konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW
HR



Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera
się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku
organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z
działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i
selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej
teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje,
case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do
rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa,
gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy
kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań
rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki,
które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby
działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające
techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds.
psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału
pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa
zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania,
modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i
rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz
szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji,
anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez
wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze
i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie
zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz
szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Ewelina Basista

Ewelina Basista Asystent ds.
szkoleń, Studio
Szkoleń

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Nowość w Studio Szkoleń:)
Startujemy od Nowego Roku 21.01.2012r.

Zdobądź cenną wiedzę i pozwól sobie na przyjemność jaką daje pełen profesjonalizm :)

Kurs sekretarsko-asystencki z obsługą komputera i urządzeń biurowych"

Weekendowy kurs (4 weekendy) zawiera 60 h praktycznych zajęć podzielony na moduły, realizowany jest przy współpracy z trzema doświadczonymi szkoleniowcami.

Kurs ma charakter warsztatowy – większość zajęć stanowi praktyka, ilustrowana przykładami z codziennego życia. W czasie każdych zajęć jest miejsce na swobodną dyskusję i wymianę doświadczeń.

Część modułów kończy się symulacją pracy biurowej z udziałem kursantów. Całość wsparta jest różnorodnymi metodami, między innymi dynamicznymi prezentacjami, scenkami, filmami, grami szkoleniowymi.

Moduły:
Każdy z modułów posiada szczegółowe rozwinięcie
- Miejsce sekretariatu w strukturze organizacyjnej.
- Savoir-vivre w zawodzie sekretarki.
- Zasady organizacji pracy.
- Dokumentacja w firmie.
- Komunikacja w środowisku biurowym.
- Współpraca z przełożonym.
- Organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych.
- Prawo dla sekretarek.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Obsługa komputera.

Chcesz wiedzieć więcej??? odwiedź naszą stronę http://StudioSzkolen.pl
Dzwoń +48 12 443 18 81 lub pisz ewelina.basista@studioszkolen.pl

Zapisz się już dziś!
Ilość miejsc ograniczona :)
Bartosz B.

Bartosz B. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek


Witam,

W imieniu Mazowieckiego Centrum Szkoleń serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach realizowanych w Warszawie w ramach projektu Zarządzanie zmianą. Jest to projekt skierowany do właścicieli oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przedsiębiorstwach na terenie woj. mazowieckiego.

Projekt współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny(EFS) Dzięki dofinansowaniu ze środków EFS ponoszony przez Państwa koszt udziału w szkoleniach stanowi jedynie część realnego kosztu szkolenia i w zależności od wielkości przedsiębiorstwa wynosi odpowiednio 194,93 PLN* dla mikro i małych przedsiębiorstw, 292,39 PLN* dla średnich oraz 389,84 PLN dla dużych*

*podane ceny to kwoty z podatkiem VAT 23%

SZKOLENIA STYCZNIOWE:

1. 2012-01-04 (2dni) Zarządzanie zmianą i konfliktem w przedsiębiorstwie
2. 2012-01-09 (2dni) Efektywna komunikacja wewnętrzna podstawą sukcesu rynkowego firmy
3. 2012-01-11 (2dni) Efektywne negocjacje i mediacje
4. 2012-01-16 (2dni) Zarządzanie zespołem, organizacja pracy własnej i innych z elementami efektywnego prowadzenie spotkań
5. 2012-01-19 (2dni) Team bulding czyli jak budować efektywny zespół
6. 2012-01-23 (2dni) Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów biznesowych
7. 2012-01-25 (2dni) Motywacja i ocena pracownika i zespołu

Harmonogram szkoleń pod linkiem:
http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_efs.html?ttype=89

W przypadku zainteresowania szczegółami proszę o kontakt, służę pomocą.

Bartosz Bartczak
Mazowieckie Centrum Szkoleń
ul. Sobieszyńska 30 00-764 Warszawa
tel. (22) 839 55 99 wew. 216
b.bartczak@mcs.edu.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek

http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Komunikacja 02 - 03.01.2011
http://systemysa.pl/komunikacja_program.html

Sprzedaż doskonała 07 - 08.01.2012
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 10.01.2012
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Tajemnice skutecznego telemarketingu 13.01.2012
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Praca Marzeń 14.01.2012
http://systemysa.pl/praca_marzen_program.html

Potęga Perswazyjnego Języka 16 – 17/01/2012
http://systemysa.pl/potega_perswazyjnego_jezyka_progra...

