Emila Jawor

Emila Jawor marketing
specialist, Nestle
Polska S.A.

Temat: Szkolenia

https://www.facebook.com/events/1625533347700879/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na kolejną edycję BEZPŁATNYCH
WARSZTATÓW: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 10 października 2015 roku w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 1.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry
marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?
Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty. 

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in). 

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii

Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na unikatowe warsztaty stacjonarno-interaktywne

WYŁĄCZNOŚĆ DANYCH I RYNKOWA PRODUKTÓW REFERENCYJNYCH

Warsztaty poprowadzą: Magdalena Leszczyńska, Izabela Domalewska-Pawluczuk, Anna Przybycień

Warsztaty odbędą się 23 października 2015 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Więcej informacji:
http://www.service4pharma.pl/index.php?id=403
https://www.facebook.com/events/439530872922175/
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: Szkolenia

Zapraszam na szkolenie:
NEGOCJACJE HANDLOWE W PIGUŁCE - Warszawa, 16 listopada

Więcej informacji:
https://www.facebook.com/events/791269780984167
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Szkolenia

https://www.facebook.com/events/1032639596780440/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 24 października 2015 w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 6.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?

Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty.

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in).

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek
Katarzyna L.

Katarzyna L. Trener,
Szkoleniowiec,
Wykładowca

Temat: Szkolenia

Zapraszam na warsztaty

Inteligencja emocjonalna. Krok 1. Samoświadomość.
Warsztat, który wpływa na umiejętność rozpoznawania i kształtowania własnych postaw.

Szczecin, 7 listopada 2015 r., godz. 10:00 – 16:00

Co zyskujesz:
 Zrozumienie własnych postaw, reakcji i zdiagnozowanie czynników samosabotujących.
 Zarządzanie własnym nastawieniem i podejściem do krytycznych sytuacji.
 Kolejny krok w kierunku stworzenia dobrych relacji ze swoim otoczeniem.
 Większe poczucie spełniania się w życiu.
 Zwiększenie szans na osiągnięcie sukcesu w wybranym przez Ciebie obszarze.
 Większa równowaga wewnętrzna.
 Większa wiara w siebie.

Zapraszam po szczegóły: http://competit.pl/w/4317/
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Zapraszamy na nasze pewne terminy szkoleń! Przyjdź na szkolenie i wystaw nam swoją opinie!

A to proponowane terminy i tematyki szkoleń:

1. Programowanie Bazy Microsoft SQL Server w języku T-SQL
Termin: 02.11.2015 - 04.11.2015, Warszawa,
Cena: 1185 zł netto / osobę

2. APEX - Administracja i podstawy programowania
Termin : 10.11.2015 - 12.11.2015 - 13.11. , Warszawa
[Cena: 2079 zł netto / osobę

3. Administracja Bazami Danych Oracle II
Termin: 16.11.2015 - 19.11.2015 , Warszawa
Cena :1584 zł netto / osobę

4. Zapytania SQL w bazach danych Microsoft SQL Server
Termin: 16.11.2015 - 18.11.2015, Warszawa
Cena: 922 zł netto / osobę

5. Podstawy języka JAVA i wprowadzenie do programowania na platformę Android
Termin: 23.11.2015 - 27.11.2015, Warszawa
Cena: 1749 zł netto / osobę

6. Zarządzanie serwerem Apache w systemie Linux
Termin: 26.11.2015 - 27.11.2015, Warszawa
Cena: 1029 zł netto / osobę

7. Podstawy SQL i PL/SQL
Termin: 23.11.2015 - 27.11.2015, Warszawa
Cena: 1364 zł netto / osobę

8. Administracja systemem Linux I
Termin: 07.12.2015 - 09.12.2015 , Warszawa
Cena: 1890 zł netto / osobę

9. Administracja bazami danych MS SQL Server
Termin: 07.12.2015 - 11.12.2015, Warszawa
Cena: 1935 zł netto / osobę

10. Administracja bazami danych Oracle
Termin: 07.12.2015 - 11.12.2015
Cena : 1636 zł netto / osobę

11. Administracja bazami danych Oracle II
Termin: 14.12.2015 - 17.12.2015, Warszawa
Cena: 1584 zł netto / osobę

12. Zaawansowane programowanie w PL/SQL
Termin: 21.12.2015 - 23.12.2015, Warszawa
Cena:2314 zł netto / osobę

W celu zapisania się na szkolenie zapraszam do kontaktu:

m.bozko@jsystems.pl / biuro@jsystems.pl
tel. 22 299 53 69 / 733 908 205
Serdecznie zapraszamy.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia

