Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenia prowadzone w ramach projektu „Kompendium Kompetencji Trenerskich” dofinansowanego z funduszy EFS

SKUTECZNE INTERWENCJE W SYTUACJI ZAKŁÓCEŃ I MANIPULACJI NA SZKOLENIU

5-7.10.2012

Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia: We wszystkich grupach zdarza się, że poszczególni uczestnicy zachowują się tak, ze zakłócona jest interakcja w grupie i utrudniona praca nad określonym zadaniem. Źródłem zakłóceń w grupie może być także sam trener, Uczestnicy nauczą się jak diagnozować, radzić sobie z zakłóceniami w grupie indywidualnych uczestników i całej grupy. Dzięki temu podczas swoich szkoleń bardzo szybko będą umieli przywracać grupę szkoleniową i pojedynczych uczestników do procesu uczenia się.
Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. osoby pracujące jako trener na podstawie umów cywilnoprawnych

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://kkt.labpsych.pl , tel: 508642455
Zgłoszenia: przez stronę http://kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Łukasz T.

Łukasz T. LinkedIn Campaign
Strategist & New
Business Manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,

Nasz projekt jest odpowiedzią na potrzeby małych przedsiębiorstw, które w dobie kryzysu gospodarczego zmniejszają nakłady na podnoszenie kwalifikacji kadr lub całkowicie nie inwestują w szkolenia pracowników. Umożliwiamy Państwu skierowanie starszych pracowników na szkolenia dofinansowanie w 80%, które pozwolą zwiększyć przewagę konkurencyjną Państwa firmy.

Projekt został stworzony z myślą o osobach w wieku +50, które mają nie więcej niż średnie wykształcenie, są aktywne zawodowo: pracują lub prowadzą własną działalność i chcą podwyższyć swoje kompetencje i kwalifikacje. Przygotowaliśmy dla Państwa bogatą ofertę szkoleń w zakresie umiejętności komunikacyjnych (umiejętność zbierania informacji, słuchania, rozwiązywania konfliktów), autoprezentacji, asertywności, znajomości etykiety biznesowej i kultury organizacji firmy. Oferta projektu obejmuje ponadto kursy językowe, a także szkolenia komputerowe z zakresu obsługi programów biurowych, projektowania stron internetowych, czy internetowych narzędzi promocji firmy.

http://alfa-omega.tomointeractive.pl/

Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!

Biuro projektu

ALFA – OMEGA kompleksowe wsparcie rozwoju zawodowego pracowników warszawskich MSP

ul. Koszykowa 10 lok.4
00-564 Warszawa
tel:. 22 848 00 88
fax: 22/378-15-63
e-mail: alfa-omega@tomointeractive.pl
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Rozpoczęliśmy rekrutację na szóstą już edycję studiów podyplomowych z zakresu E-marketingu, która potrwa do 31.10.2012 r.
Przedłużyliśmy rekrutację na piątą edycję studiów na kierunku Controlling/BI.
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/aktualnosci/1...

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Serdecznie zapraszamy na szkolenia dedykowane pracownikom w wieku 45+ dotyczące marketingu internetowego. Bądź na bieżąco, inwestuj w siebie, zdobądź cenne umiejętności.


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w terminach: 15,16,24,25,26,29,30 października.
Ewa Krawczyk

Ewa Krawczyk Marketing Director
|| Marketing || HR

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

Zapraszamy do udziału w projekcie Śląska Akademia IT, który jest współfinansowany ze środków EFS!

Grupa docelowa – warunki uczestnictwa:
•informatycy, administratorzy systemu, administratorzy baz danych, pracownicy HelpDesk oraz inne osoby pracujące, zainteresowane podwyższeniem lub nabyciem wiedzy z zakresu technologii IT, oddelegowani przez pracodawców, zatrudnieni w mikro, małych, średnich bądź dużych przedsiębiorstwach na terenie woj. śląskiego
•pozostawanie w stosunku pracy (w rozumieniu Kodeksu Pracy) – zgłaszane osoby nie mogą pozostawać w okresie wypowiedzenia, nie mogą być także zatrudnione na okres próbny
•posiadanie odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności wymaganych do szkolenia (weryfikacja na podstawie testu kwalifikacji)
•dodatkowo od uczestników wymagana jest umiejętność posługiwania się materiałami w języku angielskim

Każdy uczestnik, który weźmie udział w dofinansowanym szkoleniu otrzyma bezpłatny voucher na egzamin!

