Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia Wolters Kluwer Polska


Obrazek


Szkolenia ABC a Wolters Kluwer business powstało w 1998 roku.
Łączymy w sobie dorobek i doświadczenie wiodących wydawnictw prawno-biznesowych, które od lat współtworzymy z wybitnymi ekspertami.
Specjalizujemy się w organizacji szkoleń otwartych i zamkniętych z zakresu różnorodnej tematyki prawnej, finansowej, jak również umiejętności menadżerskich i osobistych.

Szkolenia, które oferujemy dotyczą: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń społecznych, HR, kadr, prawa ochrony środowiska, prawa pracy, prawa cywilnego, prawa budowlanego, windykacji, finansów, zarządzania, tematyki samorządowej i administracji.


Co nas wyróżnia:
• Zaplecze merytoryczne w postaci dorobku i doświadczenia wiodących wydawnictw prawno-biznesowych Wolters Kluwer Polska
• Specjalistyczne szkolenia prawno-ekonomiczne dla poszczególnych branż
• Najwybitniejsi specjaliści w danej dziedzinie w charakterze wykładowców



Obrazek




Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>



-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia Wolters Kluwer Polska


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie "PRAWO AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE W PRAKTYCE"



24 września, Warszawa



GRUPA DOCELOWA:
Adresatami szkolenia są osoby zatrudnione w instytucjach, mających na co dzień do czynienia z prawami własności intelektualnej (w szególności firmy reklamowe, wydawcy, instytucje kultury - np. teatry, biblioteki, domy kultury, media - prasa, radio, telewizja, firmy audiowizulane - filmowe, firmy informatyczne - programistyczne, internetowe, firmy graficzne).



CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami ochrony własności intelektualnej, ze wskazaniem praktycznych problemów oraz odniesień w innych regulacjach prawnych.



PROGRAM SZKOLENIA:
1) ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych a kodeks cywilny:
• ochrona dóbr osobistych (wizerunek, tajemnica korespondencji),
• zasady odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej,
• ogólne zasady dotyczące umów sprzedaży i umów o dzieło,
2) przedmiot ochrony:
• definicja i rodzaje utworów,
• przedmioty praw pokrewnych,
• szczególny status baz danych,
3) kontekst podmiotowy:
• zagadnienia współautorstwa,
• prawo autorskie w stosunkach pracowniczych,
• wyjątki przysługiwania ochrony z ustawy innym podmiotom niż twórcy,
4) rodzaje praw:
• prawa osobiste,
• prawa majątkowe - pola eksploatacji,
• prawa zależne (opracowania),
5) obrót umowny w zakresie prawa autorskiego:
• umowy dotyczące zamawiania utworów,
• umowy dotyczące korzystania z utworów (licencje),
• umowy dotyczące kupowania utworów,
• dziedziczenie praw autorskich,
6) zasady i rodzaje ochrony prawnej:
• ochrona w prawie karnym (plagiat, piractwo),
• ochrona w prawie cywilnym - rodzaje roszczeń i właściwość sądu,
7) kontekst podatkowy:
• prawa autorskie a podatki dochodowe,
• prawa autorskie a podatek VAT,
• prawa autorskie a podatek od czynności cywilnoprawnych.




Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy: Prawo autorskie i prawa pokrewne w praktyce >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>



Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>

-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia Wolters Kluwer Polska


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

"NEGOCJACJE WINDYKACYJNE - PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WINDYKACJI NALEŻNOŚCI "



14-15 października, Warszawa (szkolenie dwudniowe)




CEL SZKOLENIA:

Na szkoleniu przedstawione zostaną zasady skutecznych negocjacji windykacyjnych, oraz praktyczne sugestie dla osób zaangażowanych w proces negocjacji. Uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat negocjowania z klientami zalegającymi z należnościami. Szkolenie da sposobność doskonalenia umiejętności skutecznego argumentowania i przekazywania informacji, rozpoznawania zamiarów dłużnika i gier prowadzonych z jego strony, dochodzenia do sensownych rozstrzygnięć, radzenia sobie z manipulacją, oraz psychologicznej analizy typów rozmówców.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wykorzystanie umiejętności komunikowania się w negocjacjach:
a). z kim rozmawiasz, negocjujesz-poznaj siebie i swojego "partnera"
b). sztuka przekonywania - struktura przekazu perswazyjnego - jakich użyć argumentów, w jakiej kolejności je wyeksponować, żeby przekonać dłużnika do przyjęcia propozycji spłaty należności

