Anna I.

Anna I. Digital Marketing
and Sales
Administration
Manager

Temat: Przywództwo w biznesie, Akademia Zarządzania KL

Witam,
W związku z uruchomieniem dodatkowych grup w ramach projektów Przywództwo w biznesie - doskonalenie umiejętności menedżerskich II oraz Akademia Zarządzania KL istnieje możliwość zorganizowania na potrzeby Państwa firmy poniższych szkoleń dofinansowanych z EFS:

Przywództwo w biznesie:
- Projekt dla pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
- dla grup 15 osobowych
- możliwość realizacji szkoleń w wielu miastach w Polsce
- możliwość uzgodnienia terminów zjazdów (terminy aż do końca sierpnia)
- w ramach jednego szkolenia (6 dni np. w formie 3 dwudniowych zjazdów) możliwość wyboru 3 z poniższych tematów:

Sesja 1. Zarządzanie komunikacją w zespole

* Analiza strategiczna procesu komunikacji
* Tworzenie sprawnego sytemu komunikacji pionowej i poziomej o wymiarze relacyjno-informacyjnym
* Rola komunikacji w motywowaniu
* Metody i techniki komunikacji nakierowanej na cele
* Metody i techniki komunikacji skuteczne w budowaniu relacji z pracownikami i informowaniu ich o oczekiwaniach oraz wynikach pracy
* Wybrane techniki komunikacji perswazyjnej
* Informacja zwrotna jako kluczowa sprawność komunikacyjna menedżera
* Komunikacja asertywna - narzędzie osiągania celów, i skutecznego wywierania wpływu bez manipulacji
* Metody i narzędzia prowadzenia trudnych - ważnych rozmów menedżerskich: rozmowy oceniające o charakterze korygującym i dyscyplinującym, rozmowy przekazujące niepopularne decyzje, rozmowy przełamujące opór przed zmianą, rozmowy motywujące, spotkania z zespołem

Sesja 2. Autoprezentacja i prezentacja menedżerska - budowanie autorytetu i wywieranie wpływu

* Zasady budowania profesjonalnego wizerunku menedżera - tworzenie wizerunku eksperta i budowanie autorytetu
* Metody i techniki wywierania wpływu - wyrażanie własnego zdania, obrona swoich opinii i przekonywanie
* Metody i techniki wzbudzania zainteresowania, angażowania słuchaczy
* Metody planowania i przygotowania do prezentacji
* Stosowanie efektywnych struktur prezentacyjnych podczas spotkań biznesowych
* Posługiwanie się "językiem ciała" w celu podniesienia efektywności prezentacji - doskonalenie postawy, sposobu poruszania się, gestów, mimiki
* Metody kontrolowania własnych emocji, radzenia sobie z tremą i stresem podczas spotkań i prezentacji
* Metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach podczas spotkań - technik odpowiadania na pytania, rozwiewania wątpliwości, katalog technik radzenia sobie z "trudnym" audytorium

Sesja 3. Przywództwo

* Przywództwo a kierowanie - rola zachowań liderskich we współczesnej teorii zarządzania zespołem
* Metody budowania wspólnych celów i wizji dla zespołów oraz tworzenie wspólnych norm i zasad
* Kształtowanie umiejętności przywództwa poprzez diagnozę swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju w obszarze zarządzania zespołem
* Ewolucyjna teoria przywództwa w praktyce
* Diagnoza i modelowanie poziomu rozwoju pracownika oraz efektywne narzędzia dostosowania stylu kierowania do poziomu dojrzałości pracownika
* Efektywność stylów przewodzenia
* Styl kierowania jako ważny czynnik wpływający na zaangażowanie i motywację pracowników
* Reguły precyzyjnego stawiania i skutecznego osiągania celów z uwzględnieniem stylów kierowania
* Zarządzanie wdrażaniem strategii
* Delegowanie jako ważny motywator i impulsu rozwoju dla liderów

