Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z Innovelty
proponuje

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na które składają się:

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
21 - 22 marca 2016r. | Warszawa


Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów (zespoły 4 - 5 osobowe), w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Obecnie jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach użytkowników, współtworzeniu w interdyscyplinarnych zespołach. Łączy kreatywność i innowacyjność, dzięki którym Klienci pokochają Twoje produkty i usługi.
Również Ty pokochasz tę metodę, a po powrocie ze szkolenia będziesz mógł zastosować metodę myślenia projektowego w Twojej firmie.

więcej: http://successpoint.pl/design-thinking

Korzyści z uczestnictwa:
-zdobycie praktycznych umiejętności projektowania metodą Design Thinking;
-umiejętność zaplanowania projektu, identyfikacji problemu i definiowania wyzwania
projektowego skoncentrowanego na realnych potrzebach użytkowników i celu biznesowego;.
-rozwinięcie umiejętności holistycznego patrzenia na problem biznesowy i społeczny;
-nauczenie się odpowiednio definiować grupy docelowe własnego produktu lub usługi;
-poznanie zastosowania technik kreatywnego generowania pomysłów i ich selekcji;
-nauczenie się prototypowania i testowania rozwiązań, bez ponoszenia kosztów; co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu własnych rozwiązań;
-poznanie narzędzi ewaluacji wdrożenia.

Uczestnik szkolenia otrzyma zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych fazach procesu.

Cena: 1599 PLN + 23% VAT

Odbiorcy szkolenia:
-kadra zarządzająca i pracownicy działów marketingu, R&D, rozwoju produktów i usług obsługi klienta;
-właściciele małych firm;
-studenci studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich;
-wszyscy, którzy słyszeli o metodzie Design Thinking i są zainteresowani innowacyjnymi metodami projektowania, a ich kreatywna dusza woła ciągle o nowe wyzwania.

Szczegółowy program : http://successpoint.pl/design-thinking#szczeg%C3%B3%C5...

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/techniki-kreatywne

Projektowanie doświadczeń
25 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/projektowanie-doswiadczen

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług
9 maja 2016 | Warszawa
więcej: http://successpoint.pl/rola-badan

Zgłoś się na jedno szkolenie lub na cały cykl!

Trener: Rafał Kamiński

Założyciel firmy szkoleniowej Innovelty. Posiada ogromne doświadczenie w pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak: PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank. Brał udział w blisko 100 projektach w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta, transformacji operacji, strategii i rozwoju. Zdobywca wielu nagród, mi.in: TOP Performer Award in the project of bank merger, 2014, TOP Performer Award the Board Raiffeisen Bank Polska decided, 2009, Award of PTK Centertel General Director (Orange Poland) for acceptance of holistic responsibility and realization of project CRM for sale department, 2006.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
tel. +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl
Monika P.

Monika P. Centrum Szkoleniowe
FRR, Menedżer
Szkoleń

Temat: Szkolenia


Obrazek

Szanowni Państwo!
Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza do udziału w 50 edycji kursów zawodowych:
*** SUPER OFERTA
ATRAKCYJNE RABATY na wybrane kursy zawodowe ***

Katowice
Warszawa


*** POLECANE KURSY:
KSIĘGOWE

SAMODZIELNY KSIĘGOWY – rachunkowość i podatki od podstaw (kod zawodu 331301)
Katowice: 17.04.2016–18.06.2016r.
Warszawa: 23.04.2016r.-29.05.2016r.

GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101) – kurs zaawansowany – 164 godziny
Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.
Katowice: 23.04.2016r.–03.07.2016r.

USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102) – kurs podstawowy – 137 godzin
Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.
Katowice: 23.04.2016r.–03.07.2016r.

FINANSOWE
DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006) – 162 godziny

Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.
Katowice: 23.04.2016r.–03.07.2016r

FINANSE DLA DYREKTORÓW I MENEDŻERÓW – 117 godzin
Warszawa: 16.04.2016r.–26.06.2016r.
Katowice: 23.04.2016r.–03.07.2016r.

KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103) – 99 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-26.06.2016r.
Katowice: 07.05.2016r.–03.07.2016r.[/

ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306) – 54 godziny
Warszawa: 23.04.2016r.-11.06.2016r.
Katowice: 07.05.2016r.–04.06.2016r.

FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW – 81 godzin
Warszawa: 23.04.2016r.-26.06.2016r.
Katowice: 07.05.2016r.–03.07.2016r.

