Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marzec 2012

oszuści
tutajIwona Chlaściak edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 14:05
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!
Wiktoria K.

Wiktoria K. specjalista ds.
szkoleń

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek


Szkolenia otwarte - marzec 2012r.

W imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER serdecznie zapraszam do udziału w przygotowanych przez nasz zespół szkoleniach otwartych.

Potwierdzone terminy szkoleń:


Obrazek

Zamówienia publiczne dla Wykonawców i Zamawiających - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Rzeszów 01-02/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Specjalista ds. Zamówień Publicznych - 3-dniowe certyfikowane warsztaty praktyczne.
Gdańsk 07-09/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/index.php?option=com_tr...


Obrazek

Zamówienia Publiczne dla Wykonawców - Jak Przygotować Konkurencyjną Ofertę Przetargową? Certyfikowane warsztaty praktyczne.
Poznań 12-13/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Przywództwo w Zarządzaniu Projektami - inspirujące warsztaty praktyczne.
Warszawa 15-16/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/index.php?option=com_tr...


Obrazek

Efektywne negocjacje -intensywny trening dla kadry kierowniczej, pracowników działu sprzedaży i obsługi klienta oraz specjalistów biorących udział w negocjacjach.
Warszawa 22-23/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) - warsztaty praktyczne.
Warszawa 23/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zarządzanie Projektami Unijnymi i ich Skuteczna Promocja - 2-dniowe warsztaty praktyczne.
Warszawa 26-27/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Profesjonalna sprzedaż - inspirujące warsztaty dla handlowców
Poznań 26-24/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Zamówienia publiczne do wartości 14 tys. euro w kontekście zasady celowego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych.
Poznań 27/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Telemarketing- sprzedaż produktów i usług przez telefon - czyli jak skutecznie zwiększyć zyski i zdobyć nowych klientów.
Poznań 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/ind...


Obrazek

Ustawa o Finansach Publicznych (Finanse Publiczne, Kontrola Zarządcza, Zarządzanie Ryzykiem) - Kompendium obowiązujących przepisów - - warsztaty dla osób kierujących jednostkami finansów publicznych.
Kraków 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...


Obrazek

Prawo Zamówień Publicznych w praktyce Urzędów Pracy - Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - warsztaty praktyczne.
Warszawa 29-30/03/2012
Program szkolenia oraz pozostałe informacje organizacyjne: http://www.szkolenia-semper.pl/component/trainings/?ta...

Na kilka dni przed terminem wybranego wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Kontakt:
wiktoria.kasprzak@szkolenia-semper.pl
61/ 8 102 194
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
http://www.szkolenia-semper.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek

Witam,

Podobno "najtrudniejszy pierwszy raz". W związku z tym dla nowo mianowanych menedżerów oraz dla wszystkich młodych menedżerów (także duchem) proponuję warsztaty w Bielawie na Dolnym Śląsku:
FUNDAMENTY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA – Bielawa, 22.03.2012

Objęcie stanowiska menedżera to wyzwanie dla osoby, która wcześniej nie zarządzała ludźmi i nie podejmowała decyzji menedżerskich. Na nowym stanowisku potrzebne jej będą nowe kompetencje.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania ludźmi, czyli zbudowanie solidnych fundamentów skutecznego zarządzania.
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska menedżerskiego albo stoją u progu kariery menedżerskiej i zaczęły pełnić funkcję związaną z zarządzaniem (koordynatora, team leadera, kierownika itp.).

Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
Szkolenia w marcu 2012

Pozdrawiam

JR
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia Marzec 2012

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Katarzyna Kowarik

Katarzyna Kowarik Trener Rozwoju
Osobistego

Temat: Szkolenia Marzec 2012

WARSZTAT BUDOWANIA WIARY WE WŁASNE SIŁY

WSZYSTKIE KOLORY MOCY

Z dumą i radością obwieszczamy, że dzięki finansowemu wsparciu ruszamy z pierwszym modułem AKADEMII W SPÓDNICY – WSZYSTKIE KOLORY MOCY.
Jest to weekendowa sesja warsztatowa, której celem będzie:

• Poznanie siebie, swoich mocnych stron
• Budowanie wiary we własne siły
• Pogłębienie samoświadomości
• Poznanie sposobów na rozwiązywanie problemów

Zrealizujemy ten cel poprzez:

• Kreatywne i ciekawe ćwiczenia pracy z zasobami i mocnymi stronami
• Naukę metod akceptacji siebie
• Wgląd we własne pragnienia
• Pracę z wewnętrznym krytykiem
• Pracę z konfliktem wewnętrznym i zewnętrznym
• Pracę nad byciem autentycznym

Zapewniamy wspaniałą atmosferę, dużo wrażeń, ciekawe ćwiczenia, pełne zaangażowanie i oczywiście ciepłą kawę, herbatę i ciastko.