Zarządzanie zespołem szkolenie

Dynamika grupy
Na czym polega motywowanie? - dyskusja moderowana
Zasady motywowania- praca w podgrupach
Przegląd teorii motywacji: Teoria dwuczynnikowa, Teoria X i teoria Y, Teoria D. McClellanda, Teoria oczekiwań, Teoria sprawiedliwości- mini-wykład, dyskusja moderowana
Styl zarządzania, poziom pewności siebie a motywacja - ćwiczenie wykonywane indywidualnie w odniesieniu do członków swojego zespołu

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Michał Binczak

Michał Binczak Scrum Master,
Trener, Konsultant
Agile i HR

Temat: Szkolenia


Obrazek


Zapraszamy na praktyczne szkolenie Scrum
Więcej informacji i zapisy:
innovision-online.com/scrum-szkolenie-otwarte

InnoVision
www.innovision-online.com
biuro@innovision-online.com
Anna G.

Anna G. Specjalista ds.
rekrutacji

Temat: Szkolenia

Zapraszamy serdecznie na XI już edycję niestandardowych warsztatów piłkarskich Trenera Marcina Gabora, które w grudniu odbędą się w Poznaniu.
Tradycyjnie zapraszamy trenerów (wszystkich klas rozgrywkowych, kategorii wiekowych, a także specjalizacji - choćby Trenerów Bramkarzy), dyrektorów sportowych, klubowych oficjeli, scoutów, piłkarzy, menedżerów, dziennikarzy oraz wszystkie osoby, chcące poszerzyć prawdziwie merytoryczną wiedzę.

Szczegóły dotyczące tego wydarzenia znajdują się w poniższym linku:

https://www.facebook.com/events/915189598567137/
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: Szkolenia

Witam,
Kolejne szkolenie z Cyklu z Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN 2.0

16-18 listopada 2015r., Warszawa
I moduł: Podstawy Modelowania Procesów Biznesowych z wykorzystaniem BPMN zgodnie z normą ISO/IEC 19510:2013 (24 h)
Szkolenie przygotowuje do zdania państwowego egzaminu z BPMN.
Certyfikat podstawowych kompetencji BPMN (ang. Certificate of Basic BPMN Competence). Rezultatem testu jest potwierdzenie kompetencji w zakresie modelowania procesów w notacji BPMN.

Cykl BPMN składa się z dwóch modułów, po których każdy uczestnik otrzymuje certyfikat „Analityk Procesów Biznesowych” (istnieje również możliwość udziału w wybranym module).

TERMINY:
I moduł: 16-18 listopada
II moduł: 2-4 grudnia
I moduł: 7-9 grudnia
II moduł: 13-15 stycznia

Kontakt:
22 427 35 33
sqam@sqam.org
http://sqam.org/
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

Witam!

Jeśli chcesz zdobyć fachową i pełnowartościową wiedzę ze świata Zamówień Publicznych, zapraszam do APEXnet!

Nasza Lista TOP tematów na listopad :

1.Proces inwestycyjny w nowej perspektywie 2014-2020. Najnowsze zmiany w zamówieniach publicznych i Prawie budowlanym

TERMIN: 16 - 18 listopada 2015
TRENERZY: Łukasz Czaban, Jerzy Dylewski, Artur Bartoszewicz
MIASTO: Zakopane, HOTEL CZARNY POTOK
CENA 1890 zł netto + 23% VAT (zakwaterowanie w pokoju 1-os.)
1690 zł netto + 23% VAT (zakwaterowanie w pokoju 2-os.)