POZOSTAŁE KURSY:
KADRY I PŁACE od podstaw (kod zawodu 242307; 242310)
Katowice – kurs wieczorowy: 05.04.2016r.–09.05.2016r.
Warszawa – kurs wieczorowy: 15.04.2016r.-31.05.2016r.
Warszawa – kurs weekendowy: 02.04.2016r.-24.04.2016r.
Katowice – kurs weekendowy: 02.04.2016–15.05.2016r.

SPEDYTOR – spedycja i transport od podstaw (kod zawodu 333105)
Warszawa – kurs weekendowy: 07.05.2016r.-19.06.2016r.
Katowice – kurs weekendowy: 19.03.2016r.–17.04.2016r.

POLECANE SZKOLENIA W KATOWICACH:
EGZEKUCJA KOMORNICZA DLA WIERZYCIELI - PODSTAWY PRAWNE I PRAKTYCZNE – 18.03.2016r.
MS EXCEL W PRACY ANALITYKÓW – 24-25.03.2016r.
NIEMIECKA PŁACA MINIMALNA – 30.03.2016r.

POLECANE SZKOLENIA W WARSZAWIE:
SPECJALISTA DS. WINDYKACJI – 31.03 - 1.04.2016r.
ANALIZA FINANSOWA - warsztaty praktyczne w Ms Excel – 04-05.04.2016r.
REWOLUCJA W PODATKACH - KOMPENDIUM ZMIAN W SYSTEMIE PODATKOWYM 2016 – 05-08.04.2016r.

Kontakt:
Warszawa: 22 583 10 06
Katowice: 32 353 09 26

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie.
Naszą wiarygodność potwierdza ZNAK JAKOŚCI MAŁOPOLSKICH STANDARDÓW USŁUG EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH

Obrazek

Sprawdź nas na Facebooku

Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307). Kadr i Płac nauczymy KAŻDEGO!


Obrazek

Temat: Szkolenia

Zapraszamy na warsztaty ze zdobień ślubnych prowadzone przez Nail Art & Make Up Gizela Wojna

W programie:
- dobór odpowiedniego wzoru pod kreację ślubną
- łączenie różnych technik zdobienia
- malowanie wzorów przy pomocy pasty i paint geli
- wypukłe wzory 3D
- wykorzystanie foli transferowej i bulionu

Szczegółowe informacje i zapisy pod numerem: 22 846 21 00


Obrazek
Magdalena T.

Magdalena T. Content Marketing
Specialist,
Allegro.pl

Temat: Szkolenia

TRWAJĄ ZAPISY

POZNAŃ
Zapraszamy do skorzystania z oferowanych przez naszą firmę szkoleń otwartych. Rozpoczynamy cykl warsztatów w tematach zarządzania, sprzedaży, rozwoju osobistego oraz ofert skierowanych do działów HR. Szkolenia przeprowadzane są przez kadrę profesjonalistów, ekspertów w danych dziedzinach nie tylko pod względem merytorycznym ale również praktycznym.


ZAPISY: http://www.ark-doradztwo.pl/szkolenia/szkolenia_otwart...

Budowanie zaangażowania pracowników to konieczność, w świecie, w którym o sukcesie organizacji nadal decydują i będą decydować ludzie. Sukcesy firm, takich jak: Apple, Starbucks, Google, United, Southwest Airlines, Toyota, pokazują, że polityka angażowania i dawania kredytu zaufania pracownikom, jest skuteczna w realizacji celów biznesowych.

Chcesz poznać nasze rozwiązanie?

Odpowiadając na potrzeby i zapytania naszych klientów, również w duchu zarządzania bez przymusu postanowiliśmy otworzyć cykl szkoleń otwartych w tematyce budowania zaangażowania pracowników. Warsztat poprowadzi Maciej Sasin, trener, coach, ekspert w dziedzinie zarządzania i wykładowca z zakresu psychologii w biznesie oraz w rozwoju osobistym, również autor książki o tej samej tematyce.