A dla pracowników małych przedsiębiorstw specjalna oferta – każdy uczestnik, który zapisze się do projektu otrzyma dostęp do trzech darmowych kursów Microsoft E-learning na okres trzech tygodni!

W ramach projektu oferujemy szkolenia z zakresu:

MS 6292 Installing and Configuring Windows 7 Client
Termin szkolenia: 26-28.11.2012

MS 6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 5-9.11.2012

MS 10135 Configuring, Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010
Termin szkolenia: 5-9.11.2012

Microsoft SQL Server 2008 MS 2778 + MS 6231
Termin szkolenia: 12-21.11.2012

MS 6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
Termin szkolenia: 19-23.11.2012

MS 6232 Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 3-7.12.2012

MS 10135 Configuring, Managing and Troubleshooting Microsoft Exchange Server 2010
Termin szkolenia: 10-14.12.2012

Microsoft SQL Server 2008 MS 2778 + MS 6231
Termin szkolenia: 10-19.12.2012

MS 6425 Configuring and Troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services
Termin szkolenia: 17-21.12.2012

Liczba miejsc w projekcie ograniczona!

W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy na stronę projektu:

http://www.slaska-akademia.bit-polska.pl
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenia prowadzone w ramach projektu „Kompendium Kompetencji Trenerskich” dofinansowanego z funduszy EFS

NARZĘDZIOWNIA

26-28.10.2012 lub 16-18.11.2012

Szkolenie 30-godzinne (Piątek: 10-18.30, Sobota: 9-18, Niedziela: 8.30-17.15)

Cel szkolenia: W trakcie szkolenia uczestnicy uzyskają umiejętności z zakresu tworzenia profesjonalnych rysunków do szkoleń, tworzenia filmów, edycji cyfrowej filmów, robienia i wykorzystywania zdjęć. Będą również pracować merytorycznie nad stworzeniem i zastosowaniem nowych narzędzi w szkoleniach. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą motywacji do nieustannego rozwoju i wymiany doświadczeń oraz konkretne techniczne i merytoryczne umiejętności korzystania z narzędzi szkoleniowych.

Kto może wziąć udział:
1. osoby zatrudnione na umowę o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie
2. osoby prowadzące własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
3. osoby pracujące jako trener na podstawie umów cywilnoprawnych

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://kkt.labpsych.pl , tel: 508642455
Zgłoszenia: przez stronę http://kkt.labpsych.pl lub na mila biuro@kkt.labpsych.pl
Agata Bryzgalska

Agata Bryzgalska Ekspert ds. funduszy
UE, Właściciel VN
Laboratorium
Innow...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dofinansowane ze środków UE pt.
Zarządzanie jakością w Wielkopolsce dla pracowników wielkopolskich małych i mikro przedsiębiorstw z zakresu pełnomocnika i auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008.
System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 jest międzynarodowym standardem funkcjonowania przedsiębiorstw. Zdobycie kwalifikacji pełnomocnika i auditora wewnętrznego niesie ze sobą szereg korzyści:
 pozwala na skuteczne nadzorowanie wdrożonego systemu lub stanowi solidną podstawę do rozpoczęcia prac wdrożeniowych,
 uprawnia do przeprowadzania auditów wewnętrznych,
 poszerza wiedzę o nowoczesnym zarządzaniu i standaryzacji,
 ułatwia współpracę z jednostkami certyfikującymi.
Wymagania normy ISO 9001:2008 sformułowane są w taki sposób, że stosuje się je do wszystkich rodzajów przedsiębiorstw bez względu za profil działalności.

