Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia


Obrazek


Czy wiesz, że w latach 2014-2020 w większości projektów wymagany będzie wkład własny Beneficjenta? Warto wiedzieć jak stworzyć montaż finansowy projektu, aby wymagany wkład własny nie wiązał się z dodatkową inwestycją finansową Beneficjenta.

Zapraszamy na szkolenie Certyfikowany kurs na Kierownika Projektów Unijnych 2014-2020 ©, którego celem jest przygotowanie uczestników i uczestniczek do skutecznego aplikowania o środki unijne w latach 2014-2020 i efektywnego zarządzaniem projektami unijnymi. Po kursie nabędziesz umiejętność umiejętność tworzenia efektywnego, a zarazem bezpiecznego dla Beneficjenta projektu - droga od pomysłu, przez cele i wskaźniki, działania i budżet projektu.

Zapraszamy na szkolenie 18-19 listopada 2014, a na część II kursu: 1-2 grudnia w Warszawie!
Cena kursu to 1890 zł! cena promocyjna dla odbiorców newslettera (obowiązująca do 4 listopada 2014) to 1701

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia>>
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SZKOLENIA STACJONARNE ORAZ WYJAZDOWE - RUSSELL BEDFORD

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuły poniżej.

Optymalizacja finansowa i podatkowa Grupy Kapitałowej - Planowanie zdarzeń gospodarczych.
Warszawa, 27-28.10.2014r.

Zmiany w podatku VAT 2015 oraz problemy z którymi aktualnie najczęściej spotykają się podatnicy.
Wrocław, 06.11.2014r.

Dokumentacja podatkowa i ceny transferowe – nowe regulacje obowiązujące od 1 stycznia 2015 r.
Warszawa, 19-21.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Warszawa, 18-19.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Kraków, 24-25.11.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Wzgórza Dylewskie, Hotel SPA Dr Irena ERIS*****, 24-26.11.2014r.

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
www.russellbedford.pl
Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Szkolenia

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia dla programistów

1. Szkolenia zamknięte – 40% rabatu dla dowolnego szkolenia z naszej oferty

2. Szkolenia otwarte:
JavaServer Faces - 5-7 listopada 2014r. w Warszawie
Programowanie w języku PHP - 17-20 listopada 2014r. w Poznaniu
Spring framework - 8-12 grudnia 2014r. w Krakowie

Sprawdź szczegóły PROMOCJI

Kontakt: Anna Stankowska, e-mail: anna.stankowska@inbright.pl, tel.: +48 661-946-378


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.10.14 o godzinie 14:09
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Monika Wojtczuk

Monika Wojtczuk Specjalista
ds.sprzedaży
szkoleń- Sofrecom
Polska

Temat: Szkolenia

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę z obszaru IT?
Nie wiesz na jakie szkolenie przeznaczyć budżet?

Firma Sofrecom prowadzi szkolenia oraz egzaminy certyfikowane z zakresu dobrych praktyk ITIL®, metody zarządzania projektami PRINCE2®, zarządzania testami zgodnie z ISTQB oraz z podejścia LEAN IT. Dodatkowo w naszej ofercie znajdują się kursy autorskie z tematyki AGILE oraz inżynierii oprogramowania. W chwili obecnej ruszyły zapisy na szkolenia ITIL,Lean IT oraz Agile.

Serdecznie Zapraszamy!

Napisz do Nas na adres szkolenia@sofrecom.pl Więcej informacji na stronie internetowej http://sofrecom.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia


Obrazek

Ostatnie terminy i szkolenia w tym roku!
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT – Warszawa, 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - Warszawa, 19-20.11.2014
- Umowy na usługi i systemy IT - Warszawa, 20-21.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu – Warszawa, 21.11.2014
- Modelowanie kontekstu projektu – Warszawa, 24.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT – Warszawa, 27-28.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT – Warszawa, 2-3.12.2014
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 3-4.12.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce – Warszawa, 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany – Warszawa, 10-11.12.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 10-11.12.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 15.12.2014

Zapraszamy do zapisów!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Witam serdecznie,

w imieniu questus academy zapraszam do wzięcia udziału w XIX edycji Warsztatów strategicznych, które odbędą się w krainie tysiąca jezior, a mianowicie na Mazurach, w pięknym hotelu Głęboczek.