Sesja 4. Rozwiązywanie konfliktów

* Efektywne zachowania lidera w sytuacjach konfliktowych
* Postawy społeczne wobec sytuacji konfliktowych
* Przyczyny powstawania konfliktów - koło konfliktów
* Etapy eskalacji konfliktu
* Sposoby diagnozowania typów sytuacji konfliktowych
* Strategie i metody rozwiązywania konfliktów
* Zarządzanie "trudnymi" współpracownikami
* Postawa asertywna w procesie rozwiązywania konfliktów
* Narzędzia i techniki wywierania wpływu w trudnych, konfliktowych sytuacjach, sposoby radzenia sobie z krytyką
* Strategie i techniki radzenia sobie z napięciem emocjonalnym w sytuacji konfliktowej

Sesja 5. Zarządzanie rozwojem pracowników

* Związek klimatu organizacyjnego z zaangażowaniem pracowników w organizację
* Zarządzanie wartościami w organizacji jako głównymi motywatorami do pracy - wartości i potrzeby jako czynniki motywacyjne
* Proces i zasady motywowania
* Katalog efektywnych narzędzi i technik budowania zaangażowania pracowników i sposobów motywowania pozafinansowego
* Zasady wytyczania celów rozwojowych dla pracownika stosowanych w zarządzaniu zespołem
* Metody rozwijania i doskonalenia pracowników - coaching, mentoring
* Zarządzanie Talentami a budowanie przewagi firmy na rynku - "odkrywanie i rozwijanie talentów" w organizacji
* Ustalanie programu rozwoju pracowników - budowanie ścieżek rozwojowych, ścieżki karier, nowe zadania, nowe role w organizacji

Sesja 6. Zarządzanie czasem

* Praktyczne metody planowania i organizowania pracy
* Rangowanie zadań, określania priorytetów
* Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy
* Skuteczne metody usprawniania organizacji własnej pracy
* Kontrola monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach
* Narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania czasem własnym i czasem współpracowników
* Analiza czynników wspierających umiejętność pracy pod presją czasu
* Identyfikacja i likwidowanie czynników zakłócających pracę
* Metody zwiększania efektywności osobistej oraz zmniejszenia poziomu stresu związanego z ilością zadań
* Metody pracy nad prawidłowymi nawykami i eliminowaniem podstawowych błędów organizacji czasu pracy
* Koncentracja aktywności i potencjału na tym, co istotne z punktu widzenia stanowiska pracy

Sesja 7. Zarządzanie projektami

* Rola zarządzania projektami dla spójnych działań ukierunkowanych na cel
* Charakterystyka myślenia projektowego
* Optymalizacja zasobów wykorzystanych podczas prowadzenia projektu
* Narzędzia podnoszenia jakości prowadzonych działań projektowych
* Zadania Lidera projektu oraz Członka grupy projektowej
* Kluczowe elementy planowania projektu
* Cechy efektywnej struktury i cyklu życia zespołu projektowego
* Skład grupy projektowej i role poszczególnych jej członków
* Formułowanie celów projektu
* Zespołowe opracowanie planu projektu: cele, kamienie milowe, zadania
* Identyfikacja potrzeb biznesowych interesariuszy projektu i skala ich wpływu na sukces
* Sposobu planowania i realizowania komunikacji w projekcie
* Przygotowanie koncepcji wdrożenia
* Etapy wdrożenia projektu i sposoby kontroli

Sesja 8. Zarządzanie zmianą

* Metody zarządzania zmianą stosowane przez organizacje
* Metodyka przygotowania i wdrażania zmian organizacyjnych - kierowanie procesem zmian i projektowanie cyklu przewodzenia zmianą
* Proces przygotowania zmian - etapy w procesie zmian
* Etapy i prawidłowości wdrażania zmian ze szczególnym uwzględnieniem rodzajów oporu z jakim kadra kierownicza może spotkać się podczas swojej pracy
* Psychospołeczne bariery wprowadzania zmian w organizacji - metody rozpoznawania źródeł oporu wobec zmian oraz przezwyciężania oporu
* Identyfikacji indywidualnych i sytuacyjnych nastawień pracowników do zmian
* Budowanie zaangażowania pracowników w zmianę - typy zachowań pracowników w kontekście wprowadzania zmian
* Komunikowanie zmiany w zespole w sposób, który zwiększa poczucie akceptacji dla zmian

