konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek

Zdobądź umiejętności analityczne zarówno w zakresie analizy wymagań, modelowania organizacji i procesów (analiza biznesowa), jak i analizy tworzonej aplikacji (analiza systemowa) z użyciem notacji ‪‎UML2‬! Zapisz się na 4-dniowe szkolenie 18 sierpnia w Warszawie i skorzystaj z atrakcyjnej ceny - tylko do piątku, 24 lipca, zapłacisz 1950 PLN zamiast 3400 PLN!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> UML2 dla analityków <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Aby skorzystać z rabatu na szkolenie, podczas rejestracji podaj hasło "ANA0815". Promocja trwa do 24 lipca 2015 do godz. 23:59. Podane ceny są cenami netto.


Obrazek
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

Wszystkich chętnych zapraszamy na szkolenie przygotowane specjalnie z myślą o POWIATOWYCH URZĘDACH PRACY.

,,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA PUP NA USŁUGI POCZTOWE I USŁUGI SZKOLENIOWE''

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA:
1. 15.09 KATOWICE
2. 18.09 POZNAŃ
3. 23 09. GDAŃSK

TRENER SZKOLENIA:
JERZY CZABAN

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie:
- poprawnego ustalania wartości zamówienia bez ryzyka zarzutu nieuprawnionego podziału lub zaniżania wartości zamówienia w celu unikania stosowania ustawy Pzp
-prawidłowego stosowania ustawy w zakresie opisywania przedmiotu zamówienia oraz opisywania sposobu oceny spełnienia wymaganych warunków

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW TUTAJ >>

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Barbara Jasińska

Barbara Jasińska Główny specjalista,
Grupa Energa

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTWARTE ORGANIZOWANE W WARSZAWIE

1. Telefoniczna obsługa klienta - 9 wrzesień (9:00 - 16:00) PROGRAM

2. Sztuka wystąpień publicznych - 9 wrzesień (9:00 - 16:00) PROGRAM

3. Zarządzanie sobą w czasie - 29 wrzesień (9:00 - 16:00) PROGRAM

4. Zarządzanie zespołem - 30.09-01.10 (9:00 - 16:00) PROGRAM

Szczegółowe informacje na naszej stronie. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Barbara Jasińska
BALTIC BUSINESS TRAINING
email: info@szkoleniabbt.pl
telefon: +48 793-599-961
http://www.szkoleniabbt.pl/
Jolanta Toporowicz

Jolanta Toporowicz Certyfikowany
Psychoterapeuta EAP,
EAGT

Temat: Szkolenia


Obrazek

Lato w Euphonii: Jak rozmawiać z nastolatkiem?
Zapraszam wszystkich rodziców i opiekunów, którzy chcą przyjrzeć się sytuacji nastoletniego człowieka, zrozumieć, co się z nim dzieje i nauczyć się towarzyszyć mu we wchodzeniu w świat dorosłości z poczuciem wsparcia i zaufania.

15.08.2015 (sobota), godz. 09:00-16:00
Euphonia, ul. Świdnicka 39, II piętro, Wrocław

Prowadzący:
Jolanta Toporowicz (Certyfikowany psychoterapeuta EAP, EAGT)

Koszt: 150 zł

Szczegóły
Jolanta Toporowicz

Jolanta Toporowicz Certyfikowany
Psychoterapeuta EAP,
EAGT

Temat: Szkolenia


Obrazek

Lato w Euphonii: Moje dziecko jest dorosłe – co to znaczy?
Zapraszam do szukania odpowiedzi na pytania, które pozwolą nam wszystkim, rodzicom i dorosłym dzieciom, cieszyć się i wspierać wzajemną obecnością w jak najlepszy dla wszystkich sposób…

16.08.2015 (niedziela), godz. 09:00-17:00
Euphonia, ul. Świdnicka 39, II piętro, Wrocław

Prowadzący:
Jolanta Toporowicz (Certyfikowany psychoterapeuta EAP, EAGT)

Koszt: 150 zł

Szczegóły
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego dla Sektora Ubezpieczeniowego

17-18 września 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Co zyskuje uczestnik:

Gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania ciągłością działania (BCM), od poznania procesów krytycznych organizacji po opracowanie dokumentacji Planów Ciągłości Działania oraz zasad testowania procedur zgodnie z wytycznymi KNF dla Sektora Ubezpieczeniowego. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów.

