Wiktoria D.

Wiktoria D. event manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Koniecznie weź udział w dofinansowanych szkoleniach !Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.12.13 o godzinie 13:10
Dorota Wzorek

Dorota Wzorek asystent specjalisty
ds dotacji
europejskich,
euroPiM s.c...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Uzyskaj CERTYFIKAT FIRMY PRZYJAZNEJ ŚRODOWISKU

Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych – Stowarzyszenie Europa Nasz Dom wraz z Firmą euroPiM zapraszają właścicieli i pracowników małopolskich mikro i małych firm, na szkolenia wyjazdowe – dofinansowane w 100% ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: "Firma Świadoma Środowiska".

Szkolenie dotyczące korzyści jakie przynosi sprawne zarządzanie w firmie + wypoczynek w uzdrowiskowej miejscowości.

Uzyskaj wiedzę z zakresu:
• jak uniknąć kar za nieskładanie obowiązujących każdą firmę, niezależnie od branży sprawozdań środowiskowych,
• jak i gdzie można starać się o dofinansowanie,
• jak oszczędzać na środowisku w każdej firmie, niezależnie od branży,
• jak kreować wizerunek firmy pro-środowiskowej,
• jak funkcjonują zasady marketingu ekologicznego,
• jakie korzyści możesz czerpać z działalności ekologicznej przedsiębiorstwa,
• jak zmienić nastawienie i nawyki swoje oraz pracowników w celu oszczędności w firmie,
• jak motywować przy użyciu prawidłowej komunikacji w firmie.

Zapraszamy do udziału w projekcie WŁAŚCICIELI i PRACOWNIKÓW Małopolskich Firm.

Nie ma znaczenia – w jakiej branży działasz, projekt gwarantuje zdobycie wiedzy, która jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania firmy usługowej, czy produkcyjnej.

Szkolenia wyjazdowe dofinansowane w 100%

Gwarantujemy:
- zdobycie wiedzy i umiejętności
(szczegółowa tematyka szkoleń na stronie:
http://www.srodowisko.szkolenia-malopolska.pl/tematyka...
- noclegi w Krynicy-Zdroju lub w Zakopanem (w zależności od terminu szkolenia),
- wyżywienie,
- uzyskanie certyfikatu FIRMY PRZYJAZNEJ ŚRODOWISKU

Terminy najbliższych szkoleń:
10-13 października w Krynicy-Zdroju (ORW PANORAMA)
PANORAMA w KRYNICY-ZDROJU

Obrazek


Kolejne terminy będą się pojawiać na bieżąco na http://srodowisko.szkolenia-malopolska.pl/

Jak zapisać się na szkolenie?
Wystarczy wejść na stronę internetową projektu
http://srodowisko.szkolenia-malopolska.pl/, wypełnić dokumenty znajdujące się w zakładce ZAPISY NA SZKOLENIA i odesłać je do biura projektu pocztą, mailem, faksem, lub osobiście.
Możesz również skontaktować się z nami, a my pomożemy przygotować Ci komplet dokumentów na szkolenie.
Biuro projektu:
Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych - Stowarzyszenie Europa Nasz Dom
ul. Przemysłowa 27 A
33-100 Tarnów
Tel.:/Faks: 14 627 04 20

Liczba miejsc ograniczona – na każde szkolenie mamy tylko 15 miejsc.

W razie pytań więcej informacji udzielają:
Piotr Kłusek – 503 137 207
Dorota Wzorek – 792 686 963
Katarzyna Neminarz: 602 699 570

Temat: Zaproszenia na szkolenie

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Uprzejmie informujemy iż od dnia 19.0.2011 r. rozpoczyna się przyjmowanie zgłoszeń do II Tury (60 osób) "Mazowieckiej Szkoły Trenerów". Zgłoszenia należy przysyłać do 14.11.2011 r.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów szkolenia!


