Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Sprzedaż doskonała 11 - 12.02.2012
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Motywacja 13 - 14.02.2012
http://systemysa.pl/motywacja_program.html

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 16-17.02.2012
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 20.02.2012
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Sztuka przenikania Osobowości 23 - 24.02.2012
http://systemysa.pl/sztuka_przenikania_osobowosci_prog...

Tajemnice skutecznego telemarketingu 27.02.2012
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
szkolenie dla Wykonawców


Zapraszam serdecznie na szkolenie z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców. Będzie ono szczególnie pomocne dla osób, które ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego – składają oferty albo zawierają umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Celem spotkania jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do prawidłowego przygotowania ofert, a tym samym - wygrywania przetargów.

Miejsce i data: Warszawa, 2-3 lutego 2012 r.

Koszt: 990 zł + 23% VAT

Przy zgłoszeniu do czwartku - 12.01.2012 r. - zniżka - 10% !

Szkolenie poprowadzi znany i ceniony ekspert mgr Łukasz Czaban

Szczegółowe informacje:
http://apexnet.pl
tel. 22 205 89 00
mail: info@apexnet.pl

Obrazek
Ewelina Basista

Ewelina Basista Asystent ds.
szkoleń, Studio
Szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012

Zapraszamy na szkolenie profesjonalna asystentka/ sekretarka !
Szkolenie organizowane w wielu miastach Polski:

- Kraków,
- Warszawa,
- Łódź,
- Katowice.

Najbliższe terminy szkoleń:
- 27.01.2012r. (Warszawa)
- 10.02.2012r. (Łódź)
- 23.02.2012r. (Katowice)
- 28.02.2012r. (Kraków)

Program szkolenia zawiera szereg informacji cennych również dla osób, które dopiero przygotowują się do pracy w zawodzie sekretarki lub asystentki.

Obejmuje następujące zagadnienia:

Miejsce sekretariatu i pracy asystenckiej w strukturze organizacyjnej.
Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą.
Wizerunek sekretarki a wizerunek firmy.
Wskazówki odnośnie doboru kolorystyki, typu stroju.
Zasady komunikacji werbalnej.
Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
Rola sekretariatu w komunikacji zewnętrznej.
Zasady komunikacji wewnętrznej.
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową.
Efektywne przekazywanie informacji. Różnice między przekazywaniem a interpretacją wiadomości.
Organizacja pracy sekretariatu – planowanie, prowadzenie kalendarza.
Przyjmowanie gości – reguły i typowe błędy.
Lojalność w pracy asystentki i o tym, jaka asystentka być powinna.

Cena: 270 zł brutto/ 8 godzin

Cena Zawiera:
- 8 godzin szkolenia,
- materiały,
- certyfikat,
- catering,
- przerwy kawowe,
- konsultacje ze szkoleniowcem.

Zapisz się już dziś! :)
Nasi szkoleniowcy to praktycy, gwarantujemy wiedzę bez zbędnego teoretyzowania.

Studio Szkoleń
ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków
+48 12 443 18 81
http://StudioSzkolen.pl

Chcesz wiedzieć więcej???
dzwoń +48 12 443 18 81
lub pisz ewelina.basista@studioszkolen.plEwelina Basista edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 17:53
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Nie czekaj, zapisz się już dziś! - więcej http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d...

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Kluczem do zarabiania naprawdę dużych pieniędzy jest sposób myślenia.
Poznaj Mentalność Milionera!
najnowszy video-kurs doświadczonego trenera, dostępny tylko teraz zupełnie za darmo!
http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html

" Ten kurs to OGROMNA dawka Praktycznej wiedzy, niezmiernie cieszę się, że mam możliwość podzielenia się tą wiedzą...." Adam Przemyk

Sprawdź już teraz http://www.adamprzemyk.pl/MentalnoscMilionera.html i Poznaj Mentalność Milionera

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 3-5.02.2012 r. w hotelu „Cztery Korony” w Śremie, woj. wielkopolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo w kalendarzu szkoleń.

