole

Najbliższe szkolenia już w czerwcu w Warszawie.
Więcej szczegółów na stronie http://iriefs.pl lub http://instytutrozwojuinnowacji.pl
Możesz się z nami skontaktować pod adresem kontakt@iriefs.pl

Zachęcamy również do dołączenia do grupy IRI na goldenline... z badań wynika, że za ok 20 lat Polska osiągnie przeciętny wynik w skali innowacyjności w UE.
Naszym zdaniem to stanowczo za długo i będziemy z wami szukać pomysłów, jak to zmienić.Kamila Ułanowicz edytował(a) ten post dnia 28.05.10 o godzinie 16:46
Paulina C.

Paulina C. Specjalista

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Witam serdecznie,

HRCOMPASS S.C. wraz z Europejskim Funduszem Społecznym,
zaprasza właścicieli i pracowników mikro i małych firm z woj. małopolskiego do udziału w szkoleniu, współfinansowanym w aż 80% przez Unię Europejską:

„Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie”

24 i 45 CZERWIEC 2010
ZAKOPANE
Korzyści z uczestnictwa

• Podniesienie umiejętności i wiedzy z zakresu:
• Tworzenia pozytywnego PR pracodawcy
• Płatnych i Bezpłatnych źródeł ogłoszeń
• Zasad prowadzenia wywiadu wstępnego
• Zadawania trafnych pytań na interview
• Jak skutecznie promować firmę
• Stosowania nowoczesnych technik wyboru pracowników: AC

Gwarancją wysokiego poziomu szkolenia są autorzy programu. Szkolenie zostało przygotowane i będzie prowadzone przez założycieli agencji rekrutacyjnej hr compass. Dzięki temu pozyskają precyzyjne i prawdziwe informacje z najbardziej wiarygodnego źródła.

Przygotowaliśmy nowoczesne narzędzia szkoleniowe. Szkolenie ma charakter warsztatowy i aktywny !!!

Wielkość grupy: 12 osób

Cena (190,33 zł / osobę / za 2 dni szkolenia) zawiera:

• 16 godzin dydaktycznych szkolenia,
• Materiały szkoleniowe, w tym obszerny podręcznik rekrutacyjny
• Catering
• Dyplom ukończenia szkolenia

Zapisy prosimy kierować na adres: na adres: bpefs@hrcompass.pl

Więcej informacji na : szkoleniaEFS.hrcompass.pl

Zapraszamy do udziału w szkoleniu!

Ilość miejsc jest ograniczona !!! W razie chęci uczestnictwa proszę o szybki kontakt gdyż decyduje kolejność zgłoszeń.

Pozdrawiam serdecznie,

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

proszę podawać województwo/region którego ogłoszenie dotyczy przed treścią oferty (najlepiej drukowanymi) gdyż dużo czasu zajmuje znalezienie takich informacji, a ułatwiłoby to bardzo nam wszystkim życie
pozdrawiam

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jacek Jóźwiak

Jacek Jóźwiak Trener biznesu

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym, którego celem jest rozwój osobistych

KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
- Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych
- Budowanie zespołu, prowadzenie spotkań
- Wspieranie rozwoju pracowników
- Programy komputerowe dla menedżerów
- Znajomość prawa pracy
- Kluczowe umiejętności handlowe

Szkolenia prowadzone są przez praktyków z dużym doświadczeniem w biznesie.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu.
Udział w całym projekcie szkoleniowym jest bezpłatny.

Zasady uczestnictwa

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które spełniają następujące warunki:
- Mieszkają na terenie województwa mazowieckiego (bez względu na miejsce zameldowania)
- Nie posiadają wyższego wykształcenia
- Są zatrudnione (z wyłączeniem samozatrudnienia)
- Z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenie jest indywidualną decyzją uczestnika a nie pracodawcy.

Łącznie przewidzianych jest 13 dni szkoleń. Pierwsza grupa rozpocznie zajęcia na początku lipca 2010 r.