Termin - 17 i 18 marzec 2012 , godz. 9;30-17:30,
Miejsce - Łódź siedziba Fundacji ,,PROMYK” ul. Plac Zwycięstwa 2 , budynek D
Koszt - 182zł, cena zawiera 16 godzin warsztatu, materiały szkoleniowe, kawę, herbatę i drobne przekąski
Zapisy - mailowo lub telefonicznie do piątku 9 marca 2012

Katarzyna Kowarik: 691-636-333, k.kowarik@gmail.com Agnieszka Żebrowska: 880-40-30-80, aniesza@gmail.com http://promyk.edu.pl http://projektflow.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek


Jeśli zależy Ci na budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, utrzymaniu sprzedaży po otrzymaniu reklamacji, budowie efektywnej polityki reklamacyjnej oraz zmianie postrzegania Klienta tak, aby uważał, że dana organizacja chce mu pomóc, a nie pozbyć się go zapraszam do udziału w szkoleniu "Reklamacje, czyli o tym jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów"
Program szkolenia pod linkiem:
zasady reklamacji
Termin szkolenia: 24-25 maj 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł - cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch)
Dla pierwszych 3 osób zniżka 10%
Zapisy i szczegółowe informacje: ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
 Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
 Wzrost satysfakcji Klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
 Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez Klientów
 Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi KlientówEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 10.04.12 o godzinie 09:45

Temat: Szkolenia Marzec 2012

Szkolenia PRINCE2®, CAPM®/PMP®, P3O®, M_o_R®, MSP® dostępne przez Internet


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy bardzo ciekawe rozwiązanie tzn. szkolenia dostępne "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet.

W szkoleniu prowadzonym w sali, uczestniczy się równolegle poprzez unikalny system wideokonferencyjny, a egzaminy mogą być zdawane również zdalnie.

Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Chcielibyśmy również przypomnieć o terminach szkoleń, jakie oferuje skills w marcu 2012 r.:

PRINCE2®: 05-09.03.2012, 19-23.03.2012

M_o_R®: 12-16.03.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie Państwu zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy

Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Artur Jedynak

Artur Jedynak prezes, Integral
Technologies sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia Marzec 2012

Zapraszamy na szkolenia z zakresu Microsoft Office 2010 !
Szczególnie polecamy kurs dla osób pragnących szybko przestawić się ze starszych wersji programu (np. Microsoft Office 2003) na pracę z wykorzystaniem wstążek zamiast klasycznego menu oraz chcących poznać nowe użyteczne narzędzia przetwarzania danych i formatowania tekstów i tabel.
Dla zaawansowanych polecamy szkolenia z programowania VBA, analizy danych finansowych oraz podnoszące ogólną znajomość programów z pakietu Microsoft Office 2010.
Zapraszam do odwiedzenia naszej strony i kontaktu osobistego.
http://www.integral-tech.pl/szkolenia/kursy-microsoft-...
Pozdrawiam
Artur Jedynak
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: Szkolenia Marzec 2012

Bezpłatne szkolenie: Metodyka szkoleń dla grup 45+

Miejsce szkolenia: Kraków, Hotel Hilton Garden Inn
Data szkolenia: 24-25 marca 2012

Szkolenie w ramach projektu "Kompendium Kompetencji Trenerskich" realizowanego w ramach Poddziałania 2.2.2 IV konkurs PARP.

Szkolenie ma na celu zapoznanie trenerów ze specyfiką rozwojową człowieka powyżej 45 lat i dostosowanie do niej metod szkoleniowych. Trenerzy poznają technikę debriefingu, teorię narracji życiowych i możliwość ich zmiany. Uczestnicy nauczą się aktywizowania, angażowania osób 45+ oraz korzystania z ich potencjału, prowadzenia zajęć w zgodzie z adekwatnym trybem uczenia.

Bezpłatne jest zarówno szkolenie, jak i wyżywienie oraz zakwaterowanie w hotelu.

