konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Witam
zazwyczaj wpisuję np.
hotel Warszawa (zakładając że tu akurat szukam)
hotel mazowieckie
konferencje mazowieckie (Warszawa)
ośrodek szkoleniowy (....)

najczęściej korzystam też ze stron: http://e-konferencje.pl, http://eholiday.pl, http://hotele-polskie.pl

pozdrawiam
Halina b.

Lech Nitecki:
Witam,

Mam pytanie do trenerów i/lub osób zajmujących się organizacją konferencji -
W jaki sposób szukacie ośrodków na szkolenie? Jeżeli w internecie to na jakich portalach? Jakie hasła wpisujecie w google?
Prowadzę hotel pod Warszawą i szukam skutecznej reklamy w internecie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam,

Lech Nitecki
Aleksandra Suchowiejko

Aleksandra Suchowiejko Trener Biznesu,
Psycholog

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Szkolenie dofinansowane, bezpłatne. Ostatni termin. W tej chwili zostały już środki tylko dla mikro i małych przedsiębiorstw.

AUTOPREZENTACJA – CZYLI JAK SKUTECZNIE PRZEKONYWAĆ INNYCH.

Szkolenie dla pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa małopolskiego i śląskiego.

Projekt szkoleniowy: „Ponadregionalna Kuźnia Kadr”

Partner projektu: Trenerzy Niezależni

Miejsce szkolenia: Kraków centrum

Data szkolenia: 19-21 styczeń 2011

Godziny szkolenia: 9.00-15.30

Grupa szkoleniowa: 18 - 20 osób

Prowadzący szkolenie: Aleksandra Suchowiejko

Program szkolenia:
- Autoprezentacja, czyli jak budować wizerunek człowieka sukcesu?
- Pewność siebie – cecha wrodzona czy umiejętność?
- Moc sprawcza wynikająca z gestów.
- Charyzma – co się na nią składa?
- Zasady kształtowania wrażenia.
- Cztery wymiary wizerunku: wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna oraz dominacja.
- Czy można tworzyć relację będąc osobą dominującą?
- Pomocne strategie w wystąpieniach publicznych.
- Uzyskanie przychylnego nastawienia u rozmówcy.
- Uzyskanie przychylnego nastawienia u publiki.
- Reguły wywierania wpływu.
- Pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi publiczności.
- Podobieństwa jako najskuteczniejsza technika nawiązywania kontaktu.
- Sztuka ujawniania emocji.
- Przekonanie o własnej sprawczości.
- Jak powstaje stres i sposoby radzenia sobie ze stresem.
- Praktyczny trening z kamerą, informacje zwrotne, analiza postaw, gestów i mowy werbalnej.
- Podsumowanie oraz wypracowanie indywidualnego planu rozwoju.

Projekt pokrywa koszty: przygotowania i realizacji szkolenia, materiałów dla uczestników, certyfikatów, wyżywienia, sali szkoleniowej. Nie pokrywa kosztów dojazdu i noclegów.

Koszt, jaki musi wnieść pracodawca jest rozliczony poprzez wynagrodzenie szkolącego się pracownika wyliczone proporcjonalnie w odniesieniu do czasu udziału pracownika w szkoleniu.
Innymi słowy pracodawca nie pokrywa żadnych kosztów szkolenia oprócz zapłaty pracownikowi, który w tym dniu zamiast w pracy, będzie na szkoleniu.

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet II – Rozwój zasobów ludzkich i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw oraz poprawa stanu zdrowia osób pracujących, Działanie 2.1 – Rozwój kadr nowoczesnej gospodarki, Poddziałanie – 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach realizowany jest pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o udziale w szkoleniu albo świadectwo ukończenia kursu.

WARUNKI UCZESTNICTWA:
Uczestnicy szkolenia muszą spełniać następujące kryteria:
- są pracownikami mikro, małych przedsiębiorstw/firm zarejestrowanych na terenie województwa małopolskiego lub śląskiego
- posiadają wykształcenie wyższe lub średnie,
- są zatrudnieni na obszarze województwa małopolskiego lub śląskiego,
- zgodzą się na wniesienie wkładu własnego do projektu (w postaci wynagrodzeń).

