konto usunięte

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

Firma szkoleniowa SGP T&C zaprasza na szkolenie

PROFESJONALNA ASYSTENTKA/SEKRETARKA. WARSZTATY DLA SEKTORA PUBLICZNEGO.

Czas trwania: 2 dni
Termin: 17-18 września 2012
Miejsce szkolenia: Warszawa

Cena netto:
1390 PLN / 1 osoba
1290 PLN / 1 osoba przy zgłoszeniu 2-4 osób,

Cena zawiera: pełne wyżywienie, proces szkolenia, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, salę konferencyjną

Cele szkolenia:
- Doskonalenie narzędzi niezbędnych do obsługi klienta w sekretariacie instytucji publicznej
- Poprawa zarządzania czasem i wyższą efektywność
- Większą odpowiedzialność za powierzone zadania
- Skuteczniejszą organizację pracy asystentki
- Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych asystentki
- Poprawa skuteczności związana z efektywniejszym zarządzaniem czasem i asertywnością

W razie pytań proszę o kontakt.
e-mail: pilchowiec@sgp.biz.pl
telefon: 034 361-31-18 wew. 31

konto usunięte

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

KRAKÓW-"Studiapodyplomowe dofinansowane" rekrutacja do 31.08.2012, start wrzesień/październik 2012
Zapraszam na studia podyplomowe. Pierszeństwo dla Pań 45plus:). Informacje poniżej.
Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego zaprasza na dofinansowane studia podyplomowe z zakresu:
e-Marketing
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
oraz
Controlling / Business Intelligence
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...
Rekrutacja na wszystkie kierunki w projekcie trwa do 31 sierpnia 2012.
Marzena Tymińska

Marzena Tymińska Marketing, Sprzedaż
- j. francuski i nie
tylko

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

GDAŃSK - RH134 Red Hat System Administration II

Opis szkolenia:

Red Hat System Administration II (RH134) to szkolenie opracowane dla specjalistów IT, pracujących w pełnym wymiarze jako administratorzy systemów Red Hat Enterprise Linux.
Szkolenie aktywnie angażuje uczestnika w procesie nauczania. Uczestnicy biorą udział w aktywnościach poprawiających zapamiętywanie oraz rozumienie często skomplikowanych mechanizmów.
Uczestnicy zagłębią się w detale narzędzi wykorzystywanych w codziennej administracji systemem.
Pod koniec szkolenia, uczestnik będzie potrafił, zarządzać zaawansowanymi pamięciami masowymi, systemami plików, zarządzać oprogramowaniem czy kontrolą dostępu.

Cena: 4800 PLN netto (5904 PLN brutto)
Termin: 24-28 września 2012 (4 dni)
Miejsce: Gdańsk

Uczestnicy kursu RH134 są w pełni przygotowani do egzaminu RHCSA.
Egzaminy RHCSA i RHCE w Gdańsku - 29 września 2012.

Szczegółowy plan zajęć dostępny jest na naszej stronie:
http://www.osec.pl/szkolenia/redhat/rhcsa/rh134

Zapraszam nad morze!

Marzena Tymińska
Kom. 502 673 240
marzena.tyminska@osec.pl
http://www.osec.plMarzena Tymińska edytował(a) ten post dnia 09.07.12 o godzinie 16:24
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

Solidne podstawy teoretyczne łączymy z biznesowym doświadczeniem, przekazując wiedzę praktyczną podczas szkoleń dla właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów. Nasza szkolenia prowadzone są przez doświadczonych praktyków biznesu, trenerów oraz dydaktyków Uczelni Łazarskiego.

Wykorzystując pro-biznesowe nastawienie Uczelni, jej bogatą infrastrukturę, oraz szeroką wiedzę trenerów, możemy zaoferować wysoką jakość merytoryczną szkoleń w atrakcyjnej rynkowo cenie.

Poznaj ofertę naszych szkoleń zamkniętych, oraz jesienny program szkoleń otwartych.
Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

Firma szkoleniowa STRUVE Sp. z o. o. http://struve.pl
ul. Ratajczaka 18 C

1. Sale szkoleniowe na szkolenia od 10 do 25 osób w tym 2 sale szkoleniowe z komputerami stacjonarnymi i laptopami na szkolenie komputerowe 16 osób jednocześnie
2. Catering: kawa rozpuszczalna, herbata, woda, soki bez ograniczeń, mleko, cukier, cytryna, kruche ciastka bez ograniczeń - cena 9 zł/ os.
3. Cena wynajmu od 35 do 80 zł netto/h wynajmu sal szkoleniowych - możliwość negocjacji cen.
4. Dojazd: parking od strony ul. Ratajczaka i Taczaka, Pasaż Apollo - parking przy kinie Apollo
5. Wyposażenie: stoły, krzesła, internet bezprzewodowy w cenie, flipcharty, markery.
6. Lokalizacja w Pasażu Apollo przy ul. Ratajczaka - ścisłe centrum.
7. W cenie wynajmu uwzględniony jest zawsze pracownik firmy, ktróry w razie ewentualnych problemów podczas wynajmu służy pomocą.
8. Cały "bałagan" po szkoleniu czy wynajmie sali sprząta pracownik STRUVE - ty wynajmujesz - wchodzisz, robisz co masz robić i niczym więcej się nie przejmujesz.
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

Dendros - konferencje i szkolenia oraz Targi Lublin SA zapraszają na

Konferencję „System gospodarowania odpadami komunalnymi w pytaniach i odpowiedziach”