Jeżeli:
• Zależy ci na kreowaniu pro aktywnej postawy oraz rozwoju kultury organizacji
• Chcesz zwiększyć swoje umiejętności zarządzania zespołem
• Chcesz poznać narzędzia i techniki zwiększające zaangażowanie pracowników
• Chcesz poznać metody rozwiązywania typowych problemów związanych z brakiem zaangażowania pracowników

Weź udział w szkoleniu otwartym z budowania zaangażowania pracowników w praktyce oferowanym przez firmę Akademia Rozwoju Kompetencji!
http://www.ark-doradztwo.pl/szkolenia/szkolenia_otwarte


Obrazek


Data dwudniowego szkolenia: 14.04.2016 - 15.04.2016, godz. 9:00 - 17:00
Stała cena za osobę: 1599 zł
Atrakcyjne zniżki dla więcej niż 1 pracownika z tej same firmy.
Miejsce: Poznań


Obrazek
Aleksandra Krysiak

Aleksandra Krysiak Koordynator
projektu, 11 Muz
Innowacje w Kulturze

Temat: Szkolenia

Warsztaty: Metody moderacji i facylitacji w pracy grupowej

Szkolenie skierowane jest dla dyrektorów menadżerów, liderów, osób, które prowadzą grupy robocze i zespoły interdyscyplinarne, wielozadaniowe, projektowe.

Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości w zakresie procesów jakie mają wpływ na wartość i jakość pracy zespołów. Zdobyta wiedza z zakresu zarządzania procesami grupowymi i celami, kompetencjami i talentami członków grupy będzie wsparciem w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, pokonywaniu impasu, rozwiązywaniu problemów i generowaniu nowych pomysłów.

Wskazanie sposobów moderacji i facylitacji i przećwiczenie wybranych technik zwiększy wpływ na świadome kształtowanie sposobów pracy grupy. Zdobycie wiedzy z zakresu wpływu indywidualnych kompetencji członków na kapitał wiedzy oraz poznanie kluczowych narzędzi usprawniania pracy grupowej pomoże zwiększyć efektywność, podnieść jakość i komfort pracy w zespołach.

Korzyści dla uczestnika:
1. Zrozumiesz czym jest model zarządzania procesowego, co wpłynie na Twoje umiejętności usprawniania pracy zespołów
2. Zbadasz własne kompetencje zespołowe i nauczysz się jak pomóc innym członkom zespołu określać ich kompetencje i motywacje
3. Zrozumiesz czym jest liderowanie, moderacja i facylitacja – jakie są oczekiwania i możliwości
4. Poznasz mechanizmy kreowania zmiany w pracy grupowej (definiowanie celu, wytyczania zadań, rozwiązywania konfliktów, kreowanie nowych pomysłów)
5. Poznasz i przećwiczysz praktyczne techniki służące efektywności grupowej
6. Otrzymasz materiały szkoleniowe zawierające arkusze pracy – narzędzia do bezpośredniego wykorzystania w swoich zespołach
7. Poznasz sposoby pracy z trudną grupą, nabędziesz umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach i pracy z własnymi emocjami
8. Otrzymasz informację zwrotną odnośnie rozwoju indywidualnych kompetencji do kierowania zespołami.

Metody i narzędzia:
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi, przede wszystkim metodami facylitacji i moderacji. Dzięki tym metodom uczestnicy samodzielnie wypracowują kapitał wiedzy możliwy do implikacji we własnych organizacjach oraz zdobywają doświadczenie.
Uczestnicy otrzymają indywidualną informację zwrotną oraz wskazówki do własnego rozwoju. Sesje pracy grupowej mogą zostać nagrane celem ewaluacji indywidualnych kompetencji i samodzielnego wyciągania wniosków.

Warsztaty prowadzi:
Karolina Mikołajczak - Stasiak.
Trenerka umiejętności interpersonalnych, specjalistka z zakresu dynamiki procesów grupowych, kapitału kompetencyjnego z 9 letnim doświadczeniem w pracy. Kompetencje i umiejętności z zakresu psychologii Gestalt, NLP oraz technik teatralnych pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników.
W swojej pracy wykorzystuje narzędzia facylitacji i moderacji. Swój warsztat trenera rozwijała w Niemczech, Francji, Stanach zjednoczonych gdzie pracowała przy projektach szkoleniowych. Jej myślą przewodnią jest: „edukacja dla działania”

Informacje organizacyjne:
Grupa: 8-12 osób ( 8 minimalna liczba osób)
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych
Termin: 11-12.04.2016
Inwestycja: 860,00 zł
Zapisy: a.krysiak@11muz.pl, tel. 535 044 488
Monika K.

Monika K. Szkolenia, doradztwo
zawodowe i projekty
HR

Temat: Szkolenia

Warsztat "Jak oswoić zmianę i uczynić ją bardziej przyjazną"

Terminy:
8 kwietnia: 9:00 – 12:00 (Piątek)
23 kwietnia: 10:30 - 13:30 (Sobota)

Miejsce:

Marszałkowska 87, Idea Hub - szkolenie w dniu 8 kwietnia
Polna 11, Idea Hub - szkolenie w dniu 23 kwietnia.

