Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia

Blue idea. Sprawdzone rozwiązania dla biznesu.
Jesteśmy firmą doradczo – szkoleniową. Nasz zespół tworzą eksperci posiadający wieloletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

Naszym celem jest wspieranie Klientów w procesie zarządzania firmą.
Jesteśmy świadomi tego że, aby odnieść sukces we współczesnym środowisku biznesowym należy zadbać o rozwój pracowników. Dlatego też, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, przygotowaliśmy ofertę zawierającą kompleksowe rozwiązania, które odnoszą się do wszystkich głównych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw.
Nasza oferta obejmuje usługi w zakresie Konsultingu – Szkoleń – Audytu.

Najbliższe szkolenia otwarte w lutym:
- Pracownikom działu sprzedaży dedykujemy szkolenie : „Skuteczna rozmowa handlowa”
- Menadżerom średniego i niskiego szczebla dedykujemy szkolenie: „Skuteczne zarządzanie zespołem”

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy na stronie http://www.blueidea.pl
Z wyrazami szacunku
Zespół BLUE IDEA
[obrazek]

Temat: Szkolenia

Szkolenie ,,Budowa zysku firmy z marketingu społecznościowego”, 04.02.2013, Warszawa.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/b...

Jest to unikalne na rynku szkolenie, ponieważ bazuje na ogromnym profesjonalnym doświadczeniu trenera, które obejmuje ponad 10 lat pracy w Polsce i na świecie dla klientów bardzo wielu branż. Szkolenie skoncentrowane jest niemal wyłącznie na praktyce z koniecznymi elementami teoretycznymi porządkującymi wiedzę.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Wyłącznie najskuteczniejsze metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.
Metody opracowane przed ponad 10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.
Liczne studia przypadków z praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.
Przegląd najnowszych trendów marketingowych z Polski i ze świata.

SZKOLENIA POLECAMY DLA:
Szkolenie polecamy dla menedżerów i specjalistów marketingu (B2B, B2C) chcących zwiększyć zyski firmy z działań marketingowych.

METODY PRACY, KTÓRE ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIA:
Studia przypadków - Polska i świat
Dyskusja
Ćwiczenia grupowe i indywidualne
Dorota Łesyk

Dorota Łesyk Absolwent,
Uniwersytet
Jagielloński w
Krakowie

Temat: Szkolenia


Obrazek


II edycja Work Now! Warsztatów dla poszukujących pracy, które mogą pomóc Ci znaleźć nową pracę.

Agencja Doradztwa Personalnego
Advisory Group TEST Human Resources - 21 lat doświadczeń w HR zaprasza na warsztaty

PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ 1: REKRUTACJA I SELEKCJA – WPROWADZENIE

Etapy rekrutacji i selekcji od „A do Z”;
Proces rekrutacji od „drugiej strony”;
Co to jest profil kompetencyjny?;
Opis stanowiska i dobór kandydatów;
„Dlaczego tak długo?"

MODUŁ 2: ZNACZENIE WŁASNEGO WIZERUNKU ZAWODOWEGO

Czy rzeczywiście chcę znaleźć pracę?
Autoprezentacja a powodzenie;
Czym jest „samoutrudnianie”?
CV, jako moja wizytówka – tworzenie dokumentów aplikacyjnych;
Co mówi o mnie Internet.

MODUŁ 3: POSZUKIWANIE PRACY

Jak szukać, żeby zwiększyć swoje szanse;
Poszukiwane profile;
Być tam, gdzie rekruterzy;
Portale społecznościowe – „To be or not to be?”
Dobre praktyki.

MODUŁ 4: SELEKCJA

Rozmowa kwalifikacyjna a wywiad strukturyzowany;
Jak dobrze wypaść na rozmowie?
„Jakie są Twoje silne strony?” – czyli: głupie pytanie – mądra odpowiedź;
Trudne pytania na rozmowie i negocjowanie wynagrodzenia;
Co to jest Assessment Center?

Informacje ogólne

CENA:
Całkowity koszt warsztatu to 184 zł brutto.

TERMIN:
15.02.2013

KRAKÓW

Masz pytania odnośnie programu? A może potrzebujesz więcej informacji?
Chcesz zapisać się na warsztat?
Skontaktuj się z nami już dziś!
worknow@testhr.pl

Strona spotkania Work Now!

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek
Wojciech Michałek

Wojciech Michałek Konsultant
zarządzania zasobami
ludzkimi / HRM ,
trener b...

Temat: Szkolenia

W imieniu WIK Consulting Zapraszam na szkolenie
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE
w dniach 24-25 stycznia 2013r. w Warszawie prowadzone przez Katarzynę Konieczną.