Zapisy i dodatkowe informacje
Grupa STS
ul. Grójecka 186/617
02-390 Warszawa

tel. 22 428 58 83
www.dobryszef.eu
kontakt@dobryszef.eu

Projekt współfinansuje Unia Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI EFS- OSTATNIE EDYCJE-2 miejsca

W ramach projektu

Bezpieczeństwo Twojej firmy w rękach Twoich pracowników

Ostatnia 2 miejsca na termin

23-25.06.2010 r. Kraków

Cena:

354,76 PLN, co stanowi 20% kosztów szkolenia – dla mikro i małego przedsiębiorstwa

532,14 PLN, co stanowi 30% kosztów szkolenia – dla średniego przedsiębiorstwa

Organizator zapewnia:

- certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji, renomowanej, międzynarodowej jednostki certyfikującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji

-materiały szkoleniowe

-wyżywienie oraz zakwaterowanie

Szczegóły na stronie projektu: http://abi.czj-infox.pl , lub w Dziale Szkoleń pod nr tel. 12 653 20 13, 357 55 80
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE - 28 - 29 czerwca TYLKO 890zł
program szkolenia

SZTUKA PREZENTACJI - TECHNIKI AKTORSKIE - 7 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI OBRONY CENY - 7 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI EFEKTYWNEJ WINDYKACJI - 14 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe - 20 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany - 21 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - 14 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

Obrazek
Joanna R.

Joanna R. Product Management /
Marketing

Temat: Zaproszenia na szkolenie

W najbliższy weekend nad Zalewem Zegrzyńskim w Centrum Konferencyjnym Instytutu Rozwoju Biznesu odbędzie się 2 dniowe bezpłatne szkolenie dla osób, które:
- chcą dowiedzieć się na czym polega zarządzanie firmą za pomocą systemu informatycznego,
- zajmują się zawodowo lub chciały by się zajmować pozyskiwaniem klientów, zaopatrzeniem lub sprzedażą,
- chcą powiększyć swoje CV o certyfikowane szkolenie z zakresu obsługi systemu informatycznego do zarządzania SAP Business One.

Jeśli jedną z powyższych cech możesz przypisać sobie, zapraszam Cię na bezpłatne szkolenie gwarantujące wiele korzyści:
- szkolenie prowadzone jest w małej grupie 10 osobowej,
- grupą zajmuje się 2 trenerów, wysokiej klasy specjalistów, zajmujących się na co dzień konsultingiem i wdrażaniem systemu do zarządzania firmą SAP Business One,
- podczas szkolenia pracujesz z systemem klasy ERP SAP Business One wykonując ćwiczenia lub obserwujesz pracę trenerów,
- każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat uczestnictwa z hologramem oraz materiały szkoleniowe.

CO WYRÓŻNIA TO SZKOLENIE?
Cena = 0 PLN - szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Każdy uczestnik ma dzięki temu zagwarantowany nocleg i wyżywienie przez czas trwania szkolenia. We własnym zakresie musisz tylko zorganizować dojazd.
Możliwość utrwalenia wiedzy - każdy uczestnik otrzyma dostęp do szkolenia e-learningowego, dzięki któremu może utrwalić zdobytą wiedzę. Nie musisz się więc martwić, że nie znasz się na systemie informatycznym do zarządzania firmą i nie podołasz poziomowi zajęć. Chęć zdobycia wiedzy wystarczy by faktycznie zwiększyć swoje kompetencje.
Zakres szkolenia - przez 2 dni nauczysz się czym jest system klasy ERP oraz jak za pomocą systemu SAP Business One obsłużyć proces zaopatrzenia, sprzedaży i pozyskiwania klienta. Po szkoleniu będziesz wiedzieć jak działa moduł CRM, czym jest kreator MRP, na czym polega i jak działa moduł B2B oraz e-commerce. Poznasz też podstawowe narzędzia analityczne i raportujące jak: XL Reporter, Crystal Reports oraz Business Objects.

LAST MINUTE
Mamy jeszcze wolne miejsca na szkolenie w najbliższy weekend 26-27 czerwiec 2010, które odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Instytutu Rozwoju Biznesu w Serocku. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy on-line

Uwaga! W szkoleniu mogą wziąć udział tylko osoby zatrudnione na umowę o pracę lub umowę zlecenie w małej lub średniej firmie na terenie województwa mazowieckiego. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz kryteria, odwiedź stronę poświęconą szkoleniu http://tidesoftware.pl/nasza-wiedza/szkolenie-zarzadza...
Tam znajdziesz też informacje o innych terminach. Szkolenia odbywają się do końca listopada 2010. Liczy się kolejność zgłoszeń.

DAJ SZANSE ZNAJOMYM :)
Jeśli twoim zdaniem znajoma Ci osoba może być zainteresowana tematyką szkolenia lub wiesz, że będzie nudzić się w ten weekend, przekaż jej proszę tę informację.