Skuteczność systemu jakości zależy w głównej mierze od kompetencji i zaangażowania personelu przedsiębiorstwa. Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania jakością jest cennym atutem na konkurencyjnym rynku.

Więcej o ISO 9001:2008 mogą Państwo przeczytać TUTAJ.

Z zagadnieniami poruszanymi na szkoleniu mogą się Państwo zapoznać TUTAJ.

Charakterystyka szkoleń znajduje się TUTAJ.

Opis szkolenia „Zarządzanie jakością w Wielkopolsce”:
 36 godzin szkolenia na grupę w układzie 4 dni – terminy szkolenia do ustalenia (listopad i grudzień 2012 r.),
 uczestnicy – wyłącznie pracownicy i właściciele mikro i małych przedsiębiorstw,
 miejsce szkolenia – Konin, ul. Popiełuszki 2
 dostęp do e-booka z zakresu zarządzania jakością,
 obiad w trakcie szkolenia
 komplet materiałów szkoleniowych i biurowych
 międzynarodowy certyfikat pełnomocnika i auditora wewnętrznego wg normy ISO 9001:2008 dla każdego z uczestników, który pozytywnie zda test sprawdzający, Certyfikat wystawiony przez uznana firmę DEKRA
Zgłoszenia przyjmujemy do 19.10.2012, a następnie ustalimy terminy szkolenia.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Udział w szkoleniu jest nieodpłatny! Wartość usługi szkoleniowej otrzymanej przez Beneficjenta Ostatecznego stanowi pomoc de minimis.

Więcej informacji:
• e-mail: biuro@i-laboratorium.pl
• pod numerami telefonów: (0-63) 247-08-83 lub 601 25 66 01
• osobiście w Biurze VN Laboratorium Innowacji w Koninie ul. Popiełuszki 2.

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj: http://www.grupaset.pl/content.php?ContentId=219
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Monika Bąk-Boesche

Monika Bąk-Boesche psycholog, doradca
zawodowy,
specjalista ds.
szkoleń

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Ostatnia edycja bezpłatnych szkoleń z zakresu:
COACHINGU GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO

Małopolski Związek Pracodawców i Stowarzyszenie Doradców Europejskich PLinEU zapraszają do udziału w innowacyjnym projekcie, mającym na celu wypracowanie usługi wspomagającej proces godzenia życia rodzinnego i zawodowego.

Szkolenia skierowane są do specjalistek/ specjalistów ds. zatrudnienia z Małopolski: osób pracujących w działach zarządzania zasobami ludzkimi i kadrowych, a także osób zajmujących się kształtowaniem polityki zatrudnienia w firmach lub świadczeniem doradztwa w tym zakresie.

Zgłoszenia do IV edycji szkoleń przyjmowane są od 4 do 26 października br.
Szkolenia odbędą się w Krakowie w okresie: listopad 2012 r. - marzec 2013 r. (152 godz.).

Szczegółowe informacje o projekcie i zasadach rekrutacji dostępne na stronie projektu: http://plineu.org/rownowaga/ oraz udzielane telefonicznie w Małopolskim Związku Pracodawców: 12 294 06 03 lub mailowo: m.bak@pracodawcy.org.pl

Udział w projekcie „Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina”, finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (POKL, 6.1.1), wiąże się z udzieleniem wsparcia w postaci pomocy de minimis.

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Dzień dobry!

Zapraszam do udziału w bezpłatnych szkoleniach (Łódź) z negocjacji handlowych

Kurs prowadzą trenerzy Grupy STS – praktycy z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży
i negocjacjach, a także w zarządzaniu sprzedażą i prowadzeniu szkoleń dla biznesu. Zajęcia mają formę aktywnych, praktycznych warsztatów, treningów symulacyjnych oraz dodatkowo - konsultacji indywidualnych, a udział w całym kursie kończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu.

Zajęcia odbywają się w formie aktywnych, praktycznych warsztatów oraz treningów symulacyjnych: przewidujemy dyskusje, wymianę doświadczeń, ćwiczenia
w kontekście realnych zadań, nagrywanie scenek na kamerę i wspólną analizę materiału, trening umiejętności, symulacje.