Questus academy to społeczność profesjonalnych marketerów, absolwentów programu Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing), nasi wieloletni klienci, którzy dziś są już naszymi przyjaciółmi.

Dwa razy do roku organizujemy Warsztaty strategiczne - trzydniowe spotkania wyjazdowe. Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Poruszane problemy pokazujemy z różnych, wielowymiarowych perspektyw. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów. Znakiem rozpoznawczym warsztatów jest też niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście.

Kolejna, już XIX edycja Warsztatów strategicznych zaplanowana jest na 27-29 listopada. Tytuł spotkania to: "Digitalizacja, Wirtualizacja, Big Data. Biznes, zarządzanie, marketing w cyfrowym świecie. Technologia i co dalej?".
W gronie prelegentów pojawią się wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, tacy jak: Pan Michał Sadowski, Pan Zbigniew Grzegorzewski czy Pan Mihail Krikunov.

Poniżej przesyłam link do materiału informacyjnego w pdf'ie:
http://questus.pl/wp-content/uploads/Warsztaty-QA-mate...

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager

tel. 601 052 704
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska

Dagmara P.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena K.

Magdalena K. Specjalista ds.
ochrony środowiska

Temat: Szkolenia


Obrazek

Witam,

Zapraszam na szkolenia z dziedziny ochrony środowiska, organizowane w najbliższym czasie przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

1. "Ocena oddziaływania na środowisko: Wybrane aspekty problemowe w ujęciu praktycznym – Wykład i warsztaty"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska
- dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 24.11.2014
Gdzie? - Warszawa
Więcej informacji: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/download/601_cf406f...

2. "Jak skutecznie zaskarżyć decyzję środowiskową"

Szkolenie poprowadzi doświadczony radca prawny i wykładowca
- Pani Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 26.11.2014
Gdzie? - Warszawa
Więcej informacji: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/download/605_f75375...

3. "Dostęp do informacji publicznej a udział stron i społeczeństwa
w postępowaniu w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach"


Szkolenie poprowadzi doświadczony radca prawny i wykładowca
- Pani Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 01.12.2014
Gdzie? - Warszawa
Więcej informacji: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/download/609_447035...

4. "Kontrola w ochronie środowiska"

Szkolenie poprowadzi doświadczony radca prawny i wykładowca
- Pani Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 03.12.2014
Gdzie? - Warszawa
Więcej informacji: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/download/614_49a871...

5. " Kodeks Postępowania Administracyjnego w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej - poziom zaawansowany - Zajęcia teoretyczne i warsztaty"

Szkolenie poprowadzi doświadczony radca prawny i wykładowca
- Pani Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 08.12.2014
Gdzie? - Warszawa
Więcej informacji: http://ekodialog.pl/szkolenia/item/download/618_12a237...

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:

http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Akademia Trenera - Kurs Trenerski

ADRESACI KURSU:
• trenerzy wewnętrzni w firmach;
• coachowie planujący pracę w zawodzie trenera lub doskonalący umiejętności pracy z grupami;
• osoby chcące udoskonalić swoje umiejętności menadżerskie w pracy z grupą;
• trenerzy biznesu – doskonalący swoje umiejętności w obszarze zarządzania sobą;
• osoby dorosłe zainteresowane programem samorozwojowym.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW KURSU:
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają:
• rolę trenera podczas szkolenia,
• zasady skutecznej komunikacji z grupą szkoleniową,
• fazy rozwoju grupy,
• sposoby analizy potrzeb szkoleniowych,
• zasady przygotowania programu szkolenia i doboru metod prowadzenia zajęć,
• efektywne strategie szkoleniowe.