Uczestnikami szkolenia mogą być
•osoby zatrudnione w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach
•osoby prowadzą własną działalność gospodarczą w zakresie szkoleń
•prowadzą szkolenia dla firm szkoleniowych na podstawie umów cywilno-prawnych

Więcej o szkoleniu

Szczegóły projektu na stronie: http://kkt.labpsych.pl
Zgłoszenia: poprzez stronę internetową lub na adres biuro@kkt.labpsych.pl

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek


Czy ważne są dla Ciebie związki z innymi ludźmi? Pragniesz wzbogacić swoje kompetencje interpersonalne? A może zależy Ci na własnym rozwoju osobistym i lepszym poznaniu samego siebie?
Metoda, którą poznasz na naszym warsztacie pozwoli Ci lepiej zrozumieć współzależności występujące między ludźmi, poprawić relacje osobiste i zawodowe, a także przyjrzeć się swym trudnościom i potencjałom z innej perspektywy.

WARSZTAT USTAWIEŃ SYSTEMOWYCH
METODĄ HELLINGERA


Prowadzący: dr Krzysztof R. Karauda
Psycholog z 9-letnim doświadczeniem, absolwent UMCS w Lublinie. Zajmuje się psychoterapią indywidualną, par i rodzin oraz terapią grupową. Certyfikowany specjalista w zakresie pomocy ofiarom przemocy w rodzinie.

Co zyskasz?
- wzbogacisz swoje kompetencje zawodowe
- rozwiniesz umiejętność pracy z innymi
- poznasz nowatorską metodę terapeutyczną
- rozwiążesz istniejące problemy w relacjach z ludźmi
- podniesiesz jakość życia partnerskiego i rodzinnego

TERMIN: 10-11 marca 2012

MIEJSCE: LUBLIN

Skorzystaj z promocyjnej ceny: 200 zł

Zapisy na szkolenie:
TUTAJ

DODATKOWE PYTANIA:
info@unlimitedgroup.pl
533 993 337

Więcej informacji o szkoleniu

ZAPRASZAMY!!!
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Marzec 2012

W ważnych kontraktach nie można pozwolić sobie na nieprzewidziane zagrożenia oraz problemy. Dlatego tak istotne jest rozpoznawanie potencjalnych zagrożeń już na początkowym etapie realizacji oraz skuteczne ich neutralizowanie.

Zapraszamy na specjalną edycję szkolenia

1. 29-30.03. 2012r. – PRAKTYCZNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE

Miejsce: Kraków
Cena: 1500 zł ( netto)
*korzystne rabaty w przypadku zgłoszenia kilku osób z jednej firmy

Każde środowisko projektowe jest specyficzne, ale żadne nie jest pozbawione ryzyka. Znaczenie potencjalnych źródeł zagrożeń oraz sposobów ich minimalizowania może okazać się decydujące w skutecznej realizacji przedsięwzięć.

Weź udział w szkoleniu i poznaj bliżej:

• zasadniczy element w zarządzaniu projektami
• techniki identyfikacji ryzyka, jego analizy jakościowej i ilościowej
• Procedurę zarządzania ryzykiem
• Role w zarządzaniu ryzykiem
• Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem

Dowiedz się jakie są najważniejsze standardy zarządzania ryzykiem w projektach oraz organizacjach:

• PMI’s Risk Management Professional (PMI-RMP)®
• Management of Risk (M_o_R)®
• ISO: 31000:2009
• COSO II
• FERMA

Opiekunem szkolenia jest trener posiadający wieloletnią praktykę jako kierownik projektów, programów i ich portfeli. Dyrektor działu wdrożeń. Zdobył doświadczenie zarówno w szkoleniach dla korporacji z sektora informatycznego, telekomunikacyjnego, bankowego jak i energetycznego, pracując dla takich firm jak IBM, TP. S.A, ING,NBP, PGNIG.

W przypadku zainteresowania, proszę o dokonanie zgłoszeń, nie później niż do 15.03.2012r.

Więcej pod numerem telefonu 501 208 966 lub na stronie http://pm2pm.pl
Justyna K.