Nabór kandydatów do projektu "Mazowiecka Szkoła Trenerów" będzie prowadzony bezpośrednio w biurze projektu.

Projekt jest skierowany do 120 pracujących osób dorosłych - zatrudnionych na terenie woj. mazowieckiego, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem umiejętności trenerskich, pozwalających im na rozpoczęcie lub udoskonalenie działalności szkoleniowej.

Usługi trenerskie to ciągle branża, w której popyt przewyższa podaż - liczba aktywnych trenerów to obecnie ok. 8800 osób, a na rynku pracy potrzeba jeszcze ok. 2400 trenerów.

Głównym celem projektu jest zwiększenie potencjału szkoleniowego trenerów w województwie mazowieckim poprzez wprowadzenie na rynek szkoleniowy 120 nowych trenerów, legitymujących się umiejętnościami wymaganymi do prowadzenia specjalistycznych kursów oraz szkoleń.

SZKOLENIA TRENERSKIE*

Każdy uczestnik zostanie objęty 8 modułami tematycznymi (łącznie 120 h):

1. Uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych - 16 h,

2. Trening interpersonalny: komunikowanie sie i autoprezentacja - 16 h,

3. Badanie potrzeb szkoleniowych - 8 h,

4. Metodyka prowadzenia szkolenia - 8 h,

5. Tworzenie modułu (szkieletu) szkolenia - 32 h,

6. Konstruowanie warsztatów tematycznych - 16 h,

7. Zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń - 8 h,

8. Zajęcia praktyczne - 8 h,

Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym 4 h/grupa.

(* Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, wyżywienie i poczęstunek na zajęciach oraz ubezpieczenie NW)


Ramowy harmonogram zajęć zakłada 2 tury szkoleniowe (każda po 5 m-cy), w których objętych wsparciem zostanie po 60 uczestników (łącznie 12 grup po średnio 10 os.). Zajęcia będą odbywać się w układzie weekendowym poza godzinami pracy i miejscem pracy uczestników (2 dni po 8 h), średnio 2 zjazdy w miesiącu.

Szczegółowy program zajęć, wraz z ćwiczeniami oraz konspektami został opracowany przez wykwalifikowaną kadrę trenerską, której udokumentowane doświadczenie w edukacji trenerów zapewni najwyższy poziom merytoryczny projektu. Zajęcia będą prowadzone w klimatyzowanych salach.

Więcej informacji na temat projektu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie http://warszawa.brainstorm.biz.pl

Każda osoba wyrażająca chęć wzięcia udziału w procesie rekrutacji do "Mazowieckiej Szkoły Trenerów" zobowiązana jest do złożenia:

1. zaświadczenia o zatrudnieniu zgodnego ze wzorem

2. formularza zgłoszeniowego ze wszystkimi załącznikami

3. kserokopii dowodu osobistego;

4. cv zgodnego ze wzorem


Dokumenty należy dostarczyć do Biura Projektu osobiście lub za pomocą poczty tradycyjnej (nie e-mailem lub faksem). Korespondencje należy kierować na Martę Dobrakowską.

Biuro projektu czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-17.

Biuro projektu "Mazowiecka Szkoła Trenerów"
ul. Nadrzeczna 12, 00-705 Warszawa


(przystanek ŁOSOSIOWA, dojazd autobusami nr 108,167)

KONTAKT:

Asystent Lidera Projektu
Marta Dobrakowska
tel. (22) 841 00 01
tel. kom. 509-967-053
e-mail. mdobrakowska@brainstorm.biz.pl

Specjalista ds. Obsługi Administracyjnej Projektu
Piotr Buczak
e-mail. pbuczak@brainstorm.biz.p
tel. (22) 841 00 01
tel. kom. 509-967-021
Ilona S.