PROGRAM KURSU:*

1. WIZERUNEK TRENERA - CZYLI JAK CIĘ WIDZĄ, TAK CIĘ PISZĄ
• Zasady budowanie wizerunku trenera – elementy i wskazówki
• Wygląd zewnętrzny jako element pierwszego wrażenia
• Postawa trenera jako jeden z warunków odbioru treści merytorycznych
• Wzbudzanie zainteresowania słuchaczy poprzez odpowiednią narrację i prezentację
• Praca z głosem – zasady higieny i emisji głosu
• Uatrakcyjnienia prezentacji, czyli techniki wywierania wpływu

2. KOMUNIKACJA - FUNKCJE I NARZĘDZIA KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ
• Jak wzbudzić zaufanie, zainteresowanie tematem i motywację do pracy
• Modele komunikacji
• Prawa komunikacji
• Style komunikacyjne
• Komunikacja dla porozumienia
• Asertywność w pracy trenera
• Bariery komunikacyjne, które mogą zaburzyć proces nauki

3. PROCES GRUPOWY
• Etapy procesu grupowego
• Rola trenera w poszczególnych etapach rozwoju grupy
• Role grupowe
• Zespołowe uczenie się
• Komunikacja w grupie – warunek efektywnego współdziałania
• Zjawisko synergii

4. TRUDNY ODBIORCA
• Negatywne postawy uczestników szkolenia
• Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami
• Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy
• Skuteczne panowanie nad grupą

5. PROCES UCZENIA SIĘ
• Etapy nabywania kompetencji
• Diagnoza preferowanego stylu uczenia się
• Modele myślowe
• Strategie uczenia się
• Rozwój człowieka dorosłego

6. BUDOWANIE PROGRAMU SZKOLENIA
• Cele szkoleniowe
• Metody i technik realizacji szkoleń
• Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy
• Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu
• Metody ewaluacji szkoleń
• Tworzenie programu własnego szkolenia

7. METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ
• Metody tradycyjne
• Metody aktywizujące
• Dobór ćwiczeń do tematyki szkoleń, grupy odbiorców, warunków i preferencji trenera
• Zalety i wady poszczególnych metod

8. SKUTECZNE STRATEGIE SZKOLENIOWE
• Trener świadomym partnerem biznesowym
• Identyfikacja potrzeb szkoleniowych
• Warsztat programowy efektywnego trenera
• Efektywne strategie szkoleniowe
• Ocena efektywności szkoleń

* NA ŻYCZENIE PROGRAM KURSU MOŻE ULEC MODYFIKACJI, CELEM DOSTOSOWANIA GO DO WYMAGAŃ UCZESTNIKÓW!

KURS KOŃCZY SIĘ WYDANIEM CERTYFIKATU UKOŃCZENIA KURSU!

Termin rozpoczęcia szkolenia: 4.12.2014r. (pozostałe terminy ustalane są na pierwszych zajęciach z uczestnikami)
Czas trwania szkolenia: 48 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 990 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.11.14 o godzinie 08:52

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Profesjonalny wizerunek i wystąpienia publiczne

Profil uczestników szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do menedżerów, liderów i członków zespołów projektowych, specjalistów prowadzących prezentacje przed grupą uczestników oraz wszystkich osób, które w pracy zawodowej prowadzą prezentacje biznesowe i które chcą udoskonalić swoje umiejętności wystąpień publicznych.

Cel szkolenia:
- Poznanie charakterystyki wystąpień publicznych,
- Przedstawienie zasad przeprowadzania profesjonalnych wystąpień publicznych,
- Zapoznanie uczestników z podstawowymi zadami budowania pozytywnych interakcji z odbiorcami,
- Nabycie umiejętności utrzymywanie zainteresowania słuchaczy,
- Umiejętne wzmacnianie siły przekonywania podczas wszelkich wystąpień na forum,
- Dbałość o sugestywność swojego przekazu w każdej sytuacji prezentacji publicznej.