Każdemu uczestnikowi/ każdej uczestniczce zapewniamy możliwość konsultacji indywidualnych oraz imienny certyfikat ukończenia szkoleń.

Celem szkolenia jest usystematyzowanie narzędzi negocjacyjnych oraz doskonalenie umiejętności prowadzenia procesu negocjacji nastawionego na budowanie długofalowej współpracy handlowej z wymagającymi partnerami biznesowymi.

Część druga szkoleń to trening symulacyjny, podczas którego uczestnicy i uczestniczki
w małych zespołach prowadzą realny proces negocjacji wg określonych w scenariuszy. Każde spotkanie negocjacyjne podlega superwizji trenerów. Pomiędzy kolejnymi turami negocjacyjnymi prowadzone są indywidualne konsultacje oraz elementy warsztatowe dla całej grupy.

Zakres merytoryczny:
• Przygotowanie do negocjacji handlowych – kluczowe cele i zmienne negocjacyjne
• Proces negocjacji – mechanizmy, zasady, etapy
• Strategie kupieckie – współpraca długofalowa lub eksploatacja
• Negocjacje handlowe z perspektywy „gry handlowej” – najczęstsze gry i strategie
• Budowanie korzystnej relacji negocjacyjnej
• Prowadzenie i kontrolowanie procesu negocjacji
• Stanowiska wyjściowe a rzeczywiste motywy działań
• Zastrzeżenia i wątpliwości partnerów negocjacyjnych – możliwe rozwiązania
• Asertywność w negocjacjach – ochrona granic relacji i zasad współpracy
• Impas w negocjacjach – możliwe rozwiązania
• Efektywne domykanie kontraktu – ostateczne ustalenia w negocjacjach
• Egzekwowanie ustaleń kontraktu
• Negocjacje zespołowe

Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które:
• Nie prowadzą działalności gospodarczej
• Prowadzą negocjacje handlowe w z dostawcami bądź w ramach stanowiska handlowca
• Posiadają średnie lub wyższe wykształcenie
• Mieszkają lub pracują w woj. łódzkim
• Chcą podnieść swoje umiejętności negocjacyjne

Mile widziane także osoby po 50 roku życia.

Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny. Projekt jest współfinansowany
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu wszystkim uczestniczkom i uczestnikom zapewniamy:
• Udział we wszystkich szkoleniach przewidzianych w projekcie
• Materiały szkoleniowe (skrypt) do każdego modułu
• Możliwość skorzystania z konsultacji indywidualnych
• Obiad
• Serwis kawowy
• Certyfikat ukończenia projektu

Zapisy i dodatkowe informacje:

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń za pomocą formularza kontaktowego
znajdującego się na stronie: http://efektywnyhandlowiec.pl

http://www.efektywnyhandlowiec.pl
tel. 696 705 301
kontakt@efektywnyhandlowiec.pl


Klaudia Kopczyńska
Grupa STS

e-mail: klaudia.kopczynska@efektywnyhandlowiec.pl
http://sts-szkolenia.pl
Magdalena Sierocka

Magdalena Sierocka Freelancer :)
Szkolenia,
doradztwo.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Serdecznie zapraszam na bezpłatne ( w 100% dofinansowane ) szkolenia dla pracowników branży turystycznej : kelnerów, recepcjonistów...

" JAK OBSŁUŻYĆ ANGIELSKIEGO KRÓLA - SZKOLENIA DLA WIELKOPOLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DZIAŁAJĄCYCH W BRANŻY HO-RE-CA"

Najbliższa edycja już 5 listopada (Wolsztyn), nie czekaj zgłoś się już teraz...:)

info : biuro@betterfield.pl
tel. (61) 624 37 86

http://poznanhoreca.betterfield.pl/warunki_uczestnictw...

Polecam :)

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Bezpłatne szkolenia dla studentów, absolwentów,
doktorantów i pracowników naukowych

Rozpoczynamy nabór do drugiej edycji szkoleń w ramach projektu Trampolina
(MPTW II - Mazowiecki Program Transferu Wiedzy II).