28 września 2012 roku, Centrum Targowo-Wystawiennicze Targów Lublin S.A., ul. Dworcowa 11 ,sala konferencyjna B1

Ustawa o zachowaniu i czystości w gminach nakłada na gminy obowiązek odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na swoim terenie. Najpóźniej do końca grudnia 2012 roku samorządy są zobligowane do opracowania stosownych uchwał, które do połowy 2013 roku muszą wejść w życie. Większość samorządowców twierdzi, iż zmiany są potrzebne lecz wprowadzenie ich w życie wydaje się problematyczne i skomplikowane. Jak opracować stosowne uchwały, które będą zgodne z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami? Jak oszacować koszty? Która z metod ustalania opłat jest najodpowiedniejsza do konkretnej gminy? W oparciu o liczbę mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość? Na podstawie powierzchni danego lokalu mieszkalnego? Czy według ilości zużytej wody z danej nieruchomości?

Konferencja jest okazją do uzyskania odpowiedzi na nurtujące pytania i przełożenia ich na obszar Państwa pracy. Prelekcje o charakterze teoretycznym poparte zostaną wystąpieniem burmistrza Pszczyny ukazującym kulisy wprowadzenia po referendum w 2008 roku podatku śmieciowego. W Pszczynie kończy się właśnie umowa, która była zawarta na 4 lata i zostały już podjęte działania w celu organizacji drugiego przetargu na wyłonienie firmy odbierającej odpady. Znacząco zwiększyła się tam liczba odbieranych odpadów. Do tej pory stawka za odpady ustalona była na poziomie 6,66 zł (razem z kosztami administracyjnymi).
Wiedza zdobyta podczas konferencji może przyczynić się do bardziej efektywnego przebiegu procesu wdrożenia podatku śmieciowego w Państwa gminie.

Do udziału w konferencji serdecznie zapraszamy przedstawicieli komórek organizacyjnych urzędów gmin i powiatów; pracowników jednostek organizacyjnych gminy realizujących zadania z zakresu gospodarki odpadami, ochrony środowiska i zamówień publicznych; przedstawicieli spółek odbierających, segregujących i utylizujących odpady.

Jeśli mają Państwo pytanie – problem dot. systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Państwa gminie, prosimy o przesłanie go na adres e-mail: office@dendros.pl lub faksem pod nr 61 624 40 54. Zostanie ono omówione podczas konferencji w panelu dyskusyjnym.

Zgłoszenia przyjmowane są max do 11.09.2012. Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Program oraz formularz zgłoszenia dostępne na stronie: http://dendros.pl. kontakt: tel. 61 307 40 53 lub szkolenia@dendros.pl.

Konferencja towarzyszyć będzie trwającym w dniach 27–29 września 2012 roku Targom Ochrony Środowiska EcoEXPO 2012
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

Asertywność Szkolenie

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników , którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Program szkolenia
• Zachowanie asertywne
• Budowanie postawy asertywnej
• Reagowanie na atak i krytykę
• Asertywne wyrażanie oczekiwań

Cele szkolenia:
• Przećwiczenie technik wzmacniających zachowanie asertywne
• Przekazanie wiedzy na temat zachowania i postawy asertywnej
• Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zachowywania się w sposób asertywny



INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona:Szkolenia dla firm
http://www.wstronerozwoju.com

Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika Sokołowska

Monika Sokołowska Pośrednictwo w
handlu
międzynarodowym
(branże: metalowa,
...

Temat: szkolenia otwarte wrzesień 2012

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY
KRETA 2012 – ALL INCLUSIVE
ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – W COACHINGU
MENTORING

16 - 23 września 2012 r.
Hotel „Cactus Beach” **** Stalis Kreta – Grecja

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powitanie w biznesie - rozpoznawanie cech charakteru po uścisku dłoni i zachowaniach.
2. Dress kode.
3. Rozpoznawanie „spójności” partnerów biznesowych. Czy słowa są zgodna z zachowaniem?
4. Twarz i oczy „mówią”. Analiza mimiki oraz pospolite sposoby ukrywania emocji.
5. Blef – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
6. Żywy dialog - czytanie języka gestów
7. Wprowadzenie do Mentoringu
8. Podstawowe narzędzia w pracy mentora
9. Warsztat mentorski
10. Sztuka motywacji
11. Superwizja i doskonalenie pracy mentora

CENA: 3 950 PLN + 340 EUR (pełny pakiet wycieczek) + 23% VAT
I rata: 1 000 PLN + 23% VAT płatna przy zapisie
II rata: 2 950 PLN + 340 EUR (z wycieczkami) + 23% VAT płatne na 45 dni przed imprezą

cena zawiera:
• przelot na trasie Warszawa Heraklion - Warszawa
• zakwaterowanie w hotelu 4****, pokoje 2-osobowe z łazienkami
• wyżywienie All inclusive
• zajęcia szkoleniowe,
• transfery autokarowe,
• opiekę koordynatora,
• ubezpieczenie Europa (KL 15 000 EUR i NNW 5 000 PLN)
cena nie zawiera:
• opłat za leżaki i parasole na plaży (6 EUR/ za dzień)
• napiwków: 30-50 EUR
• dopłaty do pokoju jednoosobowego: 450 EUR

Pełny harmonogram szkolenia : http://www.alfauniverse.pl/szkolenia2012/09_kreta.pdf

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do