W przypadku oddelegowania kilku pracowników z jednego przedsiębiorstwa w ramach tego samego szkolenia wynagrodzenie dla jednego pracownika stanowi średnią arytmetyczną z wszystkich wynagrodzeń. W przypadku, gdy uczestnikiem szkolenia jest właściciel firmy wkład własny w postaci wynagrodzenia stanowi wysokość podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia zdrowotne ustalone przez ZUS na dany okres.
Szczegółowy regulamin znajduje się pod adresem:
http://www.kuzniakadr.edu.pl

REKRUTACJA
Rekrutacja uczestników prowadzona jest poprzez Regionalne Biuro Projektu w Sosnowcu. Zgłoszenia należy przesyłać na adres:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

W celu zgłoszenia się na szkolenie należy pobrać i wypełnić dokumenty znajdujące się pod adresem:
http://www.kuzniakadr.edu.pl/pl/7/2/dokumenty_do_pobra...

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt:
aleksandra.suchowiejko@trenerzy-niezalezni.pl

Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Dawid Rothe

Dawid Rothe Koordynator ds.
Inspekcji
Technicznych, Moody
Internation...

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszam do udziału w ostatnim w tym roku szkoleniu dla Audytorów Wewnętrznych Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem oraz BHP wg ISO 9001, ISO 14001 oraz OHSAS 18001 - mimo braku dofinansowania, cena za szkolenie bardzo korzystna 990zł.

P.S. Oferta szczególnie interesująca dla osób prywatnych - wkrótce prawdopodobnie szkolenia dodatkowo obciążone zostaną VAT-em.
Izabela B.

Izabela B. Właściciel/ Trener,
LOGICOS Firma
Prywatna Izabela
Bejma-Bąk

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszam na szkolenia z logistyki (współfinansowane ze środków UE).
6 tematów do wyboru.

Grupa docelowa: osoby pracujące zameldowane w kujawsko - pomorskim.

Szczegóły na http://logicos.pl (żółty puzzel :)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Studia Podyplomowe "Walidacja - Systemy Jakości w Przemyśle"
NOWY NABÓR!!!


Szanowni Państwo,

Zapraszamy na kolejną edycję studiów podyplomowych współfinansowanych ze środków UE, które rozpoczną się w lutym 2011 roku na Politechnice Radomskiej im. Kazimierza Pułaskiego.

Program studiów oraz kryteria kwalifikacji nie zmieniają się. Zmienia się za to cena - na niższą: 560,64 PLN.

W ramach studiów uczestnicy przystąpią do egzaminu certyfikującego na audytora wiodącego systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001.

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami na oficjalnej stronie poświęconej wyłącznie temu projektowi: http://studia.firma2000.pl

*Organizator zastrzega możliwość dokonania zmian w zakresie terminów oraz uruchomienia kierunku.

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

„SUKCES NA OBCASACH – Czyli kieruję życiem na moich warunkach „

Razem z Nowym Rokiem przychodzi ochota na zmiany, choćby te najmniejsze. Pragniemy zmienić prace, awansować, zacząć uprawiać sport, zmienić wizerunek, zdobyć nową miłość.

Ale kiedy tylko pomyślimy o zmianach ogarnia nas strach. Jak to zrobić? po co? czy warto? Nie mogę, mam za dużo obowiązków, on mi nie pozwoli.

Jeżeli tylko czujesz, że nie jesteś tam, gdzie CHCESZ być, pragniesz poznać kobiety , które razem z Tobą również chcą osiągnąć życiowy sukces , zapraszamy na warsztaty inspiracji.

DOWIESZ I NAUCZYSZ SIĘ:

- jak komunikować się z sukcesem – czyli jak poprawić relacje z partnerem, szefem i rodziną?
- jak słuchać i mówić aby zostać zrozumianym?
- jak mówić do mężczyzny by Cię zrozumiał? – Czyli język Marsjańsko – Wenusjański z przymrużeniem oka.
- siła myśli – czyli nasz sukces a nastawienie do świata
- jak tworzyć własny wizerunek – czyli sztuka autoprezentacji
- jak odkryć własny potencjał i czuć się atrakcyjną wśród innych atrakcyjnych kobiet- spotkanie z wizażystką , która pomoże nam wydobyć to co najpiękniejsze.