Program szkolenia:

1. Ja jako prezenter.
• Mistrz prezentacji – czyli w jaki sposób wykreować swój wizerunek,
• Moje mocne strony - co mogę wykorzystać podczas prezentacji,
• Cechy najlepszego prezentera,
• Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

2. Elementy dobrej prezentacji- budowanie prezentacji.
• Dopasowanie treści prezentacji do potrzeb grupy,
• Funkcje i zasady tworzenia prezentacji,
• Struktura prezentacji – uporządkowanie treści i konstruowanie scenariusza wystąpienia,
• Cel dobrej prezentacji - o co koniecznie należy zadbać,
• Jakie znaczenie ma to co, i jak prezentujemy,
• Komunikacja wizualna – aranżacja sali i przygotowanie sprzętu, pomoce audiowizualne.

3. Strategie komunikacji w wystąpieniach publicznych i prezentacji.
• Język i styl wypowiedzi,
• Zachowania budzące w ludziach pozytywne emocje i przychylność słuchaczy,
• Dostosowanie języka do audytorium,
• Zaangażowanie uczestników,
• W jaki sposób zakończyć wystąpienie.

4. Trudny odbiorca.
• Negatywne postawy uczestników wystąpienia,
• Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami,
• Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy,
• Skuteczne panowanie nad grupą.

5. Techniki radzenia sobie z tremą.
• Natura stresu, stresory, reakcje na stres,
• Technika uwalniania napięcia i wprowadzania się w dobry nastrój przed wystąpieniem,
• Sposoby radzenia sobie ze stresem podczas prezentacji,
• Sposoby radzenia sobie z tremą,
• Panowanie nad sobą w warunkach stresu,
• Psychofizjologiczne oznaki stresu związanego z publicznym wystąpieniem.

6. Perswazja, czyli jak mówić by osiągnąć zamierzony cel.
• Czym jest perswazja i jakie jest jej znaczenie w wystąpieniach publicznych,
• Język perswazji,
• Metody wywieranie pozytywnego wpływu na słuchaczy,
• Techniki wywierania wpływu.

7. Rola asertywności w efektywnej prezentacji.
• Co to jest asertywność,
• Asertywność – Agresja – Uległość,
• Zachowania nieasertywne i ich następstwa,
• Wyrażanie własnej asertywności – komunikacja JA,
• Asertywne reagowanie na krytykę,
• Znaczenie asertywności w wystąpieniach publicznych.

Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.

Szkolenie kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia!

Termin szkolenia: 3-4.12.2014r.
Czas trwania szkolenia: 12 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 350 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.11.14 o godzinie 08:52

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Marketing internetowy i Social Media

Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć kompletną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu e-marketingu, reklamy oraz social media, a w szczególności:
- menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży,
- specjalistów ds. PR i komunikacji,
- pracowników agencji badań marketingowych,
- fachowców poszukujących nowych rozwiązań zwiększających konkurencyjność firmy i produktów,
- osoby, które wiążą swoje plany zawodowe z pracą w marketingu i social media.

Cele szkolenia:
Marketing internetowy i Social Media jest dziedziną prężnie rozwijającą się w dzisiejszym świecie opartym na wirtualnym przepływie i pozyskiwaniu informacji.
Podstawowymi celami szkolenia są:
- zwiększenie wiedzy na tema roli marketingu w firmie w zależności od branży,
- tworzenie skutecznych strategii marketingowych,
- poznanie najlepszych praktyk e-marketingu,
- zapoznanie mechanizmami rządzącymi światem Social Media,
- budowanie skutecznych kampanii reklamowych.

Program szkolenia:

1.Nowoczesne zarządzanie marketingowe.
• cechy prawidłowo skonstruowanego planu marketingowego;
• spójność komunikacji marketingowej;
• marketing tradycyjny, a e-marketing;
• wprowadzenie do marketingu internetowego;

2. Marketing internetowy oraz promocja produktu on-line.
• strategie marketingowe;
• wykorzystanie poszczególnych narzędzi strategicznych pozwalających skutecznie radzić sobie z konkurencją;
• korzyści z internetowej działalności marketingowej;
• banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki;
• ocena skuteczności reklamy.

3. Cele marketingu internetowego.
• zwiększenie liczby odwiedzin;
• zwiększenie ilości leadów;
• budowanie wizerunku;
• promocja marki;
• generowanie zwrotu inwestycji.