WIĘCEJ O SZKOLENIU TUTAJ>>>

2. XIV Zjazd Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych

TERMIN: 19 - 20 listopada 2015 [Gwarancja terminu]
TRENERZY: Grzegorz Czaban, Łukasz Czaban, Ewaryst Kowalczyk, Ewa Marcjoniak, Ewa Wiktorowska, Michał Rogalski, Damian Michalak, Piotr Wiśniewski, Włodzimierz Dzierżanowski
MIASTO: Warszawa, HOTEL NOVOTEL
CENA : 1190 zł netto + 23% VAT


WIĘCEJ O SZKOLENIU TUTAJ >>

3. Obowiązki i odpowiedzialność kierownika zamawiającego w zamówieniach publicznych

TERMIN: 16 - 18 grudnia 2015
TRENER:Jerzy Czaban
MIASTO: Ustrzyki Dolne, HOTEL ARŁAMÓW
CENA: 2710 zł netto + 23% VAT (zakwaterowanie w pokoju 1-os.)
2210 zł netto + 23% VAT (zakwaterowanie w pokoju 2-os.)
CENA promocyjna dla odbiorców newslettera:
2439 zł netto + 23% VAT obowiązuje do 2 grudnia 2015 (pokój 1-os.)
1989 zł netto + 23% VAT obowiązuje do 2 grudnia 2015 (pokój 2-os.)


WIĘCEJ O SZKOLENIU TUTAJ >>

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

MAMY OGRANICZONĄ LICZBĘ MIEJSC, więc zapisujcie się już TERAZ!

POZDRAWIAM
ZESPÓŁ APEXnet!

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Baccata Enterprise sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza stworzona przez doświadczonych Trenerów Biznesu , której zadaniem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań z zakresu szkoleń, rekrutacji, doradztwa HR.

Pracujemy metodą ON THE JOB TRAINING.

Gwarantujemy najwyższą jakość usług szkoleniowych oraz wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Prowadzimy szkolenia m.in. z zakresu:


Obrazek


SPRZEDAŻY

1. Skuteczne finalizowanie sprzedaży
2. Nowoczesne techniki sprzedaży
3. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie bezpośrednim
4. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
5. Asertywność i stres w sprzedaży bezpośredniej
6. Wywierania wpływu na Konsumenta
7. Efektywność osobista w organizacji
8. Lingwistyka w sprzedaży
9. Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2B
10.Zarządzanie Zespołem Handlowców
11.Negocjacje handlowe
12.Zarządzanie relacjami
13.Perswazja handlowa
14.Techniki pozyskania Klienta w kontaktach B2C

CALL CENTER

1. Skuteczna sprzedaż przez telefon
2. Skuteczne finalizowanie sprzedaży telefonicznej
3. Nowoczesne techniki sprzedaży pośredniej
4. Sztuka pozyskiwana Klientów w kontakcie telefonicznym
5. Kreatywność w rozmowach sprzedażowych
6. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
7. Asertywność i stres w rozmowach telefonicznych
8. Monitoring i Re-trening w Call Center
9. Motywowanie pracowników Help Desk
10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w Call Center
11.Fluktuacja i Rotacja w Call Center
12.Standardy szkoleniowe w Call/Contact Center
13.Wykorzystanie NLP w Telemarketingu
14.Techniki dosprzedaży czyli Cross-selling oraz up-selling

ROZWOJU MANAGERA

1. Art – Coaching czyli rozwój osobisty przez sztukę
2. Autoprezentacja czyli umiejętność wystąpień publicznych
3. Motywowanie pracowników Call/Contact Center
4. Coaching i monitoring w Call/Contact Center
5. Komunikacja interpersonalna i Public Relations
6. Personal Branding
7. Budowanie wizerunku lidera
8. Zachowania asertywne w miejscu pracy
9. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem
10. Zarządzanie zmianą w organizacji
11. Rozwój kompetencji menadżerskich
12. Komunikacja w pracy menadżera/w biznesie/w zespole
13. Coaching w Zarządzaniu
14. Rozpoznawanie manipulacji w biznesie
15. Coaching Biznesowy
16. Coaching w Call Center
17. Autoprezentacja i autopromocja
18. Savoir vivre i dress code w biznesie
19. Współpraca z klientem VIP
20. Sztuka skutecznej negocjacji w biznesie
21. Twórcze rozwiązywanie problemów/ konfliktów w organizacji
22. Rozwijanie kompetencji managerskich - Przywództwo
23. Trudne rozmowy z pracownikami
24. Rozwijanie i motywowane pracowników/ zespołów pracowniczych
25. Budowanie i realizacja indywidualnych ścieżek rozwoju dla organizacji
26. Podnoszenie efektywności (zarządzanie w czasie i przestrzeni, zarządzanie przez cele, zarządzanie sytuacyjne)
27. Skuteczne zapobieganie wypaleniu zawodowemu w organizacji
28. Life-Coaching
29. Executive Coaching
30. Sesje AC, DC, 360/180, ocena okresowa