Kontakt: szkolenia@tidesoftware.pl

Koordynatorzy:
Bożena tel. kom. 698 927 557
Asia tel. kom. 698 609 148


Obrazek
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Firma ANVIX sp. z o.o. wraz z PM Doradztwo Gospodarcze zapraszają na szkolenia dofinansowywane z EFS w ramach projektu "Nie taki turysta straszny, czyli jak sprawnie zarządzać i efektywnie pracować w branży turystycznej w Małopolsce".

Szkolenia skierowane są do Właścicieli firm (mikro i małych) oraz pracowników zatrudnionych (na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub umowy cywilno-prawnej) na terenie województwa małopolskiego należących do sektora turystycznego lub jemu pokrewnych

Obecnie trwa rekrutacja na następujące szkolenia:

* Obsługa klienta - 05 lipca 2010 - Szczawnica

* Budowa produktu turystycznego - 06 lipca 2010 - Kraków

* Marketing - 12 lipca 2010 - Szczawnica

* Mistrz sprzedaży - 12 lipca 2010 - Krynica

* Zarządzanie sprzedażą - 16 lipca 2010 - Kraków

* Marketing = 19 lipca 2010 - Krynica

* Zarządzanie finansami - 23 lipca 2010 - Kraków

* Mistrz sprzedaży - 26 lipca 2010 - Szczawnica

Szkolenia trwają 1 dzień!!!

SUPER CENA!

Szkolenie są w 80% dofinansowane.

45 PLN - Koszt szkolenia dla osób zatrudnionych na umowę o pracę (które w ciągu 45 dni od szkolenia dostarczą OŚWIADCZENIE – załącznik 3 do Umowy)

105 PLN - Koszt szkolenia dla Właścicieli firm oraz pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie i cywilno-prawną.

Cena zawiera :

Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia

Wszelkie informacje i zgłoszenia kierować należy:
ANVIX Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 18
31- 524 Kraków

tel. (0-12) 628-51-21
fax (0-12) 421-78-66
e-mail: projekt-turysta@anvix.pl

lub na stronie projektu: http://projekt-turysta.pl
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Ostatnie 3 miejsca na przedOSTATNIM szkoleniu Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Centrum Zarządzania Jakością Infox Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:
ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI EFS- OSTATNIE EDYCJE-3 miejsca

W ramach projektu

Bezpieczeństwo Twojej firmy w rękach Twoich pracowników

Ostatnia 2 miejsca na termin

30 czerwca-2 lipca 2010 r. Kraków

Cena:

354,76 PLN, co stanowi 20% kosztów szkolenia – dla mikro i małego przedsiębiorstwa

532,14 PLN, co stanowi 30% kosztów szkolenia – dla średniego przedsiębiorstwa

Organizator zapewnia:

- certyfikat Administratora Bezpieczeństwa Informacji, renomowanej, międzynarodowej jednostki certyfikującej systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji

-materiały szkoleniowe

-wyżywienie oraz zakwaterowanie

Szczegóły na stronie projektu: http://abi.czj-infox.pl , lub w Dziale Szkoleń pod nr tel. 12 653 20 13, 357 55 80
Beata Sile

Beata Sile Specjalista ds.
marketingu i szkoleń

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Mazowiecka Akademia IT
bezpłatne szkolenia Microsoft dla kadry inofrmatycznej

Firma bit Polska Sp. z o.o. ma przyjemność poinformować, że zaczynamy realizację kolejnego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Jest to projekt Mazowiecka Akademia IT. Projekt kierowany jest do kadry informatycznej. Oferujemy Państwu możliwość bezpłatnego uczestnictwa w certyfikowanych szkoleniach Microsoft z możliwością nieodpłatnego zdania egzaminu na certyfikat.

Zakres tematyczny proponowanych szkoleń:
Microsoft Windows Vista i Windows 7
Microsoft Windows Server
Microsoft SQL Server
Microsoft Exchange Server

Warunki uczestnictwa:

• Wiek powyżej 18 roku życia
• Zatrudnienie na terenie woj. mazowieckiego na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, spółdzielczej umowy o pracę lub mianowania
• Zamieszkanie na terenie woj. mazowieckiego
• Posiadanie odpowiedniego poziomu wiedzy

Udział w projekcie jest bezpłatny.
Więcej informacji znajdziecie Państwo pod adresem mailowym akademia-it@bit-polska.pl
Anna Kaczała

Anna Kaczała Student, Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w
Toruniu

Temat: Zaproszenia na szkolenie

BEZPŁATNE SZKOLENIA w Toruniu dla osób pracujących z terenu woj. kujawsko-pomorskiego (miejscowości do 25 tys. mieszkańców).