Ukryte kody Umysłu 21 - 22.01.2012
http://systemysa.pl/ukryte_kody_umyslu_program.html

Skuteczne Strategie Zarzadzania 26-27.01.2012
http://systemysa.pl/skuteczne_strategie_zarzadzania_pr...

Moc efektywnego działania 30 -31.01.2012
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Motywacja 09 - 10.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 16-17.02.2012
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

SZKOLENIE: Z formy i informacji na opakowaniach produktów żywnościowych.

Obrazek

http://mro.com.pl
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenie:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 25 -27 stycznia 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:

*posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM), raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
*swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
*znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
*znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
*potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
*znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence,
w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
*znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

Na hasło goldenline otrzymają Państwo 20% zniżki!!!!

W ramach szkolenia zapewniamy:
- obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad w każdym dniu szkolenia

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Witam serdecznie,

Chciałabym zaprosić Państwa do zapoznania się ze styczniowym kalendarzem szkoleń Centrum Szkoleń Administracji Publicznej APEXnet - uznanym za najlepszą firmę szkoleniową w Rankingu serwisu Publiczni.pl.

http://www.apexnet.pl


Obrazek


W styczniu szczególnie polecamy szkolenie:

"Nowe obowiązki osób wykonujących czynności określone w przepisach Prawa zamówień publicznych"

prowadzone przez najlepszych specjalistów z zakresu zamówień publicznych, panów Jerzego Czabana, Grzegorza Czabana i Łukasza Czabana. Na szkoleniu zostaną jasno omówione i uporządkowane nowe przepisy wprowadzone do ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Szkolenia odbywają się w kilku miastach w całej Polsce.

Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.apexnet.pl oraz pod numerem telefonu 022 205 89 00.Joanna Beresińska edytował(a) ten post dnia 22.12.11 o godzinie 13:37
Ewelina Basista

Ewelina Basista Asystent ds.
szkoleń, Studio
Szkoleń

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Szkolenie profesjonalna asystentka/ sekretarka [Kraków]

Najbliższy termin:17.01.2012r.

Program szkolenia zawiera szereg informacji cennych również dla osób, które dopiero przygotowują się do pracy w zawodzie sekretarki lub asystentki.

Obejmuje następujące zagadnienia:

Miejsce sekretariatu i pracy asystenckiej w strukturze organizacyjnej.
Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą.
Wizerunek sekretarki a wizerunek firmy.
Wskazówki odnośnie doboru kolorystyki, typu stroju.
Zasady komunikacji werbalnej.
Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
Rola sekretariatu w komunikacji zewnętrznej.
Zasady komunikacji wewnętrznej.
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową.
Efektywne przekazywanie informacji. Różnice między przekazywaniem a interpretacją wiadomości.
Organizacja pracy sekretariatu – planowanie, prowadzenie kalendarza.
Przyjmowanie gości – reguły i typowe błędy.
Lojalność w pracy asystentki i o tym, jaka asystentka być powinna.

Cena: 270 zł brutto/ 8 godzin

Cena Zawiera:
- 8 godzin szkolenia,
- materiały,
- certyfikat,
- catering,
- przerwy kawowe,
- konsultacje ze szkoleniowcem.

Zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniami na stronie internetowej: http://studioszkolen.pl

Studio Szkoleń

ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków

Chcesz wiedzieć więcej???
Dzwoń +48 12 443 18 81 lub pisz ewelina.basista@gmail.com !!!

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek

Witam serdecznie,

Wszystkich Państwa zainteresowanych profesjonalnymi szkoleniami biznesowymi, zachęcam do lektury krótkiej informacji na temat naszego Centrum Szkoleniowego, oraz odwiedzin serwisu internetowego pod adresem:

http://www.acsdagma.com.pl/

Autoryzowane Centrum Szkoleniowe DAGMA to nowoczesne centrum konferencyjno-edukacyjne. Powstało w 2008 roku i szybko stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych ośrodków szkoleniowych w regionie.

ACS szkoli w zakresie kluczowych umiejętności miękkich (szkolenia biznesowe) oraz specjalistycznych umiejętności informatycznych (szkolenia IT). Organizujemy także cieszące się popularnością szkolenia wyjazdowe połączone z integracją zespołu.