Szkolenie warsztatowe, pozwala zrozumieć znaczenie relacji międzyludzkich w procesie komunikacji, nabyć umiejętność ich efektywnego kształtowania i przełożenia na współpracę w zespole, realizację celów i zadań.

Cel szkolenia:

• zrozumienie relacji międzyludzkich w procesie komunikacji,
• poznanie zasad komunikacji interpersonalnej,
• właściwe rozpoznawanie typów osobowości i dostosowywanie do nich sposobów komunikacji.

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• diagnozować styl komunikacji własnej i partnera komunikacji,
• rozpoznać reguły rządzące komunikacją, czynniki wpływające na jej skuteczność,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• kształtować komunikaty w sposób dopasowany do rozmówcy,
• właściwie rozpoznawać i stosować komunikaty niewerbalne w relacjach interpersonalnych,

Program szkolenia:

1. ROLA KOMUNIKACJI W ŻYCIU JEDNOSTKI I ZESPOŁU
1) Schemat procesu komunikacji.
2) Komunikacja jedno- i dwukierunkowa.
3) Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny).
4) 4 pary uszu von Thuna - płaszczyzny komunikatu: rzeczowa, relacji, ujawniania siebie, apelu.

2. ROZMAWIAĆ KAŻDY MOŻE
1) Autoanaliza własnego stylu komunikowania się.
2) Sztuka zadawania pytań i aktywne słuchanie jako narzędzia skutecznej komunikacji.
3) Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi – przyczyny i przezwyciężanie barier.
4) Przekazywanie informacji zwrotnej.

3. KOMUNIKACJA ASERTYWNA, CZYLI ODWAGA BYCIA SOBĄ
1) Komunikat „ja” jako podstawa asertywnego wyrażania siebie.
2) Strach przed powiedzeniem „nie”.
3) Stosowanie technik asertywnych.
4) Różnice między zachowaniem asertywnym a agresywnym i uległym.
5) Metody zachowań asertywnych.

4. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
1) Czytanie „mowy ciała” - rodzaje komunikatów niewerbalnych.
2) Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
3) Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych.

Drugi dzień szkolenia oparty jest na licencjonowanym narzędziu Insights DiscoveryTM. Insights DiscoveryTM przekłada język psychologii jungowskiej na język kolorów, symbolizujących określony zespół cech osobowości. Cztery energie kolorystyczne odzwierciedlają cztery style funkcjonowania, cztery typy behawioralne. Każdy posiada pewną kombinację wszystkich energii kolorystycznych, jednak zawsze jeden kolor, dwa lub trzy są kolorami dominującymi i to właśnie one determinują komunikację oraz procesy decyzyjne.

5. JAKIM JESTEM KOLOREM? - Zrozumieć siebie.
1) Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
2) Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
3) Charakterystyka poszczególnych energii kolorystycznych - Od Hipokratesa do Junga - cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.

6. JAKIM TY JESTEŚ KOLOREM? – Rozpoznawanie typów osobowościowych
1) „Energie kolorystyczne znanych i lubianych” - Rozpoznawanie osób reprezentujących poszczególne energie kolorystyczne.
2) „Spirala samolotu i Susan Boyle” – sposoby postrzegania i interpretacji zachowań oraz ich konsekwencje.
3) Rozpoznawanie dominujących energii kolorystycznych na podstawie zachowania, mowy ciała, stylu wypowiedzi, funkcjonowania w stresie.
4) „Z kim masz do czynienia?” – sztuka odczytywania wskazówek i identyfikacji stylów funkcjonowania.

7. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA – Jak dotrzeć do rozmówcy?
1) Jak się komunikujemy? Umiejętność przekonywania do swojego zdania.
2) Jak zrozumieć i komunikować się z poszczególnymi typami kolorystycznymi?
3) Przeciwieństwa się przyciągają- jak rozmawiać z osobą o zupełnie innym stylu komunikacji.
4) Budowanie relacji z wykorzystaniem 4 energii.

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać na stronie http://www.wikconsulting.pl drogą telefoniczną lub mailową kontakt: szkolenia@wikconsulting.pl, tel. kom.: +48 509 667 798, tel.: +48 22 240 99 17, fax. +48 22 379 64 83

Temat: Szkolenia

Jakieś fajne szkolenia o motywacji?

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Czy wiecie, że marka APEXnet istnieje na rynku już 13. rok?

Z tej okazji chcielibyśmy zaoferować Wam wyjątkowy prezent. Cały 2013 rok upłynie pod znakiem Specjalnego Pakietu: przy zgłoszeniu na jeden termin szkolenia stacjonarnego pięciu osób z danej instytucji, 5-ta osoba uczestniczy bezpłatnie!

