Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

Warsztaty odbywać się będą cyklicznie od października 2011 roku do listopada 2012 roku w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53.
Marta G.

Marta G. Menadżer Operacyjny

Temat: Zaproszenia na szkolenie

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI – OPIEKUNÓW PRAKTYK NA UMCS

Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie prowadzi aktualnie rekrutację na II edycję szkoleń dla nauczycieli – opiekunów praktyk w ramach projektu „"www.praktyki.wh.umcs" - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS”. Projekt ma na celu podniesienie jakości realizacji praktyk przez studentów Wydziału Humanistycznego UMCS, a co za tym idzie, lepsze przygotowanie studentów do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów humanistycznych.

Zasadniczym celem szkoleń jest aktualizacja posiadanej wiedzy metodycznej, poznanie najnowszych trendów w dydaktykach przedmiotowych, wypracowanie najskuteczniejszego modelu współpracy ze studentami odbywającym praktyki, zwrócenie uwagi na problemy skutecznej komunikacji w procesie dydaktycznym, metody kształtowania postaw kreatywnych, innowacje dydaktyczne. Mają one także na celu wytworzenie możliwie obszernego zbioru nowych relewantnych właściwości glottodydaktycznych, wypracowanie nowych form pracy na lekcji języka obcego, stałe podnoszenie kompetencji formalno-gramatycznej, komunikatywnej, kulturowej, podnoszenie świadomości metajęzykowej, wrażliwości na nowe potrzeby uczniów języka obcego. Program szkolenia dodatkowo wzbogacony został o moduł „Stereotypy płciowe w edukacji”.
Po ukończeniu szkoleń nauczyciele otrzymają stosowne zaświadczenia oraz certyfikaty „Szkolny opiekun praktyk”. Certyfikaty te dadzą im uprawnienia do objęcia opieką studentów Wydziału Humanistycznego UMCS realizujących praktyki w uczestniczących w projekcie szkołach. Za pełnienie roli opiekuna praktyk przysługuje nauczycielom atrakcyjne wynagrodzenie.

Szkolenia obejmą 90 godzin zajęć dydaktycznych odbywających się poza godzinami pracy nauczycieli, z czego połowa będzie prowadzona w formie e-learningu z wykorzystaniem platformy edukacyjnej. Realizacja szkoleń planowana jest na okres wrzesień – grudzień 2011 r. (w zależności od grupy).

Szkolenia adresowane są do nauczycieli przedmiotów humanistycznych, tj. języka polskiego, angielskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, hiszpańskiego, rosyjskiego a także historii, wiedzy o społeczeństwie i wiedzy o kulturze. Do udziału w projekcie mogą zgłaszać się nauczyciele mianowani i dyplomowani, a także kontraktowi, o ile w najbliższym czasie planują zdanie egzaminu na nauczyciela mianowanego. Warto dodać, iż w okresie realizacji projektu (czyli do listopada 2014 r.) opiekunami praktyk płatnych dla studentów Wydziału Humanistycznego UMCS mogą zostać wyłącznie nauczyciele przeszkoleni w ramach niniejszego projektu.

Rekrutacja nauczycieli do projektu trwać będzie do momentu zebrania wymaganej liczby uczestników. Szczegółowe informacje dotyczące m.in. naboru, kryteriów kwalifikacyjnych, wymaganych dokumentów rekrutacyjnych dla nauczycieli i szkół, programu szkolenia uzyskać można na stronie internetowej projektu http://www.praktyki.wh.umcs.lublin.pl, pod numerem telefonu 81-537-28-72 oraz w Biurze Projektu w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 11 pok. 119 (Budynek Biblioteki Głównej UMCS).

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Maciejewska

Magdalena Maciejewska Specjalista
ds.rozliczań

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo !!!!
Zapraszamy na szkolenie dofinansowanie z EFS "AUDYTOR ENERGETYCZNY"

Projekt jest otwartym projektem szkoleń, skierowanym do osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach
z terenu całej Polski, delegowanych przez swoich pracodawców oraz do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, zainteresowanych uzyskaniem uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków.

W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które ukończyły wyższe studia magisterskie na dowolnym kierunku lub studia inżynierskie na kierunkach: architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, energetyka lub pokrewnych ( wymagane jest oświadczenie uczelni macierzystej).