Ilona S. Trener, Coach,
Szkolenia, HR

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szkoła trenerów finansowana w 100% ze środków EFS(podstawowa i zaawansowana) Katowice. Zapisy tylko do poniedziałku. Informacje na http://szkolatrenerow.brainstorm.biz.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Serdecznie zapraszamy osoby, które ukończyły 45 lat na BEZPŁATNE szkolenie „E-BIZNES”. Szkolenie odbędzie się 29-30 października w centrum Warszawy i jest dedykowane dla pracowników mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z województwa mazowieckiego.

Celem niniejszego szkolenia jest przedstawienie uczestnikom, jak ważna jest obecność w Internecie oraz jak najszybciej i najsprawniej uzyskać wyższe przychody poprzez komunikację z Klientami za pomocą Internetu. Przedstawimy narzędzia, techniki i metody pracy, które pozwolą osiągnąć wymierny zysk w Internecie przy zachowaniu niskich kosztów.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy wyżywienie oraz materiały szkoleniowe, a osobom spoza Warszawy nocleg.

Ponadto uczestnikom warsztatów oferujemy BEZPŁATNE indywidualne doradztwo zawodowe oraz usługi fyzjerskie lub stomatologiczne. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i spełnienie wymaganych kryteriów.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://pociag2.avsipolska.org/index.php?option=com_con...

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod linkiem: http://pociag2.avsipolska.org/index.php?option=com_ckf...

Osoba kontaktowa:
Piotr Chmielewski
tel. 600633610
p.chmielewski@akademiarozwojubiznesu.pl

Temat: Zaproszenia na szkolenie

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Justyna Rokita

Justyna Rokita Job Impulse Polska
Sp. z o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

„Szkolenia z zakresu zarządzania środowiskiem”

Kraje Unii Europejskiej zwracają szczególną uwagę na problem ochrony środowiska.
Ostatnimi czasy istotnie nasiliły się kontrole z Wojewódzkich Inspektoratów Ochrony Środowiska u prywatnych przedsiębiorców.
Ważne jest, aby zainteresować się obowiązkiem składania regularnych sprawozdań z korzystania ze środowiska, zanim do Państwa firmy zapuka Inspekcja Ochrony Środowiska.
Aby uniknąć przykrych konsekwencji takich kontroli w celu rozszerzenia wiedzy z zakresu ochrony środowiska zapraszamy Państwa na szkolenie:

„ABC OCHRONY ŚRODOWISKA W KAŻDEJ FIRMIE, ISO 14001”

Program 2 dniowego szkolenia obejmuje :
– Pozwolenie i decyzje środowiskowe
– Obowiązek sprawozdawczości za korzystanie ze środowiska
– Metody wypełniania sprawozdań finansowych
– Prowadzenie ewidencji odpadów
– Prowadzenie ewidencji środowiskowej
– Sankcje prawne dotyczące naruszenia warunków decyzji administracyjnych
– Obliczanie opłat produktowych i środowiskowych
– Budowanie systemu zarządzania środowiskowego według normy ISO 14001
– Planowanie, wdrażanie i funkcjonowanie SZŚ zgodnego z normą ISO 14001
– Integracja systemów zarządzania oraz zasady certyfikacji SZŚ zgodnego z ISO 14001

Szkolenie jest przeznaczone dla firm mikro, małych i średnich, mogą brać w nim udział:
- właściciele firm,
-pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę
-samozatrudnieni.

Zapewniamy dla uczestników:
- catering w postaci obiadu oraz serwisu kawowego
- materiały szkoleniowe
- 1 dzień zajęć praktycznych w temacie uzupełniania dokumentacji środowiskowej

Miejsce szkolenia: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Sala mieści się przy jednej z głównych dróg wylotowych, kierunek Łódź.
Parking bezpłatny dla uczestników szkolenia.

Szkolenie w 80% dofinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny,
20% to wkład pracodawcy:
firmy mikro i małe - 200,00 zł
firmy średnie - 230,00 zł
firmy duże - 290,00 zł

W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkoleń prosimy o kontakt.