Liczba miejsc: 8 osób

Warsztat trwa 3 godziny. Koszt warsztatu: 50 zł. Płatność na miejscu.

Zapisy na warsztat na adres e-mail: mona.krupinska@gmail.com[/b]

„Jedyną stałą rzeczą jest zmiana” – Heraklit

„Ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.” – P. Coelho

Co czujesz, kiedy nadchodzą zmiany? Jakie myśli ci towarzyszą, jakie emocje się pojawiają? Co jest Twoją pierwszą reakcją na zmiany?

Zmiany nie są dla nas łatwe – powodują, że możemy tracimy kontrolę nad naszym życiem, nie mamy żadnej strategii na poradzenie sobie z nową sytuacją. Pojawia się opór i zaczynają działać nasze mechanizmy obronne.
Zmiany w naszym życiu są najróżniejszej natury. Mogą być to zmiany błahe i fundamentalne, ewolucyjne i rewolucyjne, wewnętrzne i zewnętrzne, pożądane i niepożądane, świadome i nieświadome. Każde z tych kryteriów podziału coś nam ważnego mówi, zarówno o samej zmianie, jak i o nas – o tym, jacy jesteśmy, co czujemy, czego chcemy, czego potrzebujemy, co zmieniać umiemy, a czego nie.

Zmiana jest wielkim nauczycielem i nieodłączną częścią naszego życia. Ona pobudza, rozwija, pozwala odkrywać siebie. Co zatem sprawia, że zmiany są takie trudne? Niewiadoma i konieczność opuszczenia strefy komfortu.
Jeśli chcesz znaleźć szczęście, miłość i satysfakcjonujący związek, atrakcyjniejszą pracę, rozwinąć skrzydła, tworzyć, robić, to co kochasz, to potrzebujesz zmiany. Ona się wydarzy, jeśli puścisz kontrolę, otwierając się na nowe. I dlatego zapraszam cię na warsztat „Jak oswoić zmianę i uczynić ją bardziej przyjazną”.
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Szkolenia



Obrazek

konto usunięte

Aleksandra Krysiak

Aleksandra Krysiak Koordynator
projektu, 11 Muz
Innowacje w Kulturze

Temat: Szkolenia

Metody moderacji i facylitacji w pracy grupowej - WARSZAWA

Szkolenie skierowane jest dla dyrektorów menadżerów, liderów, osób, które prowadzą grupy robocze i zespoły interdyscyplinarne, wielozadaniowe, projektowe.

Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości w zakresie procesów jakie mają wpływ na wartość i jakość pracy zespołów. Zdobyta wiedza z zakresu zarządzania procesami grupowymi i celami, kompetencjami i talentami członków grupy będzie wsparciem w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, pokonywaniu impasu, rozwiązywaniu problemów i generowaniu nowych pomysłów.

Wskazanie sposobów moderacji i facylitacji i przećwiczenie wybranych technik zwiększy wpływ na świadome kształtowanie sposobów pracy grupy. Zdobycie wiedzy z zakresu wpływu indywidualnych kompetencji członków na kapitał wiedzy oraz poznanie kluczowych narzędzi usprawniania pracy grupowej pomoże zwiększyć efektywność, podnieść jakość i komfort pracy w zespołach.

Korzyści dla uczestnika:
1. Zrozumiesz czym jest model zarządzania procesowego, co wpłynie na Twoje umiejętności usprawniania pracy zespołów
2. Zbadasz własne kompetencje zespołowe i nauczysz się jak pomóc innym członkom zespołu określać ich kompetencje i motywacje
3. Zrozumiesz czym jest liderowanie, moderacja i facylitacja – jakie są oczekiwania i możliwości
4. Poznasz mechanizmy kreowania zmiany w pracy grupowej (definiowanie celu, wytyczania zadań, rozwiązywania konfliktów, kreowanie nowych pomysłów)
5. Poznasz i przećwiczysz praktyczne techniki służące efektywności grupowej
6. Otrzymasz materiały szkoleniowe zawierające arkusze pracy – narzędzia do bezpośredniego wykorzystania w swoich zespołach
7. Poznasz sposoby pracy z trudną grupą, nabędziesz umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach i pracy z własnymi emocjami
8. Otrzymasz informację zwrotną odnośnie rozwoju indywidulanych kompetencji do kierowania zespołami.