Justyna K. www.osec.pl

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek


Witam serdecznie,

zapraszam do korzystania ze szkoleń oferowanych przez OSEC. Poniżejznajdują się informacje dotyczące realizacji w marcu

1. Szkolenia i egzaminy Red Hat

* RH442 Red Hat Enterprise System Monitoring and Performance Tuning - 5-8 marca
* RHS333 Red Hat Enterprise Security: Network Services- 12-15 marca
* RHS429 Red Hat Enterprise SELinux Policy Administration - 12-15 marca

* RH135 Red Hat System Administration II z egzaminem RHCSA - 12-16 marca

* RH423 Red Hat Enterprise Directory Services and Authentication - 19-22 marca

* RH401 Red Hat Enterprise Deployment, Virtualization, and Systems Management- 19-22 marca

* RH300 RHCE Rapid Track Course z egzaminami RHCSA oraz RHCE - 19-23 marca


2. Inżynieria oprogramowania

* Zaawansowane programowanie w języku Perl - 12-15 marca

* ]Modelowanie danych z użyciem XML - 12-14 marca

* Refaktoryzacja kodu i metodyka programowania TDD w języku C++ - 16-19 kwietnia

3. Analityka

* Zarządzanie wymaganiami biznesowymi 19-21 marca

W przypadku pytań zapraszam.

Pozdrawiam,
Justyna Karlikowska
justyna.karlikowska@osec.pl

http://www.osec.pl
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia Marzec 2012

Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR zaprasza na szkolenie:

" WIZERUNEK I FOTOGRAFIA W REKLAMIE"

Data szkolenia: 5 marca 2012 r.
Godzina szkolenia: 9:30-13:00
Miejsce szkolenia: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ( ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa)

Fotografia jest jednym z najważniejszych środków wyrazu wykorzystywanych w reklamie. Prasa, outdoor, Internet, BTL- nie mogłyby istnieć bez fotografii. Jednocześnie w praktyce pojawia się coraz więcej pomysłów i źródeł, z których można pozyskać fotografię na potrzeby marketingowo- reklamowe. Obok zamawianych u fotografów sesji coraz częściej korzysta się z ofert banków zdjęć lub wykorzystuje zdjęcia otrzymane od konsumentów ( konkursy, marketing wirusowy). Każde z takich rozwiązać wymaga innego podejścia z perspektywy prawnej a w szczególności pozyskania stosownych praw. Jednocześnie mówiąc o fotografii nie sposób nie wspomnieć o wizerunku osób na niej przedstawionych. Skuteczne i bezpieczne prowadzenia działalności reklamowej wymaga znajomości regulacji dot. Wizerunku i praw autorskich związanych z fotografią.

[bu]Podczas warsztatów odpowiemy m.in. na następujące pytania:[/bu]

1. Jak bezpiecznie korzystać z banków zdjęć i na co uważać podczas „kupowania zdjęć ze Stocku”?
2. Jakie prawa i od kogo musimy nabyć aby legalnie korzystać z fotografii?
3. Czy możemy poprosić fotografa aby zrobił zdjęcie podobne do już istniejącego zdjęcia czyli kiedy możemy mówić o plagiacie w fotografii?
4. Od kogo i jakie prawa musimy nabyć aby zgodnie z prawem korzystać z fotografii?
5. Jakie są zasady korzystania z wizerunku modeli, aktorów, „znanych” i „zwykłych” ludzi?
6. Czy zarzuty naruszenia prawa do „wizerunku” budowli, mostu, banknotu w reklamie są zgodne?

Koszt szkolenia:

400 zł dla Członków SAR
450 zł dla Firm Niezrzeszonych z SAR i osób indywidualnych.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
508-309-012
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Marzec 2012


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie - Postępowanie administracyjne w jednostkach samorządu terytorialnego.

Kodeks Postępowania Administracyjnego – zapoznajcie się Państwo z aktualnym stanem prawnym, ugruntujcie wiedzę w przedmiocie prawidłowego stosowania procedur KPA oraz poznajcie praktyczne sposobny rozwiązywania problemów wynikających z interpretacji przepisów, a co za tym idzie posiądźcie kompleksową wiedzę z zakresu stosowania KPA.


Chcesz wiedzieć więcej?

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia Marzec 2012

Kto: Krzysztof Sarnecki !
O czym: o SPRZEDAŻY TRANSFORMACYJNEJ
Kiedy: 6 marzec
Gdzie: Bukowina Tatrzańska
Za ile: inwestycja 147 zł

Dla kogo? Dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności sprzedażowych (negocjacyjnych).

Więcej informacji: http://www.facebook.com/events/305747276150585/

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do