TGS Consulting Sp z o.o.
Marta Szkatulska, Monika Ociepa
tel: (44) 646 21 47
monika.ociepa@tgs.info.plJustyna Rokita edytował(a) ten post dnia 20.10.11 o godzinie 09:00

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym "Planowanie Strategiczna w MMSP"

Jest to ogólnopolski projekt finansowany ze środków EFS, zatem Państwa udział w nim jest całkowicie bezpłatny

Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw mikro, małych i średnich- pracowników, kadry zarządzającej i właścicieli.

W ramach projektu zaplanowano działania szkoleniowo-doradcze skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie Polski (Komponent I) oraz działania doradcze skierowane do wybranych 75 firm (Komponent II).

Przewidziane w ramach Komponentu I działania mają na celu przygotowanie uczestników do wdrożenia idei planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, zwiększenie świadomości konieczności formalnego opracowania strategii rozwoju firmy, a także pokazanie korzyści z posiadania takiego dokumentu i realizacji procesu formułowania, kontrolowania i adaptowania strategii.

Dzięki udziałowi w projekcie uczestnik:
- zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu planowania i zarządzania strategicznego,
- pozna nowoczesne metody budowania strategii rozwoju,
- pozna wymierne korzyści z posiadania strategii rozwoju firmy i konsekwentnego jej wdrażania.

Projekt „Planowanie strategiczne w MMSP” finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. Okres realizacji projektu został zaplanowany na lata 2010-2014

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej projektu http://planowaniestrategiczne.pl

Najbliższy termin szkolenia: 8-10 Listopad
Miejsce: Nadarzyn pod Warszawą

Dodatkowych informacji dotyczących innych terminów i miejsc szkoleń udzielą:
Magdalena Doberszyc
magdalena.doberszyc@wygconsulting.pl
tel. 22 492 71 15
Agnieszka Kropidłowska

Agnieszka Kropidłowska Specjalista ds.
Promocji i
Rekrutacji w SKiTZ
MATRIK

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK
z przyjemnością informuje, że rozpoczyna rekrutację do projektu szkoleniowego:

PROFESJONALNY TRENER ZARZĄDZANIA MATRIK -narzędzia pracy trenera


W ramach projektu zostanie zrealizowanych 14 tematycznych kursów rozwijających kompetencje trenerskie:

Kurs 1: Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK
Kurs 2: Narzędzia do identyfikacji i analizy potrzeb oraz diagnozy organizacji
Kurs 3: Projektowanie szkoleń dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestników
Kurs 4: Marketing usług szkoleniowych
Kurs 5: Proces grupowy i narzędzia pracy z grupą
Kurs 6: Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi
Kurs 7: Psychologia w pracy trenera
Kurs 8: Facylitacja i moderacja jako narzędzia pracy z grupą
Kurs 9: Narzędzia do ewaluacji szkoleń i projektów szkoleniowych
Kurs 10: Narzędzia planowania rozwoju zawodowego i narzędzia coachingowe w pracy z grupą
Kurs 11: Metody i techniki stosowane w procesie planowania strategicznego
Kurs 12: Gry, ćwiczenia i case study jako narzędzia pracy trenera
Kurs 13: Profesjonalna prezentacja i praca z głosem jako narzędzia pracy trenera
Kurs 14: Wystąpienia publiczne i umiejętności retoryczne jako narzędzia pracy trenera

Każda osoba może wziąć udział w dwóch wybranych kursach.

Zaproszenie kierujemy do osób posiadających udokumentowaną praktykę trenerską w wymiarze przeprowadzonych co najmniej 80 godzin szkoleniowych w ostatnich 5 latach od daty zgłoszenia swojej kandydatury do projektu, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy i/lub pracownicy przedsiębiorców.