4. Narzędzia marketingu internetowego.
• taktyka, formy i działania w ramach internetowego Public Relations
• reklama display – reklama graficzna
• e-mail marketing;
• SEM - marketing w wyszukiwarkach;
• word-of-mouth - marketing szeptany;
• buzz marketing - marketing wirusowy;
• affiliate marketing - marketing paretnerski
• guerilla marketing - marketing partyzancki;
• SEO i SEM;

5. Social media.
• prezentacja najważniejszych narzędzi do oceny efektywności działań w social media: Facebook, YouTube, Goldenline, LinkedIn, Twitter;
• skuteczny Fan Page na Facebooku;
• wybór odpowiedniej platformy dla akcji marketingowej;
• korzyści z udziału w sieciach społecznościowych

6. Pozycjonowanie stron www i marketing w wyszukiwarkach.
• promocja w wyszukiwarkach;
• czynniki wpływające na pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach;
• kampania w boksach sponsorowanych;
• metody analizy prowadzonych działań i zwiększanie efektywności promocji.
• jak złe pozycjonowanie może zaszkodzić stronie;
• optymalizacja strony www;
• zarządzanie linkami;
• systemy wspomagające.

7. Mierzenie wyników kampanii marketingowych w Internecie.
• monitoring aktywności klientów;
• mierzenie skuteczność kampanii zasięgowych;
• mierzenie skuteczność działań Prowskich;
• mierzenie skuteczności kampanii wirusowych;
• Google Analytics;
• podstawowe wskaźniki i modele rozliczeń;
• jak mierzyć przełożenie wyników kampanii na wskaźniki biznesowe.

Forma prowadzenia zajęć:
Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje.

Szkolenie kończy się wydaniem certyfikatu ukończenia szkolenia!

Termin szkolenia: 1-2.12.2014r.
Czas trwania szkolenia: 16 godz.
Miejsce szklenia: Kraków

Koszt szkolenia wynosi 550 zł brutto.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, wydanie zaświadczenia oraz poczęstunek kawowy.

***
Szczegółowe informacje i zapisy:
Krakowski Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy "Semeks"
Kraków, ul. Wadowicka 12
http://semeks.com.pl

Więcej informacji udzielmy drogą telefoniczną: 12 296 43 64

ZAPRASZAMY!
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia

Reklamacje szkolenia

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Struktura rozmowy - czyli jak przyjmować reklamacje?
► Pisemna odpowiedź - czyli jak konstruować pisma?
► Typologia Klientów - dostosowanie typu rozmowy do typu klienta?

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: Szkolenia

Wraz z Pracownią Coachingu NOVO zapraszam tych, którzy "czają się" na zawód trenera, ale chcieliby posłuchać jak się w tej branży startuje.
Kolejne spotkanie klubuNOVO.
Będzie inspirująco i bez ogródek!

Więcej szczegółów: https://www.facebook.com/events/529789760490361/?ref=22
Agnieszka Sob

Agnieszka Sob Student,
Politechnika
Poznańska

Temat: Szkolenia

Pracownia Rozwoju Osobistego Kreska
zaprasza na warsztaty:

MOJE EMOCJE

Warsztaty skierowane są do osób, które interesują się samopoznaniem
i pragną pełniejszego wglądu w przeżywane emocje i nastroje.

Zapraszamy, jeżeli:
- masz ochotę lepiej poznać samego siebie,
- chcesz lepiej uświadamiać sobie przeżywane emocje, zrozumieć mechanizmy ich powstawania i poznać proste, konkretne i skuteczne sposoby radzenia sobie z nimi,
- potrzebujesz chwili dla siebie,
- chcesz w przyjaznej atmosferze ciekawie i inspirująco spędzić czas.

Na warsztatach wykorzystujemy techniki pochodzące z podejścia poznawczo-behawioralnego oraz arteterapii.

1. WSTYD - 4.12.14 (czwartek), godz. 18.00-20.00
Dziecko uczy się wstydzić zanim jeszcze potrafi mówić. Dlatego bardzo trudno jest określić, czym jest wstyd. Jest on jedną z tych zdrowych, ludzkich mocy, które w pewnych okolicznościach przeradzają się w ciężką chorobę duszy.
(J. Bradshaw).