2. Negocjacje windykacyjne w praktyce:
a). struktura negocjacji - jakie są podstawowe elementy konstrukcji negocjacji w oparciu, o które przygotowujemy się do rozmów
b). obszary negocjacji windykacyjnych - definiowanie i hierarchizacja własnych celów
c). analiza interesów stron - ocena potrzeb dłużnika
d). budowanie argumentacji handlowej - za i przeciw naszej propozycji i propozycji dłużnika
e). chwyty i taktyki negocjacyjne - lista taktyk na początek, środkową i końcową fazę negocjacji

3. Obrona przed manipulacją:
a). psychologiczne techniki wywierania wpływu
b). poziomy manipulacji psychologicznej
c). techniki reagowania na manipulację

4. Wykorzystanie analizy transakcyjnej w rozmowach windykacyjnych:
a). charakterystyka stanów "ja" - czyli kto gra jakie role w rozmowach windykacyjnych
b). rodzaje transakcji - "spryt" w komunikowaniu się z partnerami
c). "Teatr na żywo" - ulubione gry psychologiczne dłużników




Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>




Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>



Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75
Katarzyna C.

Katarzyna C. Specjalista w
Departamencie
Zasobów Ludzkich

Temat: Szkolenia Wolters Kluwer Polska


Obrazek


Serdecznie zapraszam na szkolenie

”PRAWO PRACY DLA MENEDŻERÓW"


2 grudnia 2010r. - Warszawa


Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i kierowników którzy stosują prawo pracy w procesie bieżącego zarządzania zespołem pracowników. Jego celem jest pogłębienie znajomości prawa pracy w tych jego aspektach, które przydatne są w codziennym kierowaniu pracą podległych pracowników. Szkolenie obejmuje nie tylko zapoznanie z obowiązującymi przepisami i orzecznictwem Sądu Najwyższego, ale również doskonalenie umiejętności praktycznych przez ćwiczenia warsztatowe i rozwiązywanie kazusów.



PROGRAM SZKOLENIA:

1. Prawne aspekty rekrutacji i selekcji pracowników.
a) O co można, a o co nie można pytać w rozmowie kwalifikacyjnej kandydatów do pracy?
b) Jakich dokumentów można żądać od kandydata do pracy?
c) Jak sformułować umowę o pracę i zakres obowiązków nowego pracownika?

2. Jak ustrzec się przed zarzutem dyskryminowania pracowników?
a) Co to jest dyskryminacja (pośrednia i bezpośrednia)?
b) W oparciu o jakie kryteria można różnicować sytuację pracowników?
c) W oparciu o jakie kryteria nie można różnicować sytuacji pracowników?
d) Na czym polega molestowanie i molestowanie seksualne?
e) Jakie sankcje grożą za naruszenie zakazu dyskryminacji?

3. Kierowanie pracownikami.
a) Co to są uprawnienia dyrektywne pracodawcy?
b) Jakie są granice poleceń służbowych?
c) Kiedy pracownik ma prawo odmówić wykonania polecenia służbowego?
d) Jakie konsekwencje mogą być wyciągnięte wobec pracownika niewykonującego polecenia służbowego?

4. Jak korzystać z możliwości nakładania kar porządkowych na pracowników?
a) Czemu służy nakładanie kar porządkowych na pracowników?
b) Jakie są rodzaje kar porządkowych?
c) Kiedy można pracownika ukarać karą porządkową?
d) Tryb nakładania kary porządkowej.
e) Sprzeciw od nałożenia kary porządkowej.

5. Jak uniknąć zarzutu mobbingu?
a) Co to jest mobbing?
b) Gdzie przebiega granica między kompetencjami dyrektywnymi pracodawcy a mobbingiem?
c) Na czym polega prewencja antymobbingowa?

6. Jak korzystać z pracy w godzinach nadliczbowych pracowników?
a) przesłanki dopuszczalności pracy w godzinach nadliczbowych
b) polecenie pracy w godzinach nadliczbowych
c) oddawanie czasu wolnego w zamian za pracę w godzinach nadliczbowych

7. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
a) Czy pracodawca może żądać od pracowników uczestnictwa w szkoleniu?
b) Jakie są konsekwencje skierowania pracownika na szkolenie?

KOSZT: 900,00 PLN (Cena obejmuje: indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy i lunch)



Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>



Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą szkoleń>>>


Zapraszam także do księgarni WKP on-line >>>




-----------------------------

Wolters Kluwer Polska
http://ABC.com.pl/szkolenia
kchuda@wolterskluwer.pl
0-664-729-369
22/535-80-75

Następna dyskusja:

Wygraj: VAT. Komentarz 2011...




Wyślij zaproszenie do