Daria
P.
Koordynatorka
szkoleń, młodsza
specjalistka ds.
marketing...
Temat: POZNAŃ - Pracownia przyszłego(ej) wychowawcy(czyni)
PRACOWNIA PRZYSZŁEGO(EJ) WYCHOWAWCY(CZYNI)Jesteś studentem/studentką?
Chcesz w przyszłości zostać nauczycielem, wychowawcą bądź w inny sposób nauczać dzieciaki i młodzież?
Nie chcesz powielać błędów swoich nauczycieli?
Masz potrzebę nauczyć się jak nie zanudzić swoich przyszłych uczniów?
Jeżeli tak zapraszamy cię do „Pracowni przyszłego(ej) wychowawcy(czyni)”.
Naszym celem jest rozwój kwalifikacji wychowawczych zarówno z zakresu dydaktyki, jak i merytoryki nauczania obywatelskiego.
W ramach Pracowni odbędzie się 10 spotkań (łącznie 64 godziny) z następujących tematów: prawa człowieka, przeciwdziałanie dyskryminacji, społeczeństwo obywatelskie, edukacja międzykulturowa, edukacja globalna, motywacja w pracy wychowawcy, edukacja przez doświadczenie, metody aktywizujące w pracy nauczyciela(ki).
Co da wam udział w Pracowni:
• podniesie waszą wiedzę i umiejętności przydatne w pracy wychowawcy(czyni)
• otrzymacie dostęp do konspektów zajęć realizowanych metodami aktywnymi
• otrzymacie pomoc w realizacji praktyk studenckich
• otrzymacie możliwość wzięcia udziału w dodatkowych zajęciach z zakresu umiejętności wychowawczych
Każda osoba, która weźmie udział w min.80% zajęć otrzyma zaświadczenie o ukończeniu Pracowni.
Zajęcia zaczną się na początku listopada i odbywać się będą, co dwa tygodnie.
Pracownia nie jest finansowana z żadnych środków zewnętrznych. Wszyscy trenerzy pracują bezpłatnie, jako wolontariusze.
Pobieramy jedynie opłatę 50 zł od osoby (za całość kursu) na pokrycie kosztów materiałów szkoleniowych (pisaki, flipy, druk itp.)
Wszelkie pytania oraz zgłoszenia prosimy kierować na adres: martyna.markiewicz@ibras.org do dnia 24. października 2010. Dodatkowe informacje na stronie www.ibras.org.
Zajęcia realizowane są przez Fundację Instytut Badania i Rozwoju Aktywności Społecznej. Instytut realizuje działania na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, edukacji oraz propagowania kreatywnych, otwartych postaw społecznych.