O AKCJI TRAMPOLINA
Akcja Trampolina to cykl bezpłatnych szkoleń i warsztatów biznesowych, których celem jest przygotowanie uczestników do napisania profesjonalnych biznesplanów a w efekcie do założenia i prowadzenia własnej firmy. Akcja Trampolina realizowana jest w ramach „Mazowieckiego Programu Transferu Wiedzy II” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

DLA KOGO:
Szkolenia oferowane są: studentom, absolwentom (do 12 miesiąca od zakończenia studiów), doktorantom, pracownikom naukowym.

CZEGO SIĘ DOWIESZ:
Na szkoleniach pracujemy nad doprecyzowaniem pomysłów biznesowych, oszacowaniem ryzyka i opłacalności, stworzeniem profesjonalnego biznesplanu i opracowaniem wprowadzenia usług lub produktów na rynek. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę dotyczącą realizacji swoich planów i marzeń związanych z otwarciem własnej firmy. Równolegle prowadzone są konsultacje indywidualne z ekspertami biznesowymi w zakresie: finansowanie działalności, koncepcja sprzedaży i marketingu, aspekty prawne prowadzenia własnej firmy, planowanie strategiczne – czyli co zrobić, żeby ruszyć do przodu i otworzyć własny biznes oraz co robić, żeby odnieść sukces!

KIEDY i GDZIE?
Szkolenia odbywają się w Warszawie, i trwają 7 weekendów (spotkania co drugi weekend). Harmonogram spotkań dostępny będzie na stronie http://akcjatrampolina.pl

JAK SIĘ ZAPISAĆ NA SZKOLENIE:
Wystarczy wejść na stronę http://akcjatrampolina.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz krótko opisać swój pomysł na biznes.
Zgłoszenia przyjmujemy do 15 listopada 2012 r.
O szczegółach opowiemy lub odpiszemy: trampolina@syscopolska.pl , tel. 22 392 74 75

Na szkolenia zaprasza:
SYSCO POLSKA Sp. z o. o.
http://syscopolska.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Bezpłatne szkolenia dla studentów, absolwentów,
doktorantów i pracowników naukowych
„Program Innowacja i Wiedza".

O projekcie
Projekt „Program Innowacja i Wiedza” to cykl bezpłatnych szkoleń i warsztatów biznesowych, których celem jest przygotowanie uczestników do napisania profesjonalnych biznesplanów a w efekcie do założenia i prowadzenia własnej firmy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

DLA KOGO:
Szkolenia oferowane są: studentom, absolwentom (do 12 miesiąca od zakończenia studiów), doktorantom, pracownikom naukowym.

CZEGO SIĘ DOWIESZ:
Na szkoleniach pracujemy nad doprecyzowaniem pomysłów biznesowych, oszacowaniem ryzyka i opłacalności, stworzeniem profesjonalnego biznesplanu i opracowaniem wprowadzenia usług lub produktów na rynek. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę dotyczącą realizacji swoich planów i marzeń związanych z otwarciem własnej firmy. Równolegle prowadzone są konsultacje indywidualne z ekspertami biznesowymi w zakresie: finansowanie działalności, koncepcja sprzedaży i marketingu, aspekty prawne prowadzenia własnej firmy, planowanie strategiczne – czyli co zrobić, żeby ruszyć do przodu i otworzyć własny biznes oraz co robić, żeby odnieść sukces!