Rezerwując w grudniu korzystasz z ceny promocyjnej 100 zł za dwudniowy warsztat !!!
( Cena normalna : 220zł)
W ramach warsztatu pyszne ciastka i gorąca kawa.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!
MIEJSCE: LUBLIN I PUŁAWY

Zgłoszenia na warsztaty przyjmowane mailowo : biuro@ankreor.pl

ZAPRASZAMY!!
Monika Hinc

Monika Hinc HR
Partner/Trener/Dosko
nalenie i
Rozwój/Komunikacja/C
SR

Temat: Zaproszenia na szkolenie

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA I SPOŁECZNA PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH I PR INWESTYCJI

W imieniu Akademii Edukacji Regionalnej zapraszam pracowników działów marketingu, PR, promocji, reklamy w mikro, małych, średnich i dużych firmach, przedstawicieli Zarządów, właścicieli firm oraz pracowników agencji marketingowych oraz wszystkich, którzy chcą pogłębić wiedzę z tego zakresu.

Termin:
14 grudnia 2010, godz. 9:00 - 16:00

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Koszt:
Jedyne 350 zł! – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat.
(5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji marketingowej i społecznej w projektach inwestycyjnych, a także zasad PR dla przedsięwzięć inwestycyjnych przy uwzględnieniu specyfiki przedmiotu działań oraz różnych grup interesariuszy w tego typu projektach.

Zakres tematyczny (program):
1. Przygotowanie strategii komunikacji z segmentacją interesariuszy
2. Przegląd i dobór narzędzi
3. Plany operacyjne i ich przykładowe realizacje
4. Najczęściej pojawiające się trudności w procesie komunikowania inwestycji
5. Zasady MEDIA i SOCIAL RELATIONS

Wszystko będzie ilustrowane przykładami z rynku lokalnego i regionalnego.

Metody dydaktyczne:
Szkolenie prowadzone będzie w sposób interaktywny , tak aby uczestnicy mogli nie tylko zdobyć wiedzę teoretyczną, ale od razu przećwiczyć ją i zdobyć nowe umiejętności. Podczas szkolenia będą wykorzystane takie metody jak: studium przypadku, ćwiczenia praktyczne, dyskusje, burza mózgów, a także wykład.

Materiały dydaktyczne:
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów przygotowanych przez eksperta.

Ekspert:
Grzegorz Szczuka - trener, Wiceprezes Grupy Kombninat
Ewa Barszcz- trener, Główny Specjalista ds.Marketingu, ECWybrzeże S.A, GrupaEDF

Certyfikat:
Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

PROMOCJA INWESTYCJI NIE JEST PROSTA! JEŚLI JUŻ SIĘ O TYM PRZEKONAŁEŚ LUB NIE CHCESZ NIGDY SIĘ PRZEKONAĆ, WEJDŹ NA ARP.GDA.PL -> SZKOLENIA I POZNAJ SZCZEGÓŁY!

Kontakt:
Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Akademia Edukacji Regionalnej
Monika Hinc
monika.hinc@arp.gda.pl
58 323 31 44

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy do udziału w szkoleniach dofinansowanych do 80% z budżetu Unii Europejskiej
w ramach projektu

"Sprzedaż dźwignią handlu"
z zakresu technik sprzedaży

Projekt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców działających na terenie województwa dolnośląskiego , w następujących branżach:
hotelarstwo, turystyka, gastronomia, obsługa imprez masowych, usługi komunikacyjne, budownictwo, poligrafia, usługi w zakresie PR, promocja i reklama

Najbliższe szkolenia organizowane we Wrocławiu:

1. 13-14.12.2010 - Trudne rozmowy handlowe - komunikacja bezpośrednia i telefoniczna
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1225

2. 16-17.12.2010 - Podstawowe techniki sprzedaży
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1217

3. 11-12.01.2011 - Prezentacje handlowe
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1221

4.13-14.01.2011 - Negocjacje handlowe
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1214




