Monika
Olejniczak
PRINCE2 Approved
Trainer, M_o_R
Approved Trainer
Temat: Negocjacje handlowe
Opis szkolenia:Szkolenie skierowane jest do pracowników i zespołów prowadzących rozmowy i negocjacje: pracowników działów obsługi Klienta, przełożonych i zarządzających zespołami oraz osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność skutecznego przygotowania się do rozmowy negocjacyjnej, przeprowadzenia negocjacji oraz finalizacji sprzedaży. Przygotowując się do rozmowy negocjacyjnej uczestnicy poznają zasady określania warunków brzegowych (ISO) oraz poznają techniki określania sposobów prowadzenia rozmowy przy zastosowaniu narzędzi negocjatora. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznają perswazyjny model prezentacji, który pozwoli skutecznie przedstawić swoje stanowisko i ofertę podczas negocjacji. Poznają różnorodne techniki negocjacyjne i typowe sposoby reakcji Klienta, w tym nauczą się przełamywać impas w trudnych rozmowach oraz właściwie reagować na manipulację stosowaną przez drugą stronę. Poza praktycznymi sposobami prowadzenia negocjacji uczestnicy nauczą się tworzyć strategie prowadzenia spotkań, czyli właściwego organizowania otoczenia i prezentacji własnej osoby (m.in. poprzez wykorzystanie komunikacji interpersonalnej).
Cele szkolenia:
Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie:
w codziennej pracy stosował umiejętności negocjacyjne,
osiągał założone cele,
osiągał korzyści dla firmy z zachowaniem etyki,
bardziej efektywny – wzrośnie ilość i jakość negocjowanych kontraktów,
nawiązywać kontakty z klientem na najwyższym poziomie,
swobodnie pracować z klientem podczas spotkań negocjacyjnych,
tworzyć profesjonalny wizerunek zawodowy.
Firma po zakończeniu szkolenia będzie posiadała pracownika, który:
będzie bardziej zmotywowany do pracy i prowadzenia spotkań negocjacyjnych,
będzie nawiązywał skuteczne relacje, które wpłyną na zwiększenie zadowolenia klientów firmy,
potrafi precyzyjnie komunikować się werbalnie i niewerbalnie,
pozna metody i techniki prania pieniędzy, przez co zwiększy wiarygodność i bezpieczeństwo firmy,
zna narzędzia niezbędne do prowadzenia efektywnych negocjacji,
ma wypracowany model zachowań zapobiegających konfliktom i niedomówieniom.
Cena:
400 zł (zw. VAT).
Cena zawiera: Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe (skrypt, notes, długopis), zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad w trakcie szkolenia
Dodatkowe informacje:
Druga osoba z tej samej firmy otrzymuje 50 zł rabatu na szkolenie – koszt szkolenia wynosi tylko 350,00 zł (zw. VAT).
Cena zawiera: Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe (skrypt, notes, długopis), zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad w trakcie szkolenia.
Informacje i rezerwacje:
Sylwia Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży
tel. 604-587-831
e-mail: sylwia.koziol@muna.waw.pl