Stawiamy na osoby, które posiadają:
· minimum wykształcenie średnie ogólnokształcące lub zawodowe z maturą,
· specjalizację trenerską potwierdzoną posiadanym wykształceniem, doświadczeniem zawodowym, tematami przeprowadzonych szkoleń i/lub dodatkowymi certyfikatami

Jeśli jesteś osobą o wysokich kompetencjach interpersonalnych, lubisz pracę z ludźmi, chcesz wspomagać rozwój innych i wpływać na własny, masz otwartość na nowe doświadczenia, cenisz profesjonalizm, a ponadto pracujesz w biznesie lub dla biznesu...

Zdobądź wyższe kwalifikacje na kursach prowadzonych przez Stowarzyszenie MATRIK

Pobudzamy do działania!

Formularz Zgłoszeniowy wraz z oświadczeniami dostępny na stronie internetowej projektu po adresem:

http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/?q=rekrutacja

adres strony projektu: http://narzedziatrenera.matrik.pl



Czekamy na Twoje zgłoszenie do 30.11.2011
Prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego wraz z oświadczeniami w wersji papierowej oraz elektronicznej na adres:

SkiTZ MATRIK

Ul.Pawlikowskiego 6/7

31-127 Kraków

Tel. 12 427 22 18, Faks: 12 427 21 83

E-mail: agnieszka.kropidlowska@matrik.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Dofinansowane szkolenia w 80%!!!Całkowity koszt szkolenia to tylko 78,76zł brutto!
Zapraszam na szkolenia dofinansowane dla osób zamieszkałych na terenie województwa śląskiego.

Temat szkolenia: Ekologiczna Zrównoważona Karta Wyników
Terminy szkolenia:
09-10.11.2011
24-25.11.2011
19-20.01.2012
22-23.03.2012
24-25.05.2012

Temat szkolenia: System Zarządzania Środowiskowego w oparciu o normę PN-EN ISO 14001:2005
Terminy szkolenia:
03-04.11.2011
08-09.12.2011
23-24.02.2012
26-27.04.2012
14-15.06.2012

Certyfikat: Ukończenie szkolenia potwierdzane jest imiennym certyfikatem.

Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Stawowa 10

Przedsiębiorstwa objęte wsparciem: Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw z terenu województwa śląskiego – posiadających na jego terenie siedzibę, oddział czy filię;

Kontakt: 32 206 05 09; rekrutacja@biznesiekologia.com.pl

http://biznesiekologia.com.pl
Zbyszek K.

Zbyszek K. tak tu powinien być
opisa ale nie ma :D

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Witam

Gdy doskwiera Ci brak czasu zgłoś się do mnie nie tylko sprzedam Ci czas ale i zaoszczędzisz ze mną niepotrzebnych wydatków

Ambasada, Urząd Celny, Ministerstwa, Urzędy, gminy, i inne takie

Masz kłopot z firmą remontową ? ja zrobię im odbiór i rozliczę się.
Kupiłeś nowe auto , nie masz czasu na formalności , Zostaw to mi
Chcesz coś sprzedać? dobrze się składa: nie ma takiej rzeczy której nie sprzedam
i wiele wiele więcej..... Warszawa

Więcej na http://pelnomocnik24.pl

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszam Państwa na 4-dniowe szkolenie w 100% dofinansowane:

Akademia Menadżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem - Warszawa

Możliwe terminy do wyboru:

28-29.11, 8-9.12
5-6.12, 15-16.12

Realizowane moduły podczas szkolenia:

- zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy;
- od skutecznego zatrudnienia do profesjonalnego zatrudnienia;
- rozwój pracowników - zarządzanie kompetencjami;
- zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo;
- implementacja zarządzania wiekiem.

Szkolenie wchodzi w skład projektu z Wiekiem na plus - szkolenia dla przedsiębiorstw, gdzie dla zainteresowanym firm przewidziane jest doradztwo oraz szkolenia z coachingu.