Zakres tematyczny:

- Zarys zarządzania ciągłością działania
- Przepisy, standard, normy i źródła dobrych praktyk
- Istota ciągłości działania
- Zarządzanie ciągłości działania w teorii
- Ryzyko w kontekście ciągłości działania
- Klasyczny cykl zarządzania ciągłością działania
* Analiza Wpływu na Biznes - ćwiczenie
* Strategia zarządzania ciągłością działania - ćwiczenie
* Plan ciągłości działania - ćwiczenie
* Komunikacja kryzysowa
* Testy - ćwiczenie
- Model dojrzałości w obszarze zarządzania ciągłością działania
- Ciągłość działania w kontekście powierzonych procesów (outsourcing)
- Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania ciągłością działania
- Współpraca z lokalnymi jednostkami zarządzania kryzysowego

Odbiorcy szkolenia:

- Osoby zainteresowane wprowadzeniem zarządzania ciągłością działania w swojej organizacji – właściciele procesów,
- osoby odpowiedzialne za obszar IT, ryzyka i bezpieczeństwa informacji
- Audytorzy Wewnętrzni
- Wszystkie osoby zainteresowane tematyką zarządzania ciągłością działania

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Cena szkolenia:

1 490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 4 września
1 590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu po 4 września

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!


Opinie uczestników szkolenia

Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia.
Podstawowe cechy, które złożyły się na bardzo satysfakcjonującą ocenę, to:
- bardzo dobry prowadzący z dużą wiedzą i doświadczeniem, z umiejętnością dydaktycznymi, umiejący wprowadzić atmosferę, w której szkolący czuli się swobodnie, a jednocześnie chcieli i pracowali w sposób zaangażowany;
- grupa szkoląca się liczyła tylko 6 osób, co miało ogromny wpływ na wysoką jakość szkolenia, jak i na lepszą komunikację szkolących się z prowadzącym oraz między sobą;
- otrzymaliśmy cenną publikację i materiały dotyczące tematu szkolenia;
- komunikacja z organizatorami przed szkoleniem, w trakcie i po była na dobrym poziomie, a obecną potrzebę uzyskania informacji o ocenie poziomu szkolenia przez Państwa również oceniam bardzo wysoko.

Joanna Futymska


Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

* Ochrona danych osobowych – rola i zadania Administratorów bezpieczeństwa Informacji
7 - 8 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Bezpieczeństwo środowiska teleinformatycznego zgodnie z dobrymi praktykami
24 - 25 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
8-9 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: promocja@successpoint.pl
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Szkolenia


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

7-8 września 2015 | Warszawa

Zarejestruj się>>>

Co zyskuje uczestnik:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Przygotowują one również do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień) a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Zakres tematyczny:

- Podstawy prawne działania Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI), zakres obowiązków, status - w związku z nowelizacją Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującą od 1 stycznia 2015 r.
- Wyzwania z jakimi spotyka się ABI, odpowiedzialność za nieprzestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych – Dyskusja i Wykład
- Przygotowanie struktury dokumentacji w obszarze bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych
- Tworzenie oraz wdrażanie dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych - Ćwiczenie
- Spełnienie wymogów organizacyjnych, sprzętowych oraz programowych wymaganych przepisami prawa przy przetwarzaniu danych osobowych
- Przygotowanie treści ewidencji, upoważnień, oświadczeń i planu sprawdzeń oraz sprawozdań - Ćwiczenie
- Prawne oraz organizacyjne aspekty powierzenia przetwarzania danych osobowych
- Kontrola przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych
- Przygotowanie przed kontrolą GIODO
- Podstawowe elementy „listy kontrolnej” dla Administratora Bezpieczeństwa Informacji – Ćwiczenie


Odbiorcy szkolenia:

- Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
- Członkowie Zarządu
- Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
- Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Cena szkolenia:

1 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 24 sierpnia
1 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu po 24 sierpnia

Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!