KIEDY i GDZIE?
Szkolenia odbywają się w Warszawie, i trwają 7 weekendów (spotkania co drugi weekend). Harmonogram spotkań dostępny będzie na stronie http://innowacjaiwiedza.pl

JAK SIĘ ZAPISAĆ NA SZKOLENIE:
Wystarczy wejść na stronę http://innowacjaiwiedza.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz krótko opisać swój pomysł na biznes. O szczegółach opowiemy lub odpiszemy: piw@syscopolska.pl , tel. 22 392 74 75

Na szkolenia zaprasza:
SYSCO POLSKA
http://syscopolska.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

KOMPETENCJE W TURYSTYCE BIZNESOWEJ

Całkowicie bezpłatny, kompleksowy projekt szkoleniowy dla kobiet z Dolnego Śląska pracujących w branży turystycznej organizowany przez EuroSpektrum s.c. - wiodącą firmę szkoleniowo-doradczą z Wrocławia

Projekt skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży turystycznej z województwa dolnośląskiego, które zatrudniają na umowę o pracę kobiety oraz do kobiet samozatrudnionych.
Udział w projekcie pozytywnie wpłynie na wyrównanie szans, promowanie aktywnych przedsiębiorstw, wzrost konkurencyjności MMŚP, aktualizację i rozwój kompetencji kadr w branży turystycznej oraz zmniejszenie barier utrudniających bieżącą działalność.

Program szkolenia

1. 80h zajęć z zakresu Turystyki biznesowej i nowoczesnego marketingu w turystyce:
a. Obsługa wyjazdów służbowych/szkoleniowych
b. Negocjacje biznesowe
c. Marketing w turystyce
d. Prowadzenie kampanii produktu turystycznego

2. 60h zajęć z języka angielskiego – dostosowany do branży turystycznej z elementami business English

3. 24h zajęć z zakresu umiejętności interpersonalnych w branży turystycznej:
a. Rozwiązywanie konfliktów
b. Asertywność
c. Komunikacja
d. Warsztat rozwoju osobistego
e. Obsługa klienta ze względu na płeć
f. Zarządzanie stresem, czasem

4. 16h zajęć z zakresu kompetencji informatycznych dla branży turystycznej
a. Narzędzia informatyczne w turystyce
b. Excel zaawansowany

Zajęcia w weekendy lub w tygodniu popołudniami (w zależności od potrzeb UP) w centrum Wrocławia

Projekt zakończy się uzyskaniem certyfikatu ukończenia szkolenia.

Więcej informacji na http://kompetencjetb.pl/pl/index

Dodatkowo, bezpłatnie zapewniamy:
• Catering (obiad i przerwa kawowa)
• Materiały szkoleniowe
• Segregatory
• Podręczniki na zajęcia językowe

Warunkiem ukończenia szkolenia jest uczestnictwo w 80% zajęć oraz zdanie egzaminu końcowego

Termin zajęć: grudzień 2012 – czerwiec 2013
Termin rekrutacji: październik – listopad 2012
NIE ZWLEKAJ ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w Projekcie „Kompetentni” - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie. Celem projektu jest wsparcie szkoleniowe 200 przedsiębiorców/ich pracowników, z terenu woj. lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego i łódzkiego.
Oferujemy bezpłatne szkolenia (dla przedsiębiorstw mogących skorzystać z pomocy de minimis).
Uczestnikami projektu są: przedsiębiorcy oraz ich wydelegowani pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, posiadający wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne.

Szkolenie: „Motywowanie pracowników” - Lublin
Termin: 28-30 listopada 2012 (środa, czwartek, piątek zajęcia od 9:00 do 16:00)
lub 30 listopada – 2 grudnia 2012 (piątek, zajęcia od 13:00 do 20:00, sobota, niedziela zajęcia od 9:00 do 16:00)