Udział w szkoleniu jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na poziomie od 60 do 80% kosztów szkolenia, w zależności od wielkości przedsiębiorstwa,
w którym zatrudniony jest uczestnik szkolenia. Pozostała kwota jest wnoszona w formie gotówkowej przez pracodawców delegujących pracowników na szkolenie i wynosi:
- w przypadku pracowników małych przedsiębiorstw: 632,96 zł,
- w przypadku pracowników średnich przedsiębiorstw: 946,32 zł,
- w przypadku pracowników dużych firm: 1282,79 zł.

Koszt szkolenia obejmuje pełen koszt uczestnictwa w szkoleniu wraz z kosztem jednokrotnego przystąpienia do egzaminu przed Ministrem Infrastruktury, kosztem materiałów szkoleniowych oraz cateringu.

Najbliższe terminy szkoleń:
Poznań: 24-25 września; 8-9, 15-16, 29 października
Wrocław: 17-18 września; 1-2, 8-9, 30 października
Katowice: 10-11, 24-25 września,; 8-9, 22 października
Warszawa: 12, 15-16, 29-30 października; 5 listopada
Lublin: 10-11, 24-25 września; 8-9, 22 października
Olsztyn: 1-2, 23, 29-30 października; 5-6 listopada
Toruń: 17-18 września, 1-2, 15-16, 29 października
Zielona Góra: 22-23 października; 5-6, 19-20 listopada; 3 grudnia
Więcej informacji na stronie projektu: http://ecdf.pl/audytor
Andrzej Piróg

Andrzej Piróg Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy firmy z sektora MŚP do całkowicie bezpłatnego udziału w projekcie realizowanym dla PARP, pt: "Planowanie strategiczne w MMSP".

Jeszcze w tym roku ambitne i myślące o rozwoju firmy mają możliwość skorzystania z całkowicie bezpłatnego programu, którego celem jest podniesienie organizacji na wyższy poziom dojrzałości, wzmocnienie pozycji rynkowej i co najważniejsze wskazanie kierunków ekspansji i rozwoju w wielu perspektywach.

Projekt "Planowanie strategiczne w MMSP" skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Każdy sektor ma inne potrzeby i problemy, a naszym zadaniem jest je odpowiednio zdiagnozować, usystematyzować a przede wszystkim nauczyć jak sobie z nimi radzić.

PARP za pośrednictwem Unii Europejskiej dał wykonawcom projektu możliwość przeprowadzenia projektu etapami, z wykorzystaniem narzędzi analitycznych, na które przedsiębiorcy z sektora MSP nie często się decydują. Poniżej zestawienie metod analitycznych i doradczych stosowanych w projekcie.

SZKOLENIA:

pięciodniowy cykl szkoleń dla dwóch osób kadry zarządzającej przedsiębiorstwa
brak jakichkolwiek opłat
kilkunastu trenerów posiadających przekrojową wiedzę z większości obszarów aktywności firm MSP
tematyka pogłębiająca wiedzę menedżerską, dostosowana do sektora przedsiębiorców, odpowiadająca na realne problemy i potrzeby
liczne przykłady, case-studies, możliwość skonfrontowania własnych pomysłów z działaniami stosowanymi w innych branżach, sektorach, itp.

DORADZTWO OPERACYJNE:

4 godziny doradztwa operacyjnego (dostosowanego do potrzeb) dla każdego przedsiębiorcy biorącego udział w projekcie
możliwość pogłębienia/ usystematyzowania wiedzy
analiza sytuacji obecnej firmy (AS-IS)
ekspercka rekomendacja dalszych działań

DORADZTWO STRATEGICZNE:

profesjonalna analiza rzeczywistej sytuacji biznesowej badanej firmy
wnioski i rekomendacje daleko wykraczające poza schematy standardowej działalności beneficjenta
wykorzystanie zastosowanie nowoczesnych rozwiązań strategicznych oraz dobrych praktyk z firm działających na innych rynkach i w innych branżach (projekt obejmuje 600 firm w tym dla 75 firm zostanie przeprowadzony komponent doradztwa.
połączenie praktyki prowadzenia biznesu z najnowszą teorią i metodykami


Szczegółowe informacje o projekcie http://www.asap24.pl/zalaczniki/pliki/Projekt_szkoleni...