Opinie uczestników szkolenia

Szkolenie zostało zrealizowane według planu i omówiono wszystkie kwestie istotne
z punktu widzenia ochrony informacji w firmie.
Prowadząca wykazała się sporą wiedzą merytoryczną oraz doświadczeniem.
Poleciłbym szkolenie osobom zainteresowanym zgłębieniem tej tematyki.

Kamil Ziarnik

................................................................................................................................

Najważnieszy był prowadzący, który w sposób praktyczny
i ze swojego doświadczenia (a nie z teorii)
potrafił przybliżyć pojęcia oraz tematykę zajęć.
Dodatkowo potrafił zintegrować grupę do wspólnych ćwiczeń
stosując ciekawe podejścia do ich wykonywania.
Poza tym na zadawane pytania odpowiadał w pełni
nie tylko tym co wynika ze stanu prawnego zagadnienia,
ale również co obserwował ze swojej praktyki.

Dariusz Guzewski


Zapraszamy również na naszą stronę http://successpoint.pl

Serdecznie zapraszamy także do udziału w otwartych szkoleniach, które odbędą się w najbliższym czasie:

* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
zgodnie z wytycznymi Komisji Nadzoru Finansowego dla Sektora Ubezpieczeniowego
17 - 18 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Bezpieczeństwo środowiska teleinformatycznego zgodnie z dobrymi praktykami
24 - 25 września 2015 | Warszawa więcej>>>
* Budowa i wdrożenie Systemu Zarządzania Ciągłością Działania w Organizacji
8-9 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Warsztaty z analizy wpływu zdarzeń na biznes (Analiza BIA)
22-23 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Tester w roli analityka - Jakość wymagań podstawą jakości oprogramowania
29 października 2015 | Warszawa więcej>>>
* Analityk w projekcie IT
25 - 26 listopada 2015 | Warszawa więcej>>>

Adriana Łączyńska
Asystentka ds. promocji

tel. +48 720 911 824
fax. +48 22 244 25 37
e-mail: promocja@successpoint.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek



Już za 19 dni (29 sierpnia) w Poznaniu

lub

za 42 dni (25 września) w Warszawie

prawie 800 kobiet i kilkunastu mężczyzn spotka się
na szkoleniu Kobieta Niezależna , aby chłonąć inspirację, wiedzę oraz niesamowitą
energię.

Jeszcze i Ty możesz do nich dołączyć!

Jeśli chcesz wiedzieć co będzie na szkoleniu, oto próbka:
https://www.youtube.com/watch?v=GSHD2YC23SA

możesz dowiedzieć się też więcej oglądając cały wywiad z Kamilą:
http://kobietaniezalezna.tv/aff/monique/

Szkolenia Kobieta Niezależna w Poznaniu i w Warszawie zbliżają się wielkim
krokami,
a sprzedaż biletów na to wydarzenie niebawem zostanie zamknięta

Zdecydowałeś się dołączyć - poniżej szczegóły
http://rowinskabusinesscoaching.com/aff/monique/katego...




Obrazek
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

NOWA USTAWA W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH!!!

Wszystkich głodnych wiedzy zapraszamy na szkolenie, które pozwoli przygotować się do zmian w zamówieniach publicznych, czekających Zamawiających i Wykonawców już w 2016 r., kiedy zostanie wprowadzona nowa ustawa Prawo zamówień publicznych, implementująca dyrektywy unijne.

,,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W ŚWIETLE NOWEJ USTAWY OBOWIĄZUJĄCEJ W 2016 R.’’

TERMIN SZKOLENIA: 24– 25 WRZEŚNIA
MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA GOLDEN FLOOR
EKSPERT SZKOLENIA: GRZEGORZ CZABAN

Uwaga! Dla odbiorców newslettera APEXnet: specjalna promocja!

Szczegóły TUTAJ>>

Zapraszamy serdecznie!
Zespół APEXnet
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia

Coaching kursy

Cele szkolenia:
► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać umiejętności prowadzenia coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści

Kontakt:
Ewelina Zdzieszyńska
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Tel.: 500 029 886
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Akcja bilans - podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku z objaśnieniem sporządzania sprawozdania finansowego za 2015 rok
Wisła, Hotel Stok****, 14-16.10.2015r.

Przegląd podatków VAT, CIT i Ordynacji Podatkowej - aktualne i planowane zmiany 2015/2016
Kazimierz Dolny, Villa Bohema 25-27.11.2015r.