Pozdrawiam,

Patryk Gołębiewski

Specjalista ds. Sprzedaży

Mazowieckie Centrum Szkoleń

Ul. Sobieszyńska 30

00-764 Warszawa

tel. 022 839 55 99 wew 103

p.golebiewski@mcs.edu.pl

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy do udziału w szkoleniach dofinansowanych do 80% z budżetu Unii Europejskiej
w ramach projektu

"Sprzedaż dźwignią handlu"
z zakresu technik sprzedaży

Projekt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorców działających na terenie województwa dolnośląskiego , w następujących branżach:
hotelarstwo, turystyka, gastronomia, obsługa imprez masowych, usługi komunikacyjne, budownictwo, poligrafia, usługi w zakresie PR, promocja i reklama

Najbliższe szkolenia organizowane we Wrocławiu:

1. 13-14.12.2010 - Trudne rozmowy handlowe - komunikacja bezpośrednia i telefoniczna
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1225

2. 16-17.12.2010 - Podstawowe techniki sprzedaży
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1217

3. 11-12.01.2011 - Prezentacje handlowe
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1221

4.13-14.01.2011 - Negocjacje handlowe
http://mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?id=1214




Pozdrawiam,

Patryk Gołębiewski

Specjalista ds. Sprzedaży

Mazowieckie Centrum Szkoleń

Ul. Sobieszyńska 30

00-764 Warszawa

tel. 022 839 55 99 wew 103

p.golebiewski@mcs.edu.pl
Agnieszka Chazanow

Agnieszka Chazanow Project Manager

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie szkoleniowym "Kariera Project Managera" dofinansowanym z EFS.

Projekt jest skierowany jest do osób dorosłych w wieku 18-25 lat ze średnim wykształceniem, pracujących i zamieszkałych na terenie województwa lubelskiego, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabywaniem nowych kwalifikacji.

Każdy uczestnik weźmie udział w cyklu szkoleniowym składającym się z czterdziestogodzinnego szkolenia PRINCE2® zakończonego akredytowanym egzaminem, w wyniku którego można uzyskać ceniony na rynku pracy międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Foundation oraz z szesnastogodzinnego szkolenia praktycznego w jednym z następujących obszarów (do wyboru):

1. Praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami finansowanymi z UE.
2. Praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami budowalnymi i przemysłowymi.
3. Praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami w III sektorze (NGO).
4. Informatyczne narzędzia wspomagania zarządzania projektami.

Przed szkoleniami uczestnicy uzyskują indywidualny plan wsparcia czyli spotkanie "1 na 1" z mentorem, podczas którego mentor określi optymalne dla danej osoby szkolenie praktyczne, stopień trudności grupy oraz ukierunkuje w zakresie wykorzystania nabytej wiedzy w karierze zawodowej.

Udział w cyklu szkoleniowym jest nieodpłatny dzięki dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Liczba miejsc ograniczona.
Szczegółowe informacje i zgłoszenia:
tel. 22 460 52 10, 0801 258 566
aleksandra.bodzinska@altkom.pl

http://www.altkom.pl/lublin

PRINCE2® is a Registered Trade Mark of the Office of Government Commerce in the United Kingdom and other countries.Agnieszka Chazanow edytował(a) ten post dnia 03.12.10 o godzinie 13:41

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

"Zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji uczestników szkolenia w zakresie uwzględniania kwestii horyzontalnych w projektach współfinansowanych ze środków UE:
-Poznanie definicji poszczególnych polityk horyzontalnych
-Zwiększenie umiejętności praktycznego wprowadzania polityk horyzontalnych do projektów finansowanych z funduszy strukturalnych
-Podniesienie świadomości znaczenia kwestii horyzontalnych dla realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności – EFS)

Czas trwania: 8 godzin (1 dzień)

