konto usunięte
Temat: Szkolenie Oczaruj klienta !
Oczaruj klientaprowadzenie: Justyna Rogulska
Podczas warsztatów skupimy się na tym, czego brakuje Ci, by być o stopień lepszym w rozmowach z potencjalnym nabywcą Twojego produktu bądź usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej sprzedaży, pokażę parę ?chwytów?, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość klienta. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie handlowej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.
Niezależnie od tego czy pracujesz jako telemarketer, stacjonarnie, jeździsz do klienta czy też zajmujesz się prezentacjami produktowymi przed większą grupą osób, Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś wieloletnim doświadczonym sprzedawcą z pewnością nurtują Cię problemy klientów, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.
DLA KOGO
Dla obecnych i przyszłych sprzedawców, którzy mają do czynienia z klientem indywidualnym oraz grupowym. Szkolenie skierowane jest do telemarketerów, prezenterów oraz osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią.
KORZYŚCI DLA CIEBIE
Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.
? Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem
? Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz
? Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia
? Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą
? Dostaniesz materiały szkoleniowe i certyfikat
? Skorzystasz z cateringu
Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.
Program szkolenia:
Wstęp - zapoznanie uczestników ? ?rundka? zapoznawcza, omówienie celów szkolenia.
Czym jest sprzedaż ? czyli zdrowe podejście do klienta.
Moja koncepcja siebie w procesie sprzedaży.
Praca z ?trudnym klientem? ? typy osobowości i sposoby reagowania.
Co wolno a czego nie wolno w rozmowie z klientem ? poprawne zwroty, sformułowania oraz kluczowe słowa.
Poprawna prezentacja handlowa.
Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
Krytyka i odmowa jako narzędzia skutecznej sprzedaży.
Techniki finalizacji procesu sprzedaży.
Zakończenie ? podsumowanie szkolenia, najważniejsze założenia.
KIEDY? GDZIE? ILE?
Łódź, 02 kwiecień 2011, godz. 9-17 (sob)
Inwestycja: 150 zł/os.
790-420-130
http://prostudiotraining.pl