Justyna M.

Justyna M. Trener warsztatowy

Temat: "Kompendium Mistrza Finalizacji"

Podczas warsztatów skupimy się przede wszystkim na tym, jak poprowadzić rozmowę handlową, by klient zdecydował się na nabycie naszego produktu lub usługi. Jako wieloletni praktyk zdradzę Ci tajniki skutecznej finalizacji transakcji. Zapewne przypominasz sobie sytuacje, kiedy klient wahał się przed podjęciem decyzji o zakupie lub wydawało Ci się, że klient jest zainteresowany ofertą a na koniec rozmowy zrezygnował. Pokażę Ci jak zminimalizować ryzyko utraty klienta bądź pomóc mu przy podjęciu ostatecznej decyzji. W trakcie warsztatów wypróbujemy parę chwytów, które działają na klienta. Otrzemy się również o zagadnienia związane z hipnozą i oddziaływaniem na podświadomość. Zdradzę Ci jak odpowiednio budować zdania, co wolno a czego nie wolno robić w rozmowie handlowej, odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania, dowiesz się w jaki sposób będziesz więcej zarabiał.
Niezależnie od tego czy pracujesz będąc w bezpośrednim czy też telefonicznym kontakcie z klientem, Twoja sprzedaż wzrośnie jeśli wykorzystasz podane przeze mnie wskazówki. Nawet jeśli jesteś wieloletnim doświadczonym handlowcem z pewnością nurtują Cię problemy, z którymi nie zawsze łatwo jest sobie poradzić.

DLA KOGO

Dla obecnych i przyszłych przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych, którzy mają do czynienia z odbiorcą indywidualnym oraz grupowym. Szkolenie skierowane jest do telemarketerów, prezenterów oraz osób zajmujących się sprzedażą bezpośrednią.

KORZYŚCI DLA CIEBIE

Zdobyta wiedza pozwoli Ci na podniesienie dotychczasowego poziomu sprzedaży.

o Dostaniesz ogromną porcję wiedzy na temat prowadzenia rozmowy z klientem
o Trener da Ci informację zwrotną abyś był jeszcze lepszy w tym, co robisz
o Będziesz ćwiczył razem z uczestnikami szkolenia
o Wymienisz się z innymi dotychczas zdobytą wiedzą
o Dostaniesz materiały szkoleniowe oraz dyplom ukończenia
o Skorzystasz z cateringu
o Pracujesz w małej grupie i przez cały czas dostajesz indywidualne wskazówki.

GDZIE, KIEDY, ILE?

Czas i miejsce: Łódź, Czahary 44/2, 7 lipiec 2012 (sobota) w godzinach 10.00-18.00

Inwestycja 150 zł

Zapisy:

- Formularz zgłoszeniowy lub

- prostudiotraining@gmail.com (w treści proszę podać imię, nazwisko, nr telefonu, adres mailowy)

Zgłoszenia przyjmujemy do 24.06.2012 r.

PROGRAM SZKOLENIA
Tematyka i czas trwania

1. Wstęp - Rundka powitalna; omówienie celu i programu szkolenia, główne założenia 45 minut
2. Automotywacja i rozwój osobowości doskonałego handlowca 1 h
3. Panowanie nad swoim stanem umysłu oraz rozwiewanie lęków klienta 2 h
4. Rodzaje obiekcji klienta i sposoby reagowania 1 h
5. Najskuteczniejsze techniki finalizacji transakcji 3 h
6. Zakończenie szkolenia - główne założenia, rozdanie dyplomów i materiałów szkoleniowych 15 minut

Razem: 8 h