Rekrutację prowadzimy tylko do 23.01.2012

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia Luty 2012

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenie realizowane w ramach Uniwersytetu SAR :

" REKLAMA PRODUKTÓW SENSYTYWNYCH".

Data: 02.02.2012 r.
Godzina: 9:00-12:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ( ul. Łowicka 25 lok. P4, 02-502 Warszawa).

W celu ochrony społeczeństwa nasze ustawodawstwo wprowadza pewne ograniczenia związane z reklamą określonych produktów. Ograniczenia te są szczególnie restryktywne w odniesieniu do towarów uważanych powszechnie za niebezpieczne dla zdrowia, takich jak wyroby tytoniowe oraz alkohol. Pewne ograniczenia nie omijają również usług, np. finansowych, dla których niezwykle istotne jest to aby klient nie mógł zostać wprowadzony w błąd poprzez niezamieszczenie w reklamie określonych, ważnych dla podjęcia decyzji informacji.

Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo m.in.:

1. Jakie alkohole można reklamować i w jaki sposób;
2. Jakie są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji wyrobów tytoniowych
3. Reklama jakich innych produktów/usług jest ograniczana i w jaki sposób;
4. Jakie są konsekwencje związane z niezastosowaniem się do zakazów i ograniczeń.

Prowadzący/ Trener:

Wiktor Rainka- swoją karierę zawodową kształtuje wokół zagadnień związanych z ochroną własności intelektualnej. Ma doświadczenie w zakresie prawa mediów, reklamy, komputerowego i nowych technologii oraz prawa nieuczciwej konkurencji, konsumentów oraz ochrony dóbr osobistych. Specjalizuje się również w zagadnieniach związanych z ochroną danych osobowych oraz urządzaniem gier losowych, konkursów i programów lojalnościowych.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
(0)508-309-012
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


już 27.02.2012

Po szkoleniu będziesz potrafił:

• budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych,
• wyznaczać cele rozmów telefonicznych,
• wykorzystywać dynamikę rozmowy w celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu,
• umawiać spotkania z Klientami i sprzedawać swoje produkty/usługi,
• przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych,
• analizować prowadzone rozmowy telefoniczne,
• prowadzić rozmowy telefoniczne,
• przekazać i pozyskać potrzebne informacje,
• stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy,
• stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta,
• skutecznie reagować w trudnych sytuacjach,

i będziesz znał:

• etapy procesu rozmowy telefonicznej,
• zasady przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych,
• dynamikę prowadzenia rozmowy telefonicznej,
• typy informacji występujące w rozmowie telefonicznej,
• zasady pisania różnego typu skryptów rozmów telefonicznych,
• narzędzia ułatwiające komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych,
• metodę wyznaczania celów rozmowy telefonicznej,
• techniki argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych,
• modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

790zł brutto
zapisz się do 25.01.2012 i zapłać tylko 590zł

Program i więcej informacji
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

zapraszamy
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Szkolenia Luty 2012

Zapraszam na konferencję:
Droga skutecznego przedsiębiorcy, czyli w jakim kierunku pójść, aby zarabiać więcej w 2012.

Kraków
2012-02-08
godzina rozpoczęcia: 18.37

Więcej informacji:
http://facebook.com/events/231135793631995/
Krzysztof Piotrowski

Krzysztof Piotrowski właściciel, Cytacki
& Piotrowski Pharma
Solution

Temat: Szkolenia Luty 2012

ZOSTAŃ PRZEDSTAWICIELEM MEDYCZNYM

Akademia Przedstawiciela Medycznego
Stworzyliśmy Akademię Przedstawiciela Medycznego, aby każdy kto ma w sobie pasję, determinację i chęć do nauki mógł zwiększyć swoją świadomość i kompetencje na stanowisko Przedstawiciela Medycznego. Korzystając z wieloletnich własnych doświadczeń stworzyliśmy program Akademii, który zawiera niezbędną wiedzę potrzebną do wykonywania tego zawodu.
Po ukończeniu Akademii każdy uczestnik będzie posiadał niezbędną wiedzę o specyfice pracy Przedstawiciela Medycznego, o rynku farmaceutycznym i procesie rekrutacji na takie stanowisko.
Wiedza ta ułatwi uczestnikom podjęcie pracy na stanowisku Przedstawiciela Medycznego.