- koszt szkolenia - 795 zł od osoby. Cena zawiera: sześciodniowe szkolenie, wyżywienie, nocleg w pokoju dwuosobowym pomiędzy dniami szkoleniowymi, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu

dodatkowe informacje: aizdebska@irb.pl

Akademia Zarządzania KL

- dwudniowe szkolenia dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
- dla grup 15 osobowych
- możliwość realizacji szkoleń w wielu miastach w Polsce
- możliwość uzgodnienia terminów zjazdów (terminy aż do końca sierpnia)
- do wyboru tematyka z zakresu (jedna sesja to jedno dwudniowe szkolenie):
Sesja 1. Strategiczne Zarządzanie Kapitałem Ludzkim

* Strategiczna rola HR w organizacjach
* Modele procesów zarządzania kapitałem ludzkim firmy
* Strategiczne zarządzanie kompetencjami w organizacji
* Strategiczne zarządzanie kulturą organizacyjną

Sesja 2. Systemy rekrutacji i selekcji pracowników

* Modele rekrutacji i selekcji
* Metody wyszukiwania kandydatów do pracy
* Analiza dokumentów aplikacyjnych
* Wywiad rekrutacyjny
* Assessment Center
* Testy psychologiczne i testy kompetencyjne
* Metody badania efektywności procedur selekcyjnych

Sesja 3. Przygotowywanie i wdrażanie systemów ocen pracowników

* Rodzaje systemów ocen
* Proces budowania systemów ocen
* Wdrażanie systemów ocen
* Systemy ocen typu 360 stopni
* Czynniki wpływające na efektywność systemów ocen
* Systemy ocen jako instrument motywacyjny i rozwojowy

Sesja 4. Przygotowywanie i wdrażanie systemów motywacyjnych

* Nowoczesne koncepcje motywacji
* Systemy motywacyjne a poziomy zarządzania
* Zarządzanie motywacją w sprzedaży
* Budowanie motywacji pozafinansowej
* Systemy wynagrodzeń jako instrument motywacyjny
* Zasady tworzenia i wdrażania systemów premiowania
* Najczęstsze błędy w tworzeniu systemów motywacyjnych
* Performance Management (PM)

Sesja 5. Badania w organizacji

* Metody diagnozowania organizacji
* Badanie satysfakcji pracowniczej - szanse i zagrożenia
* Badania motywacji i zaangażowania pracowniczego
* Badania efektywności zespołów pracowniczych
* Badania kultury organizacyjnej - praktyczne wykorzystanie
* Badanie kluczowych procesów organizacyjnych
* Badania w organizacjach a efektywność biznesowa

Sesja 6. Prawo pracy

* Zastosowanie norm prawa pracy w celu optymalizacji kosztów pracy
* Zasady prawa pracy i kluczowe zmiany w zakresie warunków zatrudnienia po nowelizacji przepisów prawa pracy
* Skuteczne wykorzystanie dostępnych form zatrudnienia
* Optymalizowanie systemów czasu pracy
* Kluczowe problemy związane z zatrudnieniem: zasady rozliczania nadgodzin oraz podróży służbowych
* Ewidencja urlopów pracowniczych
* Problematyka prawidłowego prowadzenia dokumentacji pracowniczej
* Zasad zgodnego z prawem rozwiązywania stosunków pracy
* Uprawnienia związane z rodzicielstwem
* Regulacje szczególne - wybrane zagadnienia pracowniczych ubezpieczeń zdrowotnych, kluczowe informacje dotyczące opodatkowania pracowników, świadczenia z tytułu wypadków przy pracy

Sesja 7. Szkolenia i ścieżki rozwoju pracowników

* Metody stymulacji rozwoju pracowników
* Rozwój kariery jako instrument motywacyjny
* Zarządzanie talentami - szanse i zagrożenia
* Skuteczny dobór firmy szkoleniowej czyli jak znaleźć dobrego partnera
* Metody badania potrzeb szkoleniowych
* Konstruowanie programów szkoleniowych
* Formy i metody szkoleniowe
* Ocena efektywności szkoleń

Koszt szkolenia: pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – 340 zł za sesję, pracownicy dużych przedsiębiorstw - 450 zł za sesję. Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, wyżywienie, nocleg w pokoju dwuosobowym pomiędzy dniami szkoleniowymi, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu

dodatkowe informacje: kwroblewska@irb.plAnna Izdebska edytował(a) ten post dnia 19.02.11 o godzinie 23:33