Sprawdź na stronie http://kwalifikator.een.org.pl/ czy Twoje przedsiębiorstwo należy do sektora MMŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Jeśli masz jakieś pytania lub jesteś zainteresowany udziałem w projekcie prosimy o kontakt z panią Katarzyną Talarczyk:
e-mail: katarzyna.talarczyk@asap24.pl, tel. +48 724 429 555

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Akademia Polish Open-Szkolenia Inwestycja w Kadry- Płock

Wyższa Szkoła Zarządzania (Polish Open University) w Warszawie zaprasza Kobiety i Mężczyzn pracujących do udziału w projekcie "Akademia Polish Open University", realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój Pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.

Projekt rozpoczął się 1 stycznia 2011r. i będzie realizowany do 31 maja 2012r.

Celem projektu "Akademia Polish Open University" jest dostarczenie osobom pracującym kwalifikacji zawodowych poszukiwanych na rynku pracy w mieście Płock oraz w powiecie płockim. W projekcie weźmie udział 200 osób, w tym około 114 kobiet.

zapraszamy do zapoznania się ze stroną projektu http://plock.pou.pl/

Naszą ofertę szczególnie kierujemy do osób w wieku 45+

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek


Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

OSTATNIE MIEJSCA NA II EDYCJĘ SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj
Dorota Wzorek

Dorota Wzorek asystent specjalisty
ds dotacji
europejskich,
euroPiM s.c...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szkolenia wyjazdowe – dofinansowane 100% w Krynicy Zdroju

Szkolenie dotyczące korzyści jakie przynosi sprawne zarządzanie w firmie + wypoczynek w uzdrowiskowej miejscowości.

Czego można chcieć więcej?

Ciężko pracujesz i nie masz czasu na planowanie wypoczynku?
Mamy dla Ciebie wspaniałe rozwiązanie.
Postaw na siebie. Połącz rozwój indywidualny z wypoczynkiem!

Gwarantujemy:
- noclegi w ośrodku PANORAMA w Krynicy-Zdroju lub PANORAMA w Zakopanem (w zależności od terminu szkolenia),
- wyżywienie,
- certyfikat po ukończonym szkoleniu,
- miły wypoczynek w ekskluzywnych ośrodkach.

PANORAMA w KRYNICY-ZDROJU

Obrazek


Nasze szkolenia dają Ci podwójne korzyści.

Po pierwsze edukacja. Szkolenia z wielu obszarów wykorzystania zarządzania środowiskiem w działalności firmy. Dowiesz się jak i gdzie możesz pozyskać dotacje na wprowadzenie systemów środowiskowych.

Po drugie relaks! Szkolenia wyjazdowe to doskonała okazja, abyś spojrzał z nowej perspektywy na problemy, z którymi się zmagasz. Uczestnicząc w zajęciach odpoczniesz od codziennych zajęć, a popołudniami będziesz mógł zażyć ruchu na świeżym powietrzu.

Zarejestruj siebie lub Twoich pracowników na jedno z naszych szkoleń, finansowanych w całości ze środków Unii Europejskiej. Może to być sposób na integrację w Twojej firmie.

Terminy najbliższych szkoleń:
12-15 września w Krynicy-Zdroju (ORW PANORAMA)
26-29 września w Krynicy Zdroju (ORW PANORAMA)

Jak zapisać się na szkolenie?
Wystarczy wejść na stronę internetową projektu http://www.srodowisko.szkolenia-malopolska.pl/, wypełnić dokumenty znajdujące się w zakładce ZAPISY NA SZKOLENIA i odesłać je do biura projektu pocztą, mailem, faksem, lub osobiście.

Biuro projektu:
Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych - Stowarzyszenie Europa Nasz Dom
ul. Przemysłowa 27 A
33-100 Tarnów
Tel.:/Faks: 14 627 04 20

Liczba miejsc ograniczona – na każde szkolenie mamy tylko 15 miejsc.

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam
Dorota Wzorek
dorota.wzorek@euroPiM.pl
+48 792 686 963
Andrzej Jania

Andrzej Jania Prezes Zarządu,
Anvix Spółka z o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek
SZKOLENIA DOFINANSOWANE

„Instrukcja obsługi – strategia rozwoju pracowników sektora czasu wolnego w Małopolsce” to drugi projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej prowadzony przez firmę Anvix sp. z o.o. w Krakowie, która już od 21 lat realizuje szkolenia i konferencje.