Program

-Wprowadzenie definicji dyskryminacji oraz gender i gender mainstreaming
-Stereotypy płci, jako zasadniczy czynnik nierówności i dyskryminacji
-Mechanizm stereotypizacji
-Definicja dyskryminacji, dyskryminacja ze względu na płeć
-Strategia Unii Europejskiej w zakresie polityki równości
-Równość w płci w prawie UE
-Traktat Amsterdamski; Równość płci w Polsce – kodeks pracy
-Cele horyzontalne EFS
-Zasada równości szans kobiet i mężczyzn(dobre praktyki)
-Zasada równości szans w EFS
-Zasady wyboru projektów pod kątem równości płci
-Metoda 4 R (reprezentacja, rozdział zasobów, rzeczywistość, rekomendowane działania)
-„Równościowe okulary” w planowaniu projektu
-Gender a wewnętrzna spójność „równościowego” projektu: analiza gender, cele równościowe, wskaźniki, wdrożenie, ewaluacja
-Dobre praktyki w zakresie polityki równości
-Praktyczne wprowadzanie polityki równości do projektów finansowanych z EFS

metodologia:
Szkolenie prowadzone będzie metodą warsztatową w oparciu o pracę zespołową.
Obok wykładu ilustrowanego prezentacją multimedialną przewidziane są następujące metody: analiza dokumentów, warsztaty i ćwiczenia praktyczne, trening konstruowania „równościowego” wniosku o dofinansowanie (na przykładzie PO KL) i jego budżetu.

Cena: 70 zł – osoba ( w cenę wliczone są materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe)

Zgłoszenia: biuro@ankreor.pl

Istnieje możliwość organizacji szkoleń zamkniętych dla zespołów projektowych.

Zapraszamy.

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Lublin. Puławy. Szkolenia z kompetencji społecznych

Ankreor - Szkolenia i Konsulting zaprasza wszystkie chętne osoby, organizacje i firmy na szkolenia z kompetencji społecznych, które będą odbywały się do końca stycznia 2010 w Lublinie i Puławach. Najtańsze szkolenia w regionie. Tematyka zajęć: skuteczna komunikacja interpersonalna, asertywność, sztuka autoprezentacji.

Zapraszamy wszystkie chętne organizacje na szkolenie warsztatowe z kompetencji społecznych. Organizujemy również szkolenia dla uczestników projektów EFS. Nasze zajęcia prowadzone są metodami warsztatowymi angażującymi grupę.
Zapraszamy do skorzystania z oferty:

1. Asertywność - moje prawo do wyrażania siebie (4 godziny),
2. Sztuka autoprezentacji (6 godzin),
3. Skuteczna komunikacja (6 godzin).

Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie mailowe z podaną liczbą uczestników: biuro@ankreor.pl

Cena za uczestnictwo w jednym module 50 zł. W cenę wliczone są certyfikaty, wartość merytoryczna, poczęstunek.
Ewa B.

Ewa B. specjalista ds.
promocji,
monitoringu i
ewaluacji

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia i doradztwo, w ramach projektu "System Zarządzania Dokumentami (DMS) - szkolenia IT dla pracowników woj. śląskiego", współfinansowanego przez EFS.

Celem Projektu "System Zarządzania Dokumentami (DMS) - szkolenia IT dla pracowników woj. śląskiego" jest przeprowadzenie szkoleń i doradztwa, dzięki którym Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności pomocne przy wyborze, wdrażaniu i korzystaniu z systemów zarządzania dokumentami.

Uczestnikami projektu mogą być: osoby pracujące w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach na terenie woj. śląskiego, zajmujące stanowiska kierownicze związane z administracją i/lub zarządzaniem jakością i/lub pracujące na stanowisku związanym z opracowywaniem oraz stosowaniem zasad, procedur i środków zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.

Cykl szkoleniowy trwa 4 miesiące i składa się z 4 tematów:

* Kryteria wyboru efektywnego systemu zarządzania dokumentami (2 dni),
* Skuteczne zaprojektowanie i eksploatacja systemu zarządzania archiwizacją i obiegiem dokumentów (2 dni)
* Metody zwiększenia wydajności pracy pracowników poprzez wykorzystanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów oraz narzędzi automatycznego pozyskiwania informacji z dokumentów papierowych (2 dni)
* Doskonalenie systemów zarządzania dokumentami na drodze wykorzystania nowoczesnych technologii OCR/ICR/OBR (2 dni)

Zajęcia w ramach projektu są prowadzone raz w miesiącu, poza godzinami pracy Uczestników, w weekendy (6 godzin szkoleniowych dziennie). Szkolenie łącznie będzie trwało 48 godzin. Liczba Uczestników w grupie szkoleniowej wynosić będzie średnio 10 osób.