WINDYKACYJNE

1. Efektywna windykacja przez telefon
2. Windykacja bezpośrednia
3. Negocjacje i mediacje w windykacji
4. Prawne aspekty windykacji należności
5. Windykacja dla Handlowców
6. Windykacja należności a Zabezpieczenie wierzytelności
7. Nowoczesne techniki windykacji terenowej
8. Profesjonalny windykator terenowy
9. Telewindykator a aspekty prawne
10.Monitoring należności

PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

1. Budowanie długofalowych relacji z Klientem
2. Tworzenie i wprowadzanie standardów Obsługi Klienta
3. Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
4. Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja
5. Profesjonalna Obsługa Klienta
6. Telefoniczna Obsługi Klienta – inbound
7. Strategiczna Obsługa Klienta
8. Reklamacje i Obsługa trudnego Klienta
9. Telefonicznie Badanie CATI
10. Profesjonalna korespondencja e-mail

TRENER CALL CENTER

1. Podstawy umiejętności trenerskich czyli jak zostać trenerem sprzedaży
2. Train the Trainers
3. Trener Call Center – Metody szkoleniowe
4. Trener Call Center – Projektowanie programu szkoleniowego
5. Trener Call Center – Efektywna analiza potrzeb szkoleniowych
6. Trener Call Center - Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową
7. Sytuacje trudne, konfliktowe w pracy Trenera podczas szkolenia
8. Zasady tworzenia materiałów szkoleniowych i pomocy wizualnych, multimedialnych
9. Planowanie i konstruowanie szkoleń wewnętrznych jak i zewnętrznych w organizacji
10.Techniki prezentacyjne w pracy Trenera

PRAWO

1. Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
2. Prawo pracy wraz ze zmianami - aktualny stan prawny 2014 r.
3. Prawo pracy w praktyce wraz z kompletem wniosków, oświadczeń
4. Prawo pracy w MŚP
5. Kodeks pracy po nowelizacji
6. Prawo pracy dla Kadry Zarządzającej
7. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych
8. Ochrona danych osobowych w administracji publicznej i samorządowej
9. Ochrona danych na stanowiskach kadrowo - płacowych
10. Praktyczne prawne aspekty ochrony danych osobowych i baz danych w bankowości

MARKETING

1. Social Media
2. E - marketing
3. E-commerce
4. Zarządzanie marką
5. Zarządzanie produktem
6. Psychologia reklamy
7. Marketing ROI
8. Skuteczne strategie marketingowe w praktyce
9. Controlling marketingowy
10.Strategia Marketingowa

