Adam
D.
head of programmatic
4Finance
Temat: [mazowieckie] bezpłatne szkolenie z marketingu w...
Witam,zachęcam do wzięcia udziału w szkoleniu w ramach projektu Akademia Afilo.
Marketing w wyszukiwarkach SEM / SEO
Jak wykorzystać potencjał reklamy w wyszukiwarkach?
Akademia Marketingu Internetowego Afilo to projekt szkoleniowy dofinansowany przez Unię Europejską. Dzięki temu uczestnicy szkoleń mogą bezpłatnie skorzystać z wiedzy i doświadczenia ekspertów z Afilo, IDMnet oraz z innych firm z branży reklamy internetowej.
Korzyści ze szkolenia
• Od razu będziesz mógł zacząć korzystać z Google AdWords
• dotrzesz przez wyszukiwarkę do osób zainteresowanych Twoją ofertą
• poprawisz efektywność swoich działań w Internecie,
• lepiej będziesz wydawać pieniądze na reklamę w sieci,
• pozyskasz nowych klientów,
• otrzymasz imienny, podpisany certyfikat ukończenia szkolenia Akademii Afilo,
• dodatkowo otrzymasz gadżety od Afilo (pamięć USB, długopis, notes)
• w pakiecie pełne prezentacje ze szkolenia w formie PDF
• otrzymasz prawo do 30% zniżki na zakup reklamy internetowej w Afilo ważne przez 6 miesięcy od udziału w szkoleniu
Do kogo jest skierowane
• menedżerowie wyższego i średniego szczebla
[marketing director, marketing manager, product manager, sales director, sales manager, specjalista ds. Internetu, spec. ds. e-commerce, specjalista ds. Promocji]
• osoby zajmujące się promocją, marketingiem internetowym i sprzedażą
• osoby zajmujące się sprzedażą w sieci i nie tylko
• szkolenie jest tylko dla przedstawicieli firm mikro, małych i średnich z województwa mazowieckiego
Czas trwania i metodyka zajęć
Szkolenie trwa 2 dni (2x8h z przerwami kawowymi i obiadem).
Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów wzbogaconych o ćwiczenia obrazujące omawiane zagadnienie, często oparte na
konkretnych problemach. Każdy z uczestników ma do dyspozycji komputer podłączony do Internetu.
Szczegółowy opis i program szkolenia
opis i program szkolenia (PDF)
Trener
Piotr Poznański
Od wielu lat zajmuje się tematem marketingu w Internecie. Pracował zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i w dziale marketingu po stronie klienta (Hewlett-Packard, Solidex). Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Allegro, Empik.com. Obecnie pracuje w Międzynarodowym Sekretariacie Amnesty International w Londynie oraz współpracuje z firmą konsultingową Optymalista.com. Napisał ponad 50 prac związanych z marketingiem internetowym. Ukończył Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i studia doktoranckie w SGH oraz wiele szkoleń z zakresu marketingu i technologii w Polsce i Wielkiej Brytanii.
Szkolenie jest w 100% dofinansowane
dlatego wymagana jest rejestracja uczestników na stronie internetowej
Akademia Afilo
Zapisz się już teraz
Liczba miejsc ograniczona (max 12 osób).
Zobacz także inne terminy dla tego szkolenia.Adam D. edytował(a) ten post dnia 08.04.11 o godzinie 00:05Adam D. edytował(a) ten post dnia 08.04.11 o godzinie 00:14