Projekt obejmuje cykl profesjonalnych szkoleń stacjonarnych oraz wyjazdowych z zakresu:obsługa klienta, zarządzanie, marketing, PR, prawo pracy, finanse, savoir vivre.

Szkolenia skierowane są do właścicieli oraz pracowników średnich i dużych przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą w sektorze przemysłu czasu wolnego na terenie województwa małopolskiego.

Sektor przemysłu czasu wolnego to jedna z kluczowych branż województwa małopolskiego. Okazją do zbadania tego sektora w Małopolsce była realizacja pierwszego projektu „ Nie taki turysta straszny…”. Przeprowadzona rekrutacja w ramach tego projektu pokazała potrzebę szkoleń pracowników nie tylko małych przedsiębiorstw ale również pracowników dużych firm.

Celem nowego projektu jest podniesienie zdolności średnich i dużych firm do elastycznego reagowania na tendencje rynkowe, poprzez podniesienie umiejętności i kwalifikacji ich pracowników.

PROFESJONALNE SZKOLENIA DOFINANSOWANE NAWET DO 70% !

TERMINARZ WRZESIEŃ 2011:


Obrazek

1. Obsługa klienta przez telefon - 08.09.2011 - Kraków

2. Profesjonalny wizerunek - dobór garderoby i makijażu - 09.09.2011 - Kraków

3. Prawo pracy - aktualne przepisy dotyczące czasu pracy - 12.09.2011 - Kraków

4. Techniki radzenia sobie ze stresem - 16.09.2011 - Kraków

5. Sztuka negocjacji - 16.09.2011 - Kraków

6. PR w sekretariacie - 24.09.2011 - Kraków

7. Podatek VAT z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w 2011 r. - 27.09.2011 - Kraków

8. Kontakt z klientem trudnym - komunikacja i asertywność - 26.09.2011 - Kraków

9. PR i obsługa klientów - 29-30.09.2011 - Zakopane

Obrazek

10. Komunikacja i asertywność - 29-30.09.2011 - Zakopane

11. Podstawy excela - do uzgodnienia - Kraków


Biuro projektu:
Anvix Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 18
31-524 Kraków
tel. (012) 417 72 32, fax. (012) 421 78 66
czaswolny@anvix.pl

Asystent ds. organizacji szkoleń:
Dawid Biały - d.bialy@anvix.pl

Asystent ds. rekrutacji:
Wiktoria Demko – w.demko@anvix.pl
Ewa K.

Ewa K. pasje i ciekawość
świata

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

Kliknij - www.marketingwsieci-szkolenia.pl
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

Ostatnie wolne miejsca szkolenie rusza od 1 października 2011 roku
w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53.
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie - bezpłatne szkolenia dla Małopolski

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ, czyli vademecum profesjonalnego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

Zapewniamy:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Dlaczego WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- po zakończeniu procesu rekrutacji (28/09)o kalendarzu spotkań oraz dokładnej dacie ropoczęcia zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani (planujemy wystartować 3/10)
od listopada do grudnia (III grupa)- termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoszenia możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji. Liczba miejsc ograniczona!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Łukasz Szczęsny

Łukasz Szczęsny trener design
thinking, ekspert w
procesowym tworzeniu
pr...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zostań WEBskim nauczycielem

Zachęcam do udziału w bezpłatnych szkoleniach dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych z województwa śląskiego, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie wykorzystania w pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.

Uczestnicy projektu będą objęci 40 godzinnym szkoleniem, które zostanie zrealizowane w centrach miast Bielsko-Biała, Częstochowa, Katowice i Rybnik, w systemie weekendowym (soboty i niedziele). W trakcie szkolenia uczestnikom zostaną zapewnione materiały szkoleniowe oraz wyżywienie, natomiast same zajęcia przybiorą formę wykładów, warsztatów, pracy w grupach czy dyskusji. Ponadto każdy uczestnik otrzyma bezpłatny podpis elektroniczny CC SEKAP.