Projekt „Skuteczna promocja w małej firmie” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

Czas trwania szkolenia to 100 godz. lekcyjnych, podzielonych na 4 bloki tematyczne:
 Dobre podstawy: podstawowe zagadnienia związane z komunikacją marketingową, strategią marketingową oraz promocją firmy i produktu;
 Dobra promocja: cele i odbiorcy, planowanie promocji i budżetu, badanie skuteczności, strategia promocji, rynek w Polsce;
 Dobra kampania reklamowa: zasady skutecznej reklamy, formy i środki, analiza mediów i media plany, współpraca z agencją reklamową;
 Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem: formy i środki, relacje z mediami, tworzenie obrazu firmy (także poprzez wizerunek kadry kierowniczej).

Szkolenia w formie wykładów, warsztatów, ćwiczeń oraz dyskusji prowadzą specjaliści - praktycy z branży związanej z promocją i reklamą. Więcej na temat naszych wykładowców na naszej stronie internetowej http://top-projekt.eu/torun/specjalisci

Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji 3 godz. indywidualnych spotkań z doradcą. W ich trakcie omówienie indywidualnych przypadków dotyczących beneficjentów związanych z tematyką wybranych bloków.

Proponowany przez nas harmonogram zajęć wygląda następująco:
- „Dobre podstawy”: 3, 10 i 11 lipca
- „Dobra promocja”: 24 i 25 lipca, 7 sierpnia
- „Dobra kampania reklamowa”: 21 i 22 sierpnia, 4 września
- „Public Relations – dobre stosunki z otoczeniem”: 5, 11 i 12 września

Na szkolenie składa się cykl 12 spotkań. Jednakże z uwagi na okres wakacyjny zwiększamy dopuszczalny limit nieobecności do 4 dni, ale z koniecznością uzupełnienia wiedzy w trakcie konsultacji indywidualnych. Oznacza to, że można będzie opuścić 4 dni – 2 weekendy zajęć i później po wakacjach zapisać się do wykładowcy opuszczonego bloku i uzupełnić wiedzę.
Konsultacje indywidualne realizowane będą po wakacjach w miesiącu wrześniu 2010 – terminy i miejsca spotkań ustalane indywidualnie.

Zwracamy koszty dojazdu. W przypadku grup kilkuosobowych możliwość zorganizowania transportu zbiorowego.

Więcej informacji na stronie http://top-projekt.eu/torun/index

Pozdrawiam,
a.kaczala@top-projekt.eu
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


SZTUKA PREZENTACJI - TECHNIKI AKTORSKIE - 7 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI OBRONY CENY - 7 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TECHNIKI EFEKTYWNEJ WINDYKACJI - 14 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - techniki podstawowe - 20 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany - 21 lipca
TYLKO 390zł
program szkolenia

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - 14 lipca TYLKO 390zł
program szkolenia

Obrazek
Elżbieta D.

Elżbieta D. specjalista d/s kadr
i płac, Clico Sp. z
o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,

Firma Clico zaprasza serdecznie na ostatnie szkolenia specjalistyczne z zakresu technologii bezpieczeństwa sieci i Internetu. Szkolenia te są dofinansowane z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dzięki projektowi o numerze POKL 02.01.01-00-382/08.

W zakresie oferowanych kursów są bardzo poszukiwane specjalizacje inżynierskie firm takich jak:
- Check Point Software,
- Juniper Networks,
- Websense,
- CISSP

Wszystkie szkolenia w swojej niewielkiej cenie zawierają możliwość certyfikowania specjalistycznego tytułu inżynierskiego lub tytułu administratora.