I tak przez cały rok!

Obrazek


Kalendarz szkoleń <zamówienia publiczne, fundusze unijne, prawo budowlane> APEXnet TUTAJ
Katarzyna J.

Katarzyna J. www.cityevents.pl /
www.quizshow.pl

Temat: Szkolenia

Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. zaprasza do udziału w bezpłatnym szkoleniu dla osób zatrudnionych:

„Faktura elektroniczna. Wykorzystanie podpisu elektronicznego do wystawiania dokumentów księgowych, szkolenie stacjonarne z elementami szkolenia e-learningowego."

Liderem szkolenia jest Akademia Leona Koźmińskiego.
Termin szkolenia: 03.02.2013r.,
Czas trwania szkolenia: jeden dzień (w godz. 9-17),
Miejsce szkolenia: MARKI k/Warszawy (Centrum konferencyjno-szkoleniowe „Park na Wojskiego”, ul. Wojskiego 4) http://parknawojskiego.pl

Paulina Piekarska, specjalista ds. rekrutacji i szkoleń.
Ul. Rolna 30A
07-410 Ostrołęka
Tel. 728-595-745
E-mail: p.piekarska@armsa.pl
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Szkolenia

Zapraszam na pierwsze w Polsce otwarte szkolenie Professional Scrum Foundations.


Obrazek

Więcej informacji na: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/psf/
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Szkolenia

W imieniu Altkom Akademii zapraszam do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach realizowanych w ramach projektu "Project Manager w mikro i małych przedsiębiorstwach ICT woj. Zachodniopomorskiego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Do udziału w projekcie zapraszamy osoby samozatrudnione oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z mikro i małych przedsiębiorstw z branży ICT, pracujące/mieszkające w województwie zachodniopomorskim, z niedoborem kompetencji do zarządzania projektami ICT, nie posiadające certyfikatu PRINCE2® Foundation.
Każdy uczestnik uzyska kompetencje Project Managera przechodząc cała ścieżkę szkoleniową, łącznie z mentoringiem i egzaminem.

Zakres tematyczny szkoleń:
- Wprowadzenie do zarządzania projektami (16h)
- PRINCE2® Foundation szkolenie akredytowane, zakończone egzaminem (32h)
- Harmonogramowanie projektów (16h)
- Praktyczne aspekty pracy Project Managera (16h)
- Zarządzanie projektami - gra symulacyjna PRINCEOPOLY (16h)
- Mentoring (2h)

Pozytywny wynik egzaminu po szkoleniu PRINCE2® Foundation umożliwia uzyskanie certyfikatu PRINCE2® Foundation.

Szkolenia odbywają się w Filii Altkom Akademia w Szczecinie przy Al. Wojska Polskiego 7. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.
Koszt udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny Uczestnicy szkoleń nie wnoszą żadnych opłat.
Program szkoleń, harmonogramy, wzory dokumentów oraz inne informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 22 417 01 96 lub pisząc na adres: Maciej.Sitnik@altkom.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek


STRATEGIA - szkolenia i doradztwo biznesowe zaprasza na szkolenia menedżerskie!

Szkolenia menedżerskie

Warsztaty przeznaczone są dla kadry zarządzającej – poziom i zakres jest dostosowywany do poszczególnych grup. Naszym celem jest praca z ludźmi, którzy pragną poszerzać swoje umiejętności i aktualnie stosowane narzędzia zarządzania zespołem, a także chcą w jeszcze lepszy i bardziej efektywny sposób zarządzać swoimi podwładnymi, chcą rozwijać i doskonalić własny potencjał.

Więcej informacji o nas znajdą Państwo na naszej stronie:

STRATEGIA - szkolenia i doradztwo biznesowe

lub pod adresem e-mail: biuro@szkolenia-doradztwo.plJustyna Wiśniewska edytował(a) ten post dnia 15.02.13 o godzinie 18:32
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Temat: Szkolenia

Zapraszam na szkolenie pt. "Jak prowadzić retrospekcje?", które odbędzie się 27 lutego w Gdyni.

W skrócie: cały dzień nauki o retro. Omawiamy wszystkie elementy i uczymy się je przeprowadzać.

Co wchodzi w skład szkolenia?
- Scenariusze retro – czyli jak można podejść do tematu
- Jak człowiek się uczy i przyswaja informacje? Jak radzić sobie z różnymi typami pamięci?
- Ćwiczenia do użycia na retro
- Problematyczne zespoły i jak sobie z tym radzić
- Przekuwanie ustaleń z retro na konkretne działania.