W imieniu Województwa Śląskiego projekt pt. „Elektroniczne Doskonalenie i Edukacja Informatyczna Nauczycieli – eDeN” realizować będzie Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego (ŚCSI). Ponadto projekt otrzymał Patronat Honorowy Śląskiego Kuratora Oświaty, co świadczy, że szkolenia są godny uwagi.

Informację na temat rekrutacji oraz wszystkie dokumenty rejestracyjne można znaleźć na stronie internetowej http://www.e-slask.pl

Zakres tematyczny 40 godzinnego szkolenia obejmuje:
Moduł I: Praca z pakietem biurowym w tzw. chmurze (przetwarzanie w chmurze)
Moduł II: Praca w Internecie, w tym:
- Techniki informatyczne i komunikacyjne w życiu codziennym – e-usługi (z uwzględnieniem wykorzystania platformy SEKAP i podpisu elektronicznego),
- Zagadnienia e-bezpieczeństwa,
- Zagadnienia prawne – prawa autorskie, ochrona danych osobowych.
Moduł III: Praca w grupach – wypracowanie konspektów lekcji z uwzględnieniem nabytej na szkoleniu wiedzy i umiejętności.

Projekt obejmuje trzy tury szkoleń:
I tura: październik - grudzień 2011 r.
II tura: styczeń - kwiecień 2012 r.
III tura: październik - grudzień 2012 r.

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

MIEJSCE :
Woj. małopolskie ( Kraków/Nowy Sącz/Krynica - o lokalizacji zdecyduje największa frekwencja z danego miasta )

DATA:
17,18 październik lub 22,23 październik 2011r.

Szkolenie otwarte z Technik Sprzedaży i Stylizacji pt."Od sprzedawcy do Stylisty"

Szanowni Państwo,

pragnę zainteresować Państwa wyjątkową i jak dotąd unikalną na polskim rynku ofertą szkoleniową prowadzonego przeze mnie Instytutu Wizerunku, skierowaną w głównej mierze do personelu butików oraz salonów odzieżowych.

Czy zdajecie sobie Państwo sprawę, że sprzedawca, który będzie jednocześnie stylistą, może podnieść obroty sklepu nawet o 40%?


Dlatego pierwszy etap szkolenia obejmuje:

* Podstawowe szkolenie sprzedawców – stylistów

Jako dopełnienie niezbędnej i przydatnej każdemu sprzedawcy wiedzy proponujemy:

* Praktyczny Visual Merchandising

Proponowane przez mnie - w ramach Instytutu Wizerunku – autorskie szkolenia powstały na bazie wieloletniego doświadczenia zarówno w roli sprzedawcy oraz managera, jak i zawodowego stylisty. Dlatego z łatwością i przekonaniem łączę w nich unikalną i zarazem praktyczną wiedzę z wszystkich tych dziedzin. Uważam, że sukces sklepu leży przede wszystkim w rękach jego sprzedawców, a więc zależy od ich predyspozycji, umiejętności, wiedzy oraz zaangażowania. Nawet najlepsze predyspozycje nie poparte odpowiednią wiedzą i umiejętnościami na nic się zdadzą.

Dzięki unikalnemu programowi szkoleniowemu Instytutu Wizerunku, Państwa zespół zdobędzie odpowiednie kompetencje i rozwinie skrzydła, podnosząc Wasze zyski i budując doskonały wizerunek marki.

Szczegółowe informacje na temat naszej działalności znajdziecie Państwo na stronie http://instytut-wizerunku.pl. Gorąco zachęcam do zapoznania się z nimi. W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.


Pozdrawiam serdecznie,

Ewa Berdychowska,

Szkoleniowiec-Stylista
Instytut-Wizerunku
e-mail: Ewa@instytut-wizerunku.pl
tel. 666 890 899
http://instytut-wizerunku.plEwa Berdychowska edytował(a) ten post dnia 22.09.11 o godzinie 10:04
Ewa K.

Ewa K. przed kawą jestem
wredna, po też:)

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Ewo wydaje mi się, że w tym miejscu wpisujemy szkolenia finansowane lub dofinansowane z EFS, czy to co proponujesz jest odpłatne?
pozdrawiam
Ewa K.