W ramach kompleksowego wsparcia zostanie przeprowadzone także doradztwo poszkoleniowe, którego celem jest nabycie przez Uczestników praktycznych umiejętności projektowania systemu DMS w firmie. Każdy Uczestnik zostanie objęty 5 godzinami wsparcia doradczego.

Aby zgłosić się do udziału w projekcie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://dms.autoid.pl

Kolejny cykl szkoleń rozpocznie się w lutym 2011 i potrwa do maja 2011.
Zapraszamy do wyboru następujących terminów szkoleń (podajemy daty pierwszego modułu szkoleniowego):

* Grupa IX: 12-13 II 2011r.
* Grupa X: 19-12 II 2011r.

Zajęcia odbywają się w Katowicach.

edycja 15.01.2011: Informuję, że nabór do Projektu został zamknięty.Ewa B. edytował(a) ten post dnia 15.01.11 o godzinie 10:50

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Centrum Językowe EVEREST wraz z McGregor Language Schools
serdecznie zapraszają na szkolenia:
"Angielski i techniki pamięciowe. Zapamiętywanie jest proste" oraz "Pomnożymy Twój Kapitał... ludzki" dofinansowane w 80% z EFS w Krakowie, Limanowej i Myślenicach.

CO OBEJMUJĄ SZKOLENIA?
• Język angielski + techniki pamięci
• Język angielski + warsztaty rozwoju osobistego

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
• pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej w mikro lub małym przedsiębiorstwie z powiatu: myślenickiego, limanowskiego, krakowskiego lub m. Kraków
• mikro lub mali przedsiębiorcy z powiatów: myślenickiego, limanowskiego, krakowskiego lub m. Kraków.

GWARANTUJEMY:
• zajęcia w małych grupach (5 osobowych);
• doświadczonych lektorów, native speakerów, trenerów technik pamięci i psychologów;
• innowacyjny program nauczania z elementami technik pamięciowych oraz Business English (tworzenie korespondencji, rozmowy telefoniczne w pracy, przygotowywanie umów, ofert handlowych w języku angielskim);
• międzynarodowy egzamin TOEIC;
• materiały szkoleniowe: podręczniki oraz materiały dydaktyczne do nauki j. angielskiego.

Wejdź na zapamietywaniejestproste.pl i kapitalnyangielski.pl i dowiedz się więcej!
Sylwia Król

Sylwia Król doradca klienta

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Witam.
Jestem zainteresowana bezpłatnymi (bądź dofinansowanymi) szkoleniami na terenie Śląska, najlepiej Bielsko-Biała i bliskie okolice.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

Pozdrawiam serdecznie :)
Karolina B.

Karolina B. Główny specjalista,
Urząd Miejski w
Dąbrowie Górniczej

Temat: Zaproszenia na szkolenie

woj. śląskie dofinansowane przez UE studia podyplomowe za 20% ceny

Ostatnie wolne miejsca na dofinansowane przez UE studia podyplomowe za 20% ceny.

Zajęcia od lutego 2011r.

Kierunki:
-Projektowanie multimedialnych serwisów internetowych
-Informatyczne Systemy Zarządzania

Zapraszamy!

http://www.wsb.edu.pl/podyplomowe/IT/
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

Projekt jest skierowany do osób władających językiem angielskim na poziomie min. B-2* wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. O kolejności zapisów zadecyduje wynik egzaminu kwalifikacyjnego.

Zapisy rozpoczną się 17 stycznia 2011.

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Zakres tematyczny to m. in.:
(1) Teoria przekładu. Techniki i strategie przekładu
(2) Obsługa korespondencji w języku angielskim; tłumaczenie bieżącej korespondencji firmowej
(3) Tłumaczenie tekstów ekonomicznych. Typowe teksty Business English
(3) Tłumaczenie typowych dokumentów finansowych.
(4) Przykłady umów handlowych. Podstawy tłumaczeń tekstów prawnych.
(5) Gramatyka i stylistyka języka polskiego
(7) Wstęp do metodologii tłumaczeń ustnych.
(8) Praktyczna obsługa programów typu CAT (Computer Aided Translation)
(9) Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze.