Wysoka jakość szkoleń to u nas standard. Standard potwierdzony licznymi certyfikatami. Od trenerów wymagamy najwyższych kwalifikacji. Dlatego naszymi trenerami są wybitni fachowcy.

Przykładowe tematy szkoleń jakie realizujemy:

Akademia Menadżera

Akademia Menadżera to stworzony przez ACS DAGMA cykl szkoleń menadżerskich, które pozwolą CI odkryć pełnię swoich możliwości. Pod okiem naszych trenerów ukierunkujesz swoje umiejętności i zdobędziesz wiedzę niezbędną dla każdego, nowoczesnego menadżera. Czeka Cię 5 trudnych kroków, które z naszą pomocą, zaprowadzą Cię do sukcesu.

Uczestnicząc w Akademii Menadżera poznasz skuteczne metody:


Rekrutacji i selekcji pracowników

Budowania zespołu - czyli sztuka doboru ludzi

Zarządzania przez motywowanie

Asertywności - trening skutecznego budowania relacji

Coachingu i mentoringu

Zarządzanie Projektami

MS Project to doskonała pomoc w pracy każdego menedżera. Pozwala on nie tylko planować i administrować przedsięwzięcia, ale wspomaga również: zarządzanie finansami (planowanie i kontrola budżetu); zarządzanie zasobami (przydzielenie zasobów do zadań i kontrola ich wykonania); zarządzanie informacją (udostępnianie harmonogramów w sieci i automatyczne, bieżące informowanie członków o przebiegu przedsięwzięcia).

Microsoft Project - kurs planowania i zarządzania dla menadżerów projektów

Microsoft Project Server - kompleksowa administracja dla menadżerów projektów

Planowanie projektu z Microsoft Project Server - kurs dla uczestnika zespołu projektowego

Rozwój osobisty

Autoorganizacja - czyli efektywne wykorzystanie czasu

Skuteczne techniki komunikacji interpersonalnej

Sztuka wystąpień publicznych

Sprzedaż i obsługa klienta

Jak skutecznie sprzedawać i jednocześnie zyskać życzliwość Klienta

Negocjacje handlowe

W razie pytań proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Karol Girjat
doradca ds. szkoleń

Autoryzowane Centrum Szkoleniowe DAGMA
ul. Bażantów 4/2, 40-668 Katowice
tel. 032 259 11 84 | fax 032 259 11 90|
girjat.k@dagma.pl http://www.acsdagma.com.pl
Aleksandra Suchowiejko

Aleksandra Suchowiejko Trener Biznesu,
Psycholog

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Autoprezentacja, wystąpienia publiczne oraz komunikacja z klientem, czyli jak skutecznie przekonywać innych.

Szkolenie 2-dniowe: 30 i 31.01.2012, Hotel Park Inn

Era „profesjonalnych prezentacji” minęła, w tym sensie, iż przeprowadzenie poprawnej i porządnej prezentacji, przestało być sztuką, a stało się wymogiem. Poprowadzić jednak swoją prezentację tak, aby porwać za sobą tłumy, aby przekonać rozmówcę, do swojego punktu widzenia, do produktu, do siebie, to cel, jaki stawiają przed sobą najlepsi.

Korzyści ze szkolenia

• większa pewność siebie podczas rozmów z innymi,
• lepszy kontakt z klientem,
• świadome kreowanie własnego wizerunku,
• zwiększenie skuteczności własnych prezentacji.
• większa pewność siebie podczas wystąpień publicznych,
• lepszy kontakt z gremium lub rozmówcą.

Uczestnicy

Szkolenie dedykowane jest osobom, które występują publicznie bądź prezentują swoją ofertę grupom ludzi. Menedżerom prowadzącym zebrania, sprzedawcom, osobom uczącym i przekazującym wiedzę, prezenterom i wszystkim tym, którzy mają okazję przemawiać do zebranych.
Szkolenie może okazać się szczególnie przydatne dla osób, które czują się niepewnie podczas wystąpień i chcą nauczyć się radzić sobie z tremą, pojawiającą się podczas prezentacji.

Cena: 790zł+VAT

Cena obejmuje: 2 dni szkoleniowe w hotelu w centrum Krakowa, lunch, catering, materiały szkoleniowe (w cenę nie jest wliczony nocleg).