Ramowy program szkolenia (24 godziny dydaktyczne):
1. Motywacja: podstawowe pojęcia, teorie i rodzaje motywacji, czynniki motywujące (motywatory) i demotywujące pracowników.
2. Indywidualna motywacja pracownika: identyfikacja potrzeb pracownika, osobowość pracownika a motywatory, motywacja wewnętrzna i zewnętrzna, motywacja finansowa i pozafinansowa, metody motywowania a poziom rozwoju zawodowego.
3. Motywowanie zespołu: rola lidera i jego stylu kierowania grupą, współzawodnictwo i duch zespołu, budowanie zaangażowania i współpracy między pracownikami, budowanie lojalności.
4. Automotywacja i jej wpływ na kierowanie ludźmi i ich motywację: analiza własnej motywacji, style kierowania a motywacja.
5. Komunikacja motywująca: rozwojowe i oceniające rozmowy z pracownikami, błędy komunikacyjne w formułowaniu i udzielaniu informacji zwrotnych, istota i rola pochwał i konstruktywnej krytyki, przekazywanie trudnych informacji w motywujący sposób.
6. Narzędzia motywacyjne: tworzenie wspólnych reguł współpracy, motywatory finansowe i pozafinansowe, konstruowanie efektywnych niematerialnych systemów motywacyjnych, podstawowe zasady przyznawania nagród i wymierzania kar.
7. Błędy w motywowaniu pracowników: przykłady demotywatorów, unikanie i eliminowanie błędów.

Pozostałe dostępne szkolenia (24 godziny dydaktyczne):
1. Organizacja pracy własnej, projektowanie działań i przyjmowanie odpowiedzialności za wyniki. (Lublin, 30 listopada - 2 grudnia lub 5-7 grudnia)
Miejsca na szkoleniach gwarantowane dla osób 45+

Uczestnikom zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe, pomocnicze oraz książki, przerwy kawowe i obiad, zakwaterowanie w hotelu, zwrot kosztów dojazdu.

Szczegółowe informacje nt wszystkich dostępnych szkoleń w ramach projektu, wstępne harmonogramy szkoleń oraz Wstępny Formularz Zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej http://ffi.org.pl/kompetentni211/, pod numerem telefonu 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w Biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/4 (I piętro) w Lublinie od pon. do pt. w godz. 8 – 18. Serdecznie zapraszamy, Zespół Projektu „Kompetentni”


Obrazek
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

PROJEKTOWANIE I TWORZENIE SZKOLEŃ

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy poznają::
- metody identyfikowania i analizy potrzeb szkoleniowych
- metody projektowania szkoleń z wykorzystaniem metod aktywnych i z zastosowaniem Cyklu Kolb`a
- ujęcie systemowe, badanie poziomu rozwoju firmy według modelu Greinera, diagnozę potrzeb szkoleniowych na poziomie organizacyjnym, grupowym i indywidualnym
- metody tworzenia scenariuszy szkoleń tak, by były one odpowiedzią na rozpoznane luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe
- sposoby na uwzględnianie potrzeb edukacyjnych uczestników z grupy 45+ w projektowaniu szkoleń
- różnorodne narzędzia i techniki szkoleniowe
- sposoby wykorzystania metod aktywnych w procesie uczenia z wykorzystaniem neuropedagogiki
- metody ewaluacji szkoleń, oraz tworzenia rekomendacji szkoleniowych
Uczestnicy wymienią się doświadczeniami, a także otrzymają wiedzę w zakresie tworzenia oferty szkoleniowej, jako oferty handlowej i jej prezentowania na rynku.

ZJAZD 1 - 22-25.11.2012
Moduł I Identyfikacja i analiza potrzeb
Moduł II Projektowanie szkolenia40 godzin
ZJAZD 2 - 14-16.12.2012
Moduł III Metodyka uczenia dorosłych30 godzin
ZJAZD 3 - 25-27.01.2013
Moduł IV Techniki aktywnego uczenia dorosłych30 godzin
ZJAZD 4 - 22-24.02.2013
Moduł V Narzędzia pracy trenera
Moduł VI Ewaluacja szkoleń30 godzin
ZJAZD 5 - 22-24.03.2012
Moduł VII Trening zadaniowy projektowania szkolenia30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