Zapraszamy na stronę internetową projektu http://szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Easy Access Technology i Edu-Innowacja zapraszają na ostatnie już szkolenia z zakresu projektu "Nowoczesne eBiuro szansą dla pomorskich mikro i małych przedsiębiorstw" (do 50 pracowników)

Celem szkoleń jest doskonalenie umiejętności organizowania pracy i zarządzania ICT (elekronicznym systemie archiwizacji i organizacji pracy, zarządzania korespondencją, zadaniami, czasem, relacjami z klientami, produkcją, zaopatrzeniem, personelem i informacją - eDokumentem) oraz narzędziami do telepracy.

Szkolenia są profilowane dla: działów sekretariatu, działu handlowego, kierowników i kadr managerów.

Zakres szkolenia:
1. wiedza o organizacji pracy (obsługa: sekretariatu/dz.handlowego/windykacji, uwarunkowania prawne i bezpieczeństwo kupieckie)

2. wiedza o nowoczesnych technologiach (elektroniczne systemy: zarządzania korespondencją, archiwizacji, zarządzania zadaniami, zarządzania czasem, zarządzania historią kontaktów z klientami, telepraca)

3. podnoszenie produktywności pracowników (planowanie czasu pracy, sposób wykonywania zadań, raportowanie pracy)

Łącznie: 20 h (3 dni)
Koszt: pracodwaca pokrywa 20% kosztów, tj.tylko 117,72 netto za osobę
Cena zawiera: udział w szkoleniu, komplet materiałów, certyfikat, poczęstunek
Miejsce zajęć: centrum Sopotu
Termin: do uzgodnienia (to już ostatnie miejsca, projekt trwa do lutego 2011)

Tylko teraz: Zgłoś się w ciągu 2 tygodni a otrzymasz bezpłatnie na 6 miesięcy licencję "Bezpieczny start". Liecnja uprawnia do korzystania z systemu e-SOI (Elektroczniego Systemu Obiegu Informacji w Firmie). Więcej o e-SOI na http://sprawnafirma.info


Obrazek


Kontakt: Iwona Kotłowska
tel.502-259-726
email: wiadomość na priv
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Zaproszenia na szkolenie


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

Zapisy rozpoczną się 17 stycznia 2011!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Zaproszenia na szkolenie

Serdecznie zapraszam na bezpłatne spotkanie z H.V. Levy i A. Marcińską-Porzuc

”Narzędzia użyteczne w procesie komercjalizacji oraz licencjonowanie praw patentowych w praktyce - aspekty prawne i biznesowe”
DR HAIM V. LEVY PAWEŁ PRZYBYSZEWSKI

09.45 – 10.00 Rejestracja (podpisanie listy obecności)
10.05 – 10.30 Prezentacja (Paweł Przybyszewski)
10.30 – 11.10 Prezentacja (Haim V. Levy)
11.10 – 11.30 Dyskusja
11.30 – 11.40 Poczęstunek

“Ochrona wzorów, znaków towarowych i wynalazków. Metody i koszty”
ALEKSANDRA MARCIŃSKA-PORZUC

11.30 – 11.40 Rejestracja (podpisanie listy obecności)
11.50 – 12.35 Prezentacja
12.35 – 12.55 Dyskusja
12.55 – 14.00 Lunch

UDZIAŁ BEZPŁATNY. ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA.
Zapraszamy do rejestracji na spotkanie: http://investin.pl/seminaria

Więcej informacji: Joanna Śliwa, 795-139-177, j.sliwa@investin.pl

Obydwa spotkania realizowane są w ramach projektu „Rozwój biznesu dzięki własności intelektualnej. Program promocyjno-informacyjny” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, poddziałanie 5.4.2 PO Innowacyjna Gospodarka.Joanna Śliwa edytował(a) ten post dnia 17.01.11 o godzinie 13:39



Wyślij zaproszenie do