Odpowiemy sobie na pytania: czym jest wstyd, jak łączy się z żalem, poczuciem winy, nieśmiałością? W czym wstyd nam pomaga, w czym przeszkadza? Dowiemy się, jak radzić sobie ze wstydem, między innymi za pomocą korektywnych doświadczeń i medytacji.

2. POCZUCIE WINY - 11.12.14 (czwartek), godz. 18.00-20.00
Poczucie winy to stan emocjonalny powstający na skutek zrobienia czegoś niezgodnego z naszym sumieniem. Nie zawsze jednak wiąże się ono z rzeczywistą winą. Rodzina jest środowiskiem, w którym kształtuje się zarówno zdrowe, jak i niezdrowe poczucie winy. Na warsztacie przyjrzymy się również perfekcjonizmowi, naszemu stosunkowi do popełniania błędów, będziemy także pracować w oparciu o teorię ról rodzinnych.

3. ZŁOŚĆ - 18.12.14 (czwartek), godz. 18.00-20.00
Jak się gniewać, to się gniewać - stwierdziła mała Mi, obierając ziemniaka zębami - Trzeba czasem być złym, każde najmniejsze stworzenie ma prawo być złe. Ale Tatuś gniewa się nie tak, jak trzeba. Nic nie wydmuchuje z siebie, tylko wciąga do środka.
(Tove Jannson, "Muminki")

Podczas warsztatu wspólnie zastanowimy się nad tym, czym jest złość, jaki jest mechanizm jej powstawania, do czego jest nam potrzebna, jak ją przeżywać, wyrażać i jak sobie z nią radzić. Poznamy ciekawe i konstruktywne metody doraźnego rozładowywania napięcia powstającego na skutek doświadczania złości. Zajmiemy się również złością na głębszym poziomie - będziemy mieli okazję popracować z myślami i zniekształceniami poznawczymi towarzyszącymi złości, zajmiemy się także procesem wybaczania.

4. SMUTEK - 8.01.15 (czwartek), godz. 18.00-20.00
Ogarnął mnie smutek przed daleką drogą. Czy to nie prawda, że taki smutek jest czymś naturalnym, nawet wtedy, kiedy człowiek wie, że u kresu tej drogi czeka go szczęście?
(Michaił Bułhakow, "Mistrz i Małgorzata")

Na zajęciach zajmiemy się smutkiem na różne sposoby - m. in. zastanowimy się, czy jest coś dobrego w smutku i jakie inne subtelne odczucia się z nim łączą. Nauczymy się kilku sposobów radzenia sobie ze smutkiem, mających na celu eksplorację i zmianę hamujących nas przekonań oraz blokowanie i rozpraszanie negatywnych myśli, a także metody skierowane na zmianę naszego zachowania, naszego sposobu działania: eksperyment behawioralny oraz planowanie aktywności.

5. LĘK - 15.01.15 (czwartek), godz. 18.00-20.00
Warsztat odpowie nam na pytania: w jakich sytuacjach odczuwamy strach i lęk, jakie są rodzaje lęku i mechanizmy jego powstawania i podtrzymywania, jak konstruktywnie wykorzystać niepokój. Uczestnicy nauczą się prostej metody rozwiązywania problemów związanych z lękiem, a także będą mieli okazję popracować z napięciem gromadzącym się w ciele. Osoby, które wezmą udział w warsztacie, będą mogły doświadczyć także oczyszczającego, wzmacniającego efektu wizualizacji korygującej lękowe przeżycia.

Można uczestniczyć we wszystkich warsztatach lub tylko w wybranych / wybranym.

Prowadzi: Karolina Kasprzak-Tomys - psycholog, trener rozwoju osobistego
Miejsce: ul. Grunwaldzka 37a/15, Poznań
Cena 1 dwugodzinnego warsztatu: 25 zł

Zapisy: karolina@pracowniakreska.com (prosimy o podanie imienia, nazwiska, nr tel. i tytułów warsztatów), tel. 608 489 442

Zapraszamy :)
Pracownia Rozwoju Osobistego Kreska
http://pracowniakreska.com/
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza do udziału w

AKADEMII REJESTRACJI LEKÓW!