PSYCHOLOGIA PRACY

1. Dobre praktyki redukcji zatrudnienia
2. Dyskryminacja i mobbing - minimalizowanie ryzyka odpowiedzialności pracodawcy
3. Eliminowanie zagrożeń psychospołecznych – obowiązki pracodawcy
4. Inwestowanie w rozwój pracowników
5. Jak szacować i pomnażać kapitał intelektualny firmy
6. Ludzki aspekt zmian organizacyjnych
7. Ochrona danych osobowych pracowników i kandydatów do pracy
8. Ochrona wizerunku pracodawcy w Internecie
9. Odpowiedzialność menedżerów za relacje w miejscu pracy
10.Optymalizacja zatrudnienia w czasie recesji
11.Outplacement - łagodzenie skutków zwolnień
12.Mobbing - rozpoznawanie i przeciwdziałanie
13.Motywacja i komunikacja w czasie restrukturyzacji zatrudnienia
14.Motywowanie pracowników w czasie koniunktury i dekoniunktury
15.Nowoczesne systemy ocen pracowniczych
16.Płeć a styl zarządzania
17.Psychologia konfliktu dla menedżerów
18.Psychologiczne aspekty negocjacji handlowych
19.Przeciwdziałanie nierównemu traktowaniu w środowisku pracy
20.Przeciwdziałanie nieuczciwym i nieetycznym zachowaniom pracowników
21.Skuteczna rekrutacja dla menedżerów zespołów
22.Szkolenia i rozwój zawodowy pracowników
23.Świadczenia pozapłacowe jako element polityki wynagradzania
24.Zagrożenia psychospołeczne w środowisku pracy – m.in. stres, wypalenie, pracoholizm
25.Zarządzanie konfliktami pracowniczymi
26.Zarządzanie nowoczesnymi formami organizacji pracy - pracą zdalną, elastyczną i wirtualną
27.Zarządzanie pracownikami z Pokolenia Y
28.Zarządzanie procesem zwolnień grupowych
29.Zarządzanie talentami i strategie rozwoju pracowników
30.Zarządzanie wiedzą w firmie
31.Zmiana i opór wobec zmian
32.Zmiany w prawie pracy

Z przyjemnością zaprezentujemy Państwu szczegółową propozycję wybranego przez Państwa szkolenia, warsztatu, kursu dostosowanego do Państwa indywidualnych potrzeb.

Jeżeli interesuje Państwa inny temat szkolenia czy warsztatu prosimy o przesłanie zapytania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

Baccata Enterprise sp. z o.o.
Training & Coaching & Consulting

oferta@baccata.com.pl

http://baccata.com.pl/
Katarzyna Trząska

Katarzyna Trząska Content Manager,
Copywriter, Social
Media Manager

Temat: Szkolenia

Otawa Group Grupa Doradcza
zaprasza do współpracy w zakresie realizacji szkoleń oraz badań.

W naszej pracy łączymy doświadczenie badawcze ze szkoleniami otwartymi oraz zamkniętymi. Podnosimy kwalifikacje uczestników zajęć pragnąc przede wszystkim zaszczepić w nich prawdziwą chęć do realizowania zawodowych celów.

Dzięki połączeniu badań (np. Tajemniczego Klienta) ze szkoleniami możemy efektywnie zbadać poziom obsługi Klienta, a następnie dzięki szkoleniom podnieść kwalifikacje pracowników dokładnie w tych aspektach, które wymagają pracy.

Zapraszam do zapoznania się z profilem działalności firmy: http://otawagroup.pl/

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,

Przypominamy o naszych CERTYFIKOWANYCH KURSACH RACHUNKOWOŚCI oraz KADR I PŁAC, które organizujemy w Krakowie! Już niebawem rozpoczynają się kolejne edycje – 28 listopada Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia oraz Optima (kod zawodu: 242310,242307), a dwa dni później – Rachunkowość od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu: 331301). Jak zawsze, zajęcia poprowadzą znakomici specjaliści-praktycy (główni księgowi i kadrowi), dzięki czemu szkolenia będą nastawione na ćwiczenia, rozwiązywanie zadań, czyli faktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie. Po kursie otrzymają Państwo REALNE KORZYŚCI (umiejętności) potwierdzone prestiżowymi zaświadczeniami MEN i certyfikatami zawodu (wg klasyfikacji MPiPS).
Jeszcze przed upływem tego roku masz szansę na podniesienie kwalifikacji, zdobycie nowego zawodu i zmianę pracy (lub awans)!

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Krzysztof Szozda

Krzysztof Szozda ten którego
pytają...