Ewa K. przed kawą jestem
wredna, po też:)

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Ewo wydaje mi się, że w tym miejscu wpisujemy szkolenia finansowane lub dofinansowane z EFS, czy to co proponujesz jest odpłatne?
pozdrawiam
Krzysztof B.

Krzysztof B. Specjalista ds.
funduszy UE

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Tytuł projektu: „AUDYTOR ENERGETYCZNY - szkolenia dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw”

Europejskie Centrum Doradztwa Finansowego w Poznaniu jest organizatorem ogólnopolskiego projektu szkoleniowego pt. „Audytor Energetyczny” współfinansowanego przez Unię Europejskiego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Projekt jest otwartym projektem szkoleń, skierowanym do osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach z terenu całej Polski, delegowanych przez swoich pracodawców oraz do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, zainteresowanych uzyskaniem uprawnienia do SPORZĄDZANIA ŚWIADECTW CHARAKTERYSTYKI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW.

Szkolenie „Audytor energetyczny…” zostało zarejestrowane w Ministerstwie Infrastruktury – wpisane do wykazu programów kształcenia mających na celu doskonalenie zawodowe przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (numer programu kształcenia: 3254, grupy tematyczne A7,B7,C7).

W szkoleniu mogą wziąć udział osoby, które ukończyły wyższe studia magisterskie na dowolnym kierunku lub studia inżynierskie na kierunkach: architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, energetyka lub pokrewnych (wymagane jest oświadczenie uczelni macierzystej).

Zagadnienia objęte szkoleniem to:
1.Podstawy prawne;
2.Ocena stanu ochrony cieplnej budynku;
3.Ocena systemu ogrzewania i zaopatrzenia w ciepłą wodę;
4.Ocena systemu wentylacji i klimatyzacji z uwzględnieniem wymagań ochrony przeciwpożarowej i akustycznej;
5.Ocena instalacji oświetleniowej w budynku;
6.Metodyka obliczeń; Metodyka opracowania świadectw;
7.Wykonanie szkoleniowych świadectw dla budynku i lokalu mieszkalnego; 8.Sprawdzian umiejętności.

Szkolenie obejmuje 7 dni zajęć w łącznym wymiarze 56 godz. Zajęcia będą odbywać się w weekendy.

Udział w szkoleniu jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na poziomie od 60 do 80% kosztów szkolenia, w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, w którym zatrudniony jest uczestnik szkolenia. Pozostała kwota jest wnoszona w formie gotówkowej przez pracodawców delegujących pracowników na szkolenie i wynosi:
- w przypadku pracowników małych przedsiębiorstw: 632,96 zł,
- w przypadku pracowników średnich przedsiębiorstw: 946,32 zł,
- w przypadku pracowników dużych firm: 1282,79 zł.

I PODEJŚCIE DO EGZAMINU OPŁACONE W RAMACH SZKOLENIA!!!!
Koszt szkolenia obejmuje pełen koszt uczestnictwa w szkoleniu wraz z kosztem jednokrotnego przystąpienia do egzaminu przed Ministrem Infrastruktury, kosztem materiałów szkoleniowych oraz cateringu (obecnie koszt egzaminu w MI wynosi 800 zł).

Najbliższe terminy szkoleń:
Warszawa: 01-02, 15-16, 29-30 października; 05 listopada 2011
Olsztyn: 01-02, 23, 29-30 października; 05-06 listopada 2011
Toruń: 15-16, 29-30 października; 05-06, 19 listopada 2011
Zielona Góra: 22-23 października; 05-06, 19-20 listopada; 03 grudnia 2011
Szkolenia będą odbywały się jeszcze w Wrocławiu, Poznaniu, Lublinie, Katowicach.
Terminy już wkrótce!

Więcej informacji oraz zapisy na stronie projektu: http://www.ecdf.pl/audytor
Izabela D.

Izabela D. Specjalista ds.
kontaktów
biznesowych, ALT
Systemy Inform...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szanowni Państwo,
Firma ALT Systemy Informatyczne serdecznie zaprasza Państwa do wzięcia udziału w warsztatach szkoleniowych pt. „Akademia Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji” organizowanych w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenie prowadzone będzie pod okiem profesjonalnych audytorów. Warsztaty składać się będą z 7 zjazdów. Całość zakończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001.