ROZWÓJ OSOBISTY TRENERA

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy::
- zwiększą umiejętności w zakresie posługiwania się informacją zwrotną,
- poznają metody diagnozowania potencjału (w tym Assessment i Development Center)
- skoncentrują się na rozwoju swojego potencjału w zawodzie trenera,
- zwiększą umiejętność pracy z głosem oraz budowania wizerunku trenera
- poznają metody prowadzenia prezentacji publicznych z wykorzystaniem zasad neuropedagogiki
- nauczą się zarządzania poziomem motywacji w osiąganiu wyznaczonych celów,
- poznają sposoby radzenia sobie z trudnymi emocjami, sposoby ich prawidłowej ekspresji a także rozpoznawania i zarządzania emocjami w grupie szkoleniowej,
- poznają metody rozwiązywania konfliktów: negocjacje problemowe, facylitacje i mediacje,
- poznają sposoby uwzględnianie potrzeb rozwojowych uczestników z grupy 45+
- przećwiczą asertywną postawę na szkoleniu
-przećwiczą rozwiązywanie konfliktów występujących podczas szkolenia oraz prowadzenie konstruktywnych interwencji i radzenie sobie z trudnymi uczestnikami na szkoleniu
- rozwiną swoją kreatywność w pracy trenera

Po szkoleniu uczestnik nie tylko będzie lepiej rozumiał siebie i grupę, skuteczniej reagował na trudne i zaskakujące sytuacje na szkoleniach, a także zacznie postrzegać swoją pracę, jako możliwość nieustannego rozwoju. Będzie to czas i przestrzeń na refleksję: jak funkcjonuję jako trener, jak przeżywam różne sytuacje i jak mogę na nie bardziej konstruktywnie reagować.

ZJAZD 1 – 29.11-2.12.2012
Moduł I Metody diagnozowania potencjału
Moduł II Komunikatywność trenera40 godzin
ZJAZD 2 - 11-13.01.2013
Moduł III Autoprezentacja i wizerunek trenera
30 godzin
ZJAZD 3 - 8-10.02.2013
Moduł IV Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy trenera30 godzin
ZJAZD 4 - 8-10.03.2013
Moduł V Kreatywność trenera w szkoleniach
30 godzin
ZJAZD 5 - 12-14.04.2012
Moduł VII Inteligencja emocjonalna i motywacyjna trenera30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Iwona Cieluchowska

Iwona Cieluchowska Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne do wykonywania zawodu trenera?

Pracujesz na terenie woj. śląskiego?
Jesteś związany z branżą ICT lub szkoleniową?

Ten projekt jest właśnie dla Ciebie!
Zapisz się na BEZPŁATNE szkolenia!

Gwarantujemy:
- materiały szkoleniowe
- wyżywienie w trakcie szkolenia (ciepły posiłek i poczęstunek)
- ubezpieczenie NW
- zajęcia prowadzone przez najlepszych trenerów firmy Brainstorm
- certyfikat firmy Brainstorm

ZADZWOŃ 509 967 053
lub napisz icieluchowska@brainstorm.biz.pl

Więcej informacji na http://szkolatrenerow.trainingspot.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszam Serdecznie osoby pracujące powyżej 50 roku życia do uczestnictwa w szkoleniach:

INTERNET JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI
o Wykorzystanie Internetu jako źródła informacji (2 dni)
o Podstawy MS Word i MS Exel (2 dni)

INTERNET JAKO MIEJSCE PUBLIKACJI I PROMOCJI
o Publikacja i promocja w Internecie (2 dni)
o Przygotowywanie publikacji do umieszczenia w Internecie (2 dni)

INTERNET JAKO NARZĘDZIE KOMUNIKACJI
o Narzędzia komunikacji internetowej (2 dni)
o Obsługa poczty elektronicznej MS Outlook (2 dni)

Szkolenie bazowe (dla chętnych):
o Podstawy obsługi komputera-wstęp (2 dni)

Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.
Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
W projekcie mogą wziąć udział Przedsiębiorstwa, które nie korzystały dotąd ze wsparcia w zakresie projektów szkoleniowych w ramach poddziałania 8.1.1 PO KL
Szkolenia odbywają się w dni robocze w godzinach 9:00-16:00, w ośrodku Altkom Akademii S. A. w Warszawie, ul. Chłodna 51, budynek WTT.
Więcej informacji można uzyskać: tel: 22 41 70 194, mail: sylwia.pietrzyk@altkom.pl



Wyślij zaproszenie do