Temat: Szkolenia

Witam, przeprowadzam szkolenia dla osób chcących w znaczący sposób poprawić swoją wiedzę nt programu Archicad oraz Artlantis. Szkolenie podstawowe zapoznaje ze środowiskiem i sposobami pracy, szkolenie na kolejnym stopniu pomaga zoptymalizować procesy projektowe i skrócić czas potrzebny np na przygotowanie dokumentacji technicznej.
Czas trwania kursu to 30h zegarowych, zakres taki jaki kursant wchłonie

Więcej o kursach na stronie:


Obrazek
Paulina Pięta

Paulina Pięta "Człowiek powinien
sięgać po to, co
przewyższa jego
możli...

Temat: Szkolenia

Już 5 grudnia 2015, godz. 9:00 - 18:00 w Warszawie odbędzie się szkolenie Social Media Ninja - 21 narzędzi social media, które zautomatyzują Twoją pracę, oszczędzą czas i zwiększą dotarcie do klientów

Trener: Łukasz Żelezny

Kanałów social media przybywa. Jak z nich efektywnie korzystać w komunikacji z Twoimi klientami? Podczas szkolenia poznasz skuteczne techniki automatyzacji pracy w social media, oszczędności czasu i zwiększenia zasięgów.

Łukasz Żelezny to mieszkający na stałe w Wielkiej Brytanii międzynarodowy ekspert w zarządzaniu komunikacją w social media i w wyszukiwarkach. Podczas szkolenia Łukasz podzieli się z Tobą swoimi najlepszymi i najskuteczniejszymi technikami, dzięki którym
dociera za pośrednictwem Twittera do 40 000 obserwujących, do 1410 na Instagramie i do 7890 na LinkedIn. Ilość interakcji na Twitterze średnio 100 dziennie.

Dla kogo?
Dla każdej osoby, która chce być skuteczna w Social Media. Jeśli prowadzisz komunikację marki lub firmy w mediach społecznościowych - to szkolenie jest dla Ciebie! Jeśli chcesz zwiększyć swoją przewagę na rynku, wybić się ponad konkurencję - to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia nauczysz się:
Jak zrobić porządek z kanałami social media! Opanujesz optymalizację czasu i maksymalnego wykorzystania kontentu.
Jak uzyskać większe zasięgi za pomocą dostępnych narzędzi internetowych.
Jak publikować, by zainteresować odbiorców.
Jak skutecznie zarządzać social mediami w zakresie zasięgu, publikowania i analityki.
Poznasz unikatową praktyczną wiedzę od światowej sławy szkoleniowca - Łukasz przyjedzie prosto z Londynu i będzie to jedyna okazja, by odbyć z nim całodniowe szkolenie.

Dla każdego uczestnika mamy od Brand 24 pakiet premium o wartości 897 zł do monitorowania social mediów.

Dlatego kup bilet (maks. do 30 listopada) już dziś:
http://speakersdirect.eu/pl/szkolenie-social-media-luk...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia

Całodniowe warsztaty praktyczne:

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY
27.11.2015 Warszawa, ul. Wilcza 9
oraz 7.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Najpierw myślenie, dopiero później "wymyślanie".
Poznaj i przećwicz proces tworzenia efektywnej reklamy. Dzięki tej wiedzy zdobędziesz większą samodzielność i zwiększysz skuteczność Twojej promocji. Oszczędzisz też czas i pieniądze - bo będziesz mógł samodzielnie tworzyć swoją reklamę. A nawet jeśli zlecisz pracę agencji lub freelancerowi - dzięki wiedzy o tworzeniu reklamy - będziesz efektywniej koordynować ich pracę.

Więcej informacji: http://www.autor.biz/kreacja.html

-------------------------------------------------------------------------------
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ
8.12.2015, warszawa, ul. Wilcza 9

Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. NIE pokażemy Ci "magicznych sztuczek" (nie wierz w Św. Mikołaja). NIE pokażemy Ci "hipnotycznych słów", które działają zawsze (polski rynek jest inny od amerykańskiego). Za to dowiesz się, jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego - tak, aby po prostu skuteczniej sprzedawać. Dowiesz się też, jak dotrzeć do klienta przez dobrze zaplanowany i napisany komunikat. Przygotuj się: podczas tych warsztatów będzie się dymić z głów!

Więcej informacji: http://www.autor.biz/copywriting.html

Zapraszam
Adrian Tomaszewski

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do