Akademia Przedstawiciela Medycznego skierowana jest do:

 Osoby , która chce pracować na stanowisku przedstawiciela medycznego, handlowego w firmach farmaceutycznych, medycznych lub dystrybucyjnych – również takiej, która nie posiada wykształcenia medycznego i doświadczenia w branży;
 Osoby , która chce zdobyć nowy zawód;

Korzyści płynące z ukończenia Akademii Przedstawiciela Medycznego:

 Nabycie przez słuchaczy specjalistycznej wiedzy o zasadach pracy Przedstawiciela Medycznego, nowoczesnych technikach efektywnej sprzedaży oraz promocji leków na rynku farmaceutycznym (UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W TEMATACH ZWIĄZANYCH Z FARMACJĄ, MEDYCYNĄ)
 Praktyczne przygotowanie uczestnika Akademii do pracy w zawodzie przedstawiciela medycznego (WIĘKSZA PEWNOŚĆ SIEBIE PODCZAS ROZMOWY REKRUTACYJNEJ)
 WIZERUNEK OSOBY GOTOWEJ I ZDETERMINOWANEJ DO PODJĘCIA PRACY JAKO PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY

Podczas Akademii poruszane są następujące tematy:

 Prawo farmaceutyczne w praktycznym ujęciu.
 Prawo farmaceutyczne a komunikacja podczas wizyty promocyjnej.
 Specyfika rynku farmaceutycznego.
 Specyfika pracy Przedstawiciela Medycznego.
 Przedstawiciel Medyczny jako menadżer swojego terenu.
 Rola Przedstawiciela Medycznego w środowisku medycznym.
 Przedstawiciel Medyczny jako partner lekarza.
 Rodzaje aktywności jakie wykonuje Przedstawiciel Medyczny w terenie.
 Przygotowanie się do wizyty promocyjnej.
 Etapy wizyty promocyjnej.
 Warsztat umiejętności komunikacji podczas wizyty promocyjnej.
 Zasady procesów rekrutacyjnych.

Akademia składa się z dwóch weekendowych zjazdów (40h). Przewidywany czas trwania Akademii to miesiąc.

Najbliższy termin rozpoczęcia Akademii:

25-26.02.2012 Warszawa;
 03-04.03.2012 Lublin;
 31.03-01.04.2012 Poznań;


CENA ZA AKADEMIĘ:
Regularna cena: 2000zł
Cena promocyjna: 950zł

Sprawdź jak uczestniczyć w Akademii za DARMO!!!

Po więcej informacji zapraszamy: pod nr tel. 604-477-218 lub e-mail: akademia-przedstawiciela@pharma-solution.pl oraz http://www.akademia-przedstawiciela.plKrzysztof Piotrowski edytował(a) ten post dnia 03.02.12 o godzinie 21:36
Ewelina Basista

Ewelina Basista Asystent ds.
szkoleń, Studio
Szkoleń

Temat: Szkolenia Luty 2012

Szkolenie profesjonalna asystentka/ sekretarka [Kraków]

Zapisz się już dziś!

Najbliższy termin: 28.02.2012r. Kraków

Program szkolenia zawiera szereg informacji cennych również dla osób, które dopiero przygotowują się do pracy w zawodzie sekretarki lub asystentki.

Obejmuje następujące zagadnienia:

Miejsce sekretariatu i pracy asystenckiej w strukturze organizacyjnej.
Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą.
Wizerunek sekretarki a wizerunek firmy.
Wskazówki odnośnie doboru kolorystyki, typu stroju.
Zasady komunikacji werbalnej.
Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
Rola sekretariatu w komunikacji zewnętrznej.
Zasady komunikacji wewnętrznej.
Zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową.
Efektywne przekazywanie informacji. Różnice między przekazywaniem a interpretacją wiadomości.
Organizacja pracy sekretariatu – planowanie, prowadzenie kalendarza.
Przyjmowanie gości – reguły i typowe błędy.
Lojalność w pracy asystentki i o tym, jaka asystentka być powinna.

Cena: 270 zł brutto/ 8 godzin

Cena Zawiera:
- 8 godzin szkolenia,
- materiały,
- certyfikat,
- catering,
- przerwy kawowe,
- konsultacje ze szkoleniowcem.

Zapraszamy do zapoznania się ze szkoleniami na stronie internetowej: http://studioszkolen.pl

Studio Szkoleń

ul. Królewska 2/2
30-045 Kraków

Chcesz wiedzieć więcej???
dzwoń +48 12 443 18 81 lub pisz ewelina.basista@studioszkolen.pl

http://StudioSzkolen.plEwelina Basista edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 17:52

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Szanowni Państwo,

Chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w szkoleniach z zarządzania projektami (PRINCE2®, PMBOK®Guide), ryzykiem (M_o_R®), oraz biurami projektu, programu i portfela (P3O®), które organizuje skills sp. z o. o. w pierwszych miesiącach 2012 r.

Terminy szkoleń otwartych w lutym:

PRINCE2®:
06-10.02.2012
20-24.02.2012

Wyjątkowo u nas:
- małe grupy szkoleniowe, maks. do 12 osób,
- możliwość zdobycia 2 certyfikatów w trakcie 5-dniowego szkolenia,
- możliwość uzyskania wyników zaraz po egzaminie,
- materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów,
- "Project in a box Community Edition" - licencja na oprogramowanie do zarządzania projektami PRINCE2® i programami za pomocą MSP®, udostępniana w języku polskim jedynie przez skills,
- członkowstwo w Best Practice User Group Polska, polskim stowarzyszeniu, skupiającym osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania, takie jak: PRINCE2®, P3O®, M_o_R® i MSP®
- wsparcie poszkoleniowe,
- coaching dla Kierowników Projektów

Powyższe szkolenia oferujemy również „na żywo” przez Internet tym, którzy nie mogą osobiście na nie przybyć - w systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zgłoszenia na szkolenia i dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl, tel. 603 336 663


http://skills.pl/szkolenia.php

Zapraszamy na nasze szkolenia

Zespół skills
http://skills.pl


Skills sp. z o.o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).

PRINCE2®, M_o_R®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 26.01.12 o godzinie 10:23
Aneta J.

Aneta J. Project Manager,
Stowarzyszenie
Komunikacji
Marketingowej...

Temat: Szkolenia Luty 2012

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprasza szkolenie

" EFEKTYWNY E-MAIL MARKETING OD A DO Z"

Data: 13.02.2012 r
Godzina: 9:30-17:00
Miejsce: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, ul. Łowicka 25 lok.P4, 02-502 Warszawa

E-mail marketing to prawdopodobnie najbardziej efektywny kanał komunikacji marketingowej. Średni wskaźnik ROI z inwestycji w ten kanał wynosi z 1 zł do 43 zł- jednak bywają i takie kampanie, które potrafią ten wskaźnik zwielokrotnić. Podczas szkolenia poznają Państwo całość zagadnień z wykorzystaniem tego narzędzia. Od budowania baz danych i ich efektywnego zarządzania, przez kwestie formalne związane z ochroną danych osobowych aż do tworzenia skutecznych kampanii oraz umiejętne wyciąganie wniosków z efektów działań e-mail marketingowych. Wszystko to okraszone przykładami z najbardziej efektywnych kampanii e-mail marketingowych realizowanych w Polsce.

Program szkolenia przewiduje następujące moduły:

• Wprowadzenie do e-mail marketingu
• Efektywne budowanie baz danych
• Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingowymi
• Sztuka przygotowania efektywnego mailingu, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy
• Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi?
• Jak unikać filtrów antyspamowych?
• Systemy raportowania w e-mail marketingu
• E-mail marketing a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii?
• Case study - najefektywniejsze kampanie e-mail marketingowe w Polsce

Prowadzący/ Trener:

Paweł Sala – specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar czy Mixx Awards. Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Advertising Bureau Polska. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także wielu publikacji, badań i raportów na temat e-mail marketingu. Mówca na wielu konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl
(0) 508-309-012

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie

Ile razy zdarzyło się Tobie pomyśleć „znowu mi chcą coś wcisnąć, kolejny telefon z ofertą, kolejny produkt, którego nie potrzebuję ….” Jak często uświadamiasz sobie, że sam jako sprzedawca możesz być tak postrzegany? Powiesz, no ale plany, to jest moja praca, jestem z tego rozliczany, rozliczana, taka jest polityka mojej firmy… To prawda. W takim razie jak to się dzieje, że są sprzedawcy, do których klienci wracają po następny produkt, po poradę, po pomoc? Jak nawiązywać relacje długofalowe? Co powoduje, że klient z przeciwnika staje się sojusznikiem? – tego wszystkiego możesz dowiedzieć się na szkoleniu: „Jak przerobić kontakty w kontrakty?”!

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"28.01.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"03-04.02.2012
"Wystąpienia publiczne"11.02.2012
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"18.02.2012
"Rozmowa handlowa"25.02.2012
"Rola Kierownika w organizacji" 03.03.2012
"Coaching" 10.03.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 17.03.2012
"Profesjonalny Handlowiec"23-24.03.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Luty 2012

Chcesz wiedzieć jak poprawić terminowość realizowanych zadań, zoptymalizować procesy organizacji pracy, zneutralizować potencjalne ryzyko opóźnień oraz poprawić skuteczność w planowaniu zasobów, czy zarządzaniu pracownikami ?

Weź udział w szkoleniu

27-29.02.2012r. –ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI– Podstawy

Miejsce: Kraków
Cena: 1750 zł netto

Przekonaj się, że

wiedza uzyskana podczas szkolenia na temat technik i narzędzi realizacji przedsięwzięć gwarantuje :

• Uzyskanie oszczędności budżetowych – poprzez ciągły monitoring zasobów finansowych oraz unikanie generowania nieuzasadnionych ekonomicznie wydatków
• Pełną kwantyfikację ryzyka projektowego, a poprzez to szybką reakcję na wszelkie zmiany lub możliwe zagrożenia dla realizacji przedsięwzięcia
• Skrócenie czasu realizacji niektórych działań, wynikające z wyeliminowania w fazie początkowej możliwych ryzyk projektowych
• Zwiększenie przejrzystości realizowanego projektu i jego usprawnienie, w oparciu o sprawdzone standardy z zarządzania projektami
• Uzyskanie przewagi konkurencyjnej jako ostateczny efekt dobrze zorganizowanej pracy zespołu projektowego

Proponowany nowoczesny system zarządzania prowadzi do sprostania zasadniczym wyzwaniom, (względem swoich Klientów i konkurencji), przed którymi stoi dziś każda organizacja i każda branża.
Szkolenie to jest doskonałym wprowadzeniem w metodykę zarządzania poprzez projekty, która uwzględniając każdy aspekt realizowanych zadań, poprawia efektywność i jakość wykonywanej pracy.

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu 12 423 05 15
Karol Białkowski

Karol Białkowski Certyfikowany
Psychoterapeuta
Gestalt, Trener
Rozwoju Oso...

Temat: Szkolenia Luty 2012

GESTALT W PRAKTYCE LUBLIN LUTY - CZERWIEC 2012
WOLNE MIEJSCA!!! - ZAPRASZAMY

Cykl 6 warsztatów dla coachów, trenerów, psychologów, pedagogów - osób pracujących w relacji, z grupami również dla studentów i osób planujących wykonywanie ww. zawodów

Uwaga: jeśli zapiszesz się TERAZ za całości zapłacisz tylko 550 zł!!!
Cena standardowa 200 za spotkanie lub 900 "z góry".

http://www.gestaltlublin.pl/warsztaty-rozwoju-osobiste...

Cykl jednodniowych warsztatów adresowany do osób poszukujących rozwoju osobistego i poszerzenia swoich kompetencji interpersonalnych, zainteresowanych wdrożeniem filozofii Gestalt w swojej pracy. Udział w warsztatach umożliwia poznanie poprzez doświadczenie podstaw metody Gestalt w kontekście pracy z druga osobą i grupą.

Terminarz spotkań zostanie uzgodniony z zainteresowanymi na pierwszym spotkaniu.
Zapisy i informacje: telefonicznie 791 258 196 i poprzez e-mail: gtglublin@gmail.com

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na znane i lubiane szkolenie dla osób zaawansowanych w Zamówieniach Publicznych. Jego celem celem jest przedstawienie praktycznych aspektów stosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych w kontekście projektów unijnych.

Z uwagi na to, że najwięcej nieprawidłowości w realizacji projektów wynika właśnie ze stosowania PZP, zapraszamy na szkolenie podczas którego zostaną omówione najczęściej popełnianie błędy.

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
REALIZOWANYCH W PROJEKTACH UNIJNYCH


miejsce i data: Warszawa, 7 lutego 2012 r.

ekspert: dr Ewaryst Kowalczyk – Doświadczony wykładowca, prawnik, adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Zajmuje się prawem związanym ze współpracą pomiędzy sektorem publicznym oraz prywatnym, a w tym m.in.: zamówieniami publicznymi, partnerstwem publiczno-prywatnym, działalnością pożytku publicznego (prawem działalności charytatywnej), pomocą publiczną, dyscypliną finansów publicznych.

UWAGA! Na hasło Golden Line 10 % zniżki!

Program, formularz zamówienia i pozostałe szczegóły na stronie internetowej:

www.apexnet.pl

pod numerem telefonu 22 205 89 01

lub adresem: info@apexnet.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Luty 2012


Obrazek

Akademia Edukacji Regionalnej Agencji Rozwoju Pomorza SA zaprasza na szkolenie

Małe i średnie firmy codziennie stają przed wielkim wyzwaniem - pozyskać klientów i zbudować markę przy ograniczonym budżecie, szczególnie teraz, w czasach zaburzeń gospodarczych. Cel ten spędza sen z powiek większości właścicieli MSP. Nie zapominajmy również o firmach, które już zajeły swoją pozycję na rynku i są na nim już od dłuższego czasu. To tym bardziej nie ułatwia nam zadania. Każda firma stara się dotrzeć do klienta, który, cóż, staje się coraz bardziej odporny na natłok reklam i haseł promocyjnych. Stare metody marketingowe przestają działać. Co w takim razie mamy zrobić? Jak dotrzeć do klienta omijając większość "zapór", które on postawi? Tu z pomocą przychodzi nam internet. Minęły już jednak czasy kiedy wystarczyło mieć swoją stronę firmową i nic z nią nie robić albo wysyłać maile proszące o zakup produktu. Teraz trzeba działać inaczej! Dowiedz się jak wygląda obecnie internet, co to jest content , social i email marketing, pozycjonowanie i do czego służy analityka biznesowa. Gdybyś czuł jeszcze głód wiedzy pokażemy Ci, jak można sprawdzić ruch Twojej konkurencji w internecie, dzięki czemu będziesz ją umiał pokonać. Przekonaj się, że jest to możliwe i że Twoja firma jest w stanie pokonać konkurencję i zbudować wierną grupę klientów nie przeznaczając na ten cel wielkich nakładów finansowych !

Chcesz wiedzieć więcej?
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...



Wyślij zaproszenie do