Metody i narzędzia:
Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami warsztatowymi, przede wszystkim metodami facylitacji i moderacji. Dzięki tym metodom uczestnicy samodzielnie wypracowują kapitał wiedzy możliwy do implikacji we własnych organizacjach oraz zdobywają doświadczenie.
Uczestnicy otrzymają indywidualną informację zwrotną oraz wskazówki do własnego rozwoju. Sesje pracy grupowej mogą zostać nagrane celem ewaluacji indywidualnych kompetencji i samodzielnego wyciągania wniosków.

Warsztaty prowadzi:
Karolina Mikołajczak - Stasiak
. Trenerka umiejętności interpersonalnych, specjalistka z zakresu dynamiki procesów grupowych, kapitału kompetencyjnego z 9 letnim doświadczeniem w pracy. Kompetencje i umiejętności z zakresu psychologii Gestalt, NLP oraz technik teatralnych pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników.
W swojej pracy wykorzystuje narzędzia facylitacji i moderacji. Swój warsztat trenera rozwijała w Niemczech, Francji, Stanach zjednoczonych gdzie pracowała przy projektach szkoleniowych. Jej myślą przewodnią jest: „edukacja dla działania”

Informacje organizacyjne:
Grupa: 8-12 osób ( 8 minimalna liczba osób)
Czas trwania: 16 godzin dydaktycznych
Termin: 30-31.05.2016
Inwestycja: 700,00 zł netto
Zapisy: a.krysiak@11muz.pl, tel. 535 044 488
Miejsce: Warszawa
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia

Sprawdź jakie firmy brały udział w naszych szkoleniach...
...przeczytaj ich opinie...
...i zapisz się!


Zapraszamy na szkolenia otwarte, które poprowadzi Jarosław Żeliński (członek IIBA):
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – 15-16.06.2016
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – 10-11.05.2016
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – 1-2.06.2016

Zapraszamy na szkolenia otwarte, które poprowadzi Krzysztof Tomkiewicz:
- Komunikowanie zmiany – 15-16.09.2016
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 6-7.10.2016
- Marketing usług IT – 20-21.10.2016
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes – 14-15.11.2016
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne – 24-25.11.2016

Zapraszamy na szkolenia otwarte, które poprowadzi Bogdan Bereza:
- "Don't automate, obliterate!" Re-inżynieria procesów biznesowych wykorzystująca IT - 25-26.04.2016
- Automatyzacja procesów biznesowych - 9-10.05.2016
- Zarządzanie projektami wykorzystującymi podejście AGILE (praktyka i standardy) - 1-2.06.2016
- Efektywność projektu informatycznego - 13-14.06.2016
- Skuteczne porozumiewanie się w biznesie - 30.06-1.07.2016

Zapraszamy na szkolenie otwarte, które poprowadzi Renata Warchoł-Lewicka (radca prawny):
- Umowy na usługi i systemy IT - 12-13.05.2016

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Aleksandra Krysiak

Aleksandra Krysiak Koordynator
projektu, 11 Muz
Innowacje w Kulturze

Temat: Szkolenia

Warsztaty: Jak sobie radzić z trudnymi ludźmi, by łatwiej z nimi żyć.

Trudni ludzie. Czasem zwiemy ich też toksycznymi. Ludzie, którzy wysysają z ciebie energię, których nie możesz zmienić, ludzie, którzy nie robią tego, czego od nich oczekujesz, bądź robią to, czego nie chcesz. Ludzie, którzy często pojawiają się w twoim życiu, a z którymi jakoś musisz sobie radzić i z którymi musisz współdziałać. Pocieszę cię informacją, że są skuteczne metody radzenia sobie z nimi. O tym właśnie będzie cały ten warsztat.

Pomyśl, zatem, że radzenie sobie z trudnymi ludźmi jest jak chodzenie na siłownię. Wielu z nas tego nie lubi, pozwala natomiast popracować nad naszymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Może nie zawsze uzyskasz oczekiwane rezultaty, jednak siła i umiejętności, jakie w sobie wyrobisz może być dokładnie tym, czego będziesz potrzebować by zachować te relacje, które wiele dla ciebie znaczą.

Dołącz więc do nas na ćwiczenia! Satysfakcja gwarantowana!