Program szkoleń:
7-9.07 Juniper CJFV Warszawa
13-15.07 Websense Web Security Kraków
19-21.07 Zarządzanie VPN-1/FireWall-1NGX,część I Kraków
22-23.07 Zarządzanie VPN-1/FireWall-1NGX,część II Kraków
27-30.07 Zarządzanie VPN-1/FireWall-1NGX,część III Kraków

30.08-3.09 CISSP Kraków

Wrzesień Juniper COMBO Warszawa
Wrzesień Juniper IIDP Warszawa
6-10.09 Endpoint Security Expert Kraków
20-24.09 CCSA R70 Gdańsk

Szczegółowe informacje o cenach i warunkach uczestnictwa w szkoleniach otrzymają Państwo pisząc na adres: efs@clico.pl

Serdecznie zapraszamy!
Iwona Paulina Grodek

Iwona Paulina Grodek Specjalista ds.
organizacji szkoleń-
TUiR WARTA S.A.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

BEZPŁATNE SZKOLENIA

Projekt : ,,Podniesienie umiejętności osób pracujących. Likwidacja luki kompetencyjnej w obszarze informatyki" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, na podstawie umowy z dnia 28.11.2008 r. zawartej pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego oraz Wojewódzkim Urzędem Pracy w Białymstoku a Samorządem Województwa Podlaskiego.

Uczestnikami szkoleń mogą być pracujące osoby dorosłe zamieszkałe na terenie województwa podlaskiego, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnianiem lub podwyższaniem swoich kwalifikacji i umiejętności w zakresie przewidzianym Projektem. Szkoleniami objęte będą osoby wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło, zatrudnione w szczególności w edukacji (nauczyciele, pracownicy administracyjni).

http://edukacja-podlasie.plIwona Paulina Grodek edytował(a) ten post dnia 06.07.10 o godzinie 13:38
Agnieszka I.

Agnieszka I. Poszukująca

Temat: Zaproszenia na szkolenie

HR COMPASS S.C. wraz z Europejskim Funduszem Społecznym,
zaprasza do udziału w szkoleniu:

„EFEKTYWNA REKRUTACJA KLUCZEM DO SUKCESU W BIZNESIE"

29 i 30 LIPCA 2010 KRAKÓW

SZKOLENIE DLA MIKRO I MAŁYCH FIRM Z TERENU MAŁOPOLSKI DOFINANSOWANE 80% Z EFS

Atuty:

• Zajęcia przygotowane i prowadzone przez założycieli agencji rekrutacyjnej (psychologów biznesu)
• Małe grupy warsztatowe do 12 osób
• Aktywne metody pracy: filmy instruktażowe, symulacje interview i sesji AC
• Profesjonalne materiały szkoleniowe, w tym 120 stronicowy Podręcznik EFEKTYWNA REKRUTACJA z płytą DVD o wartości 150 zł.
• Dyplomy
• Niska cena ok. 178,33 zł

Na warsztatach pracujemy w 4 podstawowych modułach:
* Interview wstępne: struktura wywiadu wstępnego, umiejętności prowadzenia rozmowy wstępnej: pytania epizodyczne i zadaniowe, wykrywanie strategii autoprezentacyjnych
Metoda: analiza filmów instruktażowych, praca z kamerą, informacja zwrotna od trenerów/psychologów

* Symulacje zadań (sesje AC): rodzaje zadań do oceny kompetencji, stosowanie zadań i próbek pracy we własnej firmie
Metoda: uczestnictwo w specjalnie przygotowanej sesji AC

* Adaptacja i ocena pracowników: jak przekazywać krytyczne informacje pracownikom, zasady delegowania zadań, rozliczanie z wykonania zadań
Metoda: symulacje trudnych rozmów, wskazówki trenerów

* Promocja ogłoszeń: źródła CV, płatne i bezpłatne media, kształtowanie PR pracodawcy
Metoda: ćwiczenia praktyczne

Korzyści dla uczestników:
Każdy uczestnik wynosi wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu kompetencji kierowniczych:
Prowadzenia rozmów wstępnych, zadawania trafnych pytań diagnozujących umiejętności oraz postawę kandydatów
Przygotowywania trafnych zadań do rekrutacji w firmie
Budowania PR pracodawcy
Wdrażania nowych osób do pracy, delegowania zadań oraz przekazywania informacji zwrotnej pracownikom
Budowania otwartej komunikacji w zakresie sukcesów i błędów w zespole
Delegowania zadań

Liczba miejsc ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Zapraszamy po szczegóły:
Agnieszka Lewandowska
Specjalista ds. Szkoleń hr compass
tel. 692 101 733
efs.hrcompass.pl
Ewa Bensz-Smagała

Ewa Bensz-Smagała Psycholog dziecięcy,
nauczyciel
akademicki

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Witam serdecznie!

