Natalia Zelma Kierownik Projektu
Temat: Warsztat: Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Organizatorzy programuTWOJA PERSPEKTYWA:
Grupa Telekomunikacja Polska,
Business for Society oraz
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami,
zapraszają studentów na warsztat:
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
DATA:
18.01.2012
GODZINA
14:00 – 18:15
MIEJSCE:
Regionalne Centrum Innowacyjności, ul. Prof. S. Kaliskiego 7,
Budynek A, sala A7
TEMATYKA:
Szkolenie skierowane jest do osób zainteresowanych sztuką prezentacji oraz wystąpieniami publicznymi. Podczas szkolenia przedstawione zostaną najważniejsze czynniki wpływające na efektywność prezentacji. Zachęcamy do udziału osoby, które spotykają się zarówno z małymi (kilka osób) jak i dużymi grupami (kilkadziesiąt osób) oraz tych, którzy chcą poczuć się pewnie w trakcie wystąpienia. Uczestnicy otrzymają podstawy: operowania głosem, gestem i postawą, skupiania i podtrzymywania uwagi słuchaczy, pracy z trudnymi sytuacjami podczas wystąpień i minimalizowania stresu i jego efektów.
PROWADZĄCY:
Kamil Matuszewski - z wykształcenia psycholog społeczny, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Od 1998 roku zawodowo związany z Grupą TP, Trener Biznesu od 2006 roku, dotychczas przeprowadził kilkaset szkoleń i warsztatów co przekłada się na kilka tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej. Problematyka, w której się specjalizuje to przede wszystkim umiejętności sprzedażowe, obsługa klientów, komunikacja, prezentacja, mediacje i negocjacje w tym rozwiązywanie konfliktów. Obecnie zajmuje stanowisko Starszego Trenera Programowego. Tworzy własne programy szkoleniowe dopasowując je do potrzeb odbiorcy. Posiada doświadczenie w prowadzeniu dużych korporacyjnych projektów szkoleniowych, laureat nagrody „Gwiazdy Biznesu” Prowadził szkolenia dla różnorodnych grup (menadżerów, pracowników technicznych, obsługi klienta, sprzedawców jak i studentów).
Krzysztof Tomasik - praktyk z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania projektami. Ukończył Elektronikę
i Telekomunikację, a także Organizację i Zarządzanie na Politechnice Łódzkiej. Ma dziesięcioletnie doświadczenie treningowe dotyczące rozwoju kompetencji osobowych, umiejętności sprzedażowych, wiedzy ofertowej, a także wiedzy i umiejętności trenerskich – w szczególności trenerów biznesu.
Doskonale czuję się w tematyce zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, budowania zespołu, komunikacji oraz zarządzania projektami. Zrealizował ponad 4000 godzin zajęć szkoleniowych, brał tez udział w wielu konferencjach i spotkaniach z klientami. Zawodowo związany z Telekomunikacją Polską i PTK Centertel. Laureat konkursu Polish National Sales Awards – Trener Sprzedaży Roku 2009.
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA:
Zapisz się na warsztat już dziś:
http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/uniwersyte...
UWAGA!
Wśród uczestników warsztatu rozlosujemy nagrody niespodzianki!