Zintegrowany kurs specjalistów MS Excel od podstaw do poziomu zaawansowanego
Warszawa, 10.09-17.11.2015r.

Elastyczne i efektywne formy zatrudnienia oraz projektowanie systemów czasu pracy.
Warszawa, 11.09.2015r.

Praktyczne aspekty prawa pracy
Warszawa, 11.09.2015r.

Akademia HR - praktyczny kurs dla HR-owców
Warszawa, 15.09-03.12.2015r.

Konsolidacja sprawozdań finansowych- warsztaty
Warszawa, 17-18.09.2015r.

Różnice kursowe i transakcje walutowe – aspekty podatkowe i bilansowe na rok 2015 - jednodniowe warsztaty praktyczne
Warszawa, 19.09.2015r.

Nowy Płatnik 10.01.001 – czas na zmiany
Warszawa, 21.09.2015r.

Przegląd podatkowy 2015 - VAT, CIT i Ordynacja Podatkowa po zmianach
Warszawa, 21-22.09.2015r.

ABC kadrowca - od zatrudnienia do zwolnienia
Warszawa, 22.09.2015r.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej – Planowanie zdarzeń gospodarczych
Warszawa, 22-23.09.2015r.

Umowy cywilnoprawne – z uwzględnieniem zmian projektowanych w 2015-2016
Warszawa, 23.09.2015r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02

e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Magdalena Kopytko

Magdalena Kopytko Własny biznes

Temat: Szkolenia

Szkolenia sprzedażowe
Szkolenia menedżerskie
Szkolenia otwarte
Coaching biznesowy

Jeśli jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy na którejś z tych dziedzin, serdecznie polecam Grupę Kreatywną . Kreatywność w nazwie nie wzięła się bez powodu, ani nie jest tylko ozdobnikiem - to zespół wspaniałych ludzi, którzy podchodzą z sercem i wysokim profesjonalizmem do swoich Klientów. Wiedzę przekazują w prosty, przyjemny sposób, a wiadomości praktycznie wchodzą do głowy. Koniec z nudnymi wykładami - poznaj nowy wymiar szkoleń!
Poleca zadowolony uczestnik ! :)

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo,​​

Wrzesień to czas powrotów do szkoły nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych! Jesień można bowiem wykorzystać na zrobienie kolejnego kroku w swojej zawodowej karierze i wejście - jako specjalista - na drogę sukcesu.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w certyfikowanych, praktycznych i biznesowych kursach z zakresu rachunkowości oraz kadr i płac. Wszystkie zajęcia mają formę warsztatów, które faktycznie przygotowują do pracy na określonych stanowiskach, dają narzędzia i praktyczne rozwiązania problemów, na jakie napotykają pracownicy działów księgowych i kadrowo-płacowych. Szczególnie polecamy Państwa uwadze:

CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)​ ​
- start: 12.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (kod 431101)​ ​
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości dla średniozaawansowanych (kod zawodu: 241103)
- start: 19.09.
CERTYFIKOWANY Kurs Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 242310,242307)
- start: 26.09.

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Aleksandra Krysiak

Aleksandra Krysiak Koordynator
projektu, 11 Muz
Innowacje w Kulturze

Temat: Szkolenia

Zdarza się, że nie wiesz jak zacząć rozmowę, jak się zaprezentować w nowym towarzystwie? A może pamiętasz sytuację w której zakłopotany nie wiedziałeś jak odpowiedzieć?

Serdecznie zapraszamy na warsztaty Budowania relacji interpersonalnych, które odbędą się w dniach 19-20.09.2015 r., w siedzibie 11 MUZ - Business Center, ul. Piramowicza 11/13 Łódź.

Jeśli masz pytania, zadzwoń lub napisz do nas:
(42) 298 82 16, a.krysiak@11muz.pl

Na warsztatach nauczysz się jak:
• Budować zamierzoną autoprezentację
• Budować pozytywne relacje z ludźmi
• Prosić tak, by inni mieli przyjemność z tego, że pomagają Tobie
• Odmawiać tak, by szanować siebie i drugą osobę
• Wymieniać bezkonfliktowo poglądy
• Przekonywać bez przemocy do swoich argumentów
Powyższe umiejętność są kluczowe w kwestii budowania dobrych i trwałych relacji z ludźmi.