CELE SZKOLENIA:
- nauka rozpoznawania 10 typów najbardziej niechcianych zachowań trudnych ludzi
- zdefiniowanie swojego podejścia
- nauka rozpoznawania 4 kluczowych intencji zachowania
- rozwój umiejętności uważnego słuchania by zrozumieć
- rozwój umiejętności mówienia do trudnych ludzi by cię zrozumieli
- budowanie umiejętności radzenia sobie z każdym z 10 typów trudnych ludzi
- nauka radzenia sobie z agresywnym zachowaniem

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
Korzyści zawodowe i prywatne uczestnika:
- zrozumienie dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób co ułatwi ci współżycie z ludźmi (nie tylko tymi trudnymi)
- wypracowanie własnego stylu efektywnej komunikacji z innymi ludźmi, przez co łatwiej będzie nawiązywać relacje i uzyskiwać od ludzi to czego pragniesz
- zwiększenie swobody i pewności siebie w trakcie komunikacji z ludźmi
- zwiększenie satysfakcji z kontaktów z ludźmi

PROGRAM:
1. Typologia 10 najbardziej trudnych ludzi
2. Świadomy wybór zachowania
3. 4 typy intencji i ich zrozumienie
3. Redukcja różnic - mieszanie i przekierowanie
4. Słuchanie dla zrozumienia
5. Mówienie by być zrozumianym
6. Jak radzić sobie z 10 typami trudnych ludzi
7. Jak radzić sobie z agresywnym zachowaniem

DLA KOGO:
Wszyscy ci, którzy maja do czynienia, w życiu zawodowym i osobistym, z ludźmi, których uznają za trudnych czy też toksycznych.

Na warsztatach odnajdą się również ci, którzy chcą poprawić swoje zdolności komunikacyjne

PROWADZI:
Adriana Cylwik
- pomaga ludziom tworzyć udane związki, relacje międzyludzkie, zdrowe poczucie własnej wartości, żyć w harmonii i równowadze pomiędzy pracą a życiem zawodowym oraz odnajdywać swój sposób na życie.

Z zawodu psycholożka, psychoterapeutka i trenerka. Absolwentka m.in. studiów magisterskich z zakresu psychologii klinicznej na SWPS w Warszawie. Dodatkowo ukończyła wiele szkoleń i kursów, między innymi: Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Interdyscyplinarne studium przeciwdziałania przemocy w rodzinie, Kurs trenerski I stopnia, Terapia behawioralna.

Właścicielka gabinetu rozwojowo-terapeutycznego w Łodzi - Hope – Nadzieja, Rozwój, Spełnienie, w ramach którego prowadzi programy rozwojowe, konsultacje psychologiczne, psychoterapię, autorskie warsztaty oraz e-kursy -https://www.facebook.com/hope.nadzieja.rozwoj.spelnienie/

Autorka bloga Hakerka Miłości - https://hakerkamilosci.wordpress.com/

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin:
07-08 maja 2016, godz. 10.00 - 17.00

Inwestycja:
Cena standardowa 367 zł
Cena "first minute" 317 zł (przy opłacie za całość kursu do 24.04.2016)

Przy zapisie na warsztaty obowiązują zapisy pod adresem a.cylwik@gmail.com oraz wpłata zaliczki (przy opcji ceny standardowej) do dnia 1.05.2016 w wysokości 200 zł.

W przypadku odwołania warsztatów pieniądze są zwracane wpłacającemu.

Cena obejmuje - przerwy kawowe, materiały szkoleniowe (skrypt)

Miejsce szkolenia: 11 Muz, Łódź ul. Piramowicza 11/13
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

Temat: Szkolenia

SZKOLENIE - ZAAWANSOWANE PROGRAMOWANIE W JĘZYKU PYTHON - 16 MAJA

Programujesz w języku ‪Python‬ w środowisku ‪GNU‬/Linux lub MS ‪‎Windows‬, a także tworzysz aplikacje głównego nurtu oraz aplikacje sieciowe w tym języku?

Zapisz się na 4-dniowe szkolenie, które obejmuje:

⚪ programowanie obiektowe i wielowątkowe w języku Python,
⚪ transformacje danych w formacie XML,
⚪ wstęp do tworzenia własnych modułów języka Python implementowanych w języku C/C++.

Dowiedz się więcej!
Monika P.

Monika P. Centrum Szkoleniowe
FRR, Menedżer
Szkoleń

Temat: Szkolenia


Obrazek
Chcemy Was zapoznać z produktem, który niewątpliwie wyróżnia nas na rynku szkoleniowym. Tym nowatorskim rozwiązaniem są Akademie. Składają się one z modułów szkoleniowych. Każdy kursant może uczęszczać na określone moduły (zajęcia) dowolnie w ramach Akademii. Jeśli nie uda Wam się zaliczyć któregoś modułu, możecie to zrobić w dogodnym dla Was terminie. Nie musicie korzystać ze wszystkich szkoleń – wybieracie te, które są Wam potrzebne w praktyce zawodowej, lub które Was interesują. Stawiamy na elastyczność i dopasowanie się do Waszych oczekiwań – naszym celem jest bycie jak najbliżej Was. Pozytywne opinie zamieszczone na fanpage oraz stronie internetowej potwierdzają, że nasze szkolenia szyte są na miarę.