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego w Katowicach
zaprasza do udziału w projekcie współfinansowanym ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program
Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV:

*Warsztaty naukowo-praktyczne z zakresu prowadzenia, zarządzania i
komercjalizacji badań naukowych.*

*Grupę docelową *stanowią pracownicy jednostek naukowych z tytułem
magistra, zainteresowani podniesieniem umiejętności w zakresie
prowadzenia prac badawczo-rozwojowych. Szczegółowe informacje dot.
projektu znajdują się na stronie internetowej: http://wnp.gwsh.pl/

Przewidziane jest również spotkanie informacyjne połączone z prelekcją
dla młodych pracowników naukowych, osoby zainteresowane
udziałem w spotkaniu zostaną poinformowane o szczegółach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Pozdrawiam,
Ewa Bensz
Asystent koordynatora projektu
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego
Katowice
tel. 032 35 70 617
tel. kom. 601 633 718
ewa.bensz@gwsh.pl
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,
Firma Brainstorm przystąpiła do realizacji kolejnego projektu dofinansowanego ze środków EFS:
"Zawód z przyszłością w dobie kryzysu" w Rzeszowie".

CZAS REALIZACJI PROJEKTU: od 01.07.2010r. do 30.06.2011r.

REKRUTACJA: od 01.08.2010r.

UCZESTNICY PROJEKTU: Osoby bezrobotne i osoby poszukujące pracy/ nieaktywne zawodowo zamieszkałe na terenie powiatów: strzyżowski, niżański, brzozowski, leski, bieszczadzki, należących do obszaru województwa podkarpackiego.

PROJEKT SKŁADA SIĘ Z TRZECH MODUŁÓW SZKOLENIOWYCH:

1) INDYWIDUALNE SPOTKANIE Z PSYCHOLOGIEM-
2 godz. indywidualnego spotkania z Psychologiem.

2) SZKOLENIA AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY ORAZ NABYWANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH - trzy 6 godz. spotkania dla 12 grup (średnio 10 osób na grupę).

* Każdy z uczestników otrzyma wyżywienie, poczęstunek na zajęciach, zwrot kosztów dojazdów na zajęcia oraz ubezpieczenie NW.

3) SZKOLENIA ADMINISTRACYJNO-BIUROWE - ramowy harmonogram zajęć obejmuje następujące tematy ( łącznie 256 godz.):

Ø Profesjonalna obsługa klienta

Ø MS Word dla administracji (16 godz.)

Ø Przygotowanie i obsługa korespondencji firmowej

Ø MS Outlook w zarządzaniu czasem i kalendarzem (16 godz.)

Ø Zarządzanie czasem

Ø Komunikowanie się i autoprezentacja

Ø MS Excel w biurze (16 godz.)

Ø Zarządzanie projektem

Ø Prawo pracy dla małych i średnich firm (16 godz.)

Ø Poszukiwanie informacji z wykorzystaniem narzędzi internetowych

Ø Skuteczna archiwizacja

Ø Obsługa trudnego klienta

Ø Obsługa skarg i reklamacji

Ø Asertywność i radzenie sobie ze strasem

Ø Etyka w pracy pracownika administracji biurowej

Ø Podstawy negocjacji w zamawianiu towarów i usług (12 godz.)

Ø MS Power Point w pracy administracyjno- biurowej (8 godz.)

Ø Podstawy języka angielskiego w pracy administracyjno-biurowej (32 godz.)

Ø Egzamin końcowy

*Każdy z uczestników otrzyma:

* stypendium szkoleniowe w wysokości 4 zł za każdą odbytą godzinę szkoleń administracyjno - biurowych
* komplet materiałów szkoleniowych,
* wyżywienie i poczęstunek na zajęciach,
* zwrot kosztów dojazdu na zajęcia
* ubezpieczenie NW.

Uczestnicy zostaną objęci pełnym ubezpieczeniem społecznym. Zajęcia odbywać się będą w salach szkoleniowych na terenie poszczególnych powiatów (czyli na przykład dla osób z powiatu brzozowskiego szkolenie w całości przeprowadzone będzie w salach szkoleniowych na terenie powiatu brzozowskiego).

Zapraszamy do naszego Biura Projektu - jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie udzielimy szczegółowych informacji.