Dzięki nim będziesz miał więcej satysfakcji z uczciwych kontaktów interpersonalnych w pracy i w życiu prywatnym. Zachowasz własną niezależność i szacunek, nie tracąc sympatii kolegów, przełożonych i podwładnych. Twoje komunikaty staną się zrozumiałe i jednoznaczne, dzięki czemu znacznie zmniejszysz częstotliwość sytuacji konfliktowych i nieporozumień.

Metody szkoleniowe:
Warsztaty zakładają aktywną formę trenowania kompetencji komunikacyjnych z wykorzystaniem metod retorycznych, metody Porozumienia Bez Przemocy oraz technik Programowania Neurolingwistycznego. Dzięki wykorzystaniu techniki Role Play każdy uczestnik doświadczy wzrostu swoich umiejętność komunikacyjnych i otrzyma konkretne wskazówki do samodoskonalenia.

Warsztaty poprowadzi:
Karolina Mikołajczak - trenerka upowszechniająca nowoczesne metody edukacyjne. Kompetencje i umiejętności z zakresu technik teatralnych, terapii Gestalt oraz NLP pozwalają jej budować innowacyjne warsztaty, rozwijające indywidualne predyspozycje uczestników. Swój warsztat trenera zbudowała na inspiracjach płynących ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Francji gdzie pracowała w roli badacza i animatora. Od 8 lat z sukcesem inspiruje ludzi do rozwoju osobistego i zawodowego opierając się o wiedzę i doświadczenia trenera umiejętności miękkich.

Szczegółowe informacje o warsztach znajdziesz
• na naszej stronie http://www.11muz.pl/co-robimy/ksztalcenie-non-profit/#...
• pod numerem telefonu: 535-401-002
• pod adresem mailowym a.krysiak@11muz.pl

Zapisy: a.krysiak@11muz.pl
Koszt uczestnictwa: 310 zł (studenci 210 zł)
Termin warsztatów: 19-20.09.2015 r. 9.00-16.00
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia


Obrazek

Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza do udziału w:

II edycji AKADEMII REJESTRACJI LEKÓW!

To cykl wykładów związanych z rejestracją leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety oraz tematów pokrewnych, które będą prowadzone przez profesjonalną kadrę z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Akademia Rejestracji Leków to zarówno omówienie spraw formalnych, jak i praktyczne warsztaty, na których przygotowywane będą wnioski rejestracyjne, druki informacyjne. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące reklamy leków, refundacji czy pharmacovigilance.

Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach:

- zdobędziesz kompleksową i aktualną wiedzę
- poszerzysz kompetencje zawodowe
- zrozumiesz rolę działu rejestracji i zasady współpracy z innymi działami firmy
- uzyskasz certyfikat Master of Regulatory Affairs po zdaniu egzaminu końcowego

ZAPRASZAMY!
Pierwsze zajęcia już 14 listopada 2015!


ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ CO 2 LUB 3 TYGODNIE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE PTFarm PRZY UL. DŁUGIEJ 16.
Szczegółowy program na stronie internetowej:
http://farmacjaprzemyslowa.com.pl
https://www.facebook.com/events/1492044637755813/
Michał Binczak

Michał Binczak Scrum Master,
Trener, Konsultant
Agile i HR

Temat: Szkolenia


Obrazek


Zapraszamy na praktyczne szkolenie Scrum
Więcej informacji i zapisy:
innovision-online.com/scrum-szkolenie-otwarte

InnoVision
www.innovision-online.com
biuro@innovision-online.com
Jolanta Toporowicz

Jolanta Toporowicz Certyfikowany
Psychoterapeuta EAP,
EAGT

Temat: Szkolenia


Obrazek


Książka „Rozmowy o codzienności” – rozmowa dwóch mistrzów zen

We wrześniu tego roku, wydana została najnowsza książka Willigisa Jägera i Alexandra Poraj-Żakieja.
Prawdopodobnie ze względu na wiek i stan zdrowia Willigisa, jest to ostatnia i jedyna jego książka, która opisuje prywatną historię życia Jägera i Alexandra Poraj-Żakieja - jego oficjalnego następcy.
„Rozmowy o codzienności” to spotkanie człowieka z człowiekiem. To rozmowa o życiu, dzieciństwie, dorastaniu; o ważnych wyborach i niezwykłej determinacji w podążaniu własną ścieżką duchową; o tym, co trudne, ważne, pociągające i w gruncie rzeczy codzienne. „Rozmowy o codzienności” to rozmowy o zen, a zen jest świadomym przeżywaniem rzeczywistości — takiej, jaką ona jest.