Obecnie prowadzimy 7 Akademii:
1. AKADEMIA MIĘDZYNARODOWEGO OPODATKOWANIA
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

2. AKADEMIA CONTROLLINGU
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

3. AKADEMIA VAT
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

4. AKADEMIA PODATKÓW- obecnie pod nazwą REWOLUCJA W PODATKACH - KOMPENDIUM ZMIAN W SYSTEMIE PODATKOWYM 2016
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

5. AKADEMIA SAGE SYMFONIA
Warszawa, sprawdź >>>

6. AKADEMIA MSR/MSSF
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

7. AKADEMIA WINDYKACJI
Katowice, sprawdź >>>
Warszawa, sprawdź >>>

Kontakt:
Warszawa: 22 583 10 06
Katowice: 32 353 09 26
Magdalena T.

Magdalena T. Content Marketing
Specialist,
Allegro.pl

Temat: Szkolenia

Zapraszamy do skorzystania z oferowanych przez naszą firmę szkoleń otwartych. Rozpoczynamy cykl warsztatów w tematach zarządzania, sprzedaży, rozwoju osobistego oraz ofert skierowanych do działów HR. Szkolenia przeprowadzane są przez kadrę profesjonalistów, ekspertów w danych dziedzinach nie tylko pod względem merytorycznym ale również praktycznym.


Obrazek


Poniższe szkolenie dotyczy usystematyzowania wiedzy związanej z technikami sprzedaży, doskonalenia umiejętności badania potrzeb, w celu zwiększenia profesjonalizmu w kontakcie z Klientem.

Jakich technik użyć by spotkanie zakończyło się sukcesem?

Proponowanym przez nas rozwiązaniem jest strategia 8Z:
"Strategia 8Z to praktyczna i przemyślana koncepcja prowadzenie spotkania handlowego opracowana przez Pawła Muzyczyszyna, trenera z piętnastoletnim doświadczeniem w sprzedaży. Na warsztacie podzieli się swoim doświadczeniem, w zakresie budowania kontaktu z Klientem oraz tworzenia długofalowych relacji, które przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży w dłuższym czasie."(zobacz opis całego szkolenia - http://www.ark-doradztwo.pl/szkolenia/profesjonalna_sp...

Jeżeli:
• Chcesz poznać etapy rozmowy handlowej i nauczyć się sztuki efektywnych pytań
• Rozpoznawać potrzeby klienta oraz budować zaufanie w relacji
• Nauczyć się metod odpierania zastrzeżeń oraz finalizacji sprzedaży
• Zaplanować następne działania w celu utrzymania lojalności klienta


Weź udział w szkoleniu otwartym z prowadzenia spotkań handlowych z wykorzystaniem strategii 8Z, oferowanym przez firmę Akademia Rozwoju Kompetencji!
http://www.ark-doradztwo.pl/szkolenia/szkolenia_otwarte

Data szkolenia: 03.06.2016
Stała cena za osobę: 899 zł
Promocyjna cena: 799 zł*
Atrakcyjne zniżki dla więcej niż 1 pracownika z tej same firmy.
Miejsce: Poznań
Wydarzenie na facebook'u: https://www.facebook.com/events/691059334330715/

*cena obowiązuje dla osób zapisujących się do 31.05.2016 przy jednoczesnym uiszczeniu wpłaty

Serdecznie zapraszamy!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

UWAGA!!!

NA HASŁO : ,,APEXnet VAT'' - rabat 10% na szkolenie ,,VAT w jednostkach samorządu terytorialnego''

Zapraszamy na profesjonalne szkolenie, dzięki któremu zapoznasz się z najważniejszymi zmianami w 2016 roku!

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: marketing@apexnet.pl

Kalendarz szkoleń TUTAJ >>
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE z firmą APEXnet

I. Jak szkolimy?

Przy organizacji szkoleń zamkniętych dopasowujemy się przede wszystkim do 3 elementów

Termin >Budżet>Program

II. Kto szkoli?

Współpracujemy z grupą ponad stu trenerów.