Projekt jest skierowany do pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwie.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Ewelina Sójka
Nowoczesna Firma S.A.
22 314 14 74
ewelina.sojka@nf.pl

lub na stronę internetową w celu zapisu:
http://45naplus.nf.pl/zgloszenie

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Cieszyńska

Katarzyna Cieszyńska Koordynator
Projektów,
Specjalista ds.
Funduszy UE

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Krakowska Grupa Konsultingowa zaprasza na kurs współfinansowany ze środków Unii Europejskiej "Profesjonalny Doradca Finansowy dla mikro i małych przedsiębiorstw".
Pracownicy i właściciele firm związanych z branżą czasu wolnego mają szansę na podniesienie swych kwalifikacji zawodowych w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstwa.

Krakowska Grupa Konsultingowa jest pionierem w skali całego kraju, jeśli chodzi o kształcenie doradców finansowych ze specjalizacją w branży czasu wolnego. Oprócz szkoleń związanych z tematyką ściśle ekonomiczną (podstawy matematyki finansowej, polityka gospodarcza, analiza bilansu, itp.) uczestnicy kursu nabywają wiedzę m.in. z zakresu przepisów prawnych w branży czasu wolnego, zarządzania strategią finansową przedsiębiorstwa oraz trendów i prognoz rozwoju sektora turystyki w Polsce.

Biorąc udział w kursie:
- dowiesz się jak pozyskiwać kapitał dla swojej firmy i jak efektywnie inwestować wypracowane zyski;
- masz możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy od najlepszych trenerów i wykładowców w kraju;
- uzyskasz międzynarodowy Certyfikat Doradcy Finansowego – European Financial Guide® poświadczający, iż jego właściciel jest profesjonalnym finansistą.

Kto może zostać uczestnikiem kursu?
Pracownicy bądź właściciele firm z branży turystycznej, sportowej, rekreacyjnej, gastronomicznej i kulturalnej zajmujący się sprawami finansowymi firmy - osoby zatrudnione lub prowadzące własną działalność gospodarczą na terenie województwa małopolskiego.

Kiedy?
Pierwsze zajęcia rozpoczynają się 19-20 listopada 2011, kolejne zjazdy: 10-11 grudnia 2011, 14-15 stycznia 2012, 28-29 stycznia 2012, 11-12 lutego 2012 i 25-25 lutego 2012. Zajęcia odbywają się w weekendy, łącznie 12 dni szkoleniowych, 92 godziny dydaktyczne.

Gdzie?
Kurs przeprowadzany jest w Krakowie (sala szkoleniowa w ścisłym centrum miasta).

Jaki koszt?
Dzięki współfinansowaniu ze środków unijnych uczestnik kursu pokrywa jedynie 20% jego wartości, czyli 560, 34 zł.

Więcej informacji:
http://kgk-efs.plKatarzyna Cieszyńska edytował(a) ten post dnia 29.10.11 o godzinie 21:22
Jakub S.

Jakub S. Brand Manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Euro Info Group zaprasza do udziału w szkoleniach w ramach projektu pt. „Komputerowe Prawo Jazdy – szansą na lepsze jutro”

Szkolenia skierowane są do osób pracujących na terenie województwa mazowieckiego, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych lub uzupełnieniem kwalifikacji w zakresie umiejętności komputerowych i uzyskaniem certyfikatu ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych).

Udział w szkoleniach jest bezpłatny!

Więcej informacji na stronie Komputerowe prawo jazdy

Lub też bezpośrednio u koordynatora szkolenia:
tel.: 22 847 69 22
e-mail: info@kursykomputerowe.pl

Prowadzimy nabór na 26.11.2011
Dokładny harmonogram dostępny Komputerowe prawo jazdy w zakładce "Harmonogram"
Serdecznie zapraszamyJakub Sierpień edytował(a) ten post dnia 04.11.11 o godzinie 14:05
Łukasz Szczęsny

Łukasz Szczęsny trener design
thinking, ekspert w
procesowym tworzeniu
pr...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zostań WEBskim nauczycielem

Zachęcam do udziału w bezpłatnych szkoleniach dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych z województwa śląskiego, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wykorzystania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.