Zadając sobie pytania o sens i znaczenie egzystencji, szukając jakości życia dającej poczucie spełnienia i zadowolenia, pytamy co robić, by było to możliwe…

Willigis Jäger:
„...Nic specjalnego, poza jednym: trzeba żyć namiętnie, z pasją i tylko dlatego,
że żyjemy. Powinniśmy wreszcie zdać sobie sprawę z tego, że mamy szczęście
żyć w tym wielkim Uniwersum. I że to, czym naprawdę jesteśmy, jest
ponadczasowe, natomiast struktury osobowe powstają i znikają...

…Czasem mówię o Bogu jak o morzu, które z jednej
strony ukazuje się nam jako miliardy fal, a z drugiej jest czymś więcej niż te
fale. Poza tym zawsze jest jedną i tą samą wodą.
Czasem mówię o Bogu jak o życiu, które z jednej strony rozwija się w każdej żywej istocie, a z drugiej
jest czymś o wiele, wiele większym niż wszelka żywa istota...”


Mamy zaszczyt i ogromną przyjemność przedstawić Państwu najnowszą książkę Willigisa Jägera i jego następcy Alexandra Poraj-Żakieja: „Rozmowy o codzienności”.

Dlaczego warto ją przeczytać?
- książka łamie stereotyp myślenia o duchowości,
- odczarowuje mity o życiu duchowym
- pokazuje czym tak naprawdę jest doświadczenie mistyczne w codzienności: związkach, rodzicielstwie, pracy i biznesie, doświadczaniu jakości życia,
- łączy rozumienie Absolutu ze zwyczajnym życiem, nadając mu głęboką wartość i czyniąc dostępne każdemu człowiekowi w XXI wieku.

Książka „Rozmowy o codzienności” dostępna jest już w sprzedaży pod adresem:
www.ksiazki.jagerfundacja.pl

Dane kontaktowe:
Marcin Pukrop
E-mail: kontakt@jagerfundacja.pl
Telefon: + 48 509 095 114
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: Szkolenia

Witam,
zapraszam na szkolenia ! (ISTQB, REQB, Zarządzanie zespołem programistycznym)

Zarządzanie zespołem programistycznym
24-25 września 2015r., Warszawa
Szkolenie przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem programistycznym, zwracając uwagę na „projektowe podejście” do pracy członków zespołów IT.
Szczegóły: http://sqam.org/event/zarzadzanie-zespolem-programisty...

Podstawy testowania oprogramowania (ISTQB)

19-21 października 2015r., Warszawa
14-16 grudnia 2015r., Warszawa
W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania testami a także narzędzia zalecane przez ISTQB.
Szczegóły: http://sqam.org/event/podstawy-testowania-oprogramowan...

ISTQB Advanced Technical Test Analyst

21-23 października 2015r., Warszawa
Szkolenie jest zgodne z programem międzynarodowej certyfikacji ISTQB i pozwala rzetelnie przygotować się do egzaminu. Daje ono również profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu zaawansowanej analizy testowania.
Szczegóły: http://sqam.org/event/istqb-advanced-technical-test-an...

ISTQB Advanced Test Manager

 23-27 listopada 2015r., Warszawa
Przez pięć dni realizujemy różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie
i zrozumienie najważniejszych zagadnień zarządzania testowaniem. 
Szczegóły: http://sqam.org/event/istqb-advanced-test-manager/

REQB Advanced Level Requirements Manager

2-4 grudnia 2015r., Warszawa
Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Advanced Level.
Szczegóły: http://sqam.org/event/reqb-advanced-level-requirements...

Kontakt:
sqam@sqam.org
http://sqam.org/
22 427 35 33

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do