Agnieszka
Jotkin
Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu
Temat: Promocja i PR w instytucjach kultury
Promocja i PR w instytucjach kulturyTermin szkolenia: 13.05.2011
Cena: 430.50 brutto
Zapisz się na http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt
Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy. Szkolenie poprowadzi Katarzyna Czernia.
Korzyści uczestników:
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:
* skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
* organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
* planowania i realizacji imprez kulturalnych,
* określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.
Szkolenie polecamy:
* instytucjom kultury,
* działom PR i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury,
* biurom marketingu i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji,
* osobom organizującym imprezy kulturalne.
* biurom prasowym.
Miejsce i godziny szkolenia:
Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu
godziny: 10:00-18:00
rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05. zgłoś się
Cena:
430,50 zł brutto za osobę.
Program:
Szkolenie trwa jeden dzień (8 h).
* Wprowadzenie do PR
* Definicje, cele i narzędzia PR
* Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
* Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
* Analiza sytuacji
* Grupy docelowe
* Analiza SWOT
* Plan działań
* Monitoring i ewaluacja działań PR
* Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia
Metody pracy:
ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku.Agnieszka Jotkin edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 11:38Agnieszka Jotkin edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 11:38Agnieszka Jotkin edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 11:39