Uczestnicy projektu będą objęci 40 godzinnym szkoleniem, które zostanie zrealizowane w centrach miast Bielsko-Biała, Częstochowa, Katowice i Rybnik, w systemie weekendowym (soboty i niedziele). W trakcie szkolenia uczestnikom zostaną zapewnione materiały szkoleniowe oraz wyżywienie, natomiast same zajęcia przybiorą formę wykładów, warsztatów, pracy w grupach czy dyskusji. Ponadto każdy uczestnik otrzyma bezpłatny podpis elektroniczny CC SEKAP.

W imieniu Województwa Śląskiego projekt pt. „Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli – eDeN” realizować będzie Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (ŚCSI). Ponadto projekt otrzymał Patronat Honorowy Śląskiego Kuratora Oświaty, co świadczy, że szkolenia są godny uwagi.

Udział w szkoleniu może pomóc na ścieżce awansu zawodowego nauczycieli.

Informację na temat rekrutacji oraz wszystkie dokumenty rejestracyjne można znaleźć na stronie internetowej http://www.e-slask.pl

Zakres tematyczny 40 godzinnego szkolenia obejmuje:
Moduł I: Praca z pakietem biurowym w tzw. chmurze (przetwarzanie w chmurze)
Moduł II: Praca w Internecie, w tym:
- Techniki informatyczne i komunikacyjne w życiu codziennym – e-usługi (z uwzględnieniem wykorzystania platformy SEKAP i podpisu elektronicznego),
- Zagadnienia e-bezpieczeństwa,
- Zagadnienia prawne – prawa autorskie, ochrona danych osobowych.
Moduł III: Praca w grupach – wypracowanie konspektów lekcji z uwzględnieniem nabytej na szkoleniu wiedzy i umiejętności.

Projekt obejmuje trzy tury szkoleń:
I tura: październik - grudzień 2011 r.
II tura: styczeń - kwiecień 2012 r.
III tura: październik - grudzień 2012 r.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dagmara Kowalska

Dagmara Kowalska Kierownik Biura
Projektów

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie szkoleniowym dofinansowanym z EFS

W ramach projektu oferujemy następujące ścieżki szkoleniowe:
1.Certyfikowany Administrator RedHat Linux (72 h)
2.Certyfikowany Specjalista Technologii Microsoft SBS (40 h)
3.Certyfikowany Specjalista Technologii Microsoft Windows 7 (24 h)
4.Zarządzanie projektami informatycznymi (72 h)

Do udziału w projekcie szkoleniowym zapraszamy osoby dorosłe, zatrudnione na umowę o pracę, zamieszkujące na terenie województwa świętokrzyskiego, posiadających co najwyżej średnie wykształcenie, chcące z własnej inicjatywy poza czasem pracy zdobyć/zaktualizować wiedzę i umiejętności.

Dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego uczestnicy nie wnoszą żadnych opłat za szkolenia.

W szkoleniach nie mogą brać udział osoby zatrudnione na umowy cywilno-prawne i osoby samozatrudnione.

Każda osoba może wziąć udział tylko w 1 ścieżce szkoleniowej

Więcej szczegółów o projekcie znajdą Państwo na stronie internetowej:
http://altkom.pl/kielceIT
oraz pod numerem telefonu 883 375 145
lub mail: : kielce@altkom.pl

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt realizowany na podstawie umowy z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Kielcach, pełniącym rolę Instytucji Pośredniczącej 2 stopnia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

NAJBLIŻSZA EDYCJA ZACZYNA SIĘ 19.11.2011R

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Warsztaty odbywać się będą w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53



Wyślij zaproszenie do