Więcej informacji: http://brasswillow.pl/warsztaty-i-szkolenia/retrospekc...
Anna L.

Anna L. Ponad 220 milionów
ludzi posługuje się
francuskim. A Ty?

Temat: Szkolenia

Ruszyły zapisy na kolejną edycję szkolenia „Umowy w języku francuskim”

Dla kogo?
Zapraszamy studentów romanistyki, tłumaczy języka francuskiego, którzy chcą poznać zarówno aspekty prawne, jaki i techniki przekładu kontraktów.
Szkolenie z pewnością zainteresuje również prawników.

Co w programie piszczy...
Szkolenie składa się z części teoretycznej, która pozwoli z prawnego punktu widzenia zrozumieć podstawowe zagadnienia dotyczące zobowiązań, rodzajów umów i ich ważności, skutków prawnych wynikających z niewykonania zobowiązań prawnych, etc. Ta część szkolenia polega na porównaniu polskiego i francuskiego prawa umów oraz zapoznaniu się z odpowiednią terminologią w obydwu językach.
Druga część szkolenia – praktyczna tym razem – zakłada analizę polskich i francuskich kontraktów oraz przekład dokumentów tego typu z jednego języka na drugi.

Dzięki szkoleniu poznasz w zarysie przepisy prawa dotyczące umów oraz terminologię stosowaną przy redakcji kontraktów. Nauczysz się też tłumaczyć umowy na język polski i francuski.
Szkolenie zostało opracowane przez nasz zespół – doświadczonych tłumaczy oraz prawników.

Preferujemy metodę praktycznej nauki, dlatego staramy sie nie nudzić, a jak najwięcej pokazać i dać Ci możliwość ćwiczenia. Korzystamy z materiałów własnych, jak nagrania audi-wideo, kopie tłumaczonych umów, etc oraz z fachowych publikacji.
Uczestnicy otrzymują wszystkie niezbędne materiały.

Długość szkolenia
Program zakłada 8 godzin w systemie 4 x 2 godziny (4 x 120 minut)

Termin szkolenia
5, 7, 12 i 14 marca w godzinach 16.00 – 18.00

Miejsce
Marynarska Point Phase II, ul. Postępu 15C

Koszt
240PLN
Limit miejsc :
4 osoby

Zapisy
do 24 lutego 2013

Zapraszamy do kontaktu (info@franslex.com)
Akademickie Centrum Języka Franuskiego

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Szkolenia

Zapraszam na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Beata D.

Beata D. Dyrektor ds.
konferencji i
szkoleń, Dendros -
konferencje...

Temat: Szkolenia

Obowiązki przedsiębiorców związane ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz bateriami i akumulatorami wg najnowszych przepisów

6 marca 2012 r., EDUcenter, ul. Pileckiego 91, Warszawa
Organizator: Dendros – konferencje i szkolenia

Zakończyły się prace nad nowelizacją ZSEE oraz ustawą o bateriach i akumulatorach. Zgodnie z przepisami, które weszły w życie 22 stycznia 2013 roku w ciągu najbliższych trzech lat powinien powstać nowy rejestr, który m.in. będzie zawierał rejestr ZSEE. Jak zmiany wpłyną na polskiego przedsiębiorcę? Czy zmiany w prawie ukrócą działania w szarej strefie?

Celem szkolenia jest zapoznanie przedsiębiorców z obowiązującym stanem prawnym zgodnym ze zmianami wprowadzonymi w styczniu 2013 roku, a także sposobami realizacji ustawowych obowiązków w zakresie zagospodarowania odpadów powstałych ze sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii i akumulatorów (m.in. sprawozdawczości).

Zapraszamy przedsiębiorców wytwarzających oraz przywożących do kraju sprzęt elektryczny i elektroniczny, wytwórców oraz przywożących do kraju baterie i akumulatory będące częściami składowymi sprzętu elektrycznego i elektronicznego jak i osobnymi produktami, przetwarzających i zbierających sprzęt oraz baterie i akumulatory.

Szczegółowy program wraz z formularzem zgłoszenia dostępny jest na http://dendros.pl – zakładka aktualne imprezy

Więcej informacji: Dendros, Tel. 61 307 40 53;, mail: szkolenia@dendros.pl

Opiekun merytoryczny i prowadzenie: Małgorzata Tomczak – od wejścia w życie ustawy zajmuje się zagadnieniami związanymi z ZSEE i bateriami oraz bierze udział w pracach nad zmianami ustaw.
Katarzyna Kowalska

Katarzyna Kowalska Specjalista ds.
obsługi szkoleń

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do