Szkolą dla nas wyłącznie najlepsi w swojej branży specjaliści, z wiedzą popartą doświadczeniem i referencjami. Są wśród nich zarówno praktycy, jak i prawnicy. Zawsze dobieramy trenera pod specyfikę klienta, uwzględniając potrzebę klienta i doświadczenie trenera w danej branży.

III. Z czego szkolimy?
- Zamówienia publiczne
-Fundusze unijne
- Prawo budowlane
- Finanse publiczne
- Kontrola i audyt
- Prawo administracyjne
- Kosztorysowanie
- Księgowość (rozliczenia VAT, rozliczanie dotacji)
- Kadry (prawo pracy, czas pracy kierowców, prowadzenie rekrutacji, system oceny pracowników)
Szkolenia "miękkie" (wartościowanie stanowisk pracy, etyka, savoir vivre, negocjacje, zarządzanie)

IV. Dlaczego w APEXnet?

Zamawiając jedno szkolenie w APEXnet otrzymują Państwo roczną opiekę merytoryczną z zakresu zamówień publicznych, tematyki VAT i funduszy unijnych.

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują bezpłatnie roczny dostęp do EDUstrefy, portalu o zamówieniach publicznych.

V. WYŚLIJ DO NAS ZAPYTANIE OFERTOWE
e-mail: katarzyna.kreczmanska@apexnet.pl
LUB ZADZWOŃ PO WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW
tel. 22 205 89 08
Kamila Korniluk

Kamila Korniluk Asystentka
dyrektora, Karolina
International Foods
LTD.

Temat: Szkolenia


Obrazek


Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne Syntea S.A. serdecznie zaprasza na szkolenie:
MS Project 2013

Zamierzasz zająć się nadzorowaniem i prowadzeniem rozbudowanych projektów? A może jesteś członkiem zespołu projektowego i potrzebujesz praktycznego zapoznania z programem, który pomoże Ci w twojej pracy? Jeśli tak, to szkolenie MS Project 2013 jest skierowane właśnie do Ciebie, osoby, która szanuje swój czas. Biorąc udział w naszym kursie nauczysz się od podstaw korzystania z programu, który pomoże Ci w organizacji pracy nad projektami. Nie czekaj i wybierz się z nami w dalszą podróż po zakamarkach najlepszego programu wykorzystywanego jako narzędzie do zarządzania. Skontaktuj się z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!

Czas trwania: 3 dni
Miejsce realizacji: Warszawa
Okres realizacji: pierwsza połowa czerwca
Cena: 1500 zł brutto

Program, czyli czego i w jaki sposób pragniemy Cię nauczyć

1. Podstawy poruszania się po programie
• Charakterystyka MS Project
• Zapisywanie, wyszukiwanie, otwieranie projektu
• Podstawowe widoki

2. Definiowanie i zarządzanie zadaniami
• wprowadzanie zadania
• zadania sumaryczne
• zadania cykliczne, punkty kontrolne
• przeglądanie, sortowanie i grupowanie zadań
• edycja informacji o zadaniu
• usuwanie zadań i łączenie zadań
• typy połączeń i ograniczeń
• zależności między zadaniami (ZR, RZ, ZZ i RR), zwłoka
• śledzenie ścieżek zadań

3. Zasoby:
• wprowadzanie zasobów
• dostępność zasobów
• koszty zasobów w czasie
• tabele stawek kosztów
• przypisywanie zasobów do zadań
• przydzielanie dodatkowych zasobów
• rozmowa z zespołem poprzez Lync

4. Kalendarze:
• tworzenie kalendarza
• przypisywanie kalendarza do projektu i zasobów
• modyfikacja kalendarza projektu i zasobów
• przypisywanie kalendarza do zadania
• opcje kalendarza

5. Przeglądanie informacji o projekcie:
• ogólne informacje o projekcie
• koszty zadań
• koszty zasobów
• giagram sieciowy i ścieżka krytyczna
• liczba roboczogodzin i zużycie zasobów materiał
• filtry
• grupowanie zasobów i zadań
• obciążenia zasobów
• tworzenie planu bazowego

6. Prezentowanie danych o rzeczywistym wykonaniu i kosztach:
• wprowadzanie dat rzeczywistych
• wprowadzanie kosztów rzeczywistych
• odchylenia terminów i kosztów
• plan wykonania na wykresie
• tworzenie raportów
• nowe raporty w Project 2013

Dodatkowe informacje dostępne pod numerem 797 029 194 lub mailowo: monika.markucinska@gmail.com

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do