To cykl wykładów związanych z rejestracją leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety oraz tematów pokrewnych, które będą prowadzone przez profesjonalną kadrę z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Akademia to zarówno omówienie spraw formalnych, jak i praktyczne warsztaty, na których przygotowywane będą wnioski rejestracyjne, druki informacyjne, poruszone zostaną problemy związane z pracą działu rejestracji w firmie farmaceutycznej m.in. zagadnienia dotyczące reklamy leków, refundacji czy pharmacovigilance.

Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach:

- zdobędziesz kompleksową i aktualną wiedzę

- poszerzysz kompetencje zawodowe

- zrozumiesz rolę działu rejestracji i zasady współpracy z innymi działami firmy

- uzyskasz certyfikat Master of Regulatory Affairs po zdaniu egzaminu końcowego



ZAPRASZAMY!

Pierwsze zajęcia już 14 listopada 2014!

ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ CO 2 LUB 3 TYGODNIE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE PTFarm PRZY UL. DŁUGIEJ 16.

Proponujemy korzystny system płatności oraz rabaty.

Szczegółowy program w załączeniu oraz na stronie internetowej:
http://farmacjaprzemyslowa.com.pl
http://www.service4pharma.pl/index.php?id=395
Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia


Obrazek


Zamówienia publiczne na prace projektowe i roboty budowlane po nowelizacji ustawy

Serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem jest poznanie podstawowych mechanizmów rządzących systemem zamówień publicznych oraz nabycie umiejętności prawidłowego przygotowania dokumentacji.

Zapraszamy na szkolenie 10 - 11 grudnia 2014 do Warszawie! Kurs poprowadzi Ewa Wiktorowska!
Cena kursu to 990 zł!

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia>>

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Serdecznie zapraszam na warsztaty:

UWOLNIJ SWOJĄ MOC!
– CZYLI JAK ZACHOWAĆ WEWNĘTRZNĄ RÓWNOWAGĘ I CZERPAĆ Z NIEJ KAŻDEGO DNIA?


Program warsztatów:
1. Życie i praca zawodowa – jak pogodzić to, co wydaje się niemożliwe do pogodzenia?
2. Praca to nie miejsce – to stan umysłu. Co oznacza „kariera człowieka sukcesu” i czy warto nim być?
3. W czym tkwi Twoja moc? Jak ją wykorzystywać każdego dnia? (blok ćwiczeniowy)
4. Cele życiowe i zawodowe – jak je odnaleźć i po co? (blok ćwiczeniowy)
5. Stresu nie unikniemy, więc nauczmy się nim zarządzać. (blok ćwiczeniowy)
6. Siła jest w Tobie! Buduj siebie każdego dnia – jak wykorzystać zdobyte umiejętności na co dzień.

Termin: 11 grudnia 2014
Miejsce: Inspiration Space, ul. Jana Czeczota 8/3, Warszawa
Harmonogram: 9.00 – 17.00

Warsztaty poprowadzą: Aneta Sękowska i Aleksandra Weinzieher

Koszt: 500 zł netto (615 zł brutto)

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
Wyślij swoje imię, nazwisko oraz telefon kontaktowy na adres: warsztatycoachingowe@gmail.com

Temat: Szkolenia


Obrazek


Skorzystaj z ostatniej w tym roku szansy na udział w wyjątkowych warsztatach
MISTRZOWSKA REKRUTACJA - NARZĘDZIA 2014

Informacje o programie na stronie: http://www.holbern.pl//media/strona/MISTRZOWSKA_REKRUT...

TYLKO TERAZ cena za szkolenie wynosi 1399 zł netto!

KIEDY: 20-21.11.2014
GDZIE: Długopole-Zdrój
CENA STANDARDOWA: 2150 zł netto Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.11.14 o godzinie 10:15

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do