Osoby zainteresowane zapraszam:
Dom Szkoleń i Doradztwa Kraków
tel. 12 656 57 12 w. 26
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Witam w Nowym Roku,

Tym razem chciałabym zaprosić na świetne szkolenie w Zakopanem:

"Zamówienia publiczne dla kadry kierowniczej. Interpretacje, sprzeczności, błędy kontrole"

termin: 17-19 stycznia

Warto zaznaczyć, że na szkoleniu poruszona zostanie kwestia nowych obowiązków wynikających z nowelizacji ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, które obowiązują już od 1 stycznia 2012 r.

Szczegółowy program na stronie internetowej http://apexnet.pl

W przypadku, gdy szkolenie finansowane jest w całości lub w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata jest zwolniona z podatku VAT !!!

Ja ze swojej strony dodam jedynie, że jest to fantastyczna okazja zarówno do zdobycia dużej porcji aktualnej wiedzy i umiejętności, jak i do miłego spędzenia czasu po szkoleniu. W Zakopanem, 19.01 odbywać się bowiem będą kwalifikacje do Pucharu Świata. Warto skorzystać :)

Grupa APEXnet
22 205 89 00
info@apexnet.pl

Obrazek
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

sprzedaż

Obrazek


10.01.2012

zapraszamy
program i więcej informacji
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” od Nowego Roku wprowadza nową formę rekrutacji uczestników na szkolenia otwarte. W celu obniżenia kosztów uczestnictwa w treningu oraz optymalizacji terminów szkoleń otwartych wprowadzamy „Deklarację Uczestnictwa”. W ramach Deklaracji Uczestnictwa koszt udziału w szkoleniu otwartym jest o 1/3 niższy!

W ramach Deklaracji Uczestnictwa proponujemy Państwu następujące szkolenia:
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów”
„Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole”
„Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem”
„Negocjacje handlowe”

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę

W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenie:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 25 -27 stycznia 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:

*posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM), raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
*swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
*znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
*znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
*potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
*znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence,
w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
*znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

Na hasło goldenline otrzymają Państwo 10% zniżki!!!!

W ramach szkolenia zapewniamy:
- obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad w każdym dniu szkolenia

Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl).

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

E-BIZNES, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Szczegóły i zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru e-biznesu dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/wideo.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, które może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
• Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
• Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
• Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
• Google AdWords - narzędzia promowania, dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni

Termin szkolenia: 18-19 stycznia 2012 (kolejne warsztaty odbędą się w marcu, możliwość zgłoszenia również na termin marcowy na stronie: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/)

Lokalizacja: Warszawa

Prowadzący: Piotr Chmielewski, referencje i opinie o poprzednich szkoleniach: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo na stronie szkolenia dofinansowanego: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Akademia Edukacji Regionalnej ARPS SA wraz z Akademią Rozwoju Biznesu zaprasza na jedyne takie szkolenie na Pomorzu!

Jak sprawić, aby Twoja firma odniosła sukces? Większość przedsiębiorstw skupia się na produkcie - by był lepszy i tańszy niż produkt konkurencji, by wygrał wyścig o nabywcę, by odebrał klientów rywalowi. Inne firmy z kolei odnajdują nisze na rynku i wypełniają je swoim produktem. Istnieją wreszcie przedsiębiorstwa, które same tworzą zapotrzebowanie i rynek. Przykład? Gdy Apple wypuścił iPhone'a, stworzył rynek ekskluzywnych smartphone'ów. Sukces? Zdecydowanie.
Przykład iPhone'a doskonale ilustruje koncepcje Błękitnego Oceanu - strategię zajmowania rynku opracowaną w jednej z najlepszych szkół biznesu INSEAD we Francji. W jakim celu brać udział w morderczej konkurencji, walcząc o klienta, ograniczając zysk? Korzystniej jest wpłynąć ze swoim produktem na Błękitny Ocean rynku, gdzie konkurencja po prostu nie istnieje.
Pomyśl o swojej firmie i jeśli chcesz dowiedzieć się jak sprawić, by konkurencja przestała mieć dla Ciebie znaczenie, przyjdź na nasze szkolenie.

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/index.php?strona=630&wiecej=1773

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Szkolenia Styczeń 2012

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Następna dyskusja:

Szkolenia Kwiecień 2012




Wyślij zaproszenie do