BIURO PROJEKTU "ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIA W DOBIE KRYZYSU” W RZESZOWIE

ul. Słowackiego 20 pok. 701
35-060 Rzeszów
tel. / (17) 8554799
kom. 512877458

Godziny pracy biura
od pn. do pt.
8.00 -16.00

Asystent Lidera Projektu
Małgorzata Styka
e-mail: mstyka@brainstorm.biz.pl

Konsultant
Grażyna Piecusiak- Głowacka
e-mail: gpiecusiak@brainstorm.biz.pl

Temat: Zaproszenia na szkolenie

CENTRUM DORADZTWA GOSPODARCZEGO MA ZASZCZYT ZAPROSIC PANSTWA
NA SZKOLENIA PRZYGOTOWUJACE DO SPORZADZANIA
SWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW


Szkolenia dofinansowane z EFS w 80% dla właścicieli i pracowników (w tym zatrudnieni na umowie
cywilno-prawnej) firm branży przede wszystkim budowlanej, mikro i małych przedsiębiorstw (w tym biur architektonicznych i agencji nieruchomości).

KORZYSCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- każdy uczestnik otrzymuje licencjonowane oprogramowanie firmy Builddesk do wykonania 40 swiadectw
- materiały do zajec praktycznych
- opłacamy egzamin Panstwowy (którego koszt wynosi 1500, 00 zł)
- zwrot kosztów dojazdu na szkolenie (okreslona kwota dla osób mieszkajacych w innym miescie ni szkolenie jest organizowane) lub nocleg
- bezpłatny komplet podreczników i materiałów szkoleniowych
- catering podczas wszystkich dni szkolenia (obiady i przerwy kawowe)
- kompetentna kadrę szkoleniowa, która tworza trenerzy czołowych na polskim rynku audytorów energetycznych

TERMINY NAJBLI7SZEGO SZKOLENIA
Termin kolejnej edycji: 20 – 27 wrzesnia 2010r

CAŁKOWITY KOSZT SZKOLENIA, TO 6237, 33 ZŁ,
JEDNAK DZIEKI DOFINASOWANIU SZKOLENIA SA W BARDZO
ATRAKCYJNEJ CENIE: 497, 47 ZŁ


Szkolenia dla osób NIE POSIADAJACYCH UPRAWNIEN BUDOWLANYCH (jednak nie jest to warunek konieczny) 6-cio dniowe (50h) – odbywajace sie w dniach roboczych (poniedziałek – piatek)

Warunki uczestnictwa:
- zatrudnienie w brany budowlanej w mikro lub małym przedsiebiorstwie
- wykształcenie wysze
- min. wynagrodzenie miesieczne: 2520 zł (brutto/brutto)
- wniesienie wkładu własnego: 497, 47 zł

http://www.akademiabudownictwa.org/
Informacje i zapisy: tel.: 42/209 26 43, tel. kom.: 663 056 900
Łódz, ul. Rewolucji 49, pok. 214, e-mail: info.lodz@cdgpolska.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szkolenie "Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku"
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Szczecinie realizuje projekt szkoleniowy: "Paszport energetyczny-europejska konieczność" i zaprasza na szkolenie:

"Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku"
Zakres:
-Podstawy prawne
-Ocena stanu ochrony cieplnej budynku
-Ocena systemu ogrzewania i zaopatrzenia w ciepłą wodę
-Ocena systemu wentylacji i klimatyzacji z uwzględnieniem wymagań ochrony ppoż. i akustycznej
-Ocena instalacji oświetleniowej w budynku
-Metodyka obliczeń i opracowania świadectw

Odbiorcy:
Mikro, mali i średni przedsiębiorcy i ich pracownicy z branż:
-biur projektowych
-deweloperów
-spółdzielni mieszkaniowych
-zarządców nieruchomości
-administracji obiektów

Zapewniamy:
• pakiet materiałów szkoleniowych;
• poczęstunek;
• na własność oprogramowanie Intersoft-Termo do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej;
• indywidualne konsultacje z wykładowcą

Koszt szkolenia:
-dla mikro i małych przedsiębiorstw 600, 03 zł
-dla średnich przedsiębiorstw 900,04 zł

Najbliższy termin szkolenia: 27.08-19.09.2010
Zapisy trwają

Szczegółowe informacje:

Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego,
Pl. Kilińskiego 3 pok. 151 I piętro
70-965 Szczecin
Tel. 091/ 4 501 701
e-mail: szkolenie@wzdz.szczecin.plTen adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
wzdz.szczecin.pl

Rekrutacja i zapisy:

e-pro edukacja
Pl. Kilińskiego 3 pok. 116 I piętro
70-965 Szczecin
(091) 4501-201 w.362



Wyślij zaproszenie do