Celem szkolenia jest przybliżenie tematyki zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, a w szczególności:
 nabycie wiedzy z zakresu norm jakościowych związanych z obszarem zarządzania bezpieczeństwem informacji,
 nabycie wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych,
 rozwinięcie kompetencji w zakresie praktycznego wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Zakres szkolenia obejmuje:
 Normy ISO związane z bezpieczeństwem informacji,
 Prawne aspekty ochrony danych osobowych,
 Ochrona danych osobowych,
 Polityka Bezpieczeństwa Informacji,
 Audyt bezpieczeństwa,
 Zajęcia praktyczne,
 Przygotowanie do egzaminu,
 Egzamin.

Korzyści uczestnika:
Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskają certyfikat audytora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy 27001 i będą mogli:
 Efektywnie zarządzać bezpieczeństwem informacji w firmie.
 Zdobyć wiedzy na temat sposobów realizacji wymogów płynących z nowelizacji ustawy
o ochronie danych osobowych
 Poznać zasady zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych
 Chronić dane osobowe przed zagrożeniami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi.
 Zapobiegać naruszeniom danych osobowych w miejscu pracy.
 Zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą procedur związanych z naruszeniem zasad ochrony
danych osobowych
 Umiejętność przygotowania dokumentacji wymaganej przez ustawę o ochronie danych
osobowych

Koszt takiego szkolenia ze względu na fakt dofinansowania projektu przez Europejski Fundusz Społeczny wynosi
413,90 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 50 pracowników,
620,85 zł w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników
827,79 w przypadku przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 pracowników.

OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!!!!!

Warsztaty odbywać się będą w siedzibie firmy ALT SI w Łodzi przy ul. Narutowicza 7/9. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerem telefonu (42) 632-00-53.
Małgorzata Rup

Małgorzata Rup Absolwentka Szkoły
Głównej Gospodarstwa
Wiejskiego w Wars...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Bezpłatne szkolenia z wykorzystaniem technik NLP - ABC przedsiębiorczości, Zaawansowane techniki sprzedaży

Zapraszamy do udziału w trzytygodniowych, w całości bezpłatnych szkoleniach, opartych na technikach: NEUROLINGWISTYCZNEGO PROGRAMOWANIA (NLP)
współfinansowanych przez UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapraszamy osoby w wieku 18-25 lat, które obecnie nie pracują, nie prowadzą własnej działalności gospodarczej i nie uczą się w szkole dziennej, mogą być studentami studiów zaocznych/wieczorowych, zamieszkują w woj. mazowieckim. Szkolenie skierowane są do tych osób, które chcą się rozwijać, być skuteczne w działaniu, zdobywać nowe umiejętności i łatwiej przebić się na rynku pracy znajdując ciekawe zajęcie i więcej zarabiać. Dodatkową korzyścią jest to, że omawiane i ćwiczone metody sprawdzają się równie skutecznie w życiu osobistym.
Czemu tak wielu marzy o sukcesie, a tak niewiele osób go osiąga?
Spraw aby twoja przyszłość nie zależały od przypadku, czy innych – Ty nią pokieruj !
Najbliższe szkolenia odbędą się 10.10.2011; 14.11.2011 w tematach Pt.
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY
Zajęcia obywają się w cyklach trzytygodniowych od pn - pt w godz. 10-16.30

W programie szkolenia wiele różnych tematów, m.in.:
• Skuteczna komunikacja i negocjacje
• Psychologia perswazji i oddziaływania
• Techniki NLP mające wpływ na naszą postawę i nastawienie.
• Strategie odnoszenia sukcesu i bycia osobą skuteczną.
• Budowanie zaufania i metody zjednywania sobie innych.
• Tematy związane z założeniem działalności i otrzymaniem na to dotacji.

Podczas szkolenia zapewniamy:

• Stypendium szkoleniowe (ok. 400 zł)
• Zwroty za dojazdy
• Catering i obiady w tracie zajęć
• Materiały szkoleniowe i promocyjne
• Certyfikaty o ukończeniu szkolenia

Informacje o nas i naszej firmie na stronie: http://centrumnlp.rubikon.pl
Zgłoszenia przyjmowane są e-mailem: malgorzata.rup@gmail.com

W celu bliższych informacji prosimy o kontakt pod Nr tel. Kom. 660 553 663



Wyślij zaproszenie do