Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Michał Struve

Michał Struve STRUVE Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Firma szkoleniowa STRUVE Sp. z o. o. http://struve.pl
ul. Ratajczaka 18 C

1. Sale szkoleniowe na szkolenia od 10 do 25 osób w tym 2 sale szkoleniowe z komputerami stacjonarnymi i laptopami na szkolenie komputerowe 16 osób jednocześnie
2. Catering: kawa rozpuszczalna, herbata, woda, soki bez ograniczeń, mleko, cukier, cytryna, kruche ciastka bez ograniczeń - cena 9 zł/ os.
3. Cena wynajmu od 35 do 80 zł netto/h wynajmu sal szkoleniowych - możliwość negocjacji cen.
4. Dojazd: parking od strony ul. Ratajczaka i Taczaka, Pasaż Apollo - parking przy kinie Apollo
5. Wyposażenie: stoły, krzesła, internet bezprzewodowy w cenie, flipcharty, markery.
6. Lokalizacja w Pasażu Apollo przy ul. Ratajczaka - ścisłe centrum.
7. W cenie wynajmu uwzględniony jest zawsze pracownik firmy, ktróry w razie ewentualnych problemów podczas wynajmu służy pomocą.
8. Cały "bałagan" po szkoleniu czy wynajmie sali sprząta pracownik STRUVE - ty wynajmujesz - wchodzisz, robisz co masz robić i niczym więcej się nie przejmujesz.

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

.Mieszko Maj edytował(a) ten post dnia 25.05.12 o godzinie 11:54
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Szanowni Państwo,
Obecnie w naszej ofercie szkoleń otwartych mamy promocję.

Szkolenie: Zamówienia Publiczne cena aktualna 250 zł zamiast 399 zł

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej http://perspecta.pl
Szczegółowe informację odnośnie szkoleń znajdą Państwo w zakładce szkolenia otwarte.
Zapraszamy do współpracy
Krzysztof Piotrowski

Krzysztof Piotrowski właściciel, Cytacki
& Piotrowski Pharma
Solution

Temat: Szkolenia Czerwiec 2012

Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym:
WARSZTAT Z ZAKRESU UMIEJĘTNOŚCI PRACY PRZEDSTAWICIELA MEDYCZNEGO W APTECE
CEL SZKOLENIA:

Szkolenie dedykowane jest dla Przedstawicieli Medycznych współpracujących z aptekami i farmaceutami. Nowe realia rynkowe w 2012 roku doprowadziły do zmian w Pracy Przedstawicieli Medycznych. Aby pomóc im odnaleźć się w nowej sytuacji proponujemy udział w warsztatach, które pozwolą poznać perspektywę Farmaceuty i Apteki oraz umożliwią „wejście w buty” właściciela Apteki a także wpłyną na poprawę efektywności pracy.

PROJEKT DOTYCZY:

1.Wprowadzenie do realiów biznesu aptecznego.
2.Wprowadzenie do obsługi programu aptecznego Kamsoft.
3.Omówienia modelu promocyjnego dla farmaceutów – wizyta kompleksowa.
4.Metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach w aptece.
5.Trening praktycznych umiejętność: rozmowa z I-szym stołem, Kierownikiem, radzenie sobie z oporami.
6.Spotkanie z Farmaceutą - problematyka pracy Przedstawiciel - Farmaceuta w tym m.in.:

•Co działa w trakcie wizyt?
•Czego unikać?
•Jak rozmawiać z Kierownikiem a jak z „I stołem”?
•Jak budować argumentację do Kierownika a jak do „I stołu”?
•Sposoby liczenia marży i zarobku na lekach.
•Inne

Prowadzący: Krzysztof Piotrowski, Rafał Cytacki + Farmaceuta

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
•uświadomienie Przedstawicielom realiów panujących w Aptekach (kto jest kim w aptece - obszary odpowiedzialności personelu, Kamsoft – czy warto wiedzieć jak to działa)
•poznanie drogi produktu od producenta do Apteki, aby każdy uczestnik szkolenia wiedział skąd bierze się cena „na półce” i na czym Apteka zarabia a na czym nie,
•przedstawienie aktualnych informacji dotyczących zmian spowodowanych nową Ustawą Refundacyjną i jakie konsekwencje one za sobą niosą w pracy Przedstawiciela Medycznego w Aptece,
•nowe oczekiwania Firmy Farmaceutycznej wobec Przedstawicieli Medycznych
•zmiana postrzegania Apteki w oczach Przedstawicieli Medycznych – czy Apteka jest złem koniecznym czy źródłem biznesu

Miejsce szkolenia: Warszawa
Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 1990 PLN netto (23% VAT) od osoby.
Cena nie zawiera noclegów.

Zainteresowanych prosimy o kontakt:

Magdalena Niewrzędowska
C&P Pharma Solution
mn@cp-pharma.pl
kom. 667-513-010

Następna dyskusja:

Personia zaprasza